הובלות בבאר שבע בלי לקרוע את הכיס

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bd7f3592-703b-469a-ae28-c0a7411648f4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('bd7f3592-703b-469a-ae28-c0a7411648f4','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

הובלות קטנות שייכות לאותן שירותים שכמעט כולם צורכים אך לא תמיד ערים לקיומן. איך זה יכול להיות אתם שואלים? פשוט מאוד.

הובלות

בהנחה שהובלתם פעם מקרר או ארון מדירה אחת לאחרת, סביר להניח שנתקלתם בשאלה האם משתלם לי לשלם לחברת הובלות כמה מאות שקלים (במקרה הטוב) כששווי הפריט אינו עולה על סכום ההובלה. בדיוק בשביל מקרים כאלה התפתח בישראל ענף ההובלות הקטנות שבא לתת מענה להובלה של פריטים בודדים ואפילו של דירות קטנות כדוגמת הובלות דירות סטודנטים או דירות של זוגות צעירים.

אז למה הובלה קטנה יכולה להיות יקרה?

הסיבה לכך פשוטה מאוד ונעוצה באופן החיפוש שלכם אחר מוביל מתאים. זה לא שמישהו מנסה לעשות קופה על חשבונכם (בדרך כלל), אלא שאם אתם שוכרים חברה שההוצאות של יקרות, אל תצפו להנחות משמעותיות.

כך תבחרו חברה להובלה קטנה

ההובלות הקטנות מאפשרות לאנשים רבים לחסוך בהוצאות הובלה כאשר עליהם להוביל החל מפריט בודד או מספר פריטים ועד להובלה של חדר או שניים. הסיבה לכך פשוטה: מובילים העוסקים בהובלות קטנות מחזיקים רכב קטן יותר מאשר מובילים רגילים וכן מספר אנשי הצוות מצומצם בהתאם ולרוב מונה אדם אחד או שניים בלבד.

אם גם אתם זקוקים להובלה קטנה או שפשוט אינכם מעוניינים להוציא כספים מיותרים ללא צורך, אנחנו ממליצים לכם לבדוק האם תוכלו להשתמש בשירותי ההובלות הקטנות ולהימנע מהוצאות מיותרות.

כדי להבין את הנקודה, בואו ונשווה שני מקרים. המקרה הראשון מתייחס להובלת דירה קטנה על ידי חברת הובלות גדולה בעלת 5 מובילים ומשאית יקרה. לעומת זאת, ניתן לעשות את אותה ההובלה עם חברה הרבה יותר קטנה, רכב זול ושני מובילים – התוצאה תהיה זהה רק שהמחיר יהיה נמוך בהרבה.

רוצים לחסוך יותר? השוו כמה הצעות מחיר

לאחר שהבנו את המשמעות של בחירת חברת ההובלות שמתאימה לצרכים שלנו, הגיע הזמן לעשות זאת באופן הנכון – כלומר כזה שיבטיח שההובלה תתבצע לשביעות רצוננו ובמחיר משתלם ככל שניתן.

המשמעות של המחיר בהובלות קטנות גבוה במיוחד משום שהוא עשוי לקבוע את כדאיות ההובלה ומחיר גבוה מדי, עשוי לגרום לנו לוותר על ההובלה ועל הפריט.

הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות ההובלה היא פשוט מאוד להשוות מספר מובילים שעונים על דרישות מסוימות.

  1. רצוי שהמובילים יהיו מסביבת אזור המגורים שלנו. לדוגמה, אם אנו גרים בחיפה, רצוי לחפש מובילים מהאזור ולא מובילים שזמן ההגעה שלהם יהיה ארוך – מה שיעלה להם בכסף שאותו אנו נצטרך לשלם.
  2. התמקדו בחברת הובלות קטנות – העניין ברור למדי כשיש לכם פריט אחד אך לעתים קרובות ניתן לעשות הובלות של דירות קטנות באמצעות חברה להובלות קטנות. חברת הובלות קטנות תהיה כפי שהוזכר קטנה וזולה יותר אבל את מי זה מעניין כל עוד ההובלה נעשית לשביעות רצונכם.
  3. איתור חברת הובלות קטנה יכול להיות פשוט אם מחפשים במקומות הנכונים. אתר השוואת מחירי הובלות קטנות יכול להיות מצוין לשם כך.

למה לשים לב?

הובלות קטנות בדרך כלל אינן מורכבות כמו הובלות דירה ולכן יש נטייה לא לבצע את הבחירה של המובילים באופן המתאים.

זה נכון שהובלה קטנה יכולה להיות מהיום להיום מפני שזמן העבודה קצר יחסית – מה שמאפשר למובילים לבצע מספר הובלות קטנות ביום נתון, אך יחד עם זאת, יש לשאול את השאלות הנכונות טרם בוחרים במוביל מסויים.

תתארו את פרטי ההובלה הנדרשת באופן הטוב ביותר

לעתים מתרחשים מצבים לא נעימים של וויכוחים בין מוביל ללקוח. הסיבה המרכזית לכך היא תאום ציפיות לקוי. הצעות מחיר להובלות קטנות נעשות בעיקר בטלפון. זה הרבה יותר נוח מצד אחד אך מהווה מקור לאי הבנה.

כדי להימנע מאי הבנות שכאלה, יש להסביר למוביל בדיוק מה צריך להוביל – אם מדובר בארון, מהו גודלו, האם נדרשת הרכבה או פירוק, כמה דלתות וכדומה.

בנוסף לזה צריך לתת את הדעת למכשולים כגון חדר מדרגות צר, חניה רחוקה או אפילו היעדר חניה וכן הלאה. הפרטים הללו יגבירו את האמון וימנעו הפתעות מהסוג שאף אחד לא אוהב.

הכינו מזכר כלשהו שמאפיין את מהות ההובלה

מומלץ להכין מסמך כלשהו שמאשר את פרטי ההובלה ואת התאריך, השעה ואת הסכום שתשלמו על ההובלה. במקרים מסוימים של הובלות קטנות ניתן לעשות זאת בהתכתבות במייל או באפליקציית ווטסאפ.

בדקו שלחברת ההובלות יש ביטוח

כשמדובר בהובלת פריט בעל חשיבות נמוכה, יתכן שלא יהיה אכפת לכם אם לחברת ההובלות יש ביטוח או שלא. זוהי גישה בעייתית אך בכל אופן שימו לב שאם הפריט יקר לכם ולו במעט, בצעו הובלה עם חברת הובלות שיש לה ביטוח – וישנן הרבה חברות כאלה כך שאינכם צריכים להתפשר.

טיפים נוספים לחיסכון

מומלץ מאוד לתאם שעת הובלה נוחה שלא תיאלץ אתכם לצאת במהלך שעות העבודה. חשוב לזכור שהובלות קטנות אינן דורשות זמן רב כהובלת דירה למשל, ולכן ניתן לבצע הובלה בשעות נוחות שלא ייפגעו במקור ההכנסה שלכם.

ישנם מובילים שיסכימו לבצע את ההובלה גם בשעת בוקר מוקדמת או שעת לילה מאוחרת על מנת להימנע מעומס בתנועה בכביש, ופעמים רבות תוכלו לזרז באופן זה את משך ההובלה.

דרך נוספת ויעילה מאוד לחיסכון בהוצאות באופן כללי היא לנצל את ההובלות הקטנות לרכישת מוצרים יד שנייה.

פעמים רבות ניתן למצוא מוצרים חדישים לחלוטין במחירים נמוכים במיוחד ובתוך כך גם מוצרי חשמל ורהיטים.

כאשר מעוניינים לרכוש מוצר יד שנייה חשוב מאוד לשקלל בעלותו גם את עלות ההובלה שתידרש ולוודא שהמחיר המשוקלל עדיין משתלם. השימוש בשירותי הובלות קטנות יאפשר לרוכשי מוצרים יד שנייה להוביל אליהם את המוצרים במחירים נמוכים במיוחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a8767349-7d19-453c-b37b-97190c1dca05','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה