5 טיפים לצביעת דירה שאתם צריכים להכיר

$(function(){setImageBanner('559ed55c-d575-4ea2-a552-e8896a49da5e','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

צביעת דירה היתה מאז ומעולם אחת הפעולות האהובות בקרב בעלי דירות בישראל. למען האמת, מאוד קל להבין מדוע. עלויות זולות באופן יחסי, תוצאות מרשימות בתוך זמן קצר ולעתים אפילו האפשרות לעשות את כל זה לבד בשיטת "עשה זאת בעצמך".

בחירת צבעים לדירה

למרות שמדובר בפעולה פשוטה וקצרה באופן יחסי, התוצאות שמתקבלות עולות לעתים על שיטות שיפוץ הרבה יותר מורכבות אך כדי להשיג את התוצאות הכי טובות שניתן, צריך להבין שלמרות שלכאורה הפעולה די פשוטה, הקפדה על מספר דגשים יכול לשדרג את התוצאה הסופית בעשרות מונים.

רוצים לצבוע כמו צבעי מקצועי? קבלו חמישה טיפים לצביעת דירה גדולה או קטנה שיעזרו לכם להפוך את ביתכם ליפה ורענן.

טיפ ראשון – בחרו גווני צבעים ניטרליים

בהנחה שאתם לא צובעים את הבית בכל שנה, יכול להיות שאתם לא כל כך מעודכנים בטרנדים האחרונים.

מעבר לכך, סביר להניח שבפעם האחרונה שצבעתם את הדירה, אחת האפשרויות שעמדו בפניכם היתה לצבוע את הבית במספר צבעים – צבע ניטרלי לצד צבע עז שהיה מיושם על אחד מהקירות.

כיום כמעט שכבר לא עושים את זה למעט מקרים שהצבעים בחרים בקפדנות בעיקר על ידי אדריכל או מעצב פנים. היום הבחירה הרווחת בקרב מרבית בעלי הדירות שצובעים את הדירה היא לצבוע את הבית בצבע לבן בלבד ולעתים גוון לבן עד שמנת.

צבעים בהירים מעולים משום שהם יותר קלים לצביעה, מתאימים לכל דירה ואף מגדילים את החלל מבחינה וויזואלית ביחס לצבעים כהים.

טיפ שני – צבעו בצבע אקרילי

למעט מקרים מיוחדים של עבודות צבע אומנותיות, הסוג הכי טוב לצביעת דירה יהיה צבע אקרילי. מדובר בחומר שמתקשר מאוד טוב לקיר ויכול להחזיק מעמד שנים רבות. כמו כן הוא מחזיק באמתחתו יתרון מאוד בולט והיא היכולת לנקות אותו על ידי ניגוב קל עם מטלית לחה.

הקיר התלכלך מאיזו סיבה? העבירו מטלית לחה ללא חשש והקיר יחזור לקדמותו.

כאן חשוב לומר שאין שום סיבה הגיונית לרוץ ולרכוש צבע מאוד יקר. אתם יכולים לקבל את התוצאות הטובות ביותר משימוש בצבע אקרילי של חברה מוכרת מהסדרות המוכרות והנפוצות.

טיפ שלישי – ההכנות יותר חשובות ממה שאתם חושבים

הכנת הדירה לצביעה היא צעד מאוד חשוב ובעל השפעה ישירה על התוצאות שתתקבלנה. פינוי חדרים ככל שניתן, עטיפה של רהיטים או רצפת פרקט אם קיימת, שימוש בסרט דביק עבה כדי להגן על מסגרות אלומיניום, שקעים ומשקופים, הן פעולות שיקבעו האם תוכלו "לרוץ" עם הצביעה או שתיאלצו לעצור בכל דקה על מנת להזיז דבר מה.

בנוסף, הכנה נאותה תבטיח שלא תעשו יותר נזקים מתועלת ושלא תפגעו ותלכלכו בצבע פריטים שלא אמורים היו להתלכלך.

טיפ רביעי – הקפידו על תיקונים בקירות

זה נכון שתיקונים בקירות יכולים להיות מתסכלים למדי – אחת כמה וכמה לי שאינו צבעי מקצועי. מדובר בהליך שבו צריך לפתוח ולנקות את הסדקים, למלא את החורים, להמתין ובמידת הצורך לחזור על הפעולה עד אשר החור או הסדק מתמלאים בחומר מילוי.

אם זה לא מספיק, צריך להמתין עד שהחומר יתייבש ורק לאחר מכן לשייף ולהחליק את התיקון.

מדובר כאן בתהליך ממושך שהתוצאות מארות לבוא ולכן רבים נוטים לדלג על השלב הזה. כאן חשוב להסביר שאיכות התיקון תקבע את איכות הצביעה ולא ניתן להפריד בין הדברים. מה עושים? הזכירו לעצמכם שמדובר בתהליך בעל קשר ישיר לתוצאות ואת העובדה שאם תבצעו תיקוני קירות כמו שצריך, הצביעה לאחר מכן תהיה הרבה יותר קלה ומהירה.

טיפ חמישי – חשבו כמה צבע אתם צריכים עוד בהתחלה

הסיבה לכך מאוד פשוטה. יש שיעדיפו לרכוש קופסת צבע של 5 ליטר וכשזו תיגמר, לרכוש אחת נוספת. מדובר בבזבוז של כסף משום שהמחיר לליטר שתשלמו עבור פח גדול של 18 ליטר יהיה פחות מחצי!

אם אין לכם ברירה, אז אין ברירה אבל אם תחשבו ותגלו שאתם צריכים שתי קופסאות צבע (סך הכל 10 ליטר) כבר כדאי לכם לרכוש 18 ליטר באותו מחיר ואולי אפילו זול יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e69c6502-eb84-4271-8e03-bb4ee24f1abc','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה