שוק הלילה חוזר לבאר שבע

$(function(){setImageBanner('af5bf1f2-7f01-4e00-853b-021ffac16a5f','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

דוכני יצירה ואומנות, תכשיטים וציורים, הופעות של זמרים ויוצרים מקומיים לייב על הבמה. שוק הלילה חוזר לעיר העתיקה באוגוסט הקרוב והוא צבעוני וססגוני מתמיד. ואפילו מוכרים ירקות מהגינה הקהילתית של באר שבע.

העיר העתיקה ידועה בשנים האחרונות כאזור שעבר שינוי קולינרי ותרבותי חסר תקדים. קמו בתי קפה, מסעדות, ברים ועשרות הופעות תרבות, עם ירידי אומנות ויצירה של אמנים מקומיים. העיר העתיקה היא אחד המקומות הקסומים ביותר בבאר שבע ועכשיו יש לכם עוד סיבה טובה להגיע אליה.

שוק הלילה חוזר לבאר שבע והוא צבעוני וססגוני מתמיד. שוק הלילה היא יוזמה מקומית של בעלי דוכנים שביקשו ליצור מסורת קבועה ללילות הקיץ הנעימים בבאר שבע. אותה יוזמה הולידה הפנינג יצירתי בעיר העתיקה שחושף את האופי הקסום של המקום.

דוכנים שונים של יצירות אומנות ותכשיטים. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של תיאטרון הפרינג'

היוזמה של שוק הלילה נהגתה כחלק מגישת ה"פלייס מייקינג" העוסקת ביצירת "סצנה" ומקומות תוססים המחברים את התושבים לקהילה, לעירם, ואחד לשני באמצעות כלים אומנותיים ויצירתיים. בכך היוזמה מעלה את איכות החיים במקום, ומייצרת תחושת שייכות חזקה יותר המגבירה את החוסן הקהילתי.

למה כדאי לכם לבוא?

בדוכנים השונים יעמדו אמנים ויוצרים מקומיים שיציגו עבודות מעשה ידם במחירים שווים לכל כיס. היוזמה נוצרה בעקבות הרצון להרים יריד שיוכל לתרום רבות לאמנים, ליוצרים ולעסקים קטנים מרחבי העיר ולתת במה לאומנות וליצירה. בשוק הלילה יעמדו לפניכם דוכנים של תכשיטים, אקססוריז, אביזרים לבית, ציורים, ויטראז'ים, פיסול, פסיפס, קרמיקה, מוצרי תינוקות, אלבומים יד שנייה, חפצי גינה ואפילו דוכן ירקות של הגינה הקהילתית בבאר שבע.

לא רק דוכנים תראו שם, במשך כל ימי שוק הלילה יתקיימו ברחבת הפרינג' הופעות של זמרים ויוצרים מקומיים לייב על הבמה שמבטאים באופן ייחודי את הקסם של יצירה באר שבעית. בנוסף יתקיימו במתחם גם סדנאות יצירה ושזירה המתאימה גם לילדים, לדוגמא שזירת פרחים או סדנת שוקולד.

גם הופעות לייב של זמרים מקומיים יתקיימו במתחם. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של תיאטרון הפרינג'

בתיאטרון הפרינג' באר שבע, הידוע כשונה וייחודי, שמחים על היוזמה היצירתית וגאים לארח את היריד.  "חשוב לנו לתמוך ולקדם כל פעילות בעיר העתיקה שהופכת למוקד של בילוי ותרבות. במקרה הזה יש כאן "רווח" כפול, כי כך אפשר לתמוך גם בבעלי עסקים מקומיים וגם לקדם יוזמה תרבותית מבורכת" מסרו בתיאטרון.

הופעות בחודש הקרוב ברחבת הפרינג' במקביל לשוק הלילה

11/8 - הופעה של הרכב B-פולארי בתיאטרון הפרינג', מעגל לימוד "שחורה משחור" עם אפרת ירדאי.

25/8  - אירועי לילה לבן באר שבע. במתחם יתקיים אימפרו קהילתי "נביאים וזועמים" - מיזם 929, הפקת מקור "שבת אל חי'ר" וטוסובקה- אירוע תרבות המחבר בין דוברי עברית לרוסית.

1.9- דנה שוורץ בהופעה, מעגל לימוד "מסורת ומסורתיות". 

8.9- גורל הגר"א – הפקת מקור, הופעה של ה"חנונים", מעגל לימוד "קבלה יהודית לתוך הלילה" עם דעאל רודריגז.

בכל אחד מהימים יתקיים סיור גלריות בעיר העתיקה, סיור גלריות בעיר העתיקה, ואמנים מקומיים לייב על הבמה.

לא חסר מה לראות

צמוד לפרינג' ולשוק הלילה קמה גינה קהילתית של שוקילי, אמנית מקומית בעלת סטודיו למיחדוש חפצים ורהיטים. שוקילי בונה בימים אלה קיר אומנותי יוצא דופן "בנינו גינה קהילתית מול הפרינג', זו עבודה עם מסר, אקולוגיה, לקיר מחוברים כל מיני חפצים מהרחוב. בימים אלה אנחנו עוד עובדים על היצירה, ותהיה שם גם דלת שתמיד פתוחה, כזו שתסמל את הכיף שיש "דלת פתוחה" לתרבות ואומנות בנגב. בנוסף אנחנו מתכננים לבנות גם ספסלים מבוץ, אדניות, ערוגות גינה, ירק ופרחים. בחמישי האחרון הגיעו ילדים עם משפחות לקחת חלק בתהליך הבנייה והאומנות".

יריד האמנים גם צמוד לפאב "עשן הזמן" המארח מידי שבוע עשרות אמנים מקומיים, וניתן ליהנות בו זמנית מבירה צוננת או מהופעה טובה על הבמה. אתם מוזמנים להגיע ליהנות משלל הופעות, יצירות ואומנות מקומית, לקחת חלק פעיל בקיום האירועים ולהיות שותפים בתרבות וביצירה בעיר העתיקה הקסומה והמתחדשת בבאר שבע.

רחוב של תרבות בבאר שבע. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של תיאטרון הפרינג'
מתי: כל יום חמישי בין ה 4.8.2016 עד ליום חמישי 8 בספטמבר החל מהשעה 19:00.
איפה: רחבת תיאטרון הפרינג', רחוב אנילביץ' 15 באר שבע.

בואו בהמוניכם!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a29160c3-3a1c-4361-9839-646a2676dcce','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה