פסח: לאס וגאס באוטומוטור

$(function(){setImageBanner('07c4a8c9-1dd0-4bb6-ac75-3b083c330206','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

תערוכת המכוניות והאופנועים של ישראל חוגגת 31 שנים בהשקעת ענק ובאווירה של אירוע על עמוס ב-Super Cars, באופנועים נדירים ובטכנולוגיות ואביזרים

בנוסף למופעים מוטוריים נועזים ששטחם הוכפל ועוצב באופן שונה וחדשני השנה, יהיו הפעלות למשפחה ומופעי בידור בסגנון "גוט טאלנט" בכל האולמות, שיסחפו את הקהל לתחושה יוקרתית וחווייתית שלא הושקעה כמוה עד היום בישראל. אולם מיוחד יוקצה לאופנועים איכותיים בהזמנה מיוחדת וביתן ייעודי למכירת טכנולוגיות חדשות ואבזרים. צה"ל יציג כלים משוריינים ואמצעי לחימה, נגמ"ש האיתן ייחשף בפעם הראשונה לציבור הרחב, כמו כן יוצגו מספר רב של מפלצות ה-4X4 המשוגעות ביותר בישראל.

חוה"מ פסח, 21-24 באפריל 2019, אקספו, מרכז הירידים, גני התערוכה ת"א

תערוכת המכוניות והאופנועים תציג סופר קארס ומגה קארס ממותגי העל הנחשקים, הנדירים והיוקרתיים בעולם במגוון אולמות ענק ממוזגים, ממכוניות בשווי של מיליוני ש"ח, דרך תצוגת ענק של הארלי דוידסון, תצוגת אופנועים מדהימים ויקרים בהזמנה מיוחדת ועד סדנאות שדרוג הרכב שיציגו שיפורים עיצוביים נדירים כמו בסדרות הטלוויזיה בחו"ל. השנה צה"ל יחשוף לראשונה את נגמ"ש האיתן – הממוגן התקדם בעולם וכן תתקיים תצוגה מיוחדת של מד"א שתכלול חמ"ל, רכבים, אמצעים מיוחדים והילדים יוכלו ללבוש מדי מד"א ולהשתמש בציוד.

השנה יהיו הרבה מאוד כוכבי תערוכה יקרים, איכותיים, נדירים, עתירי כוחות סוס וביצועים, אבל מה שמייחד את אוטומוטור השנה היא תחושת ההשקעה האדירה ואפקט ה-WOW שירגיש הקהל לאורך כל האולמות.

כל המופעים לסוגיהם יוצגו במשך כל היום, בכל הימים, בכל רבע שעה עד 20 דקות. יהיו לפחות 5 מופעים מוטורים שונים בנוסף ל-4 מופעי בידור של להיטים וכישרונות.

שטחי המופעים המוטוריים יוכפלו ומדי רבע שעה יתקיים מופע אחר, כשסך הכל יתקיימו 5 מופעים שונים, בהם: אופנועים ב-Free Style, מוטוקרוס, מכוניות דריפט, מכוניות מרוץ ו-4X4 בשטח ענק ושונה משנים קודמות שיוכשר במיוחד.

צילום באדיבות אוטומוטור 2019

סימולטורים ומשחקי VR ישמשו את הקהל במגוון אפשרויות. במקום יהיו גם שטחי מנוחה והפעלות לכל המשפחה. מופעים של אמנים בסגנון של Got Talent יהיו באולמות השונים, כמו מופעי ניגון על לייזרים, ריקוד עם בובות, להקה חיה שתנגן להיטים ואלופי העולם בריקודי סלסה.

לדברי דורון גילר, מנכ"ל אוטומוטור: "מאות אלפי המבקרים שמגיעים לתערוכה הגדולה בישראל דורשים ומקבלים גם השנה חידושים וריגושים שטרם נראו במדינתנו, השנה הם יחזו לראשונה מקרוב בעשרות כוכבות מוטוריות ובהופעות מרהיבות כחלק מהמגמה שלנו להתאים את התערוכה גם לשוחרי עולם הרכב וגם למשפחות המחפשות תוכן איכותי במהלך החג, לכן השנה העשרנו ושדרגנו את כמות ואופי החוויות שכרטיס הכניסה מציע".

בדומה לנעשה בעולם, תערוכת המכוניות והאופנועים הישראלית תהיה נוצצת במיוחד ותהיה התערוכה המושקעת ביותר בישראל הן מבחינה כספית והן מבחינת משאבים, הפקה ותכנון. מבקרי אוטומוטור יהיו במרחק נגיעה מרכבי העל היוקרתיים והחדשניים ביותר בעולם. שטחי המופעים הוכפלו ויהיו למעשה הגדולים ביותר בכל הזמנים לכל 31 שנות פעילותה.

חובבי המוטוריקה הפטריוטיים יתרגשו במיוחד מהתצוגה של צה"ל, שם יוצג לראשונה לציבור נגמ"ש האיתן, הממוגן המתקדם בעולם, לצד טנק רכבים משוריינים נוספים, אמצעי לחימה וחידושים שיוצגו בתערוכה מטעם חיל החימוש.

בעולם השטח יופיעו ויוצגו מפלצות השטח הגדולות בישראל בנוסף לאבזור ושדרוג ברמה גבוהה.

הקהל יוכל ליהנות מהפנינג מכירות של אביזרים שיימכרו בהנחות גדולות. 

בעקבות הביקוש וההצלחה המסחררת של שנה שעברה, סדנאות השדרוגים והשיפוצים העיצוביים יגדילו את שטח התצוגה שלהם, שם הקהל יבחן מקרוב את כל החידושים בענף, שזוכה לעדנה, בין היתר בזכות סדרות הטלוויזיה הפופולריות בארה"ב ובישראל בנושא.

צילום באדיבות אוטומוטור 2019

באולם הטכנולוגיות יוצגו וימכרו בהנחות ומבצעים מאות מותגים, טכנולוגיות חדשות, מערכות הגנה ובטיחות, חומרי טיפוח לרכב וציפויים מהמתקדמים בעולם, סימולטורים, כלי עבודה, ניווט, ציוד ואבזור לאנשי מקצוע ולקהל הרחב.

 שטחי מנוחה ופעילות למשפחות יוקצו לקהל המוזמן להביא וכל ושתייה מהבית.

הכל בכרטיס אחד:

גם תערוכת רכב מפוארת, גם מופעי אקסטרים מוטוריים, מופעי בידור מהפנטים וגם משחקים ופעילויות לכל המשפחה.

הכניסה עד גיל 5 - בחינם.

ימי פתיחה 21 עד 24 באפריל כולל

בימים ראשון עד רביעי במשך ארבעה ימים משעה 9:30 ועד 20:00

לרכישה מראש החל מעכשיו אפשר לפנות לאתר ו\או אפליקצית איוונטים

www.eventim.co.il או לטלפון 9066*

רכישת כרטיסים בזמן התערוכה אפשרית בקופות התערוכה ללא הגבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6c008f78-610d-45e1-a5aa-64c34a5d8a91','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה