עץ ענק קרס על בניין מגורים בשכונה א' וגרם לנזק רב

$(function(){setImageBanner('7e9ed074-4088-4d08-85ab-4049db99c159','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

עץ בגובה עשרות מטרים קרס היום על בניין מגורים בשכונה א', וחסם את היציאה של דיירי הבניין. "העץ שבר את כל החלונות עד הקומה השלישית, גרם נזק לגינה וכמעט הרג אותי, זו סכנת חיים" סיפר אחד הדיירים.

בוקר לא שגרתי ברחוב סוקולוב בשכונה א' בבאר שבע. עץ בגובה עשרות מטרים קרס על בניין מגורים, כנראה בגלל מזג האוויר הסוער. עידו פרץ, דייר בבניין סיפר על הנזק שנגרם: "בשעה 5 בבוקר שמעתי רעש נפילה חזק, עץ בגובה של כ-60 מטרים קרס לי על הבית וכמעט פגע בי והרג אותי, שבר לי את הגדר, את המנגל, את הכיסאות, ניפץ את כל החלונות עד הקומה השלישית של הבניין, פשוט גרם נזק בלתי נתפס".

עידו נותר המום מהנזק שנגרם לו, אך במזל לא היו נפגעים בנפש כתוצאה מהנפילה. "מזל שזה היה ב-5 בבוקר שלא היו אנשים, אחרת היו נפגעים. בעקבות הנפילה נחסמה היציאה מהבניין, הדיירים לא יכלו לצאת מהבניין".

בעקבות מה שקרה התקשרתי לעירייה, שבהתחלה נפנפו אותי ואמרו שזה לא באחריותם, ובאחריותי לדאוג באופן פרטי לפינוי העץ ולטפל בבלאגן שנוצר. אחר כך פניתי לפניות הציבור בדף של רוביק בפייסבוק, חזרו אליי ואמרו שלמרות שזה לא באחריותם יגיעו לטפל בזה. הם כבר כמה שעות פה עובדים שישה אנשים לפנות את העץ".

ומה באשר לנזק שנגרם?

"העירייה טוענים שזה שטח פרטי של הבניין, אבל נגרם לי כאן נזק רציני מעץ שנפל לי על הבית, לא יודע מי יפצה אותי עכשיו".

העץ הגיע עד הקומה השלישית ושבר את כל החלונות


בימים הקרובים יפקוד את באר שבע מזג אוויר קר מהרגיל. היום ינועו הטמפרטורות בין 13 מעלות ביום ל-9 מעלות בלילה. מחר ינועו הטמפרטורות בין 8-14 מעלות עם אפשרות לממטרים. במהלך סוף השבוע בימים שישי ושבת יהיה מעונן חלקית והטמפרטורות ינועו בין 17 מעלות ביום ל7 מעלות בלילה.

נראה כי החורף תופס את הרשויות לא מוכנות כשמזג האוויר הסוער יכול להביא לתוצאות הרסניות. משעות הבוקר כבישי באר שבע נשטפו גשם סוחף ונוצרו שלוליות גדולות ברחבי העיר שמעמידים את הנהגים בפני סכנת החלקה ושדה ראייה מוגבל. לכן, נדרשת זהירות יתרה בכבישים לרכבים החולפים מולנו, ולהולכי הרגל החוצים את הכביש. בעת נהיגתכם שימו לב כי אתם נוקטים באמצעי זהירות:

שומרים על ראות ונראות:

  • הדלקת אורות מאפשרת לכם הנהגים לראות טוב יותר ורחוק יותר, ומסייעת ליתר משתמשי הדרך להבחין בכם.

  • על פי חוק, בתקופה שבין ה- 1 בנובמבר ועד 31 במרס בכל שנה, כל נהג חייב להדליק את פנסי החזית והפנסים האחוריים בדרכים שאינן עירוניות. המלצה שלנו – בחורף הדליקו אורות גם בדרכים עירוניות.

  • בתנאי ערפל, משתמשים באור הנמוך (אור מעבר), ובאורות הערפל בלבד. שימו לב שאור גבוה (אור דרך) אינו יעיל בערפל.

מהירות הנסיעה ושמירה על מרחק בטוח:

  • נוהגים לאט יותר, ומתאימים את המהירות לשדה הראייה שלפנינו ולתנאי הדרך.

  • שומרים על מרחק בטוח מהרכב שלפנינו - שומרים מרחק נסיעה בטוח של שתי שניות לפחות מהרכב שלפניך, ובתנאי מזג אויר קשים מומלץ לקחת מקדם ביטחון ולשמור על מרחק נסיעה גדול יותר.

  • נמנעים ככל האפשר מעקיפות – בחורף כשהכביש חלק והראות לקויה, עקיפה מסוכנת יותר. לכן, מומלץ להימנע מעקיפות.

שליטה על הרכב:

  • גשם המופיע לאחר שלג, עלול להפוך את הכביש לבוצי ולפגוע באחיזת הרכב בכביש. לכן, יש להימנע עד כמה שניתן מבלימות פתע. חשוב כי השימוש במערכת ההיגוי ובדוושת ההאצה ייעשו במתינות, אחרת הרכב עלול להסתחרר ולאבד שליטה.

שמים לב להולכי הרגל:

  • בחורף ובתנאי מזג אויר קיצוניים, קשה יותר להבחין בהולכי הרגל ולבלום בזמן, במקרה הצורך. לכן, נוהגים לאט יותר , ונותנים זכות קדימה להולכי הרגל.​

אמש נהרג גבר בן 74 לאחר שנכנס עם רכבו למנהרה במפרץ חיפה. המנהרה הוצפה והגבר בן ה-74 נמצא שעות אחרי כשהוא ללא רוח חיים וכנראה נפטר מהיפותרמיה. במקביל, עשרות אלפי ישראלים שעשו דרכם לעבודה אמש באזור המרכז נתקעו שעות ארוכות בכביש החוף שנחסם לתנועה בגלל שלולית ענק. אנא נקטו באמצעי זהירות כדי למנוע מקרים מצערים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3f8e36ed-8ec7-469e-98c4-932628cb4709','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה