שמעון בוקר מסמן את תיק ההנדסה "אהיה אבא של בעלי העסקים בעיר"



יו"ר הליכוד בבאר שבע שמעון בוקר מסמן את תיק ההנדסה "צריך לעזור לעסקים, לפתור את הבעיות גם בכנסת". וגם: על מה מתכנן שמעון בוקר לצאת למלחמה?

יו"ר סניף הליכוד בבאר שבע שמעון בוקר שועט במלוא המרץ לעבר הבחירות, ומסמן את תיק ההנדסה בעיריה כיעדו המרכזי, תיק שמחזיק היום סגן ראש העיר טל אל-על "אהיה סגן ראש העיר, אני רוצה את תיק ההנדסה, נטפל בנושא רישוי העסקים" אמר בוקר אמש במסיבת עיתונאים בסניף הליכוד בבאר שבע. כזכור, בסיעה הודיעו אמש על הצטרפותה של חברת "הבית היהודי" ד"ר רות פרנקל כמס' 2 ברשימת הליכוד.

במסיבת העיתונאים הציב בוקר שני יעדים מרכזיים "אני הולך לבטל את החניה בתשלום לתושבי באר שבע, אעשה מלחמה על הדבר הזה. בראשון לציון ובתל אביב זה קיים, באר שבע לא פריפריה והחניה לא צריכה להיות בתשלום עם תו חניה".

שמעון בוקר "אצא למלחמה לבטל את החניה בתשלום לתושבי באר שבע". צילום: שרון טל

הנושא השני אליו התיייחס בוקר, הוא מצב העסקים בעיר. כזכור, באר שבע דורגה כמסוכנת ביותר לעסקים בישראל,  יותר עסקים נסגרים בה מאשר נפתחים "אני אהיה אבא של העסקים בבאר שבע, צריך לעזור לעסקים בבאר שבע. המשרד שלי יהיה בלי דלת, שיבואו, ייכנסו, נעזור.  צריך לפתור את הבעיות גם בירושלים, בכנסת". בוקר סיכם ואמר "רוצה להישאר אותו שמעון".

"אהיה אבא של העסקים בבאר שבע". צילום: שרון טל

"נושקים לשישה מנדטים"

עו"ד רפי בוקר,  אחיו של יו"ר הסיעה שמעון בוקר, אמר "בבדיקות שלנו, אנחנו נושקים למנדט השישי. רוביק קרוב ל-17 מנדטים. הבית היהודי סביב שני מנדטים, ישראל ביתנו עם מנדט אחד, משה ינאי עם מנדט אחד, פימה פיינבלום ויש עתיד לא בתמונה. מח"ל בעיר הזו הצביעו 37%, כל אדם שני. זה יבוא לביטוי במועצה באחוזים יפים. תבדקו אותי ב-31 באוקטובר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה