יש לכם תכניות לסוף השבוע? שלל פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('ec8803c4-416a-46a1-b2e2-83a8e257b85a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

בסוף השבוע הזה לא נשארים בבית! צאו לבלות עם כל המשפחה בשלל פעילויות- הופעות, סיורים, הצגות, סטנדאפ, מוזיקה ואירועים לקטנטנים באזור באר שבע והדרום. סופ"ש מהנה!

 "שישי בעתיקה"- העיר העתיקה בצילום ותמונות בהדרכת גואל דרורי

בכל יום שישי בחודשים מאי - יוני – יולי, אתם מוזמנים לסיורי "שישי בעתיקה", סיורי בוטיק עם אנשי מפתח בעיר וסיורים חווייתיים לכל המשפחה שיעברו ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה החדשה בבאר שבע. ביום שישי הקרוב, יערך במסגרת סיורי "שישי בעתיקה" סיור בצילום ותמונות בהדרכת גואל דרורי. הסיור עוסק בתמונות ובצילומים של העיר העתיקה בבאר שבע לאורך ההסטוריה. הסיור יעבור דרך אבני דרך בעיר ביניהן המרכז להנצחת חיילי אנז"ק, פארק קרסו למדע, הצלמנייה, בית האמנים בנגב, המרכז לאומנויות ותאטרון הפרינג'. הסיור יצא ממתחם הקטר 70414 . הסיור בתשלום, בהרשמה מראש.

מתי: שישי ה-21/06/19, 09:30

איפה: מתחם הקטר 70414

פרטים נוספים: 08-6464978

 צילום דיאגו מיטלברג

קאנטרי ופולקלור במערת הפעמון

כעבור עשר שנות הפסקה, "פניני המוסיקה", חוזרת למערת הפעמון בבית גוברין עם קונצרט מופלא במקום ייחודי המלא קסם ורומנטיקה בלתי נשכחת לפני הקונצרט תוכלו ליהנות מטיול בתוך המערות שבפארק בית גוברין וכמובן מכוס יין. מוזיקת קאנטרי הסוחפת והמרקידה, באווירת המערב הפרוע בקצב מלהיב ונפלא. תוכנית המאחדת והמאגדת בתוכה סגנונות מוסיקאליים רבים. מופע שמשלב גם מוסיקה אירית חיה בסגנון מסורתי ועיבודים מודרניים, שירים ומנגינות  איריים בקצב מקפיץ וסוחף. המופע ייקח אתכם למסע מרתק במחוזות ובנופים הירוקים של אירלנד, עם המיתוסים והאגדות המסתוריות האופפים אותם.

מתי: שבת 22/06/19, 18:00

איפה: בית גוברין מערת הפעמונים

פרטים נוספים: http://bit.ly/31E5eX9

 קרדיט פניני המומוסיקה

קרקס AQUA

קרקס שבליבו עוגנת ספינה, הוא לא מחזה שגרתי על הבמה. מהספינה הגדולה ירדו במהלך המופע עשרות אקרובטים, קפטן אחד מיוחד ומלח. כשהמים המקיפים את אותה הספינה משמשים להם כקרקע לא ממש יציבה..

הקהל המגיע למופע מוזמן להצטרף לנסיעה הטרופה ולהיסחף איתם ואחר החוויה.
האקרובטים הנועזים משתמשים במים הזורמים כדי לבחון עם עצמם גבולות חדשים ובכך הם יוצאים למסע מלא בהפתעות ובהרפתקאות, שאין לו יעד מוגדר אבל יש בו לא מעט אתגר. בספינה הזו לא תמצאו מנוע או מפרש. כל מה שנדרש כדי להגיע איתה למקומות רחוקים הוא להפליג בדמיון. אתם מוזמנים להגיע- לעבור על הגשר המחבר לספינה, לקפוץ ממנו אל הסיפון ולתפוס לכם פינה.

הקרקס בהשתתפות כ-40 אמנים מרחבי העולם, יתקיים באוהל הקרקס הגדול והחדש, אותו נשיק השנה לראשונה. האוהל החדש מתהדר בכיסאות חדישים ונוחים, במערכות תאורה מרשימות, אפקטים מרהיבים ולראשונה בישראל מופע שעושה שימוש במערכות מים ממוחשבות. המופע מתאים לכל המשפחה!

מתי: חמישי 20/06/19 17:30, שישי 21/06/19 16:00, שבת 22/06/19 ב-10:00 ו-12:30, 17:00

איפה: חניון היכל הקונכייה, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2WvjeCM

נדב אבקסיס בבאר שבע

איך זה להיות אבא גאה לילדה ראשונה כשאתה כבר בן 40 פלוס? מדוע יש כל כך הרבה בדיקות בהריון, ולמה לעזאזל צריכים את הגברים בבדיקות האלה? חרדות של אב גאה לילדה שרק נולדה, איך זה לקחת ולהחזיר את הילדה לאמא, ולמה זה כל כך דומה לרכב שכור: שריטות, מכות, ומי אשם?

אחרי הפסקה של שנה ממופע הסטנד אפ המצליח שרץ יותר מ-13 שנים על הבמות, עולה בימים אלה נדב אבוקסיס עם מופע חדש חדש חדש. מופע אישי יותר, חושפני יותר, ומצחיק לא פחות. איך זה להיות חבר ביותר מ-20 קבוצות וואטסאפ, מה קורה כשאחד החברים עוזב את הקבוצה, וכמה זה מלחיץ לדעת מתי הוא "נראה לאחרונה"… איך זה להיות חבר בקבוצת וואטסאפ משפחתית של 30 אנשים, ולמה לא כדאי לצרף את אמא לקבוצה.
הורות, טכנולוגיה, יחסים שבינו לבינו ובינו לבינה, המצב החברתי, המצב הכלכלי, ומה המצב בכלל. נדב לא שוכח מאיפה הוא בא, וגם במופע החדש הוא מחזיר אותנו לבית ממנו בא

מתי: שבת ה-22/06/19, 21:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2FcLMrc

 צילום מאיר כהן

מופע מוזיקלי- דימונה אהובתי

מופע תיאטרון מוזיקלי המספר את סיפורה של העיר דימונה דרך שירים שכתבו תושבי העיר בעבר ובהווה. דימונה היא העיר עצמה, אבל גם משל לשינויים שעובר אדם לאורך חייו מילדות עד זקנה, מתמימות ועד לפיכחון. המופע משלב מוזיקה, כוריאוגרפיה, משחק ווידאו-ארט שיוצרים דיאלוג צבעוני ומרתק ביניהם, והוא מבוצע על-ידי אנסמבל של שבעה זמרים-שחקנים.

זהו מסע בזמן ובהוויה המשתנה, המתבגרת, של כותבי השירה. במהלך המסע הצופים נעשים ערים למתח בין מה שהיה, מה שנחווה, מה שיכול היה להיות ומה שמתקיים- במציאות ובתחושה.

מתי: חמישי ה-20/06/19, 20:30

איפה: תיאטרון דימונה

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2IlHJe5

צילום ארז בקרצילום ארז בקר

מסע בין כוכבים- לכבוד יום הולדתו ה-65 של אילן רמון ז"ל

ארגון אשכולות וקרן רמון, בשיתוף החברה למתנ"סים ומשרד החינוך, יחנכו לראשונה את אירוע "מסע בין כוכבים- צופים לשמיים", פעילויות אסטרונומיה ותצפיות כוכבים למשפחות במוקדים שונים ברחבי הארץ. בין המוקדים באזור הדרום: פארק חצרים, חניון אום דראג' שבדרום הר חברון וגן הפסלים שבמצפה רמון. ביום חמישי, יום הולדתו של אילן רמון- האסטרונאוט הישראלי הראשון, ירימו את ראשם אלפי ילדות, ילדים והוריהם, למפגש קסום עם כוכבים וסיפורו המופלא של אילן רמון ז"ל, במטרה לעודד צעירים לחקור ולהכיר את תחומי המדע והחלל, תוך היכרות ולמידה של אהבת הארץ.בפעילויות ילמדו המשתתפים על מורשתו של אילן רמון, דמותו וערכיו, יחשפו לעולם האסטרונומיה, יצפו בכוכבים, יזהו גרמי שמיים וישמעו סיפורים ומיתוסים שנוצרו לאורך השנים. הפעילות בחינם אך מותנית בהרשמה מראש.

מתי: חמישי ה-20/06/19, בשעה 19:00

איפה: פארק חצרים, מחנה אום דארג' במדבר יהודה, מצפה רמון, פארק הגבורה בשדרות

פרטים נוספים והרשמה: http://www.eshkolot.org/stars

צילום יהונתן כלפה

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: שבת, ה-22/06/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

 חי רמון- צילום דורון ניסים

מירי מסיקה בהופעה

מירי מסיקה יוצאת לסיבוב הופעות ארצי ומיוחד לרגל צאת אלבומה החדש והשישי במספר "אלוהי הדברים הקטנים". באלבום כולו יצרה מירי שיתופי פעולה שונים עם יוצרים מגוונים ולראשונה לקחה חלק פעיל ביצירה ובכתיבת השירים. העיבודים וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיהם המוכשרות של רוני בראון, ניר מימון ואיתי צוק. עם המופע החדש, היא מגיעה לאולמות הגדולים עם שירים מאלבומה החדש ולהיטים מכל האלבומים-  מלך, באה אליכם, לשם,  אף אחת, עכשיו אתה חוזר בחזרה, ממי ,תשים תשים, אלוהי הדברים הקטנים, חייאתי  ועוד בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.

מתי: שבת ה-22/06/19 21:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2WRqEBD

 צילום אור דנון

ההצגה סינמה בלירה

חיים עורך אזכרה לאביו על גג ביתו ומזמין אליה משפחה וחברים כאשר דרך הדיאלוג עימם הוא נזכר בילדותו ביפו של שנות השישים והשבעים. ילדות אשר מגרש המשחקים שלה היו סמטאות שוק הפשפשים, יפו העתיקה, בתי הקולנוע נגה, צליל, ועוד.., מועדונים כמו: כליף, קרוואן ועוד.. הסיפורים על יפו, הסיפור האישי של חיים, והדיאלוג שנרקם בינו לבין באי האזכרה לאביו שזורים זה בזה לאורך כל ההצגה ונרקמים יחד כפסיפס המתאר את נוף ילדותו, עולם ומלואו. באמצעות הסיפורים והווירטואוזיות של חיים כאמן במה, ליצן ולהטוטן, יחד עם המוזיקה, צבעים וטעמים, אנחנו נחשפים להווי של מהגרים יהודים מרוקאים שמצאו לעצמם בית ביפו.

הבמה תכיל את כל הצבעוניות הזאת, את המוזיקה הצרפתית-ים תיכונית, את הטעמים של המטבח של מאמא סימי, את עושר התנועה וההבעה האקספרסיבית, ואת מכלול ה"קונצים ופטנטים" שירש מאביו. מופע אשר מצליח לרגש מתחת למעטה ההומור. ההומור הופך להיות דרך חיים. ההצגה מתאימה למבוגרים.

מתי: יום חמישי 20/06/19, 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע.

לפרטים נוספים: 08-6466657

 צילום אבי פלסקר

חנוך דאום בסטנדאפ

חנוך דאום, פובליציסט, אידיאליסט נוירוטי ועוד כמה מילים לועזיות, בהופעה חשופה וגלויה על הדבר המשונה הזה שקרוי החיים. חנוך דאום, מתנחל שלא מאמין באלוהים אבל הולך לבית כנסת, ימני שאומר שאין לו בעיה להחזיר שטחים (פשוט אין למי...), מנסה במשך שעה לפצח אתחידת הקיום שלנו עלי אדמות. ומצליח.

סתם, הוא לא. אבל בסיבוב ההופעות החדש שכולל חומרים חדשים הוא כן ממקד את הסכנות שאורבות לנו בגרעין האיראני ובקבוצות ווטס אפ, וטוען שמלבדהבעיה הישראלית פלסטינית, אין דבר שמגבונים לחים לא יכולים לפתור. חנוך דאום בן 42 נשוי ואב לארבעה, מזמין אתכם להצטרף למסע בימתי אסוציאטיבי אל תוך ראש חרדתי. כי החיים, ככה אבא שלו אמר לו תמיד, הם תקופה קשה. סבא שלו, אגב, היה אומר שהחיים קצרים, אבל לא קצרים מספיק וסבא רבה שלו ביקש שיביא לו את הטיטול מהמדף העליון (הוא היה סיעודי באחרית ימיו, אבל זה סיפור אחר)

מתי: חמישי ה-20/06/19, 21:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2IPaO0g

 יח"צ

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה. בחודש יוני המופע יחל ב-20:30.

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

המופע של גיורא זינגר!

מופע הסטנדאפ שלו, גיורא זינגר מספר לכם איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה רוסית, יגרום לכם לתהות שוב האם אתם מרוצים מהזוגיות שלכם ויזכיר לכם למה יצאתם לפרויקט תגלית בצבא.

גיורא, הסטנדאפיסט עם השם המוזר, מפצה על זה עם המון חוש הומור, חדות וכריזמה, ומוכיח שלא חייבים לרדת נמוך כדי להצחיק עם סטנדאפ איכותי ונקי מגסויות. מופע סטנדאפ שיגרום לכם לצחוק, להסתכל במראה ולהבין שאף אחד אינו מושלם ,להיפך.

מתי: יום שישי ה-21/06/19, 22:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Il67wg

 יח"צ

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי: חמישי עד שבת 20-22/06/19, 08:00-16:00

איפה: חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vXkeky

 

קיץ 2019 במתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה

מתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה בבאר שבע עם הפתעות חדשות לקיץ 2019- חמישי בקטר- פעילות לכל המשפחה בכל יום חמישי, ושבת בקטר- חוגגים את השבת במתחם עם דוכני אוכל והפעלות מגוונות תחת אוהל אירוח אותנטי. בכל סוף שבוע מיוני עד ספטמבר. הכניסה חופשית.

בימי חמישי בערב נפגשים במתחם הקטר החל מ-17:30. השבוע חוגגים את יום היוגה: פעילות שכולה תנועה וקצב! מופע קצבי לכל המשפחה של להקת  Boomaka בו תקחו חלק פעיל, סדנת מלאכה שבועית להכנת תוף אינדיאני מסתובב: הכנת תוף מנגן מחומרים מתכלים ועיטורו בטכניקת נקודות מדליקה ומדיטטיבית.

מתחם הקטר פותח את שעריו לכל המשפחה גם בימי שבת, בואו לבלות איתנו את ימי השבת קרוב לבית באירוח בדואי, דוכני אוכל ופעילות חווייתיות במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע. במסגרת הפעילות יהיה מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי וזוּלוּת לישיבה בהם תוכלו להתארח עם המשפחה בשהות במתחם, דוכני אוכל מעוררי תיאבון: ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה, פיצה איטלקית וקפיטריה עשירה בכל טוב, מתחם יצירה לילדים ועוד.

מתי: חמישי 20/06/19 החל מ-17:30, שבת 22/06/19

איפה: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 - פינת עלי דיוויס, באר-שבע

פרטים נוספים: 08-3730362

 צילום דיאגו מיטלברג

המופע של חן מזרחי

חן סטנדפיסט מוכשר ביותר המוכר לכולנו מהתוכנית "צחוק מהעבודה" ומהרשתות החברתיות,  חן הינו הסטנדפיסט הישראלי עם מירב העוקבים באינסטגרם והפייסבוק בישראל, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים.

הוא כבש את הצופים בתוכנית "צחוק מהעבודה" בזכות כישרון יוצא דופן להצחיק את הקהל עד דמעות. בנוסף חן יצר ושיחק בסדרה הראשונה פרי עטו "שותפים" בערוץ הוט קומדי סנטרל, ובנוסף משתתף בתפקיד ראשי בעונה השלישית של הסדרה שנות ה- 80 של שלום אסייג ומוביל קמפיין לצד בר רפאלי לחברת פפסי.חן מזרחי בהופעתו ידסקס עמכם על הווי ובידור מתוך חיי השכונה, חיי הרווקות וחיי הנישואין, במופע של חן לא תתקלו בצנזורה. התקפת צחוק מובטחת.

מתי: שבת ה-22/06/19, 21:30

איפה: היכל התרבות אשקלון

פרטים נוספים: http://bit.ly/31xCjUF

 קרדיט משה נחמוביץ'

פעילות בלונדע- מוזיאון הילדים

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום חמישי 09:00-17:30, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

חמישי שמח במתחם ה'ישפרו פלאנט'- יובל המבולבל!

מועדון הילדים של ישפרו פלאנט בבאר שבע גאה להשיק נוהל "חמישי שמח". בכל יום חמישי בחודשי יוני ויולי הקרובים, המועדון יארח מופעים של כוכבי הילדים המוכרים. בנוסף, לכל אורך חודש יוני אף יועברו במתחם ישפרו פלאנט מגוון סדנאות מיוחדות לילדים.

יובל המבולבל מגיע ביומו הראשון של החופש הגדול, להופעה מיוחדת במועדון הילדים של ישפרו פלאנט בבאר שבע. יובל המבולבל (יובל שם טוב) נחשב לאחד מכוכבי הילדים המצליחים ביותר בישראל ואחד המשפיעים על תחום הצגות הילדים בשנים האחרונות. במהלך הקריירה שלו, הספיק להשתתף בהפקות החנוכה הגדולות של גיבורי האור יחד עם אומני ילדים נוספים כגון מיקי, הדוד חיים ועוד, להופיע בהצגות בכיכובו ברחבי הארץ ואף להשתתף בתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים".

וביום שבת מוזמנים ליהנות כולם יחד מההופעה של אודליה!

מתי: חמישי 20/06/19 17:30, שבת 22/06/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO

מתחם האריות פתוח למבקרים ואתם יותר ממוזמנים לנצל את הסופ"ש הקרוב לביקור מרתק בנגב Zoo לפגוש את הדיירים החדשים בגן וגם את הוותיקים. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-18:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת, 09:00-17:00

איפה: נגב זו, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

הופעה בקניון עזריאלי הנגב

את סוף השבוע מתחילים בחיוך בעזריאלי הנגב! סמי הכבאי מגיע להתארח אצל דרורה מי, לחגיגת שירים שפשוט אסור לכם לפספס וכל הקטנטנים מוזמנים .

מתי: יום חמישי ה-20/06/19 17:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: 08-628-1222

מתוך פייסבוק קניון עזריאלי הנגב

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

פעילויות בפארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. אז מיהם המייקרים? מייקרים היא מהפכה עולמית, ההופכת את הצרכן ליצרן. זקוקים לחפץ כלשהו? למה שלא תייצרו אותו במו ידכם? חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

מתי: חמישי בין 09:00-20:00, שישי 10:00-15:0, יום שבת, 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d4037cfc-fccd-41a3-a0fb-45c7aa97d88f','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה