אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('276d4f35-e8d8-4c43-92a3-4ef0a1aa65fe','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('276d4f35-e8d8-4c43-92a3-4ef0a1aa65fe','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 11/11/16 ועד 17/11/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

  

טלה:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: החורף שניצב בפתח והימים הקרים גורמים לרבים מבני מזל טלה לחוש צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. לרווקים: נושאים שקשורים באהבה, חיבור, זוגיות ושיתוף מעסקים אתכם. קשר שהחל לא מזמן, עדין נמצא בשלבי בחינה. אירוע בעל הביטים רוחניים אמור ופקוד אתכם בתקופה הקרובה ולסמן לכם על דבר מה. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אם תוכלו להביא שיפור איכותי לחייכם, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא תזדקקו למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי תמנעו את צרת המחר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד מדבר על שלוש דרגות של ענווה, כלומר שלוש דרגות של הבנה שאין כוח אחר בעולם מלבד זה של אלוקים. דוד המלך מייצג דרגה אחת. הוא אמר: "אנוכי תולעת ולא איש". אברהם אבינו מייצג דרגה שנייה, עמוקה יותר של ענווה. הוא אמר לעצמו: "אנוכי עפר ואפר". את דרגת הענווה הגדולה ביותר מייצג משה, שאמר: "נחנו מה", כלומר שום דבר.

 

שור:

דאגות על רקע חומרי יוצרת עננה רגשית. מוטב להירגע ולא ללבות את הדאגות הקימות. חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה או בחוסר יציבות כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל שור חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!        

הכוונה רוחנית: אל לנו להאמין בה' מתוך אמונה עיוורת. חובה עלינו לחקור בדבר, למצוא הוכחות, לקבל מידע, ללמוד, לנתח ולחתור לאמת. זהו עיקרון חשוב ביהדות: עליכם לדעת – לא רק להאמין.

 

תאומים:

התאוששות, ישום ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם ולקחת בהם חלק. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים, הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה', ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה "אל תאמינו באלים אחרים", וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

 

סרטן:

התקופה הקרובה מזמנת לרבים מבני מזל סרטן מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו, יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? והאם אתה יכולים להתרכז בחיובי. במידה ותבחרו להתמודד עם הקשים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל. תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה. בעבודה: למרות ניסיונותיכם, אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה, מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם. בבית: בהתנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם בכל הקשור לחסונה ולהתנהלותה התקינה של אחת ממערכות יחסים בה אתם נוטלים חלק. יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן בו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו'. ) התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם. כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  אם אתם אכן מבינים ויודעים שהקב"ה אוהב אתכם ושבכוחו לעשות הכול, כשמשהו משתבש אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע. זאת משום שכל מה שה' עושה הוא לטובה. הוא לעולם אינו כועס. הוא לעולם אינו מעניש אתכם. הוא לעולם אינו נוקם. הכול נעשה לטובתנו. לעתים איננו מבינים זאת אלא בשלב מאוחר יותר...

 

אריה:

אתם מקפדים לעטות מסכה של "הכול בסדר" על הפנים שלכם, אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה כמו למשל: התעסקות עם הורים וילדים או אחים ואחיות. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שבוע שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל מה שה' עושה למענכם הוא מתנה. כל מה שתבקשו ממנו הוא כאין וכאפס לעומת מה שהוא כבר נתן לכם. אם תבקשו מליארד דולר, יהיה הדבר כאין וכאפס לעומת זוג העיניים שהוא כבר העניק לכם, בחינם.

 

בתולה:

עומס פיזי ורגשי יוצר עייפות נפשית שמקשה עליכם להתחבר אל השמחה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם עושים חשבון נפש וסיכומים לגבי הישגכם השונים בתחומי החיים ויש הרבה דברים בעשייתכם, שאינם גורמים לכם נחת. הקלף השבועי מלמד שאתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, הימנעו מעקשנות מיותרת ומעיקשות חסרת טעם שמונעים מכם את היכולת לשחרר כעסים ישנים, למחול לשכוח ולסלוח. ושנית, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. שילוב של שחרור ומחילה אמיתית פלוס עשיית דברים משמחים תאפשר לכם ליצור הקלה בנשמתכם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. חופשה או טיול עולים על הפרק ולמרות חוסר החשק הדבר מומלץ בעבורכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גם אם ה' אחראי על כל המתרחש בעולם, הוא ברא את העולם כך, שאנו צריכים להשקיע מאמץ מסוים בו. זהו איזון עדין. עלינו לעבוד כדי להתפרנס, אך בעת ובעונה אחת עלינו להבין כי ה' הוא המפרנס אותנו. המחשבה שעבודה קשה לבדה תהפוך אתכם לאנשים עשירים, כמוה כאמונה באלים אחרים.

 

מאזניים:

אין לכם הרבה חשק לשמוח ועייפות נפשית מקשה עליכם לחייך באמת. תקופה של שינויים עומדת בפתח. מעבר ממקום למקום, מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או שינוי דעה, קו מחשבה או גישה אמור, ליצור בעבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו,  שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: "וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך כוח לעשות חיל". (דברים ח', 18)

 

עקרב:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. נצלו את חג הפסח הקרב לשיפוץ, תחזוקה מונעת וחידוש הקיים ובצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את לבכם מותירה בכם רושם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אין די בידיעה שכלית שה' אחראי לכול. עליכם "לדעת זאת בלבבכם". ידע רגשי זה הוא עמוק הרבה יותר, משום שהוא משפיע בפועל על הדרך בה חי האדם את חייו.

 

קשת:

השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על ממניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר, הדבר ישתלם לכם. זהו שבוע של למידה ורכישה של השכלה וידע. בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. לימודים או הכשרה במסגרת העבודה, יכולים לפתוח בפניכם אופציות חדשות וטובות. בבית: אינכם מורגשים מספיק. יתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (זוגיות,כסף, בריאות וכו') ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. לימודים והעשרה, עולים על הפרק ולמרות הקשיים, כדאי מאוד לעשות זאת. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בני/ות קשת שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים יוצר בעבורכם הזדמנויות חדשות. שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות.

 

גדי:

חיפוש אחר אופק חדש או נתיב אחר שיאפשר לכם להתחיל משהו מחדש. אתם ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. המהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בטווח של השנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את הגבולות הקיימים בכם ולהתחבר לאמונה שיש בכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. עניינים שקשורים ברשויות או במוסדות פיננסים כגון מס הכנסה, בנקים, ביטוח לאומי קופת חולים או מע"מ עולים על הפרק. סדר וארגון של מסמכים וניירת יאפשר לכם להתמודד מול בירוקרטיה ולהניע תהליכים בצורה מהירה יותר.  בעבודה: המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של שיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. שיתוף פעולה שכזה, יעזור לכם לקדם את עניינכם בצורה טובה יותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. בכל הקשור. ליחסים עם בן הזוג: היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה. הדבר ישתלם לכם. בכל הנוגע לכספים, יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדימוי העצמי שלכם יוצר אתכם. לפי התורה, אתם ילדי הקב"ה ולפיכך בעלי ערך אינסופי. לכן, הזדהו עם הנקודות החזקות שלכם. כל צעד חיובי שכבר עשיתם ותעשו בעתיד הוא חלק מהזהות שלכם. בעזרת הבנה זו, תמשיכו לשפר את הרגשתכם לגבי עצמכם.

 

דלי:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: נטייה לדיכאון, עצבות, רחמים עצמיים וחשיבה שלילית. טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל תכלית קיומנו היא לחזק את תודעת ה' בקרבנו. איך תדעו אם אתם אכן מודעים לקיומו? באמצעות אֵמון. אם אתם מאמינים, אתם מוכנים ללכת באש ובמים

 

 

דגים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר ביטחון וסדר שמביאים לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון לבד ללא שותפים ובכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע הכסף, הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: אם החוכמה שווה שירכשו אותה, היא שווה גם שישמרו אותה וישתמשו בה. אין יום שחולף מבלי שנלמד בו משהו חשוב אודות החיים עצמם אך אם לא נארגן את הדברים ונשמור אותם במקום הנכון, אינספור פיסות החוכמה ילכו לאיבוד ושכרינו יצא בהפסדנו. זכרו ! סדר וארגון הם 50% בדרך להצלחה.

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a7ee59c8-abbb-4347-b841-9ead2a82fae6','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a7ee59c8-abbb-4347-b841-9ead2a82fae6','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה