אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('d7b343db-b4de-473c-b966-3f7ac6cea9c1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 19/01/17 ועד 26/01/17

טלה:

מצב רוח אפרורי. עייפות של הנפש ורצון למנוחה. ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים  בשלב של חיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין . בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד  ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

שור:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את הסופ"ש כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו ביטחון? תשובה: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה! ביטחון הוא האמונה שהקב"ה פועל רק לטובתו של הנברא, וניתן לסמוך עליו שכל מה שיקרה לאדם, אינו אלא לטובתו, אף אם כלפי חוץ נראה כאילו עוברים עליו מאורעות רעים.

תאומים:

אין לכם הרבה חשק לשמוח ועייפות נפשית מקשה עליכם לחייך באמת. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו,  שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית: אלוהים נתן לבני האדם מתנה מופלאה, תשובה שמה. בסך הכול נדרשים מהאדם שלושה שלבים: הראשון - עזיבת החטא, השני - חרטה אמיתית וכנה על הכישלון,  והשלישי - קבלה לעתיד – להשתדל ולעשות הכול כדי לא לחטוא שוב באותו חטא.

סרטן:

שיפור בדימוי העצמי יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי חיובי. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה או טיול עולים על הפרק. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב... שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

בתולה:

חוסר יציבות שבא לידי ביטוי הן מבחינה הרגשית והן מבחינה החומרית. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

מאזניים:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. בבית: החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל מאזניים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',  ומודה על האמת.

עקרב:

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

קשת:

בשבוע זה יש להתנהל בזהירות. חוסר יציבות רגשית וחומרית יוצרים ירידה באנרגיות ופגיעה בדימוי ובערך העצמי. התמודדות עם נפילה רגשית כמו למשל: פיטורין או גירושים מצרכים עזרה מבחוץ. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה' תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

גדי:

שבוע חיובי בפתח. לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר, רך יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה הזנחתם תחומים נוספים שקיימים בחייכם. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

דלי:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל דלי ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לייעול ולחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג, שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמיתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבת מזמן לכם הזדמנות נהדרת לכייף וליהנות. גם כאן, שמירה על ראש פתוח וקליל היא ערובה ליום נפלא. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

דגים:

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש או מקבלים הזדמנות מחודשת להתחיל שוב משהו מחדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מחשבות חדשות, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו'..) נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים - בעיקר ביום חמישי . אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חכמים.: "כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה." הכעס הוא מידה רעה מאוד, וראוי לאדם להתרחק ממנה וללמד עצמו שלא יכעס ואפילו על דבר שראוי לכעוס עליו.

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1b22c8f7-37b7-4789-9f2d-0c866dffb8a4','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה