מי יהיה מלך המונדיאל של באר שבע נט?

$(function(){setImageBanner('cf60d0e3-8af4-49e4-8c78-a1211545d8d1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

ארבעה אנשי מערכת יתחרו על התואר הנחשק במהלך פסטיבל המונדיאל שיחל היום. מי יודע/ת יותר טוב מכולם ולמי אין מושג? בדקו!

ביום יום אנחנו מסקרים עבורכם את האירועים החמים שקורים בבירת הנגב, את האירועים שאסור לכם לפספס וגם את אירועי הספורט שאתם פשוט לא יכולים שלא לקרוא עליהם! אבל גם אנחנו לא יכולים להתעלם מחגיגת המונדיאל שתחל היום ולכן ארבעת מומחי באר שבע נט לענייני גביע העולם יתחרו זה בזה עד סוף הקמפיין ובסופו נחליט מי הוא מלך המונדיאל של באר שבע נט!

.

איך זה יעבוד?

בכתבה תמצאו את ההימורים של ארבעת אנשי המערכת שנבחרו בנוגע לשלבי הבתים. כל אחד הימר כיצד לדעתו יראה כל בית בסיום הסיבוב ובנוסף הימור על משחק מרכזי שנבחר מבין כל בית. לפני כל שלב נוקאאוט תעלה כתבה דומה ובה ניתוח המשחקים, הימורים על תוצאות מדויקות ושלל הפתעות. כתבנו תקנון! אמיתי! כתבנו שם איך יחולקו הנקודות ואנחנו לא נלאה אתכם בכל הפרטים אבל סמכו עלינו שאנחנו לוקחים את זה בשיא הרצינות ועורכים מעקב מסודר אחר ההימור של כל משתתף. מי שיצבור את מירב הנקודות עד סוף הטורניר יזכה בכבוד המפוקפק לרדת על שאר חברי הצוות שהם לא יודעים כלום.

המשתתפים:

מיטב המוחות במערכת קראו סטטיסטיקות, שיננו את כל סגל נבחרת איראן, שמעו את מיטב הפודקאסטים על מנת להיערך בצורה המיטבית לקראת האתגר הגדול. ואלו הם:

נווה סגל כתב ספורט ואיש אחראי סה"כ
בן שיף – העורך הראשי, אז הבטחנו לו שהוא יוכל להשתתף
יהלי אוזן כתבת לענייני דיומא ועיתונאית משכמה ומעלה
ליאור עובדיה מנהל דיגיטל ומכור להימורים

אולי תתנו כמה מילים לפני הפתיחה?

נווה: "השקעתי מאמץ רב במחשבה על כל בית ובית, על כל משחק ומשחק. עכשיו זה רגע האמת. אתן את כל כולי ואעשה הכול כדי להניף את הגביע בתום הטורניר!!".

בן: "עם כל הכבוד לנבחרות ממדינות ערב, אפריקה ודרום אמריקה שעשו את כל הדרך לרוסיה, לאף אחת מהן אין סיכוי נגד האריות של אירופה. יהיו כאלה שיעשו בעיות אבל גם הפעם הגביע לא יעזוב את היבשת. לשאר המתמודדים אין סיכוי מול החוש הכמעט נבואי שלי לתוצאות כדורגל".

יהלי: "פעם בארבע שנים מגיע האירוע הכי גדול בכדורגל העולמי. אז בתור מישהי שמכורה לכדורגל ואוהבת את המשחק, אני מגיעה מוכנה. מוכנה ללכת על כל הקופה ולנצח!".

ליאור: "כל 4 שנים זה מתחיל מחדש, ההתרגשות, הימים הארוכים ובעיקר המפגשים בין היבשות שמוכיחים שאירופה היא אולי איפה שהכדורגל נולד, אבל לדעתי הוא לגמרי שייך ליבשת דרום אמריקה, והגביע המקומי יהיה שלי!".

יוצאים לדרך עם הימורי שלב הבתים:

בית א'

בית א'

נווה:
לא רואה סיכוי שמארחת הטורניר תמעד ולא תתפוס את ראשות הבית. ההייפ שעשו למצרים ולמוחמד סלאח גרם לי להתלבטות בנוגע למקום השני, אבל בסוף הלכתי עם הדרום אמריקאים.
משחק מרכזי: רוסיה-אורוגוואי 1:2

  1. רוסיה
  2. אורוגוואי
  3. מצרים
  4. ערב הסעודית

בן:
סוארז וסלאח יראו ניצוצות של גאונות אבל רק בשלבים הראשונים של הטורניר על חשבון הנבחרות האסיאתיות בבית, זה לא יספיק להם להמשך.
משחק מרכזי: רוסיה-ערב הסעודית 1:0 ורק בשביל הסיכוי הקטן שתוצאה מפתיעה תחל את משק כנפי הפרפר שבסופו של דבר יביא להורדת מחירי הדלק.

  1. אורוגוואי
  2. מצרים
  3. רוסיה
  4. ערב הסעודית

 

בית ב'

בית ב'

נווה:
הבית הזה יזמן מפגש מסקרן מאוד בין ספרד לפורטוגל וגם הקרב על שתי המקומות הראשונים ביניהם יהיה מסקרן. אני הולך עם הפורטוגלים. שיהיה בהצלחה למרוקו ואיראן, שאולי במונדיאל הבא, עם הגרלה יותר נוחה, יולכו להפתיע.
משחק מרכזי: פורטוגל-ספרד 0:1

  1. פורטוגל
  2. ספרד
  3. מרוקו
  4. איראן

יהלי:
הבית הזה יספק לנו את אחד המפגשים המסקרנים של שלב הבתים במשחק בין ספרד לפורטוגל. אין ספק שמדובר בשתי נבחרות גדולות אך נכון לעכשיו האיכויות של ספרד כקבוצה עולות על אלו של פורטוגל שעדיין מסתמכת מאוד על רונאלדו. למרוקו ואיראן אין יותר מידי סיכוי להעפיל לשלב הבא, אך האיראנים יכולים להיות קצת יותר מסוכנים בהתקפה ולהצליח לקחת נקודות.

משחק מרכזי: פורטוגל ספרד 2:1

  1. ספרד
  2. פורטוגל
  3. איראן
  4. מרוקו

 

בית ג'

בית ג'

יהלי:
אין ספק שצרפת תעלה מהמקום הראשון בבית ג'. היא אחת הפייבוריטיות הברורות לזכייה במונדיאל עם נבחרת שופעת בכישרון. מי שתעפיל יחד איתה תהיה דנמרק המוכשרת, שלא תשאיר סיכוי לאוסטרליה ופרו.

משחק מרכזי: צרפת דנמרק 1:3

  1. צרפת
  2. דנמרק
  3. אוסטרליה
  4. פרו

ליאור:
עם אחת ההתקפות המעניינות במונדיאל הקרוב אין ספק שצרפת היא אחת הפייבוריטיות, במקרה הזה צפוי לה בית קל. לגבי שאר המקומות נראה לי החולשות מדברות ועדיין מבחינתי לנבחרת דנמרק יש יתרון על השאר.
משחק מרכזי: צרפת-דנמרק 0:3

  1. צרפת
  2. דנמרק
  3. פרו
  4. אוסטרליה

 

בית ד'

בית ד'

נווה:
הבית שלנו! ג'ון אוגו מניגריה הוא הנציג היחיד של הפועל באר שבע ונקווה שיתן לנו הרבה כבוד. עד כה במשחקי ההכנה זוכה לידידות טובה. אף אחד במדינה לא יתבאס אם הוא גם "יכניס" כהוגן לארגנטינאים. אבל זה דיי ברור שמסי לוקח פה את ראשות הבית. לגבי המקום השני אני הולך על הניגרים, למרות סיכויים שווים מול הקרואטים. האיסלנדים היו יכולים להתקדם יותר בטורניר לולא הגרלה אכזרית.
משחק מרכזי: ארגנטינה-קרואטיה 0:2

  1. ארגנטינה
  2. ניגריה
  3. קרואטיה
  4. איסלנד

בן:
בית חזק שייתן לנו שתי הפתעות ענקיות כבר בהתחלה: ההדחה של ארגנטינה מגביע העולם וההמלכה של קרואטיה כהפתעת המונדיאל. עם כל האהבה לג'ון אוגו, הנבחרת הניגרית תסיים את דרכה מהר מאוד ואנו נקבל אותו חזרה בחיבוק חם אצלנו בבירת הנגב בול בזמן לתחילת ההכנות לאירופה.
משחק מרכזי: ארגנטינה-קרואטיה 2:1

  1. קרואטיה
  2. איסלנד
  3. ארגנטינה
  4. ניגריה

בית ה'

בית ה'

בן:
אין מועדון כדורגל ישראלי שלא היה מחתים חלוץ סרבי בלי לחשוב פעמיים אבל מה שטוב בישראל לא יצליח באליפות העולם, שם הם יפלו יחד עם קוסטה ריקה מול רוח הלחימה של ברזיל (שתנצח את כל משחקי הבית) ומול שוויץ (נבחרת חזקה ומסוכנת).

משחק מרכזי: ברזיל-שוויץ 2:2

  1. ברזיל
  2. שוויץ
  3. קוסטה ריקה
  4. סרביה

יהלי:
כשהטראומה ממונדיאל 2014 עוד חרוטה היטב בזיכרון הברזילאים, הם יוצאים לדרך מחודשת בבית שעל הנייר לא אמור להפתיע אותם. את המקום השני אחרי ניימאר והחברים יתפסו השוויצרים. קוסטה ריקה לא תצליח לשחזר את ההישג מ-2014 והכישרון של סרביה פשוט לא יספיק לה.
משחק מרכזי: ברזיל שוויץ 0:2

  1. ברזיל
  2. שוויץ
  3. סרביה
  4. קוסטה ריקה

 

בית ו'

בית ו'

נווה:
דרום קוריאה תוכל ליהנות מההסכם היסטורי של טראמפ וקים ג'ונג און, שכנה בצפון, כי בבית הזה הם לא יחייכו הרבה. הגרמנים כמובן יכבשו את המקום הראשון והקרב על המקום השני היה הרבה יותר עם זלאטן בשורות הצהובים-כחולים. למרות זאת, אני מאמין ששבדיה תגבר על מקסיקו.
משחק מרכזי: גרמניה-מקסיקו 0:1

  1. גרמניה
  2. שבדיה
  3. מקסיקו
  4. דרום קוריאה

ליאור:
עוד בית לא פשוט, אין ספק שגרמניה עדיפה על כולן אבל במאבק על המקום השני למקסיקו יש יתרון על שבדיה. דרום קוריאה, לצערה היא קיבלה בית שאין לה מה לעשות בו.
משחק מרכזי: גרמניה-מקסיקו 1:2

  1. גרמניה
  2. מקסיקו
  3. שבדיה
  4. דרום קוריאה

 

בית ז'

בית ז'

נווה:
הבית הקל ביותר לניחוש מבחינתי, לפחות מבחינת העולות. אני מקווה שפנמה תזכה להבקיע גול, והשדר שלהם ישתגע, כפי שכולנו ראינו בסרטון הוויראלי מעלייתם למונדיאל.
משחק מרכזי: אנגליה-בלגיה 1:1

  1. בלגיה
  2. אנגליה
  3. תוניסיה
  4. פנמה

בן:
שוב היבשת האירופית תוכיח את עליונותה כשתשלח את תוניסיה ופנמה הביתה לאחר כמה הפסדים מבישים. הבלגים יותר טובים מהאנגלים בפער, למזלם של האנגלים שאר הבית חלש וזה יספיק להם כדי לעלות לשלב הבא.
משחק מרכזי: אנגליה-בלגיה 1:0

  1. בלגיה
  2. אנגליה
  3. פנמה
  4. תוניסיה

 

בית ח'

בית ח'

בן:
הבית היחידי בטורניר ללא אלופת עולם (ונבחרת מכל יבשת), יצור מיני טורניר בין היבשות שבו הכול פתוח. כמו בבית ח' כך זה בשאר העולם האירופאים תמיד ראשונים, דרום אמריקה אחריהם והשאר מזדנבות מאחור.

משחק מרכזי: פולין-קולומביה 2:1

  1. פולין
  2. קולומביה
  3. סנגל
  4. יפן

יהלי:
הבית האחרון של הטורניר לא מלהיב במיוחד, אז גם כאן לא צפויות הפתעות מיוחדות. סנגל ויפן לא באמת מהווה איום על קולומביה ופולין, שיעפילו לשלב הבא. פלקאו מול לבנדובסקי- קרב ענק בין שני חלוצים גדולים שצריכים לעשות את ההבדל עבור הנבחרות שלהם.
משחק מרכזי: פולין קולומביה 2:2

  1. קולומביה
  2. פולין
  3. יפן
  4. סנגל

וכאן מסתיים החלק הראשון של טורניר מלך המונדיאל של באר שבע נט. בעוד קצת יותר משבועיים נחזור עם התוצאות וההימורים לשלב שמינית הגמר. שיהיה לכולם חג מונדיאל שמח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e814c9b8-e36c-4d8a-b836-481721b77689','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה