יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('0effbe9c-3a74-4181-b5c8-a9c8e4c57827','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

סובב ערבה באופניים

ביום שבת, יתקיים אירוע האופניים "ספיריט רייד ערבה" - חוויית רכיבת שטח מאתגרת וייחודית בנוף המדברי שכולל ארבעה מקצים. זו השנה השישית בה אלפי רוכבים מכל רחבי הארץ יגיעו לחוות את נופיה הקסומים של הערבה באירוע האופניים "ספיריט רייד ערבה". סובב ערבה באופניים יתקיים במועצה האזורית ערבה תיכונה ויצא מהישוב פארן. הסובב יכלול ארבעה מקצים - מקצה ראשון באורך 63 ק"מ לרוכבים מנוסים מגיל 16 ומעלה. המסלול יעבור בנקודות היפות בערבה התיכונה ביניהן סינגל עשוש, נחל צופר, נחל ברק וסינגל צוקים. מקצה נוסף באורך 35 ק"מ, מקצה באורך 20 ק"מ לרוכבים צעירים ומקצה באורך 8 ק"מ שמתאים לכל המשפחה. את האירוע יזמה המועצה האזורית הערבה התיכונה באמצעות מחלקת הספורט במועצה ובהפקת חברת כפיים אקטיב.

מתי: שבת 18.1.20

איפה: יציאה מהיישוב פארן

פרטים נוספים: www.sovevarava.co.il

קרדיט רונן טופלברג

כשמוזיקה ואמנות נפגשים - קבלת שבת בירוחם

אירוע התרבות "כשמוזיקה ואמנות מתחברים" מופק על ידי סטודנטים מהמחלקה לתרבות- יצירה והפקה, שנה ב' כחלק מלימודים לתואר ראשון במכללה האקדמית ספיר.  לאורך הסמסטר הסטודנטים הפיקו 11 אירועי תרבות, ביום שישי הקרוב יתקיים האירוע בטרמינל ירוחם. 

באירוע תערך קבלת שבת מוזיקלית של אנסמבל "כולנא", אחת ממסגרות הלימוד המיוחדות במחלקה לתרבות יצירה והפקה. "כולנא" היא תוכנית חדשנית המשלבת לימודי מוזיקה מן המזרח בירוחם לצד חיי קהילה, תואר ראשון, יזמות וחדשנות עם הקהילה המקומית. בנוסף תתארח באירוע האמנית סלימה א – סגירה, מכפר רחמה, שתעביר סדנת אריגת שטיחים והרצאה.

מתי:  יום שישי ה-17.01.2020 בין השעות 9:00 עד 14:00

איפה: טרמינל עיצוב ירוחם- רח' צבי ברונשטיין 510 (ליד הדואר).

פריחת נרקיסים ביער המלאכים

בעקבות הגשמים העזים שירדו בשבוע האחרון התמלא יער המלאכים של קק"ל הסמוך לקרית גת במאות נרקיסים לבנים. הציבור מוזמן להגיע ליער וליהנות מפריחתו של הפרח המפורסם מהאגדות. בקרוב תחל גם עונת הרקפות ולצבע הלבן המעטר כעת את היער יתווספו גם צבעי הסגול-ורוד של הרקפות.

מתי: היער פתוח לציבור הרחב

איפה: יער המלאכים

 צילום טלילה ליפשיץ קק"ל

נומי- הראפר חוזר לבאר שבע להופעה!

אחרי השקת אלבום בלתי נשכחת בבארבי, יוצאים להפיץ את הבשורה ברחבי הארץ, והתחנה הראשונה היא בבית – באר שבע! בשנתיים האחרונות, אחד הפרויקטים המדוברים והמעניינים יותר שהתבשלו בסצינת ההיפ הופ הישראלית היה האלבום “רוקסטאר, כפרה” של נומי. אחרי מעל עשור של עשייה והופעות בכל חור, יוצא נומי עם אלבום הבכורה שלו “רוקסטאר, כפרה”, והפעם מצוייד בלהקה מטורפת שתצדיק את הכינוי. בהופעה יתארח אדם זולוד.

מתי: שבת 18/01/20, פתיחת דלתות 20:30, הופעה ב21:30

איפה: החלוץ 33, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2QRAX3X

 באדיבות החלוץ 33. קרדיט פאשה מץ

מולטי-פיאנו- שלושה פסנתרים על במה אחת

בקונצרט הרביעי בסדרה הקלאסית של הסינפונייטה הישראלית באר שבע ינצח מאסטרו זיו קוז'וקרו, מנצח הבית של התזמורת על קונצרט בכיכובו של האצילי והפופולארי בכלי הנגינה: הפסנתר. בקונצרט ישתתפו אנסמבל "מולטיפיאנו" שהוקם בשנת 2010 בחסות ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת ת"א.  האנסמבל מקדיש עצמו לרפרטואר העשיר שנכתב במקור לשילובי מקלדת מגוונים עד שמונה ידיים ואף שלושה או ארבעה פסנתרים (עם או בלי תזמורת):  מבאך ומוצרט, דרך רחמנינוב או ראוול, ועד למלחינים בני-זמננו. המנהל המוזיקלי של האנסמבל הינו תומר לב, מהפסנתרנים הבולטים בישראל, אשר מצטרף בנגינה משותפת אל שלושה פסנתרנים צעירים, זוכי פרסים ואמנים בזכות עצמם.

האנסמבל הופיע בעשרה סיורי קונצרטים בארבע יבשות, מבייג'ין ועד לונדון, מניו יורק ועד בואנוס איירס; כמו-גם לשתף פעולה עם כמה מן הגופים החשובים ביותר בעולם המוזיקה הבינלאומי, דרך הפסטיבלים החשובים של המזרח הרחוק וכלה בסוכנויות הקונצרטים הנודעות של של "מוצרטיאום" ו"גראפה" – החשובות ביותר בדרום אמריקה.

מתי: יום חמישי 16 בינואר 2020 בשעה 20:30, מוצ"ש 18 בינואר 2020 בשעה 20:30

איפה: במשכן לאמנויות הבמה באר-שבע

פרטים נוספים: טל' להזמנות: 08-6266422

 מולטיפיאנו צילום: דן פורגס

פריחת הכלניות השנתית החלה

הכלניות האדומות המאפיינות את יערות קק"ל באזור הנגב המערבי מתחילות להתכונן לפסטיבל דרום אדום המסורתי. הפסטיבל מתקיים עם שיא פריחת הכלניות, סביב סוף חודש ינואר ועד אמצע פברואר, אך המטיילים מוזמנים כבר היום לאזור יער בארי לראות את תחילת הפריחות האדומות. לאחר הגשמים הרבים שירדו בשבועות האחרונים ברחבי הארץ, החלו הכלניות לצמוח מהפקעות שלהן. יחד איתן גם הרקפות באזור החלו לצאת והיער מתמלא בצבעים אדומים, סגולים ולבנים. יערני קרן קימת לישראל המסיירים ביער מדי יום צילמו את הפריחה הייחודית ומזמינים את הציבור הרחב לבוא וליהנות מהעונה היפה ביותר בשנה בנגב המערבי.

איפה: יערות קק"ל באזור הנגב המערבי

איציק לוגסי יערן קק"ל

סיור free-tour: רמלה- עיר של עבר ועתיד

רמלה היא העיר היחידה בישראל שבנו הערבים בעת העתיקה. בסיורנו המרתק נעבור במסגד הלבן, העיר העתיקה, החמאם, המסגד הגדול, השוק ומעט על העיר החדשה ומה עשה פה הנמר של משה דיין במלחמת העצמאות. בשוק נדבר על שלושת עמודי התווך המרכזיים: הבורקס הטורקי הכי טעים בארץ, חנות התבלינים ההודית האקזוטית והסנדביץ' התוניסאי של אלי. הסיור ללא תשלום. הרשמה מראש חובה.

מתי: שישי 17/01/2020, 08:30

איפה: נקודת מפגש: גן נשיא, ברחוב שלמה המלך פינת הרצל, ליד מוזיאון רמלה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2xOsHHI

 סיור פרי טור- צילום תיירות רמלה

תערוכת חתולים בינלאומית

המארגן הוא האגודה הגדולה ביותר של מועדוני חובבי החתולים הישראלים IFAcats.
אנו מזמינים את כולם לתחרות חתולים בינלאומית! חגיגה לכל המשפחה! חתולים וגורי חתולים גזעים מישראל ומחו"ל!

מתי: שבת 18/01/2020, 10:00-17:00

איפה: מלון לאונרדו נגב, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/35WGZEw

 תערוכת חתולים. קרדיט: Oleg Lenco

סיור בנושא ציפורי מדבר ומעיינות

סיור מודרך עם מדריך צפר בגן הלאומי עין עבדת. נתצפת בטלסקופ ובמשקפת על ציפורי מדבר ומעיינות, נלמד על חייהן, על האיומים עליהן ועל המאמצים לשמור על הטבע באזור.

מתי: שישי שבת 17-18/01/20. שישי ב-13:00, שבת בשעות 09:00 ו-13:00

איפה: גן לאומי עין עבדת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2EfFVR1

 צילום מנו גרינשפן

מה אומרים העצים: תערוכה חדשה במוזיאון הנגב לאמנות

מוזאון הנגב לאמנות בבאר שבע מזמין אתכם לראות את התערוכה “מה אומרים העצים” של האמנית והחוקרת אולגה קיסלבה. התערוכה מציגה עבודות וידאו-ארט ומיצבים ונותנת פרשנות אמנותית לתפישה חדשה, שקיסלבה מכנה "ידע עתידי עתיק" – תוצר ניתוח עמוק של המורשת התרבותית העתיקה של היחסים בין האדם לצמחים ובמיוחד לעצים ובחינה של טכנולוגיות מתקדמות לבירור יכולתן לקדם תקשורת עם עולם הצומח. 

מתי: חמישי 10:00-16:00, שישי שבת 10:00-14:00

איפה: מוזאון הנגב לאמנות | העצמאות 60, באר שבע 

פרטים נוספים: 073-782-3795 

צילום אולגה קיסלבה

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש

חוליית שודדי עתיקות גנבה ממצא נדיר– חותם נחש הנחושת הקדוש. בכיסו של אחד השודדים נמצאה מפת האתר ועליה סימנים משוניםהזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולאתר את החותם לא נשאו פריאם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא.

מתי: חמישי עד שבת 16-18/01/20, 09:00-14:00

איפה: גן לאומי תל שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2QyjYSI

 תל באר שבע. צילום 929

מאור כהן במופע סטנד-רוק

זה לא מופע רוק רגיל, זה לא מופע סטנד-אפ כפי שאתם מכירים. זה השילוב הבלתי אפשרי והייחודי בין השירים האהובים של מאור כהן לבין קטעי הומור מצחיקים עד דמעות. רק מאור יכול!

מאור כהן - הפיטר פן הישראלי, הרפתקן מוסיקלי ראשון במעלה, יוצר ושחקן מציג מופע חדש. רוק וצחוק, שירים והפתעות שישאירו אתכם מחוייכים לשבוע שלם. לפחות. לאורך קריירה של 25 שנה, מאור כהן החזיק בהרכבי רוק מחשמלים ומסקרנים ועשייה מוסיקלית בלתי מתפשרת שזרקה את הקהל למקומות מגוונים, עד שצבר אוהדים מכל רחבי הסקאלה. מ"זקני צפת", "הזבובים", "הבליינים", לפרויקט שירי בודלר, שיתופי פעולה מסקרנים וקאברים מפתיעים ("שיר של יום חולין"). במקביל השתתף בסדרות האלמותיות "מסודרים", "הפרלמנט" וכמובן "ארץ נהדרת". 

מתי: חמישי 16/01/20, 21:00

איפה: בית התרבות עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NqHv7l

 צילום רונן פדידה

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  חמישי עד שבת, 16-18/01/20, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

צילום בן הדני

אסף מור יוסף

אסף מור יוסף הוא אחד השמות החמים בסצינת הסטנד אפ המבעבעת !סטנדאפיסט שנון מקורי וקורע מצחוק, קומיקאי חד, צבעוני וחסר גבולות שסוחף את הקהל לבחון מחדש תופעות לוואי אבסורדיות. נשיות מתפרצת, למשל אסף מחליף מימיקות בקצב מסחרר ומעביר את הקהל חוויה קומית עוצמתית ומדויקת שקורעת מצחוק.

בנוסף להופעות סטנדאפ, אסף מור יוסף הופיע בתכניות טלוויזיה רבות, וביניהן קומדי בר, המועדון עם שחר חסון ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 20,פרטנר TV,ערוץ טדי, חומר טוב בביפ, תכנית חיסכון, רדיו צפון, רדיו דרום ועוד

מתי: חמישי 16/01/20, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2qk95e1

 צילום: זוהר שטרית

מרחב בריחה בממשית

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות.  מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 18/01/20, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום מנו גרינשפן

סיפורי האהבה

אתם מוזמנים לארבעה מופעים של האנסמבל מבית האופרה הישראלית- "סיפורי האהבה". בואו להתרגש עם רומיאו ויוליה, עלובי החיים ועוד. "סיפורי האהבה"- סדרת ארבעה מופעי איכות של האנסמבל מבית האופרה הישראלית, המורכב מזמרות וזמרי האופרה יחד עם נגן פסנתר מוכשר להפליא. בסדרה נעבור בין  סיפור האהבה הקלאסי של רומיאו ויוליה, מריגולטו לעלובי החיים, כרמן הצועניה התוססת ועל אדונים ומשרתים. סדרת חובה לאוהבי האופרה ובכלל.

מתי: יום חמישי, 16/01/2020, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

 צילום: יוסי צבקר

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון.  בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 16-18/01/20, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים  http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

אביב גדג'

אביב גדג’ מגיע לבארקה עם מופע חשמלי סוער וסוחף. שירים מכל האלבומים והתקופות, מימי אלג’יר ועד אלבום הסולו האחרון “שרף אורנים”.. גדג’ החל את דרכו בלהקת אלג’יר שהוציאה שני אלבומים: “נאמנות ותשוקה” ו”מנועים קדימה”. לאחר מכן הוציא שלושה אלבומי סולו: “תפילה ליחיד” ב-2009, “ילדים של מהגרים” ב-2013 ו “שרף אורנים” ב 2016 שזכה בפרס אקו”ם לאלבום השנה.

מתי: חמישי 16/01/20, 21:30

איפה: ברקה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/30kD2bD

 

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 09-11/01/20, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים   http://bit.ly/2vXkeky

 

גרוטאות

לאדי קר, בעליו של מגרש להשכרת מכוניות, נותרו מספר חודשים לחיות. עכשיו הוא מתאבל על אשתו שנפטרה עקב מחלה קשה, חושף את סיפור אהבתם יוצא הדופן בעוצמתו בן ארבעים השנים, ואגב כך, סוד מפתיע נגלה לקהל הצופים. 

מתי: חמישי 16/01/2020, 20:30

איפה: תיאטרון הפרינג', אנילביץ' 15, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2tj8ZoI

 קרדיט צילום: רון חיליק

יותם כהן שר סינטרה - טנור בלאס ווגאס

יותם כהן וקולו המרשים בביצוע יחודי ובעיבודים חדשים. למיטב להיטי הסווינג והבלדות של פרנק סינטרה האגדי. בליווי הרכב נגנים:   עידן סוכובולסקי -  קלידים, עיבודים וניהול מוזיקלי,  אייל מטרי – קונטרבס,יותם ברק – סקסופון,  עופר שפירא - סקסופון וחליל
אסף דגן - כלי הקשה, יונתן קוזלובסקי – חצוצרה.

מתי: שבת 18/01/2020, 10:30 ו-12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/3aduJmE

 קרדיט פניני המוסיקה

חאן בעיר

בכל יום שבת מתחם הקטר, באמצעות חברת כיוונים, פותח את שעריו לכל המשפחה עם מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי אותנטי וזוּלוּת לישיבה. במתחם תוכלו ליהנות מדוכני אוכל אותנטיים מגוונים כמו ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה על טאבון, מלבי וכנאפה. בנוסף, במקום יהיה מתחם יצירה לילדים עם סדנאות וערכות יצירה מהנות, משחקי קופסא, שש -בש דמקה ועוד משחקים מוכרים שמתאימים לכל המשפחה. ההשתתפות הינה ללא תשלום, למעט ערכות היצירה והסדנאות בתשלום סימלי.

מתי: ימי שבת 10:00-20:00

איפה: מתחם הקטר, דוד טוביהו 65, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2tKrGBp

 

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! והפעם שבת מהחלל - בואו לבלות וליהנות עם כל המשפחה עם מגוון הפעלות לא מהעולם הזה. הכניסה חופשית!

מתי: שבת 18/01/20 , בין 11:00-15:00, ההופעה ב-12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. את חמישי בערב חוגגים יחד עם כל המשפחה בעזריאלי הנגב. אתם מוזמנים למופע של חיפזון וזהירון! כוכבי הילדים המוכרים והאהובים מגיעים כדי להקפיץ, להצחיק והכי חשוב, לעשות לכם חמישי שמח במיוחד!

בנוסף, פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין, ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 16/01/20 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

פארק קרסו למדע

השבת לא נשארים עם הילדים בבית ! באים לבלות בפארק קרסו למדע עם פעילויות חורף חוויתיות לכל המשפחה: סופת הוריקן טורנדו ומה שבניהם, הכנת שבשבות-סדנת יצירה, סדנת הדפסה במעבדת פאב-לאב, סנדת שוקו מולקולרי, איך נוצרים שלגים
מהו קפאון וכיצד הוא נוצר ועוד. בנוסף באי שבת חורף יוכלו להנות מתערוכת הדינוזאורים המובילה בעולם -ללא תוספת תשלום. ילדים עד גיל 5 חינם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-17:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ec7394f0-d094-4ee0-8b90-f1c55abd4c5c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה