יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a97642df-aa36-4abf-a7bb-c5e694efd6ca','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a97642df-aa36-4abf-a7bb-c5e694efd6ca','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

גם השבוע יוצאים לבלות ברחבי באר שבע והדרום! קחו את כל המשפחה לבילוי מהנה באחת מהאפשרויות והאטרקציות שמחכות לכם לאורך הסופ"ש!

סודות תל אשקלון 

אתם מוזמנים לפעילות מיוחדת בגן לאומי תל אשקלון, בה תגלו את סודות העיר העתיקה במשחק חידות ומשימות מאתגרות מעולמות התוכן של חדרי הבריחה: תצטרכו לפתור בעיות, לפתוח מנעולים ותיבות, למשוך חבלים, למצוא הבדלים ולמשש חפצים - וזו רק טעימה. בערכת המשחק יש מפה, חידות ומפתחות ותצטרכו למצוא את התיבות ואת התשובות. המשחק בהדרכת מדריכי רשות הטבע והגנים והם יסייעו לכם ויעשירו את הידע ואת החוויה שלכם. משך המשחק כשעה וחצי.

מתי: שבת 21/09/19, 11:00-15:00

איפה: גן לאומי תל אשקלון

 מנו גרינשפן

מרחב בריחה בגן לאומי ממשית – מחפשים את "מטמון ממשית"

בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה. אחרי שתקבלו מפת אוצר תוכלו לצאת לחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסם. 

מתי: שבת 21/09/19, 10:00-15:00

איפה: גן לאומי ממשית

 צילום דורון ניסים

אוטובוס הדבש BEEBAR של מכוורת מרדכי גולן 

לקראת ראש השנה מועצת הדבש מזמינה אתכם לפסטיבל הדבש, שם תוכלו להפגש עם דבוראים, לצפות בדבורים ובמלכת הדבורים בכוורת זכוכית, לבקר במכון רדיית דבש, לראות סרטון על חיי הדבורים, להשתתף בסדנאות יצירה לילדים בנושא דבורים, לטעום ממגוון סוגי דבש הישר מהמקור, וליהנות מתחפושות, חידונים ואפיית עוגות דבש.

במושב גילת תהנו מסיור עם דבוראי הכולל הסבר על כוורת זכוכית להדגמה, הכנת נרות מדונג וטעימות ממגוון סוגי דבש. במקום דוכני אוכל ומכירה של תוצרת מקומית: דבש, שמן זית, בירה מדבש ועוד. 

מתי: ראשון – שישי, 19-30/9/19

איפה: מושב גילת

פרטים נוספים: 052-7772291

 

בית הדבש והדבורה 

לקראת ראש השנה מועצת הדבש מזמינה אתכם לפסטיבל הדבש, שם תוכלו להפגש עם דבוראים, לצפות בדבורים ובמלכת הדבורים בכוורת זכוכית, לבקר במכון רדיית דבש, לראות סרטון על חיי הדבורים, להשתתף בסדנאות יצירה לילדים בנושא דבורים, לטעום ממגוון סוגי דבש הישר מהמקור, וליהנות מתחפושות, חידונים ואפיית עוגות דבש.

אתם מוזמנים להשתתף בסדנת אפייה מתוקה בה הילדים יכינו עוגת דבש ויוכלו לקשט את הסינר שילבשו. בהמשך תקבלו הסבר מפי דבוראי אודות מלכת הדבורים והפועלות, תהליכי ההאבקה וייצור הדבש, תצפו בפתיחת כוורת, תטעמו דבש ותכינו נרות מדונג.

מתי: חמישי עד שבת, 19-21/09/19

איפה: קיבוץ יד מרדכי

פרטים נוספים: 073-7824699

 

רועי צברי ואלמוג שור - הזוג הכי קורע במדינה במופע סטנדאפ זוגי!

רועי צברי ואלמוג שור - הזוג הכי קורע במדינה במופע סטנדאפ זוגי! אלמוג (הישראליות, שרוטים) וצברי (הישראלים, מחוץ לחוק, אהבה ושקרים, ועוד שלל תכניות) הם סטנדאפיסטים שנונים ומטורפים כל אחד בפני עצמו, החליטו לשלב כוחות ולעשות מופע סטנדאפ משותף זוגי ופרוע לחלוטין! במופע יהיו קטעים משותפים, קטעי סטנדאפ אישיים של כל אחד ואפילו קטע בשיתוף אמיצים מהקהל.

מתי: חמישי 19/09/19, 22:00

איפה: קוקה ברופאב, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2lW3nfT

 

המופע של ANI LORAK - DIVA

מוזמנים ליהנות מהמופע של אני לוראק, הזמרת המפורסמת, מציגה מופע מרהיב, בליווי להקתה ורקדנים. 

מתי: שישי 20/09/19, 20:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kL6N56

 

רשף לוי בסטנדאפ

רשף לוי חוזר להצחיק אתכם במשכן. רשף הוא היוצר של "הבורר", "אהבה קולומביאנית" ו"איים אבודים", "לצוד פילים" זוכה פרס התיאטרון על ההצגה "החולה ההודי", אחד הסטנדאפיסטים המובילים בשנים האחרונות בארץ. במופע אינטליגנטי, מצחיק עד דמעות ואפילו מרגש, הוא בודק עם הקהל מה עושים לנו הנישואין, איך זה להיות אבא צעיר לשבעה ילדים, מה קרה להרגלי הלבוש שנייה אחרי החתונה ועוד... במופע רשף מתגלה כמאלתר מחונן, שמצליח להפוך כל מופע לאירוע מיוחד שלא חוזר על עצמו אף פעם.

כל מי שאהב פעם, מאוהב, שיש לו ילדים, או שעדיין קצת ילד בעצמו ימצא את עצמו צוחק ומזדהה, ממופע מלא חן וקסם שלקוח מתוך החיים הפרטיים של כולנו.

מתי: שבת 21/09/19, 21:30

איפה: המשכן לאומנויות הבמה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2lOmtov

 

ניקוס ורטיס מארח את איתי לוי

הזמר היווני ניקוס ורטיס חוזר לישראל ויארח את איתי לוי. הזמר היווני  ניקוס ורטיס  חוזר לישראל במופע מפתיע ומרגש. המופע אשר אורכו כשעתיים וחצי יכלול את מיטב הרפרטואר של ורטיס בעיבודים מיוחדים, בליווי להקה בת 25 נגנים ואירוח מיוחד של איתי לוי.

רבים מהלהיטים של הזמר האהוד זכו לעיבוד ישראלי ובוצעו בעברית ע"י זמרים ישראלים לדוגמא: "זה אני" ו-"כשאת איתו" ע"י אייל גולן, "פעם בחיים" של מושיק עפיה ושלמי סרנגה, "כאן בלעדיך" של מאור אדרי, "מאריפוסה" של שלומי שבת, "אין דבר כזה" של הצמד סטלוס ואורן חן ו-"אם תחכי לי" של פאר טסי.

מתי: חמישי 19/09/19, 19:30

איפה: אמפי האגם, דימונה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kL71sY

אודי כגן

אודי כגן ("משיח", "ארץ נהדרת") במופע סטנדאפ, אינטליגנטי ושנון  שיפיל אתכם מצחוק. הכניסה מגיל 18 ומעלה.

מתי: חמישי 19/09/19, 21:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2lPeN5m

  צילום הדס רוסו

פסטיבל סן-רמו בבית גוברין

עבור עשר שנות הפסקה, "פניני המוסיקה", חוזרת למערת הפעמון בבית גוברין עם מופע מופלא במקום ייחודי המלא קסם ורומנטיקה בלתי נשכחת. לפני המופע תוכלו ליהנות מטיול בתוך המערות שבפארק בית גוברין וכמובן מכוס יין.

סן רמו - אחד מהאירועים החשובים ביותר בעולם הבמה.פסטיבל מוזיקלי אשר יצר להיטים וכוכבים גדולים. ערב בלתי נשכח של המוזיקה הרומנטית והנוסטלגית. השירים האהובים של סן רמו, מוזיקה יפה ונצחית, בביצוע אנסמבל "סן רמו" וזמרים מפורסמים כמו אבי ונטורה והילה בן דוד. אהבה לוהטת , אכזבות וחיפוש אושר לצד השמחה שבאהבה... שירים, אהבה, רומנטיקה, כל זאת במערת הפעמון !

מתי: שבת, 21.09.2019, 18:00

איפה: בית גוברין מערת הפעמונים

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kmx0XA

 קרדיט פניני המומוסיקה

יונתן ברק

אבנר ברדוגו, שזה שם אמיתי של אמרגן, בשיתוף עם נסיך היהודים, יונתן ברק, גאים להציג בפניכם את מופע הסטנדאפ הרביעי של יונתן ברק -״שובו של נסיך היהודים״

אחרי שהוציא את הספיישל הישראלי הראשון, טבע את המונח״סכינתיפאדה״ וסחף את המדינה עם סיפורים על אמא גזענית, אחות צמחונית, אבא ארגנטינאי וסבתא עם ויברטור, יונתן חוזר כדי להגיש לכם את המופע הטוב ביותר שלו עדכה! במופע החדש והחינוכי (סוג של) יונתן מספר על הניסיונות להפסיק לעשן, איך זהלהיות מודל חיקוי לילדים כשאתה בעצמך מרגיש כמו ילד, זוגיות, שקרים, טראומות ילדות וסטנדרטים כפולים. בואו לצחוק, לחשוב, להתרגש ולהתחכך במלוכה

מתי: יום שישי 20/09/19, 22:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kAXUv0

קרדיט טל גבעוני

אל המוסיקה באך ואל היין באכוס

בהשתתפות תזמורת הפסטיבלים הירושלמית  בהדרכתו של ולדימיר ברשביץ'. כאשר הקונצרט מותאם למקום והמקום לקונצרט ההנאה כפולה ומכופלת וכך במופע זה ובנוסף ביום הזה תיערך במנזר חגיגה של מוסיקה ויין, המשקה האלוהי אשר ישמח כל אדם. אנו מזמינים אתכם לחוות ולשמוח עימנו ולטעום יינות נדירים. הקונצרט מוקדש ליצירותיו של המלחין הנודע יוהן סבסטיאן באך אשר יצירותיו זה מאות שנים שובים את ליבם של אוהבי המוסיקה.
לפני המופע אתם מוזמנים להצטרף לסיור מיוחד במנזר השתקנים השוכן על רכס לטרון שבו מתגוררים נזירים מארצות שונות. באדמות המנזר נמצאים כמה מהאתרים היפים והמעניינים בארץ. פסל הסובלנות, מצודה של מסדר הטמפלרים - המסדר המסתורי מצופן דה ווינצי...
במהלך הסיור תחשפו לסיפורי המנזר ואורח חייהם הייחודי של הנזירים, תכירו את סוד השתיקה והתקנון של הנזירים, תצפו בסרט תיעודי קצר ותבקרו בכנסייה.  בסוף הסיור יחכו לכם טעימות יין מיינות המנזר המיוצרים על ידי הנזירים...

מתי: שבת 21/09/19, 10:30 ו-12:00

איפה: אולם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kKoguk

 קרדיט פניני מוסיקה קלאסית

מני עוזרי

מני עוזרי במופע סטנד אפ שנון וקורע מצחוק, שלא יורד נמוך וסוחף עד דמעות! השנינות, ההגשה, התחכום וכשרון המשחק, מיתגו את מני עוזרי כאחד ממופעי הסטנד אפ המובילים בישראל. קטעי הסטנד אפ שלו ביוטיוב הפכו לתופעה, המון בזכות כישרון ייחודי והומור איכותי.מומלץ 18 + 

מתי: שבת 21/09/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2lRiSG2

 

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

קיץ מוזיקלי בלונדע!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! ביום שבת בואו ליהנות עם הילדים וכל המשפחה מהופעה של 'קרקס אור קרן'! הכניסה חופשית.

מתי: שבת 21/09/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

 

פעילות בנגב ZOO ומסיבת טבע לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים.

פותחים את הסופ"ש בעזריאלי מרקט- יריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין, ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 19/09/19 09:30-19:00, שישי 20/09/19 10:00-15:00

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. תוכלו גם ליהנות ממתחם יצירה ענק של עזריאלי קידס! הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

 

'פארק קרסו למדע'

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. אז מיהם המייקרים? מייקרים היא מהפכה עולמית, ההופכת את הצרכן ליצרן. זקוקים לחפץ כלשהו? למה שלא תייצרו אותו במו ידכם? חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
הצטרפו אלינו לסדנאות יצירה מדעיות של סליים בימי חמישי ושבת וגלו את המדע המופלא העומד מאחורי החומר הרוטט והמנצנץ ששיגע את העולם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

 

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8bf0e1db-0712-45be-abe8-205f025c3f98','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה