רק שנתיים לאחר מינויו: מנהל האגף לאיכות הסביבה סיים את תפקידו



מנהל האגף לאיכות הסביבה בעיריית באר שבע נועם יחיאל, סיים היום את תפקידו, פחות משנה לפני הבחירות. לא ברור לחלוטין מדוע זה קורה דווקא עכשיו, אך אפשר להניח שיש קשר לכמה נושאים בהם לא הצליח יחיאל לחולל שינוי. ראש העיר רוביק דנילוביץ': "מודים ליחיאל על מסירותו וחריצותו ומאחלים הצלחה בהמשך דרכו"

צילום: עיריית באר שבע

נועם יחיאל, מנהל האגף לאיכות הסביבה בעיריית באר שבע סיים את תפקידו הבוקר כשלא ברור לגמרי מה הסיבה לכך, כך לפי הודעה שהוציאה העירייה.

יחיאל, מונה רק לפני שנתיים לתפקיד על ידי ועדת מכרזים שבחרה בו ברוב קולות ושימש לפני כן כמהנדס לתכנון וניהול פרויקטים בחברת חשמל וניהל פרויקטים עירוניים וציבוריים עתירי תקציב.

עת נכנס לתפקיד לפני שנתיים בגיל 38 בלבד, ביקש יחיאל לחולל שינויים רבים באגף וקיבל את מלוא הגיבוי מראש העיר. בין הצלחותיו ניתן למנות את הוצאת תחום הגינון בעירייה לאגף נפרד. עם זאת, נשמעו ביקורות לא מעטות בתקופת כהונתו בנוגע לעניינים סביבתיים שונים וביניהם תחום המיחזור בעיר ומצב התחזוקה במספר שכונות בעיר ובעיקר בשכונות הוותיקות.

מעיריית באר שבע נמסר: "נועם יחיאל, מנהל אגף איכות הסביבה בעיריית באר שבע הודיע על סיום תפקידו בעירייה, לאחר שנתיים בהם כיהן כמנהל האגף. בתקופתו כמנהל האגף הוביל שינויים באגף, לרבות שיטת פינוי האשפה וניקיון העיר. יחיאל יסיים כאמור את תפקידו בעירייה, לאור החלטתו בסוף החודש. ראש העיר הודה לו על תקופת שירותו כמנהל האגף, תפקיד מאתגר ומורכב. עוד ציין ראש העיר את מסירותו וחריצותו לביצוע התפקיד ואיחל לו בהצלחה בהמשך דרכו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה