יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a6edf37f-abf8-4e0c-8541-c27762f5c22c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a6edf37f-abf8-4e0c-8541-c27762f5c22c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

רגע לפני חג החנוכה, קחו את המשפחה וצאו לבלות במהלך סוף השבוע באחת מהאטרקציות והפעילויות שיש לבאר שבע והדרום להציע לכם!

סיור בנושא ציפורי מדבר ומעיינות

סיור מודרך עם מדריך צפר בגן הלאומי עין עבדת. נתצפת בטלסקופ ובמשקפת על ציפורי מדבר ומעיינות, נלמד על חייהן, על האיומים עליהן ועל המאמצים לשמור על הטבע באזור.

מתי: שישי שבת 20-21/12/19. בשעות 09:00 ו-13:00

איפה: גן לאומי עין עבדת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2EfFVR1

 צילום מנו גרינשפן

פסטיבל מחול בפרינג'- ערב יצירות עם שרון ואזנה

"ילדים טובים" – שלוש דמויות יוצאות לקרב. נחושות לפרק ולהרכיב מחדש דימויים קדומים שנחרטו בגופן ובנפשן עוד מילדות. המלחמה על האחרות עקובה מדם, תחושת האשמה שמחלחלת מרעילה, מצופה להתאים בכל מחיר. ההקרבה הופכת לפצע שמעלה מוגלה ומבקש להתנקז ולהתרפא. מתוך תקווה ורצון לחגוג אפשרויות חדשות הן מנסות להתבונן בעבר בחמלה ובקבלה. ההתמודדות היא הליכה על קו דק בין הקומי לטרגי כאשר במהלכה נחשפת התנועה הנזילה בין תקופות, עולמות ומגדר. היצירה נוצרה במסגרת פסטיבל הרמת מסך 2019 בניהולם האמנותי של מאטה מוראיי ואיציק גלילי.

"HIGH"- היצירה מציגה מצבים של חיזור, פיתוי וחיפוש אחר תשומת לב ואהבה. ובוחנת תחושות של ריגוש וחופש רגעי בחיי הלילה. היצירה נוצרה במסגרת אירועי "מיפו עד אגריפס" 2014 בניהולו האמנותי של אלעד שכטר - ק.ט.מ.ו.ן. קבוצת מחול בירושלים.

מתי: חמישי 19.12.19, 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: 08-6466657

 צילום דגנית ארטמן

טאיור (החייט) מופע מוזיקלי בעברית ומרוקאית

קומדיה רומנטית מלאת הומר שזורה בשירי עם מרוקאים מאת ובכיכובו של אריק משעלי, עם שלל שירים בעברית ובמרוקאית.

מתי: 19.12.19 בשעה 20:30

איפה: היכל התרבות אופקים

פרטים נוספים: http://bit.ly/2RNZzvj

הבלט הישראלי – סינדרלה לכל המשפחה

יש סיפורים שלא מתיישנים עם חלוף השנים. הזמנים משתנים, הנסיכות כבר בוחרות לעצמן נסיכים לבד, ללא צורך בסיוע מצד הפיה הטובה או במדידת נעליים, אבל האגדה על סינדרלה היא קודם כל סיפור על חלומות שמתגשמים, למרות כל התלאות והמהמורות שבדרך.  עם המוזיקה הגאונית של סרגיי פרוקופייב ובהפקה מפוארת של הבלט הישראלי, שכבר זכתה לשבחים מהמבקרים בעונות קודמות, הופכת האגדה הנצחית הזאת לחגיגת מוזיקה, תנועה ותפאורה – ממש נשף לעיניים.  יש לציין גם את הכוריאוגרפיה של רונלד סבקוביץ', רקדן וכוריאוגרף כרואטי ששימש במשך כמה שנים סולן וכוריאוגרף בלהקת Staatsballett Berlin

מתי: שבת 21.12.19, 11:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2POLc7c

צילום מאיה אילטוס

נתן גושן בהופעה

הזמר נתן גושן פותח את סיבוב מופע החורף במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע אחרי קיץ מטורף ומוצלח בכל המובנים. לגושן נוכחות שיא ברשת וברדיו עם להיטי ענק : "סיפור אחר", "באתי לחלום", "מתגעגעת", "חזרי אליי" – אשר לא יצא כסינגל רשמי אך במהרה כבש את הפלייליסטים והמצעדים הארציים וכן "ננה בננה" (שכתב לנטע ברזילי יחד עם סתיו בגר).

מתי: חמישי 19.12.19, 21:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2PivHpd

 צילום אמרי עגמון

 

פסטיבל לכבוד חג המולד - שירי האיים הקריביים

סערת רגשות, מערבולת יצרים ושימחה חסרת רסן  כל זאת באווירה הקסומה של חג המולד. תערובת צבעונית, רגשית, של מקצבי אמריקה הלטינית, לחנים חושניים של הקאריביים  וספרד הקסומה, הרמוניה לטינית מיוחדת, חמה, ומפתה... בתוכנית מסחררת של מיטב הלהיטים בביצוע מבריק  -הדיווה הקובנית - יאנה מיראבל אספרנזה רודריגז - זמרת ורקדנית, המהפנטת עם קולה החזק, ויופייה האקזוטי.

מתי: שבת 21.12.19 10:30 ו-12:00

איפה: לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2EihHW4

 באדיבות פניני המוסיקה

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שישי שבת, 20-21/12/19, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

צילום בן הדני

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 21/12/19, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

אורי חזקיה

מופע סטנדאפ מוטרף על הדברים הקטנים בחיים! אורי חזקיה במופע סטנדאפ חדש. מנתח את הדברים הקטנים והמרגיזים בחיים. מזוגיות ומשפחה ועד לשמיכת פוך ומיקרוגל. 

אורי משתף את הקהל בזווית המאוד מיוחדת בה הוא רואה את חיי היומיום. המופע בוחן את 'הדברים הקטנים' שבחיים, ויחד עם תיאטרליות, אורי מכניס את הקהל לעולם המעט הזוי שלו. מסתבר, של כולנו. אורי מארח בהופעה גם את הגיטרה וגם את הפלאפון שלו. הומור מקורי, מצחיק ובעיקר- קרה לכולנו.

מתי: חמישי 19.12.19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/35nony7

 צילום פיני סילוק

"ויהי חושך" – תחרות צילום שמי לילה בשמורת אור הכוכבים הבין-לאומית

תחרות צילום ראשונה מסוגה בארץ, של צילום שמי הלילה בשמורת אור הכוכבים היחידה בישראל ובמזרח התיכון – מכתש רמון. בתחרות יוצגו למבקרים במרכז המבקרים מכתש רמון תצלומים ייחודיים של שמי הלילה הבראשיתיים, במטרה להדגיש את החשיבות הנודעת להפחתת זיהום האור – הן לטבע הן לאדם – ולהעלות מודעות לשמורות אור כוכבים בארץ ובעולם.
התצלומים הנבחרים יזכו את הצלמים בפרסים ויוצגו כשנה לעיני עשרות אלפי מבקרים במרכז המבקרים. התחרות פתוחה לקהל הרחב ולחובבי אסטרונומיה

מתי: חמישי שבת, 19-21/12/2019

איפה: מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2sucnfC

 צילום נדב טאובה

אדיר גץ

לאחר עשרות הופעות פתוחות , שרשרת להיטי ענק שכבשו את הרדיו והשטח – “בדיוק כמו שהיא”, “ילד בשדות”, “דירה קטנה בחיפה”, “אפס מאופס”, “בתוך כל הבלאגן”, “זה עוד יקרה”, “עשר אפס לך”, “הבחור הביישן על פסנתר”, “ארגנטינה” ועוד.. וקהל מעריצים נאמן שהולך וגדל בכל הופעה מחדש – חוזר אדיר לסיבוב הופעות חורפי וקרוב מתמיד במופע יבצע את הלהיטים משני אלבומיו ומהאלבום השלישי שבדרך.

מתי: חמישי 19.12.19, 21:30

איפה: מועדון הברקה, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2PjXK7w

  

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה בשעה 19:30

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 צילום אבינועם מיכאלי

חנן בן ארי והאורקסטרה

חנן בן ארי, מהיוצרים המהפכניים והמסקרנים כיום במוזיקה הישראלית, כותב, מלחין, מבצע ופרפורמר ענק שהפך באחת לשם מוכר בכל בית בישראל. האורקסטרה הקליטה עד כה חמישה אלבומים, כולל אלבום משותף עם שם טוב לוי, ושיתפה פעולה עם כמה מהמוסיקאים המובילים בישראל כשלום חנוך, שלמה גרוניך, אסתר רדא והדג נחש. בהופעה יבצעו האורקסטרה כמה משיריו הגדולים של בן ארי לצד עיבודים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות.

מתי: שבת 21/12/19, 21:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2taooHo

 צילום פטר ויט

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 19-21/12/19, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

מופע סטנד אפ - ארז בירנבוים

הסטנדאפיסט היחיד שלא מתאים את עצמו לקהל! המופע של ארז גס, בוטה, בועט ואנרגטי! בלי חוקים ובלי צנזורה... ועם נסיון של למעלה מעשור ואלפי הופעות במועדוני סטנדאפ פאבים ובארים ארז הוא חיית במה. ארז הוא סטנדאפיסט בארים "קלאסי" שיגרום לכם לשפוך את הבירה שלכם יותר מפעם אחת.

מתי: חמישי 19.12.19, 22:00

איפה: קוקה פאב, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2TG0EUV



המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 19-21/12/19, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים http://bit.ly/2vXkeky

יוסי גבני

יוסי גבני תכירו את האמן שסומן כדבר הבא בסצנת הסטנד אפ בארץ - יוסי גבני. הסטנדאפיסט שכבר מוכר לכולנו מהצמד "יוסי וטירן" ("האקדמיה לצחוק") ומתוכניות הטלוויזיה "עובר כל גבול", "ערב אדיר" ועוד, יוצא במופע סטנד אפ בוגר ושנון שמדבר על הנושאים שבאמת מעניינים את כולנו - החברה הישראלית, הבדלי מעמדות, המצב הביטחוני וכמובן זוגיות ויחסים. הוא עוטף את הכל בסטנד-אפ אישי, אינטליגנטי וחצוף, שלא מתעכב על ירידות על הקהל או בדיחות נמוכות, אלא מכוון גבוה ופוגע בדיוק בבטן. המופע עצמו מתובל בקטעי קישור מוזיקליים ושירים מקוריים. וכך, בתוספת קורטוב של ציניות וחתיכות קטנות של נונסנס, יוסי מגיש לכם את מנת הסטנד אפ הכי טובה שאפשר לקבל. אז בתיאבון.

מתי: שבת 21.12.19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/34m8wi6

 צילום פיני סילוק

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! והפעם שבת משפחתית בישפרו פלאנט! בואו לבלות וליהנות עם כל המשפחה ביום שבת הקרוב עם פסטיבל בלונים קסום שאסור לכם לפספס! מגוון הפעלות בלונים בכל רחבי המתחם בין השעות 11:00-15:00 ובנוסף – מופע בלונים מרכזי בשעה 12:00. הכניסה חופשית!

מתי: שבת 21/12/19 , 11:00-15:00, ההופעה ב-12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב בואו ליהנות מההופעה של גולי והגיטרה ששרה- אתם מוזמנים להגיע עם הקטנטנים שלכם לחוויה מוסיקלית שוברת שגרה

בנוסף, פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין, ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 19/12/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

פארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('885bfe01-c107-4917-953a-2d310414a7a6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה