פרסום ראשון: שמעון מזוז יתמודד על ראשות מועצת מיתר



שמעון מזוז, גזבר עיריית דימונה וחבר מועצת מיתר לשעבר, יתמודד פעם נוספת על ראשות מיתר "אני היחיד מהמועמדים שיכול לשנות את המצב במיתר". גם ביישוב מיתר, הקלפים כעת נטרפים מחדש. פרסום ראשון

פרסום ראשון: חבר מועצת מיתר לשעבר, שמעון מזוז, הודיע כי יתמודד שוב לראשות מועצת מיתר. מזוז (63), מזוז, נשוי ואב לארבעה ילדים, גדל בבאר שבע ובעבר ניהל בעבר מפעל גדול בעיר. מזוז תושב מיתר משנת 91' וכיהן כחבר מועצה במיתר בין השנים 2008-2013. מזוז בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

שמעון מזוז חוזר למירוץ לראשות מיתר. צילום: פרטי

מזה כ-18 שנה משמש מזוז כגזבר עיריית דימונה ועד שנת 2017 שימש גם כמנכ"ל החברה הכלכלית בעיר. כעת הוא מסמן את ראשות מיתר כיעד הבא "במשך 18 שנה אני גזבר עיריית דימונה, ועד לפני שנה הייתי גם מנכ"ל החברה כלכלית, למדתי המון דברים וקידמתי פרויקטים רבים, ואת הניסיון והידע הזה אני רוצה ליישם במיתר". אמר מזוז ל'באר שבע נט'. "אני חושב שבין המועמדים, אני היחידי שיכול לשנות את המצב ולהרים את מיתר למעלה".

שמעון מזוז ירים את מיתר? צילום: פרטי, ויקיפדיה

על התחרות לראשות מועצת מיתר מתמודדים כעת ארבעה: שמעון מזוז, אבנר בן גרא - ראש המועצה המכהן, חברת המועצה ואשת העסקים חדווה שקד, וחבר המועצה ואיש העסקים שמעון פרץ. בדומה ליישוב להבים, בו מתמודדים מספר רב של מועמדים, גם במיתר הקלפים כעת נטרפים מחדש.

"באה לעבוד": ריאיון עם המתמודדת במיתר חדווה שקד

"נהיה העיר השטוחה הראשונה": ריאיון עם ראש מועצת מיתר אבנר בן גרא

הקלפים במיתר נטרפים מחדש. צילום רחפן: אבי קבלו. צילום: יח"צ, פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה