יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('8554e4bc-548c-4416-83d4-0c331d97178c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

פותחים את שנת הלימודים החדשה ואת חודש ספטמבר עם שלל פעילויות לכל המשפחה! לכל מי שכבר מתגעגע לחופש, תוכלו לנצל את סוף השבוע וליהנות ממגוון הופעות, הצגות, סטנדאפ, סיורים ואטרקציות!

ספטמבר שר"בי

שר"ב הינו אירוע אמנותי חודשי המתקיים במהלך שלוש השנים האחרונות מידי שישי ראשון בחודש, ובו אמנים שקבעו את מקום עבודתם בעיר העתיקה בבאר שבע פותחים את בתיהם, את הגלריות והסטודיו שלהם בפני הקהל הרחב.

המבקרים מוזמנים לצאת לבילוי של שישי בבוקר בעיר העתיקה בבאר שבע, לטייל בין רחובותיה הקסומים, בתי הקפה, השווקים והסצנה האמנותית שפורחת בעיר העתיקה של באר שבע.  המבקרים נחשפים למגוון יצירות ומוזמנים לפגוש ולהכיר מקרוב את האמנים, תוך שהם מקבלים הצצה לחללי העבודה האותנטיים שלהם. בביקור בחללי העבודה של האמנים אפשר לראות מגוון רחב של תחומי יצירה, החל מציור ורישום, דרך קרמיקה, בית מלאכה לבירה, צורפות, ועד עבודות בעור. הקהל הרב המסייר בין המתחמים, שמספרו עולה מדי חודש, מעיד על הצורך לצרוך אמנות ולרכוש עבודות מקוריות.

מתי: שישי ה-06/09/19, בין 10:00-15:00

איפה: העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: האתר ודף הפייסבוק של שר"ב. 

 סדנאות בשרב |צילום: באדיבות מינהלת העיר העתיקה

סיור גרפיטי באשדוד!

תיירות אשדוד מזמינה אתכם להתחקות מקרוב אחרי אמנות הגרפיטי, מאין התחילה, מי האמנים שעומדים מאחוריה ומה מסתתר מאחורי הצבעוניות שמקשטת את קירות רובע ו’. רגע לפני סיום תוכלו לשוטט בין חנויות השוק ולטעום עוגיות מרוקאיות אותנטיות. 

מתי: חמישי, 5/9/19, 17:00

איפה: מאפיית דהרי | מרכז מסחרי רובע ו’ | דב גור 24, אשדוד

פרטים נוספים: https://eventbuzz.co.il/lp/event/graffiti12

 צילום שיר בהר

 

סיור free-tour: לוד עיר של שילוב דתות ותרבויות

לוד היא אחת הערים העתיקות בארץ. ההתיישבות הראשונה בה לפני 6,000 שנה. היא מפורסמת במיוחד כעיר שבה מרכז יהודי גדול בתקופת המשנה, בה ישבו ולימדו רבי אליעזר בן הורקנוס , רבי טרפון ורבי עקיבא. שימשה גם כעיר נוצרית בתקופה הביזנטית. מאז הכיבוש הערבי במאה השביעית ועד ימנו חיים בה יהודים , מוסלמים ונוצרים בכפיפה אחת ובהרמוניה. נסייר באתרי התיירות בעיר בית כנסת, כנסיה ומסגד וכן בחאן חילו וגשר ג'ינדס ונתייחס להייבטים ההיסטוריים, דתיים ותרבותיים של עיר. בסיור תוכל ולהכיר את העיר!

מתי: שישי ה-06/09/19, 08:00

איפה: מגרש החניה של השוק העירוני בלוד בעיר העתיקה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2ZGW4qI

 

מחפשים את "מטמון ממשית"

מרחב הבריחה בגן לאומי ממשית-בואו לחפש את "מטמון ממשית" המסתורי ב"מרחב בריחה" לכל המשפחה.  כל משפחה תקבל מפת אוצר ויחד היא תחפש מטבעות זהב מן המטמון המפורסםחוויה במשחק משפחתי לחובבי הרפתקאות ותגליות. מתאים גם לקבוצות וליחידים.

מתי: שבת 07/09/19, 10:00-15:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים: http://bit.ly/2ZMn4Fz

 צילום ליאורה דותן

מיקי גבע

יוצר הסדרות "נפלת חזק" ו-"מלבי אקספרס" אחרי 15 שנות סטנדאפ ושלל תכניות טלוויזיה בכיכובו (רק בישראל, צחוק מעבודה, שבוע סוף), מיקי גבע הוא אחד הקומיקאים המקוריים והאהובים בישראל. במופע החדש בוחן גבע שלל נושאים המרכיבים את חייו וחיינו- מזוגיות, חתונה וההבדלים האינסופיים בין נשים לגברים ועד לתכניות טלוויזיה ולמהפכה הטכנולוגית שמאיימת להשתלט עלינו. האלתורים הם חלק בלתי נפרד מהמופע של מיקי, שבדרכו הייחודית יוצר קשר בלתי אמצעי עם הקהל והופך אותו למשתתף פעיל במופע. סטנדאפ מצחיק מהבטן על החיים של כולנו, בשילוב יכולת חיקוי פנומנלית. חוויה שכל ישראלי חייב לראות לפחות פעם אחת. ידיעות אחרונות

מתי: חמישי ה-05/09/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/34kgEB0

 קרדיט סטודיו תומאס

שלום חנוך יציאה- מארח את שלומי שבן

שלום חנוך בהופעה מיוחדת ואינטימית, אליו חובר שותפו המוזיקלי משכבר הימים משה לוי - על הקלידים וקולות הרקע - וחנוך על השירה והגיטרה האקוסטית. הפעם עם אורח מיוחד מאוד שלומי שבן.

הכימיה האמנותית המופלאה בין השניים מולידה הגשה מדהימה ומרגשת של הרפרטואר העשיר של שלום. כמות השירים העצומה, ודרך העבודה הייחודית על המופע, יוצרים כל פעם מופע חד פעמי וייחודי, שונה מקודמו - אך בכל מקרה, חוויה סוחפת ויפהפייה.

מתי: שבת 07/09/19, 21:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/30NYghH

           

אדיר מילר

אדיר מילר, יוצר,שחקן, בימאי וקומיקאי מוערך – יוצר הסדרות "צומת מילר"ו-"רמזור", מופע האילתורים ערוץ 2, וגם שחקן תיאטרון כובש("החותנת", "הלהקה"). בנוסף, השתתף בסרטים "פלאות", "הסודות" ו-"פעם הייתי" של אבי נשר עליו זכה בפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר. במופע סטנד אפ נטו, שנון ומצחיק, מביא לבמה איכויות של וירטואוז אמיתי, מאלתר ומחונן!

מתי: שבת 07/09/19, 20:30

איפה: אולם מופעים, מועצה אזורית אשכול

פרטים נוספים: http://bit.ly/30P6TID

 צילום אריאל בלאק ודנה קרן

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: חמישי עד שבת, 06-07/09/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

חי רמון- צילום דורון ניסים

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

נדב אבקסיס

איזה כיף כשהילד נגמל מהחיתולים, אבל איזה קשה זה עד שמגיעים לזה. למה מבקשים מהנהג של המונית להפעיל מונה ולא מחיר קבוע מראש, ואח"כ מצטערים על כל דקה. איך זה שפעם היה קל למצוא איזה שירותים ציבוריים הם לנשים ואיזה לגברים, והיום אתה צריך להפעיל וייז ועדיין לא להיות בטוח אם אתה צודק או לא למה מרוקאיות אוהבות לוויות ואזכרות ובכלל בתי קברות ומתים, ואיך זה קשור לעבודה של אבא. והשאלה הגדולה מכולם: "יש לו את הבעיה או אין לו? רגע, זה לא עובר?"

שנים שהוא רץ ברחבי הארץ, ואפילו בעולם, הלו, הוא אפילו הופיע בניגריה!!, ועכשיו הוא מגיע אליכם עם מופע סוחף יותר, אמיתי יותר, ומצחיק הרבה יותר (אם שואלים את אמא שלן, כן?). על החיים בעידן הפייסבוק והאינסטגרם, על ההורות, החיתולים, השינה, (ותודה לאל ולשעון החורף שמביא את החושך כבר בארבע אחרי הצהריים, מה שנותן לך להשכיב אותם לישון כבר ב16:10 אחרי שהוצאת אותם מהמסגרות.) על החיים בתל אביב, ובכלל בארץ המטורפת שלנו, עם הטלפונים שלא עוזבים אותנו, האפליקציות והקבוצות בוואטספ.

מתי: שבת 07/09/19, 21:30

איפה:  היכל התרבות אופקים

פרטים נוספים: http://bit.ly/2zEKfGT

 קרדיט רן יחזקאל

ניקי גולדשטיין

אחרי שנים שהוא מצחיק את כולנו מבעד למסך ובתיאטראות, ניקי גולדשטיין מעלה מופע משלו והוא הולך להצחיק אתכם כמו שרק, אבל רק הוא יודע. מופע אישי, אמיתי, חושפני ומלא בהומור משובח, מנקודת מבטו הייחודית על דיאטות, זוגיות, ילדים, בעיות קשב וריכוז ושאר סיפורי חייו אשר הפכו אותו לניקי גולדשטיין – הקומיקאי שאנחנו הכי אוהבים לאהוב.

מתי: שבת 07/09/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2PyLuSO

 קרדיט יהונתן בלום

קונצרט גאלה עם ואדים רפין

הסינפונייטה הישראלית ב"ש גאה לארח את אחד מגדולי הכנרים בני-זמננו: ואדים רפין (רוסיה /בלגיה) אשר רכש מוניטין עולמי ככנר מדויק, וירטואוז שמצליח להביא לכל ביצוע את הניצוץ המייחד אותו, את הפרשנות שנוגעת בלב הקהל ומרתקת אותנו לאורך כל הקונצרט. 
אחרי שסחף את הקהל ברחבי העולם, הוא מגיע לבאר-שבע להופעה בקונצרט גאלה חגיגי לפתיחת עונת הקונצרטים  ה- 47 של התזמורת, בניצוחו של מאסטרו ניר קברטי. 

מתי: שבת 07/09/19, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/30RdDFU

 קרדיט סשה גוסוב

Rhythm of the Dance מארחת את  Voca people

להקת המחול הייצוגית של אירלנד Rhythm of the Dance במופע חדש שכובש בימים אילו את העולם ומגיע לישראל מארחים את Voca people עשרות זמרים, רקדנים ונגנים עם מוסיקה, שירים וריקודים אירים חיים על הבמה. המופע החדש ייקח את הקהל למסע בהיסטוריה התרבותית האירית עם הריקודים האירים המסורתיים בסגנון מוקדם וישלב בו את הריקוד האירי העכשווי עם הטכנולוגיה החדשנית. Rhythm of the Dance מציינים 20 שנות הופעה ברחבי העולם והופיעו בפניי למעלה מ 20 מיליון צופים בכ100 מדינות Voca people  הינו מופע תיאטרון ווקאלי, המבוצע באופן הומוריסטי ומשלב שירת אקפלה עם אומנות ביט בוקס עכשווית המבצעת קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה שונים באמצעות הקול בלבד. הרכב ה Voca people מבצע עיבודים ווקאליים קצביים ומפתיעים המהווים טעימות מלהיטים מכל הזמנים, החל מיצירות קלאסיות, דרך פזמונים, מוסיקה מהסרטים, ועד למוסיקת פופ עדכנית, בביצועים ייחודיים, עשירים בהרמוניות, הומור ובהעמדה ויזואלית מרתקת.

מתי: חמישי 05/09/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

פרטים נוספים: http://bit.ly/2zFP0jD

 קרדיט ליאון סוקולצקי

טברנה יוונית

המוזיקה הקצבית והרומנטית של יוון והאיים שטופי השמש, הזמרת הייחודית, רבת הסגנונות – עליזה אביב ממוצא סלוניקאי. בהשתתפות חיים רומנו-אחד המבצעים המובילים של המוזיקה היוונית, מקים האנסמבל האגדי צ'רצ'לים," שהופיע יחד עם אריק איינשטיין, מתי כספי, דני ליטני, גידי גוב, מיקי גבריאלוב ורבים אחרים. שמוליק בר עוז- מוסיקאי וזמר, מעשיר את המופע עם קולו המחוספס היוצר חוויה מופלאה. גרי לוברוב – אקורדיוניסט וירטואוז 

מתי: שבת 07/09/19, 10:30 ו-12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2MOBdzM

 פניני מוסיקה קלאסית

פעילות בלונדע!

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מוזמנים להגיע לעוד סופ"ש של הופעות בישפרו פלאנט! ביום שישי מרימים גלגל לכיוון הישפרו פלאנט כי המפגש הבארשבעי לרכבי אספנות חוזר! עשרות רכבים עתיקים וקסומים יעטרו את חניית המתחם וכולם מוזמנים! וביום שבת הופעה של "עולמו של קוצ'י"! הכניסה חופשית.

מתי: שישי 06/09/19 13:30, שבת 07/08/09 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO ומסיבת טבע לכל המשפחה!

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-17:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת 10:00-17:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

פעילויות בקניון עזריאלי הנגב!

מידי יום חמישי בקניון אתם מוזמנים להגיע ליריד אמנים! בין המציגים תכשיטנים, מוצרי עור, תמונות, מוצרי עץ איכותיים, גאדג׳טים ועוד עשרות מעצבים. בנוסף בחמיי הקרוב תוכלו ליהנות עם הילדים בהופעה של דרורמי המקפיץ הלאומי והחבובונים.

פותחים את הסופ"ש ביריד אוכל ססגוני עם אוכל ביתי, לחמים ומטבלים, שוקולדים, עוגיות, יין
ירקות אורגניים, צמחי תבלין ותבלינים.

מתי: חמישי 05/09/19 09:30-19:00, ההופעה בחמישי: 17:30, שישי 09:00-15:00

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

 

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. תוכלו גם ליהנות ממתחם יצירה ענק של עזריאלי קידס! הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

 

'פארק קרסו למדע'

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. אז מיהם המייקרים? מייקרים היא מהפכה עולמית, ההופכת את הצרכן ליצרן. זקוקים לחפץ כלשהו? למה שלא תייצרו אותו במו ידכם? חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

פארק קרסו למדע מזמין אתכם להינות, ליצור ולחוות מדע מטורף והכל בידיים!
הצטרפו אלינו לסדנאות יצירה מדעיות של סליים בימי חמישי ושבת וגלו את המדע המופלא העומד מאחורי החומר הרוטט והמנצנץ ששיגע את העולם!

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

 

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('25d00687-c1a8-453e-a362-16ef99d9b10d','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה