"עוגמת נפש קשה": המתנגדים למגדלי גרנד קניון עוד לא אמרו את המילה האחרונה



לאחר שהוועדה המחוזית אישרה את הקמת מגדלי גרנד קניון, צפויים המתנגדים להגיע לישיבת המועצה ולזעוק לביטול התוכנית. בין היתר, הועלתה הצעה לסדר בידי חבר המועצה משה ינאי, בדרישה לבטל את התוכנית שגורמת "עוגמת נפש קשה לציבור התושבים"

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום אישרה לאחרונה את הקמת מגדלי גרנד קניון, הצפויים להיבנות על החניון החיצוני של הקניון ולכלול 297 יחידות דיור. התנגדות התושבים לתוכנית לא נחלה הצלחה מול הוועדה המחוזית, וכעת הם שוקלים פנייה לבית המשפט כצעד נוסף במאבק הממושך. כזכור, התושבים אף יצאה להפגנה נגד המגדלים, בטענה שהקמתם תביא למחסור קשה בגני ילדים, קופות חולים ומוסדות ציבור נוספים. נוסף לכך, הקמת המגדלים צפויה ליצור מצוקת חניה קשה, פקקים איומים ותביא בסופו של דבר לפגיעה קשה באיכות חייהם של תושבי האזור, כך לדבריהם.  

ימשיכו להיאבק עד שתבוטל ההחלטה. צילום שרון טל

בהמשך לכך, חבר האופוזיציה במועצה משה ינאי החליט להעלות בישיבת המועצה הקרובה (6.6) הצעה לסדר בה הוא קורא לבטל את הקמת המגדלים. בהצעה לסדר שהגיש, קרא "לבטל את ההחלטה הקשה שגורמת לציבור התושבים בשכונת נאות לון ובשכונה ט' לעוגמת נפש קשה". בהמשך להצעה זו, צפויים להגיע לישיבת המועצה מתנגדים לתוכנית מהשכונות הסמוכות לקניון ולקרוא לביטול הפרויקט.

האסון הצפוי בהקמת מגדלי "גרנד קניון"

חבר המועצה גדי מזוז נגד הקמת המגדלים

התושבים הפגינו נגד מגדלי גרנד קניון

למרות ההתנגדויות: מדוע החליטה הוועדה המחוזית לאשר את מגדלי "גרנד קניון"?

מובילי המאבק להתנגדות למגדלי גרנד קניון מסרו: "מטה המחאה חש הערכה רבה לסיוע של חבר המועצה הרב גדי מזוז לאורך הדרך. זאת ועוד, שמחנו לקבל רוח גבית חיובית וכנה מיוזמתו המבורכת של חבר האופוזיציה, מר משה ינאי, בהגישו הצעה דחופה לסדר היום בנושא מחטף שינוי התב"ע והקמת המגדלים, והפגיעה האנושה באיכות החיים בשכונות הסמוכות להם. ראש האופוזיציה, מר משה ינאי ער למצוקת התושבים, ולא טמן ראשו בחול כמו רבים אחרים".

חבר המועצה באופוזיציה משה ינאי על פרויקט המגדלים "עוגמת נפש קשה לציבור התושבים". צילום: שרון טל

עוד הוסיפו המתנגדים: "הגדולה של נבחר ציבור, היא להיות ער ורגיש להלך הרוח של ציבור הבוחרים. אנו לא אויבי השלטון המקומי, אנו מטה לחמו". כאמור, המתנגדים יגיעו להשמיע זעקתם בישיבת המועצה הקרובה במטרה להשפיע על מקבלי ההחלטות, ונוסף לכך צפויים לערער על ההחלטה להקמת המגדלים גם בבית המשפט, ללא ספק, התושבים עוד לא אמרו את מילתם האחרונה. רבים מהתושבים מביעים את זעמם גם ברשתות החברתיות, ומצהירים בגלוי כי ההחלטות שמתקבלות בעיריה בניגוד לרצון התושבים, יבואו לידי ביטוי בבחירות הקרובות, בקולות המצביעים בקלפי.

לחצו כאן על מנת להצטרף לערוץ ה-telegram שלנו

מכורים לעיר? הצטרפו גם לקבוצת הוואטסאפ שלנו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה