אל תפספסו: כוכבות המיוזיקלי הגדולות בארץ מגיעות לבאר שבע

$(function(){setImageBanner('a4e5374c-3edc-432f-8b4a-eb0ab2f2d755','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בשנים האחרונות כובשת אפליקציית המיוזיקלי את הדור הצעיר בישראל. 15 שניות של תהילה מאפשרת אפליקציית הליפסינג, וזו אפשרה לנערות צעירות לצבור יותר ממיליון וחצי עוקבים. ביום ראשון הקרוב, ה-12 באוגוסט, בשעה 17:30, יגיעו הכוכבות למתחם "ישפרו פלאנט" בבאר שבע, שם יפגשו מאות מעריצים. אז מי הכוכבות שתוכלו לפגוש בעוד ימים ספורים? אם עוד לא הכרתם, אתם ממש לא מעודכנים

למפגש עומדות להגיע 8 כוכבות מיוזיקלי שכובשות כל במה מוכרת בארץ: דניאל בחוס, שני קולב, אן בן ציון, היאנס ברנס, קטיה טיחמנוביץ׳, מוראל ציקורל, ליאן טוב ושלו ציפרוט. יחד הן מחזיקות בשיא של יותר ממיליון וחצי עוקבים, ובאות לתת הרבה אהבה למעריצים שלהן.

דניאל בחוס, באר-שבעית וכוכבת מיוזיקלי עולה

מפגשי המעריצים האלו החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות, כך מספרת דניאל בחוס, רק תלמידת כיתה י"א וכבר אושיית מיוזיקלי מוכרת לא רק בבאר שבע, אלא גם ברחבי הארץ. "התחלתי את המיוזיקלי לפני כשנתיים וחצי" היא מספרת "היו מספר חודשים שלא העליתי סרטונים כי די התביישתי. לאחר מספר חודשים העלתי סרטון עם חברה, ומאז התחלתי להעלות קבוע וקיבלתי תגובות, חלקן טובות וחלקן פחות .עם הזמן השתפרתי, למדתי טכניקות לסרטונים ועשיתי דברים מיוחדים, הגעתי בשנתיים וחצי ל-63,000 עוקבים במיוזיקלי ול-6000 עוקבים באינסטגרם".

בשנה האחרונה סיפרה דניאל, החלה בארגון מפגשי מעריצים "בשנה האחרונה ארגנתי עם חברים מפגשי מעריצים לא מאורגנים בתל אביב והגיעו מאות אנשים לפגוש אותנו ומאז זה תפס תאוצה התחלתי לקיים מפגשים בתדירות יותר גבוהה באזור המרכז והדרום, אני מקדמת מוצרים ואני הפרזנטורית של "הפיראט האדום" באר שבע לקראת החזרה ללימודים, מקיימת סדנאות לקבוצות ילדים בהם אני מלמדת טכניקות יחודיות במיוזיקלי".

לא קל להיות כוכבת מיוזיקלי

דניאל, תלמידת תיכון מקיף ו' בבאר שבע, תתחיל בעוד מספר שבועות את כיתה י"א, "יש לי הרבה מאוד חברים טובים אבל יחד עם זאת לא הרבה מפרגנים לי ואפילו לועגים. אני נחושה להצליח בתחום הזה כי אני מאוד אוהבת את זה. העוקבים שלי והתגובות הטובות נותנות לי כוח להמשיך, ללמוד ולחדש יותר האפליקציה ולהביא לעוקבים שלי דברים חדשים".

אני תמיד שואפת ללמוד יותר על טכניקות במיוזיקלי, להתעדכן תמיד בשירים או בלהיטים חדשים שמושמעים בקרב בני נוער. השאיפה שלי היא לגדול למאות אלפי עוקבים ולהצליח. אני מאוד נהנית מהאהבה והפירגון שאני מקבלת מהעוקבים שלי, נהנית מזה שמזהים אותי ומבקשים להצטלם איתי, הם הכוח שלי".

המפגש הקרוב ב"ישפרו פלאנט" הוא פרי יוזמתה של דניאל, שרצתה להביא כבוד לבירת הנגב "חשבתי שיהיה כיף לעוקבים שלנו להגיע למפגש מאורגן, מאוחד וחד פעמי בבאר שבע העיר שנולדתי בה ואני גרה בה. כולנו מתרגשות לקראת המפגש שיגיעו אליו מאות ילדים מכל רחבי הארץ, אנחנו נצטלם איתם ונעלה איתם סרטונים ויהיה כיף".

אן בן ציון - רק בת 12.5 ובעלת יותר מ-300 אלף עוקבים

כוכבת המיוזיקלי אן בן ציון התחילה להעלות סרטונים במיוזיקלי כשהייתה רק בת 10. כיום, שנתיים וחצי לאחר מכן, היא מחזיקה בלא פחות מ-305,000 עוקבים במיוזיקלי ו 51,000 עוקבים באינסטגרם, שימשה ומשמשת כפרזנטורית של חברות מוכרות כמו יולו , השתתפה בפסטיבל לכוכבי רשת "פלייקון", בפרסומת בטלוויזיה לחברת ״קראנצ’וס״ והייתה שותפה בקמפיינים לחברות מוכרות רבות, גיל 12 רק, כבר אמרנו? הכל לדבריה התחיל כתחביב.

לא חשבתי שאתפרסם מזה בהתחלה. היה סתם תחביב. המשכתי להעלות סרטונים וזה היה לי ממש כיף אז העלתי עוד ועוד. השיר הראשון שעשיתי במיוזיקלי היה של ג’סטין ביבר, לא באמת ידעתי את המילים או התנועות אבל עשיתי את זה סתם בשביל הכיף. אחרי כמה זמן החלטתי לקחת את זה קצת יותר ברצינות וראיתי סרטונים של בנות מחו"ל, לאט לאט עלו העוקבים והלייקים".

"כשהתחלתי עם המיוזיקלי וחברים שלי או אפילו סתם אנשים שאני לא מכירה ראו שאני מתחילה להתפרסם. היו כמה שצחקו ולא פירגנו אבל גם היה כאלו שכן. יש גם תגובות רעות לפעמים שבהתחלה הייתי מאוד מתייחסת אליהן, אבל לאט לאט למדתי לא להתייחס ולשים לב לתגובות הטובות".

אן שואפת גבוה "החלום שלי באופן מקצועי הוא להיות שחקנית ולשחק בסדרות או בסרטים. אני מאוד רוצה להצליח בתחום הזה, אומנם לא תחום קל כי צריך להשקיע בזה ולהעלות כמה שיותר תוכן אבל אני אוהבת את זה. זה כיף לקבל אהבה מאנשים שאת אפילו לא מכירה וגם להחזיר באותה צורה". בגיל 12.5 אן ללא ספק בדרך להצלחה.

מוראל ציקורל מספרת על ההשראה שלה

מוראל ציקורל, רק בת 15, נחשבת לכוכבת מיוזיקלי מוכרת, לאחר שבשנתיים האחרונות צברה פופולריות רבה "נחשפתי לאפליקציה בחופשת סקי בצרפת דרך חברות, בהתחלה ניסיתי לחקות אותן ולהעלות סרטונים. אחרי שלושה חודשים יצאתי מהאפליקציה ואחרי כשבועיים חזרתי לעשות סרטונים ולאט לאט פתאום הכל גדל והתעצם ונהיה משהו מטורף! כמו בכל דבר תמיד יהיו תגובות טובות ותגובות רעות, לשמחתי התגובות הטובות והמפרגנות גדולות מהרעות. אני לא מייחסת חשיבות גדולה לתגובות הרעות, שאני רואה שיש כמות גדולה יותר של אנשים שמעריכים ואוהבים את התוכן שלי פתאום התגובות הרעות נראות קטנות ופחות משמעותיות".

כפי שתיארה, " ההשראה שלי היא לורן גריי, היא מאוד מוכשרת בעיניי.החלום שלי כרגע הוא פשוט להמשיך לעשות את מה שאני טובה בו ואוהבת לעשות ושרק אגדל ואצליח".

שלו ציפרוט, בת 15 עם יותר מ-100 אלף עוקבים

טובות השתיים מן האחת בא לידי ביטוי גם במיוזיקלי, כך מספרת שליו ציפרוט בת ה-15, שצברה ב-3 השנים האחרונות יותר מ-100,000 עוקבים "העליתי סרטון עם חברה טובה שלי, שני קולב, וקיבלנו פ'יצר, הסרטון שלנו הפך בינלאומי. הייתי בהלם! מאז התחילו לעלות לי העוקבים והלייקים בתדירות מטורפת. ילדות התחילו לחקות את הסרטון הזה ולהציף אותי במחמאות. לא ציפיתי והתרגשתי מאוד".

"הבנתי שזה הסגנון שהילדים במיוזיקלי אוהבים והתחלתי להתמיד וכל סרטון לעשות משהו מקורי אחר. עד שהגעתי לחשיפה גדולה, לפ'יצר ועוד פ'יצר עד שקיבלתי כתר. כתר זה כמו וי כחול באינסטגרם, שהמיוזיקלי מכיר בעמוד שלך. מאז הכתר התחילו לעלות לי אלפי עוקבים ובזכות הכתר הגעתי ל100,000 עוקבים, שזאת כמות מטורפת!".

מקבלות גם קמפיינים

"לאון שניידרובסקי פנה אלינו ושאל אם אנחנו מעוניינות להיות מיוצגות אצלו כמובן שענינו בחיוב. ומאז לאון הרים את ״מיוזיק איי אל״ אירוע מיוזיקלי ראשון מסוגו בארץ והייתה לי את הזכות לקחת חלק, ואחרי זמן מה הקימו את פסטיבל כוכבי הרשת ״פלייקון״ שלקחתי בו חלק פעמיים, מעמד מרגש ומטורף!

כל כך כיף לי לקבל את האהבה הזו, זה לא מובן לי מאליו ולא יהיה. זו הרגשה כל כך כיפית שמזהים אותי ומבקשים ממני תמונה. אני מעריכה אותם כל כך! דרך המיוזיקלי הכרתי המון ילדים, אחת מהן זאת דניאל בחוס שנהייתה חברה מאוד טובה שלי והכל בזכות המיוזיקלי. נפגשנו המון ונהיינו מן חבורה כזאת. לי ולשתי חברות שלי, שני קולב ומוראל ציקורל היו המון ילדים שאהבו את התוכן שלנו ולקחו אותנו כמודל לחיקוי שלהם, והתרגשנו כל כך, לא היינו רגילות לזה זה ממש הפתיע אותנו".

מתרגשת לקראת המפגש

"לפני שבועיים בערך דניאל פנתה אליי עם הצעה לעשות מפגש מעריצים עם כמה מיוזריות בישפרו פלאנט בבאר שבע, כמובן שרציתי, בחיים לא יצא לי להגיע לבאר שבע ואני יודעת שיש שם המון ילדים שרוצים שנגיע וסוף סוף יש לנו את ההזדמנות. אני מחכה בקוצר רוח למפגש הזה, מקווה שיגיעו המון ילדים ורוצה כל כך לראות אותם!".

מפגש המיוזיקלי הגדול יתקיים ביום א' הקרוב, 12.8.18, בשעה 17:30 במתחם "ישפרו פלאנט" בבאר שבע. כוכבות המיוזיקלי הגדולות בארץ יהיו שם, וגם דניאל בחוס הבאר-שבעית שלנו. אל תפספסו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7cd11030-3026-4f36-98f4-1a6c361cf0e4','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה