יו"ר קבוצת הנשים של הפועל באר שבע מיואש: "המצב נהיה גרוע מיום ליום"

$(function(){setImageBanner('77dac23f-9bc0-40eb-85ac-d27fc8a2e64d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

המשבר אצל קבוצת הנשים של הפועל באר שבע לא קרוב לפתרון. יושב הראש, מיכאל ראובן, מאוכזב מאוד. הקבוצה עלולה להיקלע לבעיות כספיות כבדות

"לא רק שהמצב לא התקדם, הוא רק מחמיר מיום ליום" כך פתח יושב ראש קבוצת הנשים של הפועל באר שבע, מיכאל ראובן, את המונולוג הקשה בו פירט על המצב אליו נקלעה קבוצה, רק מספר חודשים אחרי שמכובדי וראשי העיר התכבדו וחייכו לצד השחקניות שעלו ליגה וזקפו "לזכותם" עוד הישג ספורטיבי לעיר באר שבע.

ושב הראש, מיכאל ראובן. צילום באדיבות המועדון

קרב גרסאות באשר למענק העלייה של הפועל באר שבע נשים 

כזכור, בקבוצה הופתעו לקבל לפני כשבועיים מעיריית באר שבע הודעה על כך שהם לא יקבלו תמריצים על סך כ-300,000 שקלים שהובטח להם במידה ויעלו ליגה, כפי שאכן קרה במציאות. לטענת העירייה, בישיבת מועצה לפני כ-7 שנים הוחרג ענף הכדורגל מקבלת התבחינים (תמריצים כספיים – נ.ס) ועל כן, קבוצת הנשים אינה זכאית לקבלת המענק.

מיכאל עונה לטענות: "היועץ המשפטי של העירייה עדיין מתעקש שיש החלטה של מועצת העיר שמבטלת את המענקים לכדורגל. כשאני ביקשתי לראות אותה – הוא פתאום לא יודע. זה נשמע הגיוני שעיריית באר שבע לא יכולה למצוא פרוטוקול מלפני 7 שנים? אז אומרים לי שזה הוחלט. ומי מבטיח לי שזה באמת הוחלט? אם לא מביאים לי הוכחה כתובה – סימן שיש כאן משהו מסריח"

"אני חושב שזה לא הוגן לעשות להן, לבנות, דבר כזה" הוא ממשיך "אם הייתה איזושהי תקנה או שהייתה החלטה שלא הבנו אותה אז מילא. אבל לבוא ולהגיד שהתקבלה החלטה שאין לה מלל? שאין לי הוכחות? שלא באה לידי ביטוי בפרוטוקולים? זה פשוט נראה לי כמו משהו שלא יקרה לעולם. למה? כי ככה הוחלט ושום דבר לא ישנה את זה"

העיכוב בקבלת הכסף עלול לגרום לבעיות קשות מאוד בקבוצה. יושב הראש מודה כי כבר הושג סיכום מול שחקניות זרות על מנת לחזק את הקבוצה בליגת העל, אך כעת, ייתכן שההסכמות יבוטלו: "אני בבעיה עם השחקניות החדשות. נערכו שיחות עם הסוכן של השחקניות, ונראה לאן הדברים יובילו. גם כאלה ששיחקו ורציתי להחתים אותן לא יודעות מי יהיה. אנחנו בחוסר וודאות גדול בכלל הכספים הללו. כרגע יש לנו תקציב של 100,000 שקלים בלבד בליגה הראשונה"

משנת 1999 הוא נמצא במועדון, ובכל פעם מרגיש כי היחס כלפי ספורט הנשים שונה מאוד מזה של הגברים: "כל הגישה לכדורגל נשים מקולקלת. העירייה, הטוטו, כולם. אנחנו סופגים את זה כל שנה ושנה. למה איפה שיש גברים רואים שינוי בתבחינים? הכדורסל והכדוריד עלו והתקציבים פתאום עלו? לעומת זאת בנשים התקציב ירד למטה, בכיוון ההפוך. הנשים לא עלו ליגה בזכות ראש העיר ולא בזכות התקציבים של העירייה. הנשים עלו ליגה בזכות הבנות ובזכות הניהול"

מאין תגיע הישועה לספורטאיות מבאר שבע? צילום באדיבות המועדון

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

"השיחה היחידה שהייתה מאז התפוצצות הפרשה" מספר לנו מיכאל, "הייתה עם שלומי נומה (מנכ'ל חברת כיוונים -נ.ס) בשבוע שעבר, אבל שום פתרון לא נמצא. חוץ מהבטחות, שום דבר חיובי לא קרה. רק שלילי. ההודעות שקיבלנו מהיועץ המשפטי מחזקות את התחושה שלנו שכל מצב החליטה העירייה לא לתת מענקים לקבוצת הנשים, וזה לא משנה אם זה כתוב או לא כתוב בהחלטות"

באותו יום בו קיבלו במועדון את ההודעה המאכזבת, הפגינו הבנות מול טקס מצטייני הספורט, אליו הוזמנו כל האנשים הקשורים בספורט בבאר שבע. בייחוד השנה, הטקס היה מרגש והיה אמור לחגוג את כלל ההישגים הרבים שהשיגה בירת הנגב. ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', יצא אל הבנות המפגינות, הבטיח להן שימצא פיתרון. אז הבטיח. אנחנו נמשיך לעקוב.

תגובת עיריית באר שבע: "אין מדובר בפרוטוקול. החלטה בנושא מופיעה בספר התקציב אשר אושר ע"י מועצת העיר. העמותה פנתה לקבלת מידע בהתאם לחוק חופש ומידע, ובקשתה תטופל בהתאם וכמקובל"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7d92f623-b21e-4268-b147-70fb854fab8c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה