יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('36b8d44b-2d96-4c51-8fe0-0f9e5115ce95','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

קחו את הילדים ובני המשפחה וצאו לבלות בסוף השבוע הקרוב בבאר שבע והסביבה! בחרו לכם מבין הפעילויות, הופעות, טיולים, אטרקציות, סיורים ושלל אירועים שיש בימים הקרובים, ופשוט תיהנו!

 

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם.  חוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי:  שבת 23/11/19, 10:00-15:00

איפה:  גן לאומי ממשית

פרטים נוספים http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

לעוף עם ציפורים

בשמי ישראל חולפות כעת מאות אלפי ציפורים שעושות את דרכן מאירופה לאפריקה. חלקן הגדול יעצרו אצלנו למנוחה ולתדלוק לפני ההמראה ליעד הבא. שמורת הטבע עיינות צוקים מהוות תחנה חשובה לאותן ציפורים הבוחרות לנדוד מעל בקעת הירדן וים המלח. לכבוד הנדידה הגדולה נערוך טיבוע ציפורים וסיורים לכל המשפחה בשמורה החבויה. בשמורה מקום מוצל לפיקניק ובריכות לשכשוך במים.

 סיורים ופעילות טיבוע ציפורים יצאו מהכניסה לשמורה בשעות 09:00 10:00 11:00
 סיורים ללא פעילות טיבוע ציפורים ייצאו מהכניסה לשמורה בשעות 12:00 ו- 14:00.

מתי: שבת 23/11/19, 09:00-14:00

איפה: שמורת טבע עיינות צוקים

פרטים נוספים: http://bit.ly/2rZkn8h

 צילום שירן בן יעקב

 

עיר הקסמים-תערוכת הקסמים הגדולה בעולם

אמן החושים, נמרוד הראל- בשיתוף פעולה עם החטיבה הבינלאומית של קבוצת ״סברס״ ישיקו בחורף הקרוב את הפעילות הכי קסומה לילדים שנראתה בישראל-תערוכת הקסמים הגדולה בעולם. התערוכה, יחידה מסוגה בעולם, תחשוף את הסודות הגדולים שמאחורי הקסמים הידועים ותגלה לילדים עולם שלם של תדהמה! חשבתם פעם איך הקוסמים עושים את זה? בתערוכה הזאת תקבלו את כל התשובות!

בתערוכה, נענה לראשונה על השאלה שמלווה את הקוסמים ואמני האשליות בכל העולם: "איך עשית את זה?". באי המתחם יוכלו להסתובב בין קסמים ואשליות מרהיבים, להיחשף לסודות עתיקים בני 100 שנה ועד לקסמים הכי עדכניים וחדשים של ימינו, ולא רק ללמוד כיצד הם עובדים אלא ממש להיכנס לתוך הקסמים ולבצע אותם בעצמם! התערוכה תחולק לפי תחומים  – קסמי ריחוף, קסמי מדע, זריזות ידיים, קסמי מראות, קסמים "מסוכנים", ועוד..

הקסמים והאשליות נבנו בשנה האחרונה בהשקעה גדולה והם עוצרי נשימה, מאתגרים את המחשבה, ולא פחות חשוב.. מצטלמים מעולה לאינסטגרם! התערוכה נבנתה עבור ייצוא לחוץ לארץ וזוהי הזדמנות לבקר בה לפני שהיא יוצאת למסע סביב העולם.

מתי: שבת 23/11/19, 10:00-19:00

איפה: מרכז הכנסים והתערוכות, סינמה סיטי באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Kr7vhu

 

להקת הפלמנקו רמנגאר  Puertas

בכורה חדשה מבית היוצר של להקת הפלמנקו רמנגאר "כל מה שנשאר לנו הוא לפתוח את הדלת הנכונה..." הבכורה החדשה של רמנגאר מזמינה את הקהל להצטרף לחווית פלמנקו אנרגטית במיוחד, בה נבחנת השאלה האם יש לנו שליטה על האושר שלנו.  לאמני רמנגאר מצטרפים 2 אמנים אורחים: אמן הבס ערן הורביץ ואחד מאמני כלי הנשיפה המובילים בישראל - יוני דרור. על הבמה 14 אמנים: רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה.

מתי: שבת 23/11/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/37bNJQR

 צילום גוחא אנג'ל

פסטיבל מכתש הנגנים מספר 4

פסטיבל מוזיקה ניסיונית במדבר. פסטיבל אוונגרד מתקיים במכתש רמון זאת הפעם הרביעית והוא הופך למסורתהאוונגרד הוא זרם מוזיקלי חדשני ואנטי ממסדי שבא לתת ביטוי לסוגי מוזיקה בלתי מוכרים, ובהשראת מכתש רמון יעלו מופעים קצרים מבוקר עד שקיעה.
בין מופע למופע כל אחד מנגן לעצמו או עם שותפים אקראיים, לפי רצונו.  אפשר להביא כלי נגינה או פשוט להסתובב וליהנות מנגינתם של הנגנים. בואו לשוטט בין האומנים ולראות את כלי הנגינה המיוחדים, חלקם יצירות אומנות ממשמומלץ להביא כלי נגינה ומחצלת

מתי: יום שישי 22/11/19, 10:00-17:00

איפה: גן לאומי צבעי מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/32WLz46

 צילום עזרי קידר

ויוואלדי - ארבע עונות במערת הפעמון לאור לפידים

פסטיבל היינות של יקב מנזר לטרון מגיע לבית גוברין ויוואלדי - "ארבע עונות" במערת הפעמון לאור לפידים הניחוח הייחודי של היינות האקסקלוסיביים של יקב מנזר לטרון באווירה הקסומה של פארק לאומי בית גוברין, מקום ייחודי המלא קסם ורומנטיקה בלתי נשכחת ערב זה יוכל הקהל להנות מהיצירה המפורסמת ביותר מאת אנטוני ויוואלדי "ארבע עונות" אנטוניו ויוואלדי – הגאון מוונציה אשר כבר מאות שנים מצליח להקסים את שומעיו ביצירותיו הקסומות. "ארבע עונות" של ויוואלדי הנה בין היצירות האהובות והמפורסמות ביותר שנכתבה על ידיו. במקור היצירה נכתבה לכינור, זאת מכיוון שאנטוניו ויוואלדי נחשב לאחד הכנרים המבריקים  בתקופתו. פני הקונצרט תוכלו ליהנות מטיול בתוך המערות שבפארק בית גוברין וכמובן מכוס יין...

מתי: שבת 23/11/19, 18:30

איפה: קיבוץ בית גוברין

פרטים נוספים: http://bit.ly/37dX5M1

 קרדיט פניני המוסיקה

שלמה גרוניך- שחור לבן

שלמה גרוניך, מהמוזיקאים הפוריים והחשובים שפועלים בישראל בארבעת העשורים האחרונים, החל את דרכו המוזיקלית ב- 1969 עם האלבום "למה לא סיפרת לי?". מאז ועד היום הוא הלחין למעלה משש מאות יצירות – החל משירי פופ וכלה ביצירות לתזמורת ומקהלה. ספק אם קיים בישראל מוזיקאי נוסף שהוציא תחת ידיו יצירות כה רבות במגוון כה רחב של סגנונות.

מופע הפסנתר של גרוניך, היה ועודנו חוויה טוטלית, מהנה ונשארת חרוטה בזיכרון אצל כל צופה בקהל. במופע המיוחד בפסטיבל יבצע גרוניך את מיטב להיטיו בביצועי פסנתר עשירים. בין השירים: "נואיבה", "יש לי סימפטיה", "ציור", "שומקום", "הזמן עובר", "רוזה מרציפן", "שירים פשוטים" ועוד ועוד. לכבוד 50 שנות יצירה, יוצא גרוניך לסיבוב הופעות מיוחד.

מתי: 21/11/19, 21:30

איפה: החלוץ 33, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NSAayb

 צילום אלכס ליפקין

נאור ציון

לאחר כמה שנים של הפסקה, נאור ציון חוזר במופע ססגוני, מפתיע ומצחיק, בו הוא הוא מדבר על הנושאים שהכי מטרידים וכואבים לנו אך יחד עם זאת כשמזכירים בקול רם הם הכי מצחיקים.
כמיטב המסורת במופע ישולבו  קטעי וידאו מושקעים, שיתכתבו ישירות ובצורה הרמונית עם הנושאים עליהם נאור מדבר. 

מתי: שבת 23/11/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2r4opvm

 קרדיט משה נחומוביץ'

חורף חם בערד: מיזם הסיורים "ביתם במדבר"

מחלקת התיירות של עיריית ערד ועמותת התיירות גאות להציג את מיזם הסיורים "ביתם במדבר". הסיורים יתקיימו בכל שישי במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. השבוע, תוכלו לצאת לסיור עם מורת הדרך איריס אשד לסיור להכרת ההיסטוריה של העיר ערד.

ערד היא העיר המתוכננת הראשונה בישראל, ולכן אין זה פלא שמתכננים ואדריכלים מתפעלים ונפעמים מהתכנון הייחודי של העיר. נכיר יחד את סודות התכנון של ערד, המתאימים לאקלים המדברי, לנוף המרשים, המאפשרים יצירת קהילה, שכנות טובה, מקומות מפגש ומסחר ייחודיים. נכיר את מאפייניה התרבותיים של העיר ערד מאז ועד היום, עיר קטנה שיש בה הכל מכל וכל. עיר שמייצרת מפגש בין מגוון כל כך רחב של אוכלוסיות - ותיקים, עולים חדשים, בני החברה הבדואית, חסידי גור ועוד ועוד. הסיור השבוע, ב-22/11/19, ייארך כשעתיים תוך הליכה רגלית קלה, עם עצירה בתחנות לאורך הדרך.

מתי מידי שישי במהלך נובמבר-דצמבר, החל מהשעה 09:00. 

איפה רחוב חן 51, העיר ערד- פרטים בלינק https://forms.gle/kBZ1TD9tfr7QPA3f7

פרטים נוספים:  הסיורים יתקיימו ללא תשלום ובהרשמה מראש. למידע נוסף - תיירות ערד   www.travelarad.co.il

 צילום אייל תמיר המרפסת

שירי אהבה – בואנוס-איירס-נאפולי-מוסקבה

טיול מוזיקאלי מדהים מבואנוס-איירס לנאפולי ומשם הישר למוסקבה.

מוזיקה דרום אמריקאית, אסטור פיאצולה , קונסואלו ולסקס ועוד, אריות הפופולריות ביותר מהאופרות האיטלקיות של רוסיני וורדי שירים  נפוליטנים,  להיטים נוסטלגיים מסן-רמו ושירים רוסיים ממוסקבה של פעם

מתי: שבת 23/11/19, 10:30 ו-12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2rT5cgP

 קרדיט פניני המוסיקה

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה בשעה 19:30

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי:  חמישי עד שבת, 21-23/11/19, 10:00-15:00

איפה:  חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים : http://bit.ly/2Dp9xv2

 צילום נדב טאובה

בניה ברבי

בניה ברבי שהפך לאחד מבולטי עונות "דה וויס" ככזה שיזכר לעד עם הביצוע האלמותי שלו ל "מודה אני" של מאיר אריאל והקול מאחורי השיר שהפך ללהיט המדינה של השנה  "אל תשאלי" מתוך הפרויקט של גיל ויין.  השיר שהפך להמנון "מישהו איתי כאן" כובש את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו.

באוקטובר 2018 יצא הסינגל ״תפסת לי מקום״ אשר זכה לשהות במקום הראשון במצעד של גלגל״צ במשך 7 שבועות רצופים. בתחילת 2019 יצא השיר ״עכשיו הלב פתוח״ שזכה להצלחה רבה וכן גם שירו האחרון ״ממה את מפחדת״ אשר אותו הוא מבצע עם אייל גולן. בניה ברבי יוצא לסיבוב הופעות חדש מעניין ומסקרן שיפגיש בין צבעים ועולמות מוסיקלים.

מתי: 23/11/19 יום שבת, 21:30

איפה: מועדון הפורום באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NTdSwg

 

בציר ענבים בכרם בלכיש

רוצים לאסוף חוויות חקלאיות? בואו לבצור ענבים, לטייל בין שורות הכרם, לאכול ענבים ישר מהשיחים, ללמוד על תהליך גידול הענבים ולדרוך בגת מסורתית. הכרם בלכיש בעונת בציר מחודשת ועם פעילויות ותיקות וחדשות. בנוסף לבציר ולמילוי הסלסלות שתקחו הביתה, לטעימות וללימוד על תהליך גידול הענבים, תוכלו ליהנות גם ממשחק לימודי על גפנים וענבים, ומצילום עם אשכול המרגלים.

מתי : שבת 23/11/19, 10:00-13:00

איפה:  הכרם בלכיש (במתחם החדש) (ניווט בווייז: הכרם בלכיש)

פרטים נוספים 073-782-3153 

 הכרם בלכיש. צילום ניצן אשוח-שאול

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי חמישי עד שבת 21-23/11/19, 08:00-16:00

איפה:  חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים http://bit.ly/2vXkeky

 

"בחשיפה ארוכה" במכתש רמון

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי:  שישי שבת, 22-23/11/19, 10:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/34rcmXA

 צילום בן הדני

 

שבת של כיף בלונדע

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! הפעם בואו ליהנות עם איציק הליצן במופע שיפיל אתכם מהרגליים! והכניסה כמובן חופשית !

מתי: שבת 23/11/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב בואו ליהנות מההופעה פוני קטן!

פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין
ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 21/11/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, יריד אוכל- שישי 09:00-14:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

'פארק קרסו למדע'

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. השבוע נפתחה התערוכה החדשה בפארק- 'דינוזאורים ענקי הפטגוניה!'. צאו לסיור מרתק בציר ההתפתחות האבולוציוני, החל מהדינוזאורים הראשונים ועד לציפורים של ימינו. בואו לפגוש מקרוב את ענקי הפטגוניה פנים אל פנים, היצורים האדירים שחיו בעולמנו לפני מאות מיליוני שנים. להתרשם מהטורף היבשתי הגדול ביותר, ממאובנים מקוריים של "מפלצות הים" שחיו ממש כאן, מביצי דינוזאורים מאובנים ועוד שלל מוצגים מרהיבים, אפליקציה ייחודית, אטרקציות ופעילויות מלהיבות. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
הצטרפו אלינו לסדנאות יצירה מדעיות של סליים בימי חמישי ושבת וגלו את המדע המופלא העומד מאחורי החומר הרוטט והמנצנץ ששיגע את העולם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('165c78e5-b46c-4ca8-a214-b6c621a52d25','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה