אנדריי אוזן שוחרר ממעצר לביתו



ר' מועצת נאות חובב לשעבר אנדריי אוזן שוחרר למעצר בית, לאחר שלפני מספר ימים נעצר בחשד ללקיחת שוחד עבור מכרז בנייה. יוסף אלקראנווי, החשוד במתן שוחד שוחרר גם הוא למעצר בית.

אנדרי אוזן. צילום: נאות חובב - פארק אקו תעשייתי בנגב

אנדריי אוזן, יו"ר המועצה הלאומית לספורט ור' מועצת נאות חובב לשעבר, נעצר לפני מספר ימים בחשד שקיבל שוחד מיוסף אלקרינאווי, קבלן שזכה במכרז להקמת בניין מועצת נאות חובב ומרכז המבקרים. בית המשפט האריך תחילה את מעצרם והיום שחרר את השניים למעצר בית. 

על פי החשד, אוזן קיבל שוחד תמורת הטיית המכרז לטובת אלקרינאווי, כדי שזה יקים את המבנה, שבנייתו טרם הסתיימה. נתון מפתיע שהעלה דו"ח מבקר המדינה על הוא הכפלת הסכום לפרויקט כמעט פי ארבעה, מכ-24 מיליון שקלים ל-82 מיליון שקלים. עוד הוסיף המבקר שההחלטות התקבלו בהליך פגום ללא נימוקים ענייניים תוך פגיעה באינטרס הציבורי. עוד נמצאו כשלים בטיחותיים במבנה, במסגרתם מתוך 77 בדיקות לחוזק הבטון, ב-22 נמצאו ליקויים.

עוד נטען כי בעוד שנשכרה אדריכלית מנוסה, הקבלן שנבחר בספק היה בעל הניסיון והיכולת לביצוע הפרויקט כנדרש. המועצה לא אכפה באופן מספק את תנאי ההתקשרות עם הקבלן. התנהלותה של המועצה, כפי שצוין בדוח המבקר חייבה אותה לשלם עבור עבודה שבוצעה בניגוד לתוכנית האדריכלית, לרבות עלויות תיקון העבודות שהקבלן ביצע באופן פגום.

אוזן, כיהן כר' מועצת נאות חובב במשך 7 שנים עד יוני 2017 לאחר מכן מונה ליו"ר המועצה הלאומית לספורט. בעבר כיהן כסגן ראש עיריית באר שבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה