מאות בני נוער הגיעו למפגש מעריצי מועדון מיוזיקלי

$(function(){setImageBanner('3eaa16b6-2a95-40fe-bd1f-5faf61086833','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

מפגש המעריצים התקיים השבוע במתחם 'ישפרו פלאנט' יחד עם כל כוכבות הרשת הגדולות. במפגש הן העניקו  טיפים על הבמה ואף הדגימו לנוכחים הרבים לקהל כיצד עושים סרטון

קהל עצום של מעריצות הגיע מכל רחבי הארץ להשתתף במפגש הייחודי. דנה לוי אחת המעריצות שהגיעה מאזור המרכז סיפרה כי היא מתרגשת מאוד מהמופע והרגע בו תפגוש באופן אישי את הבנות והוסיפה שהיא הביאה איתה שי קטן.

נערות המיוזיקלי. צילום: יחצ

דניאל בחוס: "אני תמיד שואפת ללמוד יותר על טכניקות במיוזיקלי, להתעדכן תמיד בשירים או בלהיטים חדשים שמושמעים בקרב בני נוער. השאיפה שלי היא לגדול למאות אלפי עוקבים ולהצליח. אני מאוד נהנת מהאהבה והפירגון שאני מקבלת מהעוקבים שלי, נהנת מזה שמזהים אותי ומבקשים להצטלם איתי, הם הכוח שלי. לאחרונה התחלתי לקיים מפגשים בתדירות יותר גבוהה באזור המרכז והדרום, אני מקדמת מוצרים ואני הפרזנטורית של הפיראט האדום באר שבע לקראת החזרה ללימודים, מקיימת סדנאות לקבוצות ילדים בהם אני מלמדת טכניקות יחודיות במיוזיקלי. אני תמיד שואפת ללמוד יותר על טכניקות במיוזיקלי, להתעדכן תמיד בשירים או בלהיטים חדשים שמושמעים בקרב בני נוער. השאיפה שלי היא לגדול למאות אלפי עוקבים ולהצליח. אני מאוד נהנת מהאהבה והפירגון שאני מקבלת מהעוקבים שלי, נהנת מזה שמזהים אותי ומבקשים להצטלם איתי, הם הכוח שלי".

בחוס בת ה-15.5 כאמור, החלה להתפרסם לפני כשנתיים אחרי שנחשפה לסרטוני מיוזיקלי באינסטגרם. היא בנתה קהל מעריצים עצום, ומוזמנת לאירועים רבים בכל הארץ. מדדי הצפייה בסרטונים שלה נמצאים בעלייה מתמדת.

מוראל ציקוראל אחת הכוכבות שהשתתפו במפגש סיפרה: "נחשפתי לאפליקציה בחופשת סקי בצרפת דרך חברות, בהתחלה ניסיתי לחקות אותן אבל אחרי 3 חודשים פרשתי מהאפליקציה ואחרי כשבועיים חזרתי לעשות סרטונים ולאט לאט פתאום הכל גדל והתעצם ונהיה משהו מטורף! כמו בכל דבר תמיד יהיו תגובות טובות ותגובות רעות, לשמחתי התגובות הטובות והמפרגנות גדולות מהרעות. אני לא מייחסת חשיבות גדולה לתגובות הרעות, שאני רואה שיש כמות גדולה יותר של אנשים שמעריכים ואוהבים את התוכן שלי פתאום התגובות הרעות נראות קטנות ופחות משמעותיות".

גם שליו ציפרוט, בת ה-15 שהחלה את דרכה לפני כשלוש שנים סיפרה: "כשפתחתי את המיוזיקלי לא כל כך הבנתי מה זה, פשוט למדתי את המילים, התנועות והעלתי, אפילו לא ידעתי שמקבלים על זה לייקים. לאט לאט התחלתי להבין יותר והחלום הגדול שלי היה לקבל פיצ'ר. לקראת סוף המפגש הבנות ירדו מהבמה אל הקהל הצטלמו עם כל מי שביקש, ענו על שאלות וקיבלו חזרה אהבה מהקהל".

אן בן ציון הצעירה שבחבורה רק  בת 12 וחצי. התחילה את דרכה עם מיוזיקלי לפני שנתיים וחצי וכבר נחשבת לכוכבת מובילה בתחומה.

"התחלתי עם המיוזיקלי לפני שנתיים וחצי , בהתחלה זה היה סתם תחביב ולא חשבתי שאתפרסם מזה. המשכתי להעלות סרטונים וזה היה לי ממש כייף אז המשכתי להעלות עוד ועוד סרטונים. השיר הראשון שעשיתי במיוזיקלי היה של ג’סטין ביבר , לא באמת ידעתי את המילים או התנועות אבל עשיתי את זה סתם בשביל הכיף. כעבור זמן החלטתי לקחת את זה קצת יותר ברצינות וסוג של חיקיתי בנות מחו"ל שעושות את זה וניסיתי להיות כמוהן  ולאט לאט עלו העוקבים והלייקים .כשהתחלתי עם המיוזיקלי וחברים שלי או אפילו סתם אנשים שאני לא מכירה ראו שאני מתחילה להתפרסם ושמכירים אותי יותר היו כמה שצחקו ולא פירגנו אבל גם היה כאלו שכן פירגנו ותמכו בי , יש גם תגובות רעות לפעמים שבהתחלה הייתי מאוד מתייחסת אליהם אבל לאט לאט למדתי לא להתייחס ולשים לב לתגובות הטובות. כיום יש לי 305,000 עוקבים במיוזיקלי ו 51,000 עוקבים באינסטגרם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c3f52d25-2a3c-4087-9dc6-8af09759d345','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה