מגשי אירוח חלבי מול בשרי

$(function(){setImageBanner('16a495ac-0883-4de6-8a3e-2547e272ed8d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

האוכל הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע או חגיגה. אנחנו רוצים להשביע את האורחים שלנו, לספק להם מגוון טעים ועשיר וכמובן גם לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר על מנת שהמטעמים יוכלו להתאים לכולם. אז מה עדיף לבחור בכל הקשור לאפשרויות ההסעדה – האם כדאי לבחור במגשי אירוח חלביים או אולי דווקא בשריים? אילו יתרונות טומנים בחובם כל אחד מסגנונות המטעמים? וכיצד נוכל לעשות בחירה נכונה לאירוע?

מגשי אירוח

בחירת מגוון עשיר

מגוון סוגי האוכל אותו אנחנו מציעים לאורחים שלנו הינו חשוב. זוהי הדרך שלנו גם להשאיר רושם טוב וגם להפוך כל סוג של מאורע, החל מהרמת כוסית במשרד ועד למסיבת ריקודים בשעות הערב – למענג בעבור כולם. המגוון הינו חשוב, החל ממנות קלות אותן ניתן לאכול בעמידה ועד למנות עשירות ומשביעות המתאימות גם כארוחה מרכזית. אל כל אלו, אנחנו נצטרך כמובן להתאים גם מנות אחרונות. בעוד מגשי אירוח בשריים עלולים להגביל אותנו מבחינת התוספות לאוכל המרכזי, וגם מבחינת מגוון הקינוחים ואפילו המשקאות החמים, הרי שדווקא מגשי אירוח חלביים יכולים לספק לנו מגוון רחב יותר. קאנאפס מגשי אירוח מתמחים במגשים מהסוג השני.

התאמה לשעת האירוע

כאשר מדובר על אירועי בוקר, אין ספקי כי מגשי אירוח חלביים הם האופציה המועדפת, מאחר וסוגי האוכל מתאים לשעות הקלילות של היום. גם באירועי ערב, נראה כי ההעדפה היא למגשי אירוח חלביים, בעיקר כאשר מדובר על הסעדה בעמידה, ולא בישיבה מול שולחנות. בשעות הצהריים, ישנה נטייה לבחור באירוח בשרי, מאכל ונראה כי מאכלים אלו ישביעו יותר את האורחים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון, שאם אתם לא רוצים להכביד על האורחים ולא ליצור תחושת עייפות, הרי שמגשי אירוח חלביים יתאימו גם לאירוח של צהריים, וניתן להתאים מנות כדוגמת קישים, פשטידות, פסטות או סושי, המתאימים לשעות הצהריים. כמו כן, במקרים בהם יש אירוע מתמשך, כמו יום עיון המתחיל בבוקר ונמשך אל תוך שעות הצהריים, הרי שמגשי אירוח חלביים יתאימו לאירועים מסוג זה, מאחר והאוכל יכול לעמוד בטמפרטורת החדר מבלי לאבד את טריותו, איכותי וטעמו. עוד על יתרונות של מגשי אירוח לעומת קייטרינג.

מענה לכלל האורחים

אחד הטרנדים היום בתחום האוכל הוא מאכלים ללא גלוטן או מאכלים המתאימים לטבעוניים. אין ספק, כי אם אתם רוצים לתת מענה איכותי ועשיר לכל אורחים והמוזמנים שלכם, הרי שמגשי האירוח החלביים, המתבססים לאו דווקא על מוצרי חלב, אלא כל קטניות, דגנים ושלל ירקות, יתאימו לכולם. גם כאשר מדובר על קהל אורחים המקפיד על כשרות, הרי שמאכלים חלביים יתאימו להם יותר, בעיקר כאשר יש צורך בהכשרים הלכתיים שונים, בהתאם לזרם הדתי.

נוחות הגשה

מגשי אירוח חלביים מאפשרים לספק מענה לכל סוגי ההגשה, בין אם במזנון ואכילה בעמידה ובין אם באירוח בסגנון קוקטייל, וגם בישיבה מול שולחנות. מגשי אירוח בשריים יצריכו מכם לארגון מקומות ישיבה מסודרים, על מנת שיהיה נוח לסעוד. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי באוכל בשרי יש צורך באמצעי חימום ושמירה על הטמפרטורה של הבשר.

מחיר

כאשר מתכננים כל סוג של אירוע, עלינו לעמוד בתקציב שעומד לרשותנו. במרבית המקרים, תמצאו כי מגשי אירוח חלביים יהיו זולים באופן משמעותי ממגשי אירוח בשריים, גם מבחינת האמצעים הנלווים לאופן ההגשה וההסעדה של האורחים.

במידה ואתם מתלבטים בין מגשי אירוח חלביים לבין מגשי אירוח בשריים, הרי שיש להעמיד את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, כמו גם לקחת בחשבון את אופי וסגנון האירוע, וכמובן, גם את כמות האורחים ותקציב האירוח העומד לרשותכם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d826ad9f-bc86-491b-8294-aea63c03bd83','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה