השנה באמת הגזימו: כל אירועי יום הסטודנט בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('e2dc1058-311a-4d27-803a-26665673f8d6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

ביום שלישי בערב ייפתחו אירועי יום הסטודנט בבירת הנגב עם הופעות של מיטב האמנים ושתי מסיבות בריכה שוות במיוחד בשלושה ימים של כיף. יצאנו לשמוע על החוויות וההתרגשות של הסטודנטים

סטודנטים? הכתבה הזו במיוחד בשבילכם. מחר (יום שלישי ה-29/05/18) ייפתחו אירועי ה-Student Fest 2018 בבאר שבע. הלוא הם שלושה ימים של חגיגות, הופעות ומסיבות במיוחד בשביל הסטודנטים בעיר ובאזור. אז חגיגות פורים מאחורינו, פסח ויום העצמאות כבר עברו ואפילו הפאנג'ויה הייתה כבר לפני חודש. כעת, בשלב הכיפי האחרון לפני תקופת המבחנים העמוסה, הגיעו אירועי יום הסטודנט, כדי לספק עוד כמה ימים של כיף נטול דאגות עם הרבה מוזיקה טובה, חברים, מסיבות דירה ועל גגות העיר, אלכוהול וחוויות. אירוע יום הסטודנט משותף לכלל הסטודנטים באזור מאוניברסיטת בן גוריון, מכללת סמי שמעון, מכללת ספיר, המכללה הטכנולוגית ומכללת קיי.

זה מה שהלך פה לפני שנה

וזה מה שהלך פה לפני שנתיים

לחצו כאן על מנת להצטרף לערוץ ה-telegram שלנו

מכורים לעיר? הצטרפו גם לקבוצת הוואטסאפ שלנו

אז למי שעדיין לא מכיר או לא שמע, אירועי יום הסטודנט מתחלקים לשלושה ימים: ביום שלישי ה-29/05/18 ישנו ערב של הופעות חיות של מיטב האמנים במתחם השוק הבדואי בעיר, ביום רביעי ה-30/05/18 מתקיימת מסיבת בריכה בסגנון מוזיקת מיינסטרים, וביום חמישי ה-31/05/18 מסיבת בריכה בסגנון טראנסים עם אמנים בינלאומיים. "זו חוויה ויש אווירה ממש כיפית בערב של ההופעות. יצא לי לעבוד כברמנית פעמיים בהופעות וזה ממש כיף. שמעתי על יום הסטודנט לפני, הכרתי את זה, אבל זה הרבה יותר כיף לדעתי כשאתה סטודנט, זו החוויה האמיתית. במסיבות בריכה לא יצא לי להיות עדיין, אז אני מחכה לזה", אומרת נועה ארץ קדושה, סטודנטית לעבודה סוציאלית. גם דניאל מקדאואל, סטודנט לניהול ותקשורת, היה בשנה שעברה ונהנה מכל רגע: "זה היה וואו רציני! הגעתי כאורח והייתי בהלם מגודל ההפקה וסדר הגודל של האמנים שהגיעו לכאן, היה ממש שווה".

צילום: אדי גוריאנסקי

מה מצפה לנו?

יום שלישי החל מהשעה 19:30 יופיעו בשוק הבדואי האמנים מועדון הקצב של אביהו פינחסוב, שרית חדד מארחת את איתי לוי, עברי לידר מארח את אברהם טל, MATISYAHU והתקווה 6. לטענת סטודנטים רבים, הליין אפ לא מבטיח במיוחד. "לי יש רגשות מעורבים. ציפיתי שיביאו אמנים יותר "חמים". אבל מצד שני מתיסיהו זו הפתעה מרעננת", אומר דניאל. בנוסף, תהיה במת אינדי בה יופיעו Shmilo&Sons, FULL TRUNK FT SIVAN TALMOR, LUCILLE CREW., MONOLINGUA וג'ימבו ג'יי. בנוסף, כחלק מערב ההופעות תופעל מסיבת אוזניות מגניבה ברחבה ייחודית בחסות DEEZER. ניתן יהיה לראות ולגעת בצלילים שתשמעו באמצעות טכנולוגיה ייחודית (קימטיקה- וויזואליזציה של צלילים. למחרת, תהיה הפסקת לימודים לסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון והם ייהנו ממסיבת בריכה עם מוזיקת מיינסטרים במרכז הספורט של האוניברסיטה החל מהשעה 12:30. "אני הולכת למסיבת בריכה הראשונה, זה כמו מיני פאנג'ויה. אני בטוחה שיהיה כיף, עם הרבה חברים, בריכה, שמש, מוזיקה טובה", אומרת נועה.

צילום: אדי גוריאנסקי

הסטודנטים ברחבי העיר נחלקים לאלו שמעדיפים את מוזיקת המיינסטרים ואת אלו המעדיפים את מוזיקת הטראנס. לרוב, הכרטיסים למסיבת הבריכה הראשונה נגמרים הרבה זמן מראש ואנשים מחפשים להשיג. אך עדיין, יש את מסיבת הבריכה השנייה, ומניסיון, היא לא פחות טובה. אז ביום חמישי ה-31/05/18, אירועי יום הסטודנט יסתיימו עם מסיבת בריכה השנייה ומוזיקת הטראנסים. זוהי המסיבה של סטודנטים ממכללת סמי שמעון ולהם תהיה הפסקת לימודים באותו היום. האמנים שיופיעו במסיבה הם: PONDORA , ASTRIX , DARWISH , RISING DUST ,BUBBLE. "לי לא יצא להיות במסיבות הבריכה בשנים קודמות, אבל לדעתי זה ממש כיף, עם מוזיקה טובה ואמנים איכותיים. אבל בהופעות היה אש, תמיד, אני ממש אוהב. זה מאוד מושקע וברמה גבוהה", נזכר ליאור בלפולסקי, סטודנט להנדסת מכונות.

צילום: אדי גוריאנסקי

הסיפתח של הקיץ

אז נכון, ממש בקרוב יתחילו כל הסטודנטים ללמוד למבחנים, להגיש את העבודות ובגדול לחזור לחייהם ולמטרה לשמה הם כאן. כי בנינו, עד עכשיו היה קשה לשמור על שגרת לימודים נורמלית, כשעוברים ממסיבה למסיבה ומחופש לחופש. אבל רק לשלושה ימים הקרובים, יוכלו הסטודנטים ליהנות עוד קצת מהחופש, מהשקט שלפני הסערה. "העיקר להיות כל החבר'ה יחד, להתפרק וליהנות לפני תקופת מבחנים וכל העומס", אומר ליאור. גם נועה מסכימה איתו ומסכמת: "מצד אחד זה פותח את הקיץ, ומצד שני את יודעת שאחרי זה מגיעה תקופת מבחנים. כולנו מחכים לזה ודוחים קצת את הלימודים, לא עובדים רצוף... עד יום הסטודנט יש מלא אירועים וזה הסיפתח של הקיץ אז צריך לנצל את זה".

פרטים נוספים בדף האיוונט בפייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8d35a4ef-ea97-422b-9622-2cc4f45ad9c3','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה