החשיבות של דפי נחיתה באסטרטגיית השיווק שלך

$(function(){setImageBanner('64294385-6bec-42f7-b0fb-aa9af24ccf8e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בעלי ובעלות עסקים משקיעים זמן לא מבוטל בתכנון השיווק שלהם

depositephoto

 הם מבינים עד כמה בניית אתרי אינטרנט היא משימה דחופה וגם התפקיד של פייסבוק ברור היטב בתכנית העבודה הזו. אלא שיש מרכיב אחד חיוני ובסיסי למדי, זה שיכול לשרת את העסק הרבה לפני שהאתר שלכם עלה לאוויר. הוא דורש תכנון ואם בונים אותו בצורה מדויקת הוא גם מספק תוצאות מעולות. הכירו את אחד המושגים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי: דפי נחיתה.

 

למה צריך דפי נחיתה?

לפני שנדבר על מבנה דף הנחיתה ומחיר נגדיר את הצרכים שלכם טוב יותר, חשוב להבין מה הם דפי נחיתה ולמה הם חשובים כל כך. נכון, בנית אתרי אינטרנט היא משימה קריטית עבור העסק בכלל ועבור השיווק שלכם בפרט, אבל קידום אורגני איכותי מחייב אותנו לסבלנות אין קץ. בזמן שאתם עובדים על התוכן שלכם, משפרים את חוויית המשתמש ומנהלים את האתר בצורה טובה ועקבית, אתם בעיקר צריכים לידים חדשים. אתם צריכים להגיע אל קהל היעד בקלות, להעביר מסרים במהירות ולקבל פניות – וכמה שיותר. כאן נכנסים דפי נחיתה לתמונה.

 

כך דפי נחיתה יוצרים לידים

אם המטרה היא לייצר פניות ולעודד את הגולשים להשאיר לכם שמות ומספרי טלפון, דפי נחיתה לעסקים הם אלה שיעשו את העבודה במהירות וביעילות. הרי דף הנחיתה שלכם הוא, במהותו, עמוד אחד נפרד וממוקד מאוד. הוא מציג אתכם בפני הלקוחות שלכם ועם שילוב נכון בין טקסט מדויק לבין ויז'ואל אטרקטיבי, הלקוחות שלכם יידעו בדיוק מי אתם ולמה כדאי להם לפנות דווקא אליכם. דף הנחיתה יכלול גם טופס קצר להשארת פרטי התקשרות כדי שתוכלו לספק לגולש פרטים נוספים על המבצע האטרקטיבי או על המוצר שלכם.

 

לפני הכל – מגדירים מטרות

המטרה של דפי נחיתה עסקיים היא להגדיל את החשיפה, למשוך את תשומת הלב ומעל הכל – הם אמורים לעודד את הגולשים שלנו לפעול. יכול להיות שהמוצר שלכם יוצג באופן מרהיב כל כך, עד שהגולש לא יעמוד בפיתוי וילחץ על הכפתור המוביל לעמוד הרכישה באתר. אולי הצלחתם לסקרן אותו ולגרום לו לרצות לשמוע קצת יותר על חבילות השירותים שלכם, ואול הלקוחות שלכם יוכלו להירשם ולקבל הטבה מידית (בזמן שאתם תקבלו את כתובת המייל שלהם כדי שתוכלו לשמור איתם על קשר). כל אפשרות תעבוד מצוין, השאלה היא מה המטרה שלכם, והתשובה היא זו שתעזור לקבוע איך בדיוק ייראה הדף.

 

השלב הבא – בחירת העיצוב

אחרי שהגדרנו את הייעוד המרכזי של דף הנחיתה נוכל להמשיך קדימה ולקבוע איך בדיוק ייראה הדף הזה. אם אתם עוסקים במקביל בתכנון ובניית אתר אינטרנט לעסק סביר להניח שיש לכם שפה שיווקית ברורה, ובהחלט מומלץ להישאר קרובים אליה עד כמה שאפשר. במילים אחרות, אם הלוגו והאתר שלכם מורכבים מפונטים מסוימים ומשילוב בין צבעים ספציפיים, נסו להשתמש בשפה הזו בדיוק. זו הדרך הטובה ביותר לייצר מותג ברור ומוכר, כזה שהלקוחות יזהו גם בפעם הבאה שיראו אתכם. בנוסף, רצוי שהעיצוב יעביר מסרים ברורים בנוגע למוצר שלכם. מאחר ויש לכם רק דף אחד וזמן מוגבל מאוד למשוך את תשומת הלב – כדאי שהלקוחות ידעו בדיוק לאן הגיעו ומה אתם מציעים להם.

 

השלב האחרון – הטקסט הנכון

הגדרתם עיצוב מדויק, בחרתם טופס קצר או כפתור שימשוך את העין ויגרום ללקוחות לעבור לעמוד הרכישה של המוצר. עד כאן הכל נשמע מצוין, אבל דפי נחיתה טובים הם אלה שמורכבים גם מטקסט חד, פשוט, יעיל ומדויק. אם אתם מציעים הטבה חשוב שתדגישו אותה היטב, אם אתם חושפים מוצר חדש מומלץ להציג (בקצרה) את היתרונות שלו ואם אתם מזמינים את הגולשים למפגש היכרות או לכנס רצוי שהם יידעו מה הערך המוסף שיחכה להם. אנחנו כבר יודעים כמה כוח יש למילים, אבל כשמדובר בעמוד שהוא פרסומת לכל דבר – המילים הנכונות יכולות לעשות הבדל גדול ולהפוך את הדף שלכם למוצלח במיוחד.

 

אנחנו בדרוקסיט מלווים אתכם לא רק בתכנון בניית אתרי אינטרנט שמתאימים בדיוק לצרכים ולמטרות שלכם, אלא גם בבניית דפי נחיתה עסקיים שעושים את העבודה ומביאים תוצאות. כדי להפיק את המיטב, להגדיל חשיפה ולייצר פניות – צרו איתנו קשר עוד היום!

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bcc52c74-721b-43a5-ad35-32b4046b1df6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה