מלך המונדיאל של באר שבע נט: סיכום שלב הבתים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('03cfed41-7ea1-4f26-838c-9a535c90025b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('03cfed41-7ea1-4f26-838c-9a535c90025b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7]]);})

שני כתבים, עורך ראשי ומנהל דיגיטל מתחרים על תואר מלך המונדיאל של האתר. בוודאי לא תופתעו לקרוא על זהות המוביל/ה וגם – כמה בתים נכונים ניחשה יהלי אוזן? רמז: לא מעט!

.

שלב הבתים של המונדיאל הסתיים ומחר נתחיל עם שמינית הגמר, בה כל משחק הוא משחק! בתחילת הטורניר, התחלנו בבאר שבע נט טורניר בין ארבעה אנשי מערכת, שבסופו יוכתר מלך המונדיאל של האתר. שאלנו אתכם מי לדעתכם ייקח את הטורניר. הקרב הצמוד היה בין מנהל הדיגיטל, ליאור ובין הכתבת המוכשרת, יהלי, כשהותרתם מאחור את כתב הספורט, נווה ואת העורך הראשי, בן. והאמת? נראה שפגעתם בול.

הכוכבת של שלב הבתים הייתה ללא ספק יהלי אוזן, שפגעה בלא פחות מאשר ארבעה(!!) בתים במדוייק(!!!). הנתונים הללו הקנו לה את המקום הראשון בטבלה עם 114 נקודות. אחרייה, במקום השני, נושף בעורפה ליאור, עם 91 נקודות. במקום השלישי, כתב הספורט המאכזב עם 75 נקודות ואחריו העורך הראשי עם 70. רק בן וליאור הצליחו לנחש תוצאה מדוייקת, וזה הגיע במשחק האחרון עם הניצחון 0:1 של בלגיה על אנגליה.

אבל הכול עוד פתוח, יש עוד הרבה משחקים ונקודות בקופה. בשלב שמינית הגמר נדרשנו לנחש את התוצאה המדוייקת של כל משחק, בנוסף לשאלה מי עולה. אנחנו ממליצים לכם ללכת עם ההימורים של יהלי, אבל זו רק המלצה, שלא תבואו אלינו אחר כך בתלונות.

צרפת-ארגטינה

נווה: הארגנטינאים הפתיעו מאוד לרעה בשלב הבתים אחרי שבקושי עלו. לא רואה אותם מצליחים לעצור את צרפת, שגם לא ממש הרשימה, אבל הייתה יותר טובה ממסי והחבר'ה. תהני לך מירי רגב!

עולה: צרפת
תוצאת 90 דקות: 1:1
בונוס - כובש ראשון - גריזמן

בן: אחרי שבקושי הגיעו לרוסיה ואז בקושי עלו למשחקי השמינית, ינסו נבחרת ארגנטינה להתמודד מול צרפת שגם לא הרשימה עד כה. צרפת היא המועדפת לזכייה, אבל התוצאה תיקבע על פי איזה כוכב יתעורר ראשון וירים את היציעים - מסי או גריזמן. מוזר לי לא להמר על מסי לכן אני אלך על ניצחון לארגנטינה במשחק רב שערים.

עולה: ארגנטינה
תוצאת 90 דקות: 3:2
כובש ראשון – מסי. כי זה מסי ואין הימור יותר בטוח מזה.

יהלי: אחרי שליאו מסי וחבריו עלו לשלב הבא בשיניים, מצפה להם מפגש עוד יותר קשה מול הכישרון של צרפת. עם כל הכבוד למסי, לבד הוא לא יצליח לעשות את זה וצרפת תעפיל לשלב הבא.

עולה: צרפת
תוצאה בתום 90 דקות: 2-1 צרפת
השחקן שכובש ראשון: קיליאן אמבפה

ליאור: אולי המשחק עם הכי הרבה ציפיות בשלב השמינית, שתי פייבוריטיות לזכיה בטורניר נפגשות כבר במשחק הראשון של השלב. בפועל ארגנטינה לא הרשימה בשלב הבתים כאשר גם במשחק העלייה שלה מול נבחרת ניגריה היא היתה קרובה לכישלון למרות משחק טוב יותר מהשניים שקדמו לו, זה לא יספיק מול נבחרת חזקה (ע"ע קרואטיה).

עולה: צרפת
תוצאה בתום 90 דקות: 1:1
השחקן שכובש ראשון: ז'ירו

יביא את הסחורה?

אורוגוואי-פורטוגל

נווה: משוכה מאוד קשה לכריסטיאנו רונאלדו. אם היכולת מהמשחק מול איראן תימשך, קבאני וסוארז יענישו קשות את הפורטוגלים. בכל זאת, אני הולך עם פורטוגל, אבל זה ייגרר עד לפנדלים!

עולה: פורטוגל
תוצאת 90 דקות: 1:1

בן: אחד המשחקים היותר קשים לפיצוח. שתי הקבוצות הראו עליונות בשלב הבתים עם התקפות לא נגמרות. בשלב הזה אורוגוואי נראית דומיננטית יותר.

עולה: אורוגוואי
תוצאת 90 דקות: 1:2

יהלי: רונאלדו רושם בינתיים טורניר לא רע בכלל, אבל הקבוצה שלו לא ברמה של אורוגוואי, שעלתה לשמינית עם 3 ניצחונות ושמרה על שער נקי. האורוגוואים יגיעו כדי לנצח וזה יהיה סוף הדרך של אלופת אירופה בטורניר.

עולה: אורוגוואי
תוצאה בתום 90 דקות: 1-0 אורוגוואי

ליאור: עם כל הכבוד לרונאלדו וליכולת שהוא הציג עד עכשיו במונדיאל, הגנת הברזל של אורוגוואי שלא ספגה עד עכשיו, ומכירה אותו מהליגה הספרדית תעצור אותו יחסית בקלות, עכשיו תוסיפו לזה את היכולת של אורוגוואי מול קבוצות שלא מסתגרות (אההמ אההמ רוסיה) וקיבלתם משחק שבו אורוגוואי עולה שלב.

עולה: אורוגוואי
תוצאה בתום 90 דקות: 0:1

קרב קשה במיוחד לאלופת אירופה

ספרד-רוסיה

נווה: עוד משחק לא צפוי בכלל. הספרדים, על פניו, אמורים לקחת בקלות, אבל עם תצוגות כמו בבתים, יהיה להם קשה מול המארחים.
עולה: ספרד
תוצאת 90 דקות: 0:2

בן: המארחת תגיע לקרב הכי קשה שלה שהיא תתמודד מול ספרד. הרוסים כבשו מספר רב של שערים עד כה אבל הספרדים מעמידים הגנה קשוחה במיוחד שתקשה על הרוסים ליצור מצבים ולאיים על השער הספרדי.

עולה: ספרד
תוצאת 90 דקות: 3:0

יהלי: הרוסים עלו בצורה מרשימה מהבית שלהם עם שני ניצחונות אבל לא הרשימו מול אורוגוואי במשחק האחרון. אמנם לרוסים יש יתרון ביתיות, אבל מול ספרד זה כבר לא יספיק להם. גם הספרדים לא הרשימו בעצמם, אבל בסופו של דבר הם ינצחו ויעלו לרבע הגמר.

מי עולה: ספרד
תוצאה בתום 90 דקות: 1-0 ספרד

ליאור: עם כל הכבוד למארחת ראינו כבר שרוסיה מתקשה נגד הנבחרות הגדולות באמת, וספרד היא סיפור אחר לגמרי, אחרי הבית הלא קל שלה ספרד תבוא להוכיח שהיא חזק בתמונת הזכיה ותדיח את רוסיה.
עולה: ספרד
תוצאה בתום 90 דקות: 0:3

הספרדים ינסו לעבור את המארחים ולהעפיל לשלב הבא

קרואטיה-דנמרק

נווה: מבין שתי הקבוצות שהכי הרשימו בשלב הבתים. חבל מאוד שאחת מהן תצטרך ללכת בשלב זה. אני חושב שידם של הקרואטים תהיה על העליונה.
עולה: קרואטיה
תוצאת 90 דקות: 1:2

בן: קרואטיה מרשימה כל כך שמומחים ומהמרים מוכנים (ובצדק) לשים את הכסף שלהם על הקרואטים שיגיעו עד הגמר, לכן גם נבחרת דנמרק המעולה לא תצליח להכניע את לוקה מודריץ' והנבחרת.

עולה: קרואטיה
תוצאת 90 דקות: 1:3

יהלי: קרואטיה המוכשרת לא תשאיר סיכוי לדנמרק. הדנים מסתמכים רק על כריסטיאן אריקסן ומול שחקנים כמו מודריץ', רקיטיץ' ופריסיץ', הוא פשוט לא יוכל לעשות את זה לבד.
מי עולה: קרואטיה
תוצאה בתום 90 דקות: 0:2 קרואטיה

ליאור: משחק לא פשוט צפוי לקרואטים מול דנמרק, בניגוד למשחק הפתוח מול ארגנטינה דנמרק צפויה להתגונן ולחפש מתפרצות אבל המהירות ואגרסיביות של הקרואטים יספיקו בשביל להבקיע שער אחד במהלך המשחק שבסופו אחרי שדנמרק תבין שכבר אין לה ברירה אלא להמר יבוא השני.

מי עולה: קרואטיה
תוצאה בתום 90 דקות: 0:2 לקרואטיה

שחקן כשרוני עם נבחרת מאיימת. יצליחו לעבור את המשוכה הדנית?

ברזיל-מקסיקו

נווה: ניימאר והחברים יצטרכו להתעלות על עצמם על מנת לנצח את מקסיקו התוססת. ההתחברות במחזור האחרון לבטח תעזור להם בזה, והתבוסה שמקסיקו חטפה משוודיה עוד תהדהד.
עולה: ברזיל
תוצאת 90 דקות: 0:2

בן: ברזיל אמנם מועדפת על הנייר אבל הכימיה של הנבחרת המקסיקנית גורמת לכולנו להיזכר למה אנחנו אוהבים את המשחק הזה. הקייטנה של ברזיל נגמרה והמלחמה האמיתית של ניימאר מתחילה. לדעתי הוא גם ינצח את המערכה הקרובה.

עולה: ברזיל
תוצאת 90 דקות: 2:3

יהלי: מקסיקו הציגה הרבה לחימה ואחדות שסחפו את כולנו יחד איתה. אמנם היא מגיעה לשמינית על חשבון אלופת העולם אותה ניצחה, אבל מול החבורה הברזילאית היא לא תוכל לשחזר את ההישג. חלום גביע העולם של מקסיקו יסתיים בשמינית הגמר.

מי עולה: ברזיל
תוצאה בתום 90 דקות: 2-0 ברזיל

ליאור: ברזיל למרות שהתעוררה לא הייתה אגרסיבית מדי דבר שדווקא ישרת אותה מול מקסיקו ויאפשר לה לשחק פתוח נגד קבוצה שהיא מכירה מהיבשת, הניסיון והכשרון של ברזיל יכריעו לדעתי.

מי עולה: ברזיל
תוצאה בתום 90 דקות: 1:2

יצטרך לעבוד קשה במיוחד כדי להמשיך בטורניר

בלגיה-יפן

נווה: על הנייר, המשחק הכי קל בשלב שמינית הגמר. לא ברור לי מדוע הבלגים ניצחו את אנגליה, שכן ההגרלה היותר קלה הייתה פרוסה עבורם דווקא אם היו מסיימים במקום השני. היפנים לא פראיירים בכלל, ותהיה התלהבות רבה, אבל בלגיה סופר איכותית ולכן תצליח להבקיע שער ראשון ומשם העניינים יהיו קלים יותר.
עולה: בלגיה
תוצאת 90 דקות: 1:3

בן: וואו איזו נבחרת יש לבלגיה! איזה תענוג לראות את החבר'ה האלה משחקים. תזכירו לי שוב מה יפן עושה פה? בלגיה, לגמרי בלגיה.

עולה: בלגיה
תוצאת 90 דקות: 0:4

יהלי: כרטיסים צהובים הם אלו שהעלו את יפן לשמינית הגמר על חשבון סנגל, ובשלב הבא זה כבר לא יוכל לעזור להם. עד כה הבלגים מציגים יכולת נהדרת בטורניר אז אנחנו צפויים לראות את לוקאקו ממשיך להבקיע בדרך למאבק על מלכות השערים כשהוא שולח את היפנים הביתה.

מי עולה: בלגיה
תוצאה בתום 90 דקות: 3-0 בלגיה

ליאור: על פניו משחק קל מאוד להימור אבל ראינו כבר מה משחקים קלים על הנייר שווים במונדיאל הזה. שם המשחק פה הוא משמעת, סביר שיפן תבוא להסתגר מול נבחרת עדיפה כאשר מצד שני ראינו שלבלגיה יש מספיק כשרונות ופתרונות להתמודד מול קבוצות מסתגרות דבר שלדעתי יהפוך את ההבטחה למציאות

מי עולה: בלגיה
תוצאה בתום 90 דקות: 0:2


רק תנו לאוהדים סיבה להמשיך לשמוח

שוודיה-שוויץ

נווה: שתי קבוצות קשוחות מאוד, שלא יוותרו בקלות בכלל. זה ייגרר מעבר ל-90 דקות ובסוף השוויצרים ינצחו.
עולה: שוויץ
תוצאת 90 דקות: 1:1

בן: שבדיה ימשיכו את המומנטום הטוב שהשיגו נגד המקסיקנים וינסו להביא את הניצוצות שרצו אז במגרש גם למשחק נגד השוויצרים. השוויצרים יצליחו להחזיק את הכדור מרבית המשחק אבל שילוב של הגנה טובה והתקפות מתפרצות משתי הנבחרות יסיים את המשחק ללא הכרעה.

עולה: שבדיה
תוצאת 90 דקות: 1:1

יהלי: אולי המשחק הכי שקול ושוויוני בשמינית. שתי האירופאיות המצוינות יגיעו כדי להעפיל לרבע הגמר ולרשום נקודת ציון חשובה. שוויץ אמנם חזקה אבל בסופו של דבר וגם אחרי הארכה, מול העוצמות והפיזיות של שבדיה הם לא יצליחו להתמודד.

מי עולה: שבדיה
תוצאה בתום 90 דקות: 0-0

ליאור: הסוס השחור של שמינית הגמר, שתי נבחרות שיתקשו מאוד אחרי שלב השמינית ולכן זו ההזדמנות האחרונה שלהן להציג כדורגל אטרקטיבי מה שיהפוך את המשחק לאחד המשחקים שיפתיעו אותנו בשלב הזה. בגלל שבמשחק הזה אני לא רואה פייבוריטית ברור, אני הולך עם השוויצרים.
מי עולה: שוויץ
תוצאה בתום 90 דקות: 2:1 שוויץ

יודעים איך יגמר המשחק? שתפו אותנו בתגובות!

קולומביה-אנגליה

נווה: כאן אני הולך על הפתעה, נדמה לי. האנגלים לא אותגרו בשני המשחקים הראשונים שלהם בבתים ועל המשחק האחרון מול בלגיה "זרקו". מצד שני, הקולומביאנים הקיזו דם בכל משחק בבית 8 הקשוח, והם מגיעים הרבה הרבה יותר מוכנים.
עולה: קולומביה
תוצאת 90 דקות: 0:1

בן: המשחק המעניין ביותר בסיבוב הזה לדעתי. הכל יכול לקרות במשחק המסקרן ואנחנו נראה הרבה מתפרצות והתקפות. אולי גם מספר רב של שערים. האנגלים יעשו הכל כדי להחזיר את הכבוד לחצי האי הבריטי ולכן הם אלה שיתעלו וינצחו.

עולה: אנגליה
תוצאת 90 דקות: 3:2

יהלי: שתי הנבחרות ניצחו פעמיים והפסידו פעם אחת בשלב הבתים, אבל שתיהן רוצות ללכת כמה שיותר רחוק. היכולת של האנגלים מול הנבחרות הקטנות לא תספיק לה וקולומביה זו שתעלה לרבע הגמר אחרי הארכה.

מי עולה: קולומביה
תוצאה בתום 90 דקות: 1-1

ליאור: על פניו אנגליה הרשימה מאוד בשלב הבתים, אבל העובדה שהנבחרת האנגלית כשלה בשנים האחרונות במונדיאלים יש לי תחושה שההפתעה הגדולה של השמינית מבשלת לנו נבחרת קולומביה אחרי תיקו מאופס השני בטורניר.

מי עולה: קולומביה
תוצאה בתום 90 דקות: 0:0

האם כאן תיגמר הדרך של האנגלים?





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fe701798-1114-4ce9-83e6-558bba66a58e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה