חברת סיעתו של דנילוביץ' פורשת מהמועצה "אמשיך בעשייה ציבורית"



חברת המועצה ויו"ר וועדת הצעירים שילת חקשור-יעיש, הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר באר שבע אך מבהירה : "אמשיך בעשייה הציבורית". ראש העיר רוביק דנילוביץ' הודה לשילת על "מסירותה ועבודתה הטובה למען תושבי העיר"

חברת המועצה שילת חקשור-יעיש, הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות למועצת עיריית באר שבע. בקדנציה האחרונה כיהנה שילת כחברת מועצה מטעם סיעת "דרך חדשה" בראשות רוביק דנילוביץ', ושימשה במהלך כהונתה כיו"ר וועדת הצעירים העירונית.

במסגרת תפקידה בוועדת הצעירים, קידמה נושאים הקשורים בקהילות, סטודנטים וצעירים בעיר והייתה שותפה מלאה לתנופת הפיתוח של העיר. עוד שימשה כחברה בוועדות עירוניות ודירקטורית בחברה העירונית לפיתוח באר-שבע.

שילת חקשור יעיש. תמשיך בעשייה הציבורית, אך לא דרך המועצה. צילום: פרטי

בהודעתה ציינה חקשור כי היא מודה לראש העיר על האמון ועל העשייה המשותפת וכי היא בטוחה שהוא ורשימתו למועצה ימשיכו את תנופת הפיתוח של העיר. שילת הבטיחה כי תמשיך לעסוק בפעילות ציבורית "אני מודה לראש העיר על האמון ושיתוף הפעולה".

ראש העיר רוביק דנילוביץ' הודה לשילת וציין כי שיתוף הפעולה ביניהם ימשיך גם בקדנציה הבאה וכי הוא רואה בה שותפת אמת לדרך ולעשיה גם בעתיד "אני מודה לשילת על מסירותה ועבודתה הטובה למען תושבי העיר. נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד בעשיה ציבורית".

חקשור היא בוגרת תואר ראשון באנגלית ומשמשת כמרצה ללימודי אנגלית. היא בעלת תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים, ובעברה עבדה עם נוער בסיכון ושימשה כמדריכה בסוכנות היהודית. כעת החליטה לצאת לדרך חדשה, ונאחל לה בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה