יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8910a52f-c06c-46f9-85f5-e05065177a92','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('8910a52f-c06c-46f9-85f5-e05065177a92','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

בסוף השבוע הקרוב אתם מוזמנים לקחת את כל המשפחה ולבלות באחת מהפעילויות בבאר שבע והסביבה! הופעות, סטנדאפ, סיורים ושלל פעילויות.

שבתרבות באר שבע

בתכנית האירוח והראיונות המצליחה בישראל 'שבתרבות באר שבע' שתתקיים בשבת הקרובה יופיעו על בימת משכן אומנויות הבמה: אהוד ברק (ישראל דמוקרטית), ראש הממשלה העשירי של מדינת ישראל והרמטכ"ל ה- 14 של צה"ל, ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), סגן יושב ראש הכנסת, לשעבר שר הרווחה והשירותים החברתיים. בחלק האמנותי נכונה חוויה גדולה, מופע של הזמרת ורדינה כהן . התכנית בהנחיית רועי כ"ץ. הכניסה לאירוע חופשית!

מתי: שבת ה-14/09/19, 11:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה, באר שבע

 באדיבות עיריית באר שבע

ההצגה 'חבק אותי לנצח, פטריסיו'

קורות משפחה אחת יוצאת רומניה בפריפריה הדרומית של מדינת ישראל. מחזה מקורי המועלה לראשונה.

סימונה, אם המשפחה, נפגעת חרדה מתקופת "צוק איתן", המכורה לטלנובלות ארגנטינאיות ובעיקר לטלנובלה "חבק אותי לנצח פטריסיו", ובעלה המוסרי וקשה היום ינקו, מגלים כי בנם היחיד, המובטל והמיואש חזי, גנב טוסטר מ"סופרזול אבי" הסופר מרקט המקומי. מזועזעים מהמעשה הם מתעמתים עם חזי באמצע הלילה לאחר שהוא חוזר מעוד לילה של בילויים רק כדי לגלות שהוא "על הדרך" גם גנב תיק ובו חמש מאות אלף דולר. כעת הם נמצאים בדילמה מוסרית האם להחזיר את הכסף או לא?

קומדיה מטורפת ועם זאת נוגעת ללב, המאירה באור ייחודי את הבעיות והמציאות בפריפריה הדרומית של ישראל ומעבר לכך נוגעת במוסר הכפול שלנו כחברה.

מתי: חמישי ה-12/09/10, 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע.

פרטים נוספים: 08-6466657 או באתר www.fringeb7.co.il

חבק אותי לנצח, פטריסיו. צילום: סלי פטל

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסםחוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי: שבת 14/09/19, 10:00-15:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים: http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

סודות תל אשקלון 

אתם מוזמנים לפעילות מיוחדת בגן לאומי תל אשקלון, בה תגלו את סודות העיר העתיקה במשחק חידות ומשימות מאתגרות מעולמות התוכן של חדרי הבריחה: תצטרכו לפתור בעיות, לפתוח מנעולים ותיבות, למשוך חבלים, למצוא הבדלים ולמשש חפצים - וזו רק טעימה. בערכת המשחק יש מפה, חידות ומפתחות ותצטרכו למצוא את התיבות ואת התשובות. המשחק בהדרכת מדריכי רשות הטבע והגנים והם יסייעו לכם ויעשירו את הידע ואת החוויה שלכם. משך המשחק כשעה וחצי.

מתי: שבת 14/09/19, 11:00-15:00

איפה: גן לאומי תל אשקלון

מנו גרינשפן

סיור free tour- עוטף עזה צפוני

הכרות עם השטח מאחורי הכותרות,המצוקה והמציאות משני עברי הגדר-ברכבי המטיילים. ניפגש במתחם תחנת הדלק של יד מרדכי בתשע ושלושים להכרות ותידרוך. ניסע לישוב נתיב העשרה,נצפה על גבולה הצפוני של רצועת עזה מהים עד ארז ונספר א ספור הישוב והנוף. ניגע בחומת המגן של הישוב -נתיב לשלום.. ונמשיך למעבר ארז להתרשמות חיצונית וסיפור החולים העוברים בו(סגור  בשבת).אם יתאפשר -נראה את עבודות בניית המכשול.  נמשיך לתצפית אסף סיבוני בניר עם ,(לפעמים הצבא סוגר המקום) זוית אחרת לצפון הרצועה ונראה גם מכאן את עבודות הקמת “החומה” למניעת המנהרות.נמשיך למתחם “חץ שחור” -הסטוריית פעולות התגמול של הצנחנים ומבט קרוב על מעבר קרני,העיר עזה ג’באליה וסאג’איה .  נמשיך דרומה לבארות יצחק   הישנה.  מתאים לכל סוגי הרכב . (לא לילדים)   הסיור כפוף למצב בטחוני ויתכנו שינויים בזמן אמת.

מתי: שבת 14/09/19, 09:30

איפה: תחנת דלק יד מרדכי

 

יעקב כהן

יעקב כהן במופע סטנדאפ חדש. יעקב כהן עומד על הבמה במשך שעה ורבע ומצחיק רק באמצעות הטקסט ודרך ההגשה המטורפת שלו. יעקב כהן מוצא את החומרים המצחיקים שלו בתוך סיפור חייו. ההתפתחויות הדרמטיות בחייו בשנים שעברו מאז המופע הקודם, דמויות שפגש במסעותיו בתוך החברה הישראלית כולם מעובדים לאמירה קומית מאד בוטה ונועזת. הפעם הוא מרחיב את הנושאים בהם הוא עוסק - חתונה, ילדים, חיי נישואין כל אלו מקבלים טיפול במבט המיוחד ובקומי של הבדרן מספר אחד של ישראל. כמו תמיד קומיקאי בנשמתו, תמיד זר לתל אביביות, ליאפיות, מעין טריבון עממי וללא ספק אמן הסטנד אפ הבוגר והמצחיק שצמח בישראל.

מתי: שבת 14/09/19, 21:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2k58sSD

 צילום בלקין

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

פסטיבל היין במתחם הקטר!

עיריית באר שבע באמצעות חברת כיוונים החברה לתרבות הפנאי באר-שבע,  פותחת גם השנה את שעריו של מתחם הקטר בעיר העתיקה בבאר שבע ליומיים של חגיגה משכרת חושים עם פסטיבל היין המסורתי. בתכנית טעימות של מעל 100 סוגי יין שונים ממיטב היקבים בארץ, גבינות מיוחדות ממחלבות בוטיק, דוכני מזון ועוד שפע של פעילויות.

ואיך אפשר ליהנות מיין בלי תרבות? בפסטיבל יתקיימו הופעות חיות שינעימו את האווירה. בערב השני של הפסטיבל (יום ה' 12.9) יקפיצו את האווירה  איטלו גונזלס ו"לאטין פאוור" שיגיעו לערב לטיני סוחף ואנרגטי.

מתי: חמישי ה-12/09/19 החל מ-19:00

איפה: מתחם הקטר, באר שבע

 

אלי ומריאנו

אלי ומריאנו הצמד שגורם למדינה שלמה לצחוק!!! צמד הקומיקאים המוביל בישראל, במופע בידור חדש. כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת" אשר הטביעו את חותמם בפניה של תרבות הבידור בישראל.

מתי: חמישי 12/09/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2k65Cge

 קרדיט עדי אורני

יום האיימקס ביס פלאנט באר שבע

רשת YES PLANET גאה להכריז רשמית על ה-IMAX DAY לשנת 2019 שיתקיים ביום שבת הקרוב! במסגרת ה- IMAX DAY יזכו הצופים לחוות ב-15 ₪ בלבד את אולם ה-IMAX עם מסך ענק וסאונד עוצר נשימה, את מיטב סרטי ה-IMAX שעשו לנו את השנה האחרונה: "הנוקמים: סוף המשחק", "אלאדין", "מלך האריות", "מהיר ועצבני:הובס ושואו" ו-"ספיידרמן: רחוק מהבית". כרטיס לסרט דו ממד ותלת ממד יימכרו במחיר מיוחד של 15₪ בלבד, בקופות הקולנוע, ו- 19 ₪ באתר האינטרנט של הרשת. רכישת משקפי תלת מימד בתוספת 5 ₪.

מתי: יום שבת 14/09/19, החל מ-11:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: להזמנת כרטיסים, אתר יס פלאנט: www.yesplanet.co.il

 יס פלאנט באר-שבע. קרדיט איל תגר

קרניבנד- מחווה לשנות ה 80

להקת קרניבנד שהביאה לכם את מופע המחווה ללהקת ABBA, כעת בפרויקט חדש - מופע מחווה ללהיטי שנות ה 80 . הופעה חיה שהיא כולה מסיבה אחת גדולה. בואו למופע שכולו הצדעה מעוררת כבוד לרבים מהשירים הכי יפים וקצביים שגדלנו עליהם בשנות השמונים היפות. עשור שנות השמונים נחשב בעיני רבים לעשור הטוב ביותר במוזיקת הפופ בכל הזמנים. 
זמרים וזמרות, כמו: ג'ורג' מייקל,  מדונה,  בלינדה קרלייל,  וויטני יוסטון,  סינדי לאופר,  ריק אסטלי, סנדרה,  פיל קולינס,  גלן מדירוס...  להקות כמו: מודרן טוקינג,  בון ג'ובי, מועדון תרבות, פורינר, הפוינטר סיסטרס...  שירים של אמנים אלו ויותר יבוצעו בערב שכולו קסם

מתי: 12/09/19, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2m1sj5O

 

שחר חסון

שחר חסון הוא סטנדאפיסט הכי מצחיק כיום, שחר חסון משלב נונסנס מאוד פיקח ומורכב עם שטותניקיות" – ניסן שור, דיבור חדיש שחר חסון אחד סטנדאפיסטים המובילים בארץ מופיע על במות ישראל כבר למעלה מ 14 שנים, ובוגר ביה"ס למשחק של יורם לוינשטיין. שחר סלל את דרכו דרך מיטב תוכניות הבידור בארץ: זהירות טלוויזיה, טלוויזיה במיטבה, צחוק מעבודה, אברי גלעד, דודו טופז, מהדורה מוגבלת, לילה בכיף, בובות ועוד ....שחר חסון הוא תופעה בסצנת הסטנדאפ, בהופעה אנרגטית ומקפיצה שחר לוקח אתכם למסע מוטרף בחיים שלנו, בצורה הומוריסטית קומית וציורית שחר ניחן ביכולת תיאור שלא מפסיקות להצחיק. אין כמעט תחום אחד מהחיים בו חסון לא נוגע: הורים ילדים זוגיות גברים נשים ההבדלים ביניהם ומה לא ..

מתי: שישי 13/09/19, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2koBTzu

 יח"צ

עמיר בניון מארח את אמיר דדון

עמיר בניון,זמר-יוצר, מוזיקאי, פזמונאי ומלחין ישראלי, מהמעוטרים והמוערכים במוסיקה הישראלית מזה שנים, מציין 20 שנות יצירה שכבשו את לבבות העם בזכות קולו החד פעמי והגשתו מלאת הרגש. במופע יארח בניון את היוצר בעל הקול הגדול אמיר דדון.

בניון חוזר לזיכרונות דרך הקלאסיקות והשירים שהשאירו חותם. "רק את" הוא אלבום הבכורה שלו שיצא  בשנת 99' בעיבודו של מיכה שטרית, שזיהה בעמיר את הכישרון יוצא הדופן. האלבום זכה להצלחה גדולה עם מכירות של יותר מ-40,000 עותקים. בין שיריו בלטו "רק את", "כשאת עצובה","מורה לחיים", "געגוע", "אולי הפעם",ו-"יש לי חלום".

מתי: חמישי 12/09/19, 21:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/2kAVqMT

אגדה-קונצרט לילדים - קרנבל החיות

קטעים מוסיקאליים מ-"קרנבל החיות" מאת המלחין הצרפתי קאמי סן-סנס בביצוע של תזמורת הפסטיבלים הירושלמית ובהנחייתה המרתקת של השחקנית אביה רוט. התוכנית תישא את ילדיכם לעולם המוסיקה הקלאסית, תלמד אותם לא רק להקשיב, אלא גם לשמוע את היופי של המוסיקה. המוסיקה של סן-סנס מתארת את המצעד המלכותי של האריה, תרנגולות ותרנגולים, חיות הפרא וצבים...

דמויותיהן של החיות מתוארות בצורה מדויקת על ידי המוסיקה, מה שמסייע לפיתוח הדמיון וחוש ההרמוניה. הילדים יפתרו חידות ויענו על שאלות אשר מסייעות בפיתוח חשיבה יצירתית ואמנותית ומפתחות זיכרון מוסיקאלי. משתתפים: תזמורת הפסטיבלים הירושלמית בהדרכתו של ולדימיר ברשביץ. אביה רוט:  שחקנית. מומלץ לגילאים 4-10.

מתי: שבת 14/09/19, 12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2lKDBLx

 קרדיט פניני מוסיקה קלאסית

פעילויות בלונדע!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! ביום שבת בואו ליהנות עם הילדים וכל המשפחה מהופעה של "הפיה אור"! הכניסה חופשית.

מתי: שבת 14/09/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

 

פעילות בנגב ZOO ומסיבת טבע לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמישי הקרוב לירון איש האווירון נוחת עם נינג'ה גו המאסטר החדש במופע מלא אנרגיות.

פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין
ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 12/09/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, שישי 09:00-15:00

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. תוכלו גם ליהנות ממתחם יצירה ענק של עזריאלי קידס! הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

 

'פארק קרסו למדע'

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. אז מיהם המייקרים? מייקרים היא מהפכה עולמית, ההופכת את הצרכן ליצרן. זקוקים לחפץ כלשהו? למה שלא תייצרו אותו במו ידכם? חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
הצטרפו אלינו לסדנאות יצירה מדעיות של סליים בימי חמישי ושבת וגלו את המדע המופלא העומד מאחורי החומר הרוטט והמנצנץ ששיגע את העולם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('988b28c9-e7bc-4ce0-a97d-e8b32c4727df','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('988b28c9-e7bc-4ce0-a97d-e8b32c4727df','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה