האם אבן קיסר מתאים למטבח שלכם?

$(function(){setImageBanner('b62de071-9361-4fe8-bcab-8bf5acb539b5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

כל מי ששיפץ או דירה קיימת או שעבר לבית חדש מכיר את הרגשת ההתרגשות מלווה בשורה בלתי נגמרת של פעולות והחלטות שצריכות להתקבל. בחירת גופי תאורה, ארונות וכמובן שיש למטבח הם רק חלק משלל המשימות שעומדים בפני כל אחד כזה רגע לפני שמתחילים ליהנות מהבית החדש או המחודש.

שיש מטבח

אחת המשימות המרכזיות כאמור היא לבחור את השיש הכי טוב למטבח שהרי אם כבר עוברים לדירה חדשה, אנחנו צריכים את הטוב ביותר לא?

האמת היא שמשווקי השיש למטבח מכירים את ההרגשה הזאת הרבה יותר טוב מכם. עשרות אנשים (אם לא יותר) שכבר בקרו אצלם במעמד הזה, הופכים את חלקם למומחים בשכנוע וניגון על מיתרי הרגש בטענות שונות ומשכנעות שמטרתן העיקרי היא להוציא מכם כמה שיותר כסף וכשמדובר בשיש למטבח, מדובר בהרבה מאוד כסף.

אל תפלו בפח – הכירו את האפשרויות

לפני שאתם מתחילים לטייל בין אולמות התצוגה השונים, אנו ממליצים לכם להכין שיעורי בית. נצלו את מאגר המידע הגדול בעולם – האינטרנט על מנת ללמוד על סוגי השיש השונים למטבח. כיום ישנם עשרות סוגים של פתרונות אשר נבדלים האחד מן השני בסוג החומרים וכמובן במחירים כאשר כאן חשוב לציין שהמחיר לא מהווה ערובה לאיכות טובה יותר או התאמה מוצלחת יותר לצורך שלכם. תוכלו ללמוד על הסוגים השונים וההבדלים במדריך לבחירת שיש למטבח שיעשה לכם סדר מבחינת ההבדלים בין הסוגים השונים והמחירים שתאלצו לשלם עבורם.

בבנייה ושיפוצים לידע יש ערך מאוד גבוה שלעתים יכול לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים וחשוב מכך – את כל כאב ראש שכרוך בהחלטות שצריכות להתקבל. ככל שתדעו יותר, כך הבחירה שלכם תהיה יותר טובה מבחינת שימושיות ותחסוך לכם כאמור כסף וזמן.

אז למה דווקא אבן קיסר?

אתם לבטח תוהים מדוע מכל סוגי השיש והמשטחים למטבח, בחרנו להתמקד דווקא באבן קיסר. ראשית נקדים ונאמר שישנן חלופות מעולות אך כיאה למוצר שתופס את נפח המכירות הגבוה בישראל, טבעי יהיה שנבחן אותו לעומקו וננסה לענות יחד על השאלה האם אבן קיסר מתאים גם למטבח שלכם. נשאלת השאלה האם מיליוני הצרכנים שרוכשים אבן קיסר מסביב לעולם אכן עושים החלטה נבונה?

מה זה אבן קיסר?

כדי להבין בכלל האם אבן קיסר מתאימה לכם, נספר לכם בקצרה שלמרות שאבן קיסר מכונה על ידי רבים שיש, זה ממש לא המצב. בניגוד לשיש שנחצב באדמה, אבן קיסר היא פרי עמלו של האדם. מדובר בתרכובת של חול עם פולימרים שונים שבתהליך ייחודי יוצרים יחדיו את המשטחים המרהיבים הללו. מעבר לכך, מדובר במוצר שפותח ומיוצר בישראל – סיבה טובה לתת לאבן קיסר עוד כמה נקודות זכות בשקלול הסופי.

ההבדל בין אבן טבעית לאבן שמיוצרת במפעל מעלה את השאלה מה טוב יותר. התשובה היא שבאבן קיסר הצליחו להגיע לתמהיל טוב למדי של מראה יפיפה לצד שימושיות ועמידות גם בתנאי מטבח קשוחים. יכול מאוד להיות שהקיסר לא יהיה חזק כמו פורצלן אבל הוא בהחלט יענה על הצרכים של מרבית האוכלוסייה.

מעבר לכך שמדובר בבחירה שימושית, לאבן קיסר יש את מגוון הדגמים הגדול בעולם. להוציא את השיש הטבעי ששם אין אחידות בין הלוחות השונים, באבן קיסר אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים. פשוט בחרו את הדגם ומתקין השיש יספק לכם אותו בדיוק מושלם ובהתאמה לכל מטבח.

המחיר של אבן קיסר הוא יתרון

בניגוד לאפשרויות המגוונות שקיימות עבור כל מי שמחפש שיש למטבח, אבן קיסר יכולה לספק לכם תמורה מעולה בתג מחיר מאוד סביר. למרות המראה היוקרתי ואיכות חומר טובה למדי, אבן קיסר מתומחרת במחירים מהזולים ביחס לאפשרויות אחרות מה שמעלה את הערך שלה ביחס עלות אל מול תועלת.

סייגים לשימוש באבן קיסר

למרות כל היתרונות שהזכרנו, אני מוצא לנכון להזכיר כמה נקודות נוספות שעשויות להשפיע על ההחלטה שלכם לשלילה. הנקודה הראשונה מתייחסת לעמידות בפני חום. זה לא שאבן קיסר רגישה לחום אבל באותה נשימה אינכם יכולים להניח על גבי המשטח סיר לוהט ויהיה עליכם לעשות שימוש בתחתית מתאימה.

מעבר לכך הקיסר נחשב לחומר חזק אך לא כמו גרניט ובעוד שבשיש גרניט ניתן לחתוך ישירות על גבי השיש, באבן קיסר אתם עשויים לגרום לשריטות ועל כן יש לעשות שימוש בקרש חיתוך – מה שממילא מרבית האנשים נוהגים לעשות.

בשורה התחתונה – מדובר באפשרות טובה מאוד

אם אתם מחפשים משטח למטבח שמשלב יופי, שימושיות ותג מחיר נמוך באופן יחסי, אבן קיסר תיתן לכם אולי יותר מכולם. יחד עם זאת, במידה שאתם מעוניינים בשיש שלא נראה באף מקום אחר או שאינכם יכולים לחיות בשלום עם הסייגים שהזכרנו, תמיד תוכלו לשקול אופציות אחרות כגון גרניט או פורצלן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fe95e4a7-8638-4d8a-9599-d6f146ce46de','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה