מחר: הגרלות הסיבוב השלישי באירופה

$(function(){setImageBanner('ba10700f-e38e-468f-89fc-6af7e06f9d85','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

בעקבות שיטת המשחקים החדשה, הפועל באר שבע תגלה כבר מחר (שני) מי היריבות האפשריות בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות ומוקדמות הליגה האירופית. כל הפרטים בכתבה הבאה

בשנים האחרונות רוב הגרלות סיבובי המוקדמות היו נערכות לאחר שהמשחקים התקיימו, החל מהשנה זה אחרת. כחלק מהשינויים הנרחבים של אופ'א בשלבי המוקדמות, כלל ההגרלות מתקיימות לא בסדר כרונולוגי – אלא לפני שהמשחקים של הסיבוב הקודם משוחקים.

ההגרלה תתקיים עוד לפני המשחק של הסיבוב הקודם

כך יצא שכבר מחר הפועל באר שבע תוכל לדעת מנצחת של איזה מפגש תחכה לה בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, או במקרה של הדחה מול זאגרב – מנצחת של איזה מפגש תחכה לה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. קחו נשימה, זה לא הולך להיות פשוט להבנה:

התרחיש האופטימי – באר שבע מדיחה את זאגרב

הגרלת מוקדמות ליגת האלופות תחל בשעה 13:00. כאמור, באר שבע תקבל צמד קבוצות אפשרי, שהמנצחת במפגש ביניהן תהיה זו שתשחק מולה בסיבוב השלישי. כל הקבוצות הן כאלה שזכו באליפות במדינה שלהן, ולכן, אחרי שנתיים של מוקדמות ליגת האלופות, רוב השמות כבר יחסית מוכרים.

בין הקבוצות ניתן למצוא את: זלצוברג של מונאס דאבור (הקבוצה היחידה שמשובצת ישר בסיבוב השלישי), לודוגורץ וסלטיק הזכורות וגם שלוש קבוצות אותן באר שבע (עדיין?) לא פגשה: לגיה ורשה הפולנית, אסטנה מקזחסטן וקרבאח מאז'רבייג'ן. כאמור, מלבד זלצבורג, כל חמש הקבוצות שצויינו צריכות לעבור בדרך את הסיבוב השני. לצורך העניין, סלטיק משחקת נגד אלופת נורבגיה. אם באר שבע תקבל את המפגש הזה ואלופת נורבגיה תפתיע, אז הנורבגים יגיעו לטרנר בסיבוב השלישי.

התרחיש הפסימי – זאגרב מדיחה את באר שבע

חלום ליגת האלופות ייגנז שוב והקבוצה תנשור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. שינוי נוסף ומרכזי בשיטת המוקדמות הוא יצירת "בית אלופות" גם במוקדמות הליגה האירופית. הבית הזה כולל את הקבוצות שנשרו ממוקדמות ליגת האלופות. בנוסף, בתוך "בית האלופות" אין חשיבות לניקוד המצטבר של הקבוצה כדי לקבוע הקבוצות יהיו מדורגות.

רוב היריבות האפשריות בסיבוב השלישי עבירות בהחלט

הקבוצות המדורגות והלא-מדורגות מתחלקות על פי סדר נשירתן ממפעל מוקדמות ליגת האלופות. לכן, במידה ובאר שבע תפסיד לזאגרב היא תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השלישי, ובמידה ותעבור – לא צפויה להיות מדורגת בסיבוב הרביעי.

נחזור לסיבוב השלישי. ההגרלה צפויה להתחיל ביום שני, כשעה לאחר מוקדמות ליגת האלופות. לאחר צמצום, לבאר שבע יש אפשרות לפגוש המנצחת באחד מארבעת המשחקים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. בנוסף, יריבה אפשרית וודאית היא קבוצת קורק סיטי מאירלנד, שעלתה אוטומטית לסיבוב השלישי.

רוב היריבות האפשריות בסיבוב המוקדמות השלישי עבירות בהחלט, מלבד אפשרות אחת והיא לפגוש את המנצחת במפגש בין אפועל ניקוסיה (שהודחה במפתיע בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות) לבין פלורה טאלין, כן כן, אותה פלורה טאלין. ההערכה היא שניקוסיה תעפיל לשלב הבא, ואם באר שבע תפגוש אותה – זה צפוי להיות מפגש לא פשוט.

מלבד ההתמודדות הזו, שאר היריבות האופציונאליות אמורות להיות נוחות מאוד עבור אלופת ישראל. ביניהן ניתן למצוא את אלופות ווילס, גאורגיה, איי לטביה וגיבלרטר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('439689f9-4521-492c-ac0b-4bcd67cd059d','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה