יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('3345850b-8f7d-4e3b-84ef-f83600754a38','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

סוף השבוע הקרוב עמוס במיוחד בשלל פעילויות ואטרקציות לכבוד ט"ו באב והחופש הגדול! קחו את המשפחה וצאו לבלות ברחבי באר שבע והדרום! תהנו!

 

הצגה בפרינג': דור הוואי

רבים ניסו לפענח את התופעה שנקראת "דור הוואי" הידועים גם בתור דור המילניום. דור של חלומות, דור של הגשמה עצמית, דור של סיפוקים מידיים, דור של עבודות זמניות ותמיכה מההורים, דור של רווקים תמידיים, דור המעבר מהעולם הישן לעולם החדש, דור שלם שבמשך חיים שלמים רק מנסה לגלות מהו אושר. דור אבוד? או שיש תקווה? "דור הוואי" יצאו לחקור את הנושא וחזרו עם תשובות! ההצגה מיועדת למבוגרים.

מתי: יום חמישי – 15 באוגוסט , 20:30

איפה: תאטרון הפרינג' רחוב אנילביץ' 15, העיר העתיקה, באר שבע.

פרטים נוספים: בטלפון 08-6466657 או באתר www.fringeb7.co.il

 עמית אברג'יל

חמישי בריא- ימי חמישי בפארק הסופרים לכל המשפחה!

מוזמנים לבלות את ימי חמישי בפארק הסופרים! במקום יהיו מגוון סדנאות כמו עיסוי תינוקות, גינון, פיזיותרפיה, הכנסת סנדוויצ'ים בריאים ועוד. כמו גם פעילויות ספורט: זומבה, יוגה ופילאטיס, רוקדים בצ'טה, רוקדות עם עגלות וכדומה. במקום יהיו גם כמובן מתחם זולה, ג'ימבורי לקטנטנים, משחקי פטנק, עפיפונים בפארק, פריסבי משפחתי ועוד!

מתי: חמישי ה-25/07/19, 18:30-20:30

איפה: פארק הסופרים, שכונה ב' באר שבע

פרטים נוספים: 054-814381 אסף, 08-6487513 ז'קלין, 08-6291321 אורה

מתוך דף הפייסבוק 'כיוונים- החברה לתרבות הפנאי באר שבע'

BIG BEER FESTIVAL

פסטיבל הבירה של הדרום מגיע לביג באר שבע! אוכל רחוב, שלל בירות מגוונות ומיוחדות, ד'יגיים שיעשו שמח והופעות חיות! גם היום תוכלו להגיע ליהנות מהפסטיבל עם הופעה חיה של לירן דנינו בשעה 21:00. הכניסה חופשית מגיל 18 ומעלה.

מתי: חמישי 15/08/19, 18:00-0:00

איפה: מרכז ביג, דרך חברון, באר שבע

פרטים נוספים: 08-628-7466

 

יער של אהבה- ט"ו באב

קק"ל מזמינה אתכם להצטרף לחוויה מיוחדת ולערב בלתי נשכח בליל ט"ו באב. נתכנס יחדיו לשיר שירי אהבה לאור ירח, נתכבד במשקה לאוהבים ונקנח מפירות העונה. למעוניינים יתקיים לפני ערב השירה טיול קסום לעת שקיעה בשבילי היער. הפעילות בתשלום, מותנה בהרשמה מראש.

מתי: חמישי 15.8.19, 20:00-22:30.

איפה: אתר קק"ל פלוגות

פרטים נוספים: בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

יער של אהבה לרוכבי האופניים- ט"ו באב

קק"ל, בשיתוף רוכבי הדרום,  מזמינה את רוכבי האופניים להצטרף לרכיבת ערב בשבילים לבנים ממצודת פטיש בפארק אופקים ועד פארק סיירת שקד. הרכיבה תעבור בין מטעי החוחובה ויער חצרים. רכיבה של 25 ק"מ ברמת קושי בינונית. חובה להצטייד בפנסים. ההשתתפות ללא עלות אך בהרשמה מראש.

מתי: חמישי 15.8.19, 18:45

איפה: פארק אופקים, מצודת פטיש.

פרטים נוספים: בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/

 קרדיט יואב לביא קק"ל

קיץ 2019 במתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה

מתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה בבאר שבע עם הפתעות חדשות לקיץ 2019- חמישי בקטר- פעילות לכל המשפחה בכל יום חמישי, ושבת בקטר- חוגגים את השבת במתחם עם דוכני אוכל והפעלות מגוונות תחת אוהל אירוח אותנטי. בכל סוף שבוע מיוני עד ספטמבר. הכניסה חופשית.

בימי חמישי בערב נפגשים במתחם הקטר החל מ-17:30 עם שלל סדנאות לילדים ולהורים. ביום חמישי הקרוב חוגגים את יום הידידות עם מופע מוזיקלי, סדנת אומנות, מתחם יצירה ועוד.

בנוסף, מתחם הקטר פותח את שעריו לכל המשפחה גם בימי שבת, בואו לבלות איתנו את ימי השבת קרוב לבית באירוח בדואי, דוכני אוכל ופעילות חווייתיות במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע. במסגרת הפעילות יהיה מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי וזוּלוּת לישיבה בהם תוכלו להתארח עם המשפחה בשהות במתחם, דוכני אוכל מעוררי תיאבון: ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה, פיצה איטלקית וקפיטריה עשירה בכל טוב, מתחם יצירה לילדים ועוד.

מתי: חמישי 15/08/19 החל מ-17:30, שבת 17/08/19

איפה: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 - פינת עלי דיוויס, באר-שבע

פרטים נוספים: 08-3730362

 שבת בקטר. צילום באדיבות מתחם הקטר

 

יובל המבולבל ורינת גבאי - הנסיכה והצפרדע - הצגה חדשה קיץ 2019

עיבוד מחודש לסיפור המוכר והאהוב. נסיכה מלכותית איבדה את כדור הזהב שלה בבאר עמוקה, כשלפתע הופיע צפרדע ירוקה נחלץ לעזרת הנסיכה. בתמורה להשבת האבידה ביקש הצפרדע להתארח בארמון הנסיכה וגם לקבל נשיקה.... הנסיכה הסכימה אך הפרה את הבטחתה לו רק ידעה הנסיכה שהצפרדע הוא בעצם נסיך שכושף... מחזמר מצחיק, מרגש ובעל ערך מוסף המזכיר לכולנו לקבל את השונה, לתת הזדמנויות שוות לכל אחד מבלי לשפוט את האחר לפי המראה החיצוני ולזכור שהבטחות צריך לקיים!

מתי: חמישי ה-15/08/19, 17:30

איפה: היכל התרבות קריית גת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YYV7tF

 קרדיט רונן אקרמן

קוגומלו - משימה מהמאסטר

קוגומלו, מאסטר הקפוארה של ישראל, מקבל משימה ממאסטר הקפוארה העולמי, להרים מופע שכמוהו עדיין לא נראה. קוגומלו מנסה ככל יכולתו לעמוד במשימה שקיבל אך נתקל בהפתעות בדרך... האם יצליח קוגומלו למרות הקשיים?  האם מישהו נחלץ לעזרתו? בואו לגלות מה קרה ואולי גם אתם תזכו לפגוש את המאסטר... הצגה ערכית, חינוכית ולצד זאת הומוריסטית ומצחיקה עד דמעות . מומלץ לגילאים 3-14.

מתי: שבת ה-17/08/19, 11:00

איפה: אולם המופעים גבעת ברנר

פרטים נוספים: http://bit.ly/2yThTsk

קרדיט אילן בשור

"משוררים שרים באר שבע"

במסגרת התערוכה "היו זמנים בבאר שבע" יתקיימו בחודשי יולי-אוגוסט 2019, סדרת אירועים ומפגשים שיעשירו את היריעה על הנגב ובאר שבע בפרט, דרך מגוון הרצאות, 
סיורים מודרכים בשכונות הוותיקות בעיר ואירועים מיוחדים כמו מפגש משוררים על הנגב. ביום שבת אתם מוזמנים לאירוע "משוררים שרים באר שבע" – אירוע מיוחד מפולפל בקטעי שירה בהנחיית פרופ' עדי וולפסון, משורר ופעיל סביבה מוכר ומומחה לקיימות. 
בהשתתפות: ערן צלגוב, משורר, מתרגם, עורך ומרצה בתחום השירה. יואב איתמר, משורר, סופר, מתרגם, מחזאי, עורך ומו"ל. ורד טוהר, משוררת וסופרת וד"ר לספרות באוניברסיטת בר-אילן.  הדר מוריץ, משורר ועורך. אסתר וולק, משוררת ומפיקת ליין "משוב"שת" לשירה באר שבעית ב'עשן הזמן', ושולמית בת-אור משוררת ועוסקת בבלטריסטיקה ובתיאטרון. 

מתי: שבת 17/08/19, 11:00

איפה: מוזיאון הנגב, רחוב עצמאות 60, באר שבע

פרטים נוספים: 08-699353

 ילדים בדרך הביתה מספריית הילדים בבאר שבע, 1956 צלם זולטן קלוגר, באדיבות הארכיון הציוני המרכז

ליל כוכבים בפארק אגם ירוחם

בשני ימי חמישי עוקבים בחודש אוגוסט יתקיימו פעילויות לכל המשפחה. המשתתפים יגלו את המסתורין שיש לשמיים להציע בארבעה מתחמי אסטרונומיה משולבים - מודל ענק של מערכת השמש, עם עשרות אלמנטים מדהימים ומפתיעים, צפייה בטלסקופים מקצועיים, דרכם המשתתפים יביטו בגרמי השמיים, שבתאי על טבעותיו המרהיבות, מכתשי הירח, ירחי צדק, גרמי שמיים עמוקים.  בנוסף יתקיימו הדרכות והיכרות עם מפת השמיים, קבוצות ושמות הכוכבים, כיצד מזהים את כוכב הצפון, גלגל המזלות, עם אלומות לייזר שכמעט נוגעים בכוכבים, בתוספת הסברים מדעיים וסיפורים מרתקים על עולם האסטרונומיה. במקום יהיו פינות הפעלה ומתחם משחקים אסטרונומיים לילדים ויתקיימו פעילויות נוספות, ביניהן סיורי עקרבים, הפעלות לילדים, יצירה אסטרונומית לילדים, מופעי אש, מכירת אוכל מקומי ועוד.

מתי: חמישי 15/08/19, החל מ-19:30

איפה: פארק אגם ירוחם

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 צילום חגי אייזנשטיין

פסטיפאן תעלומה בממלכת החיות

לפני הביקור השנתי של נעמה סופר על בארץ ישראל, היא מוזמנת להופעה בממלכת החיות. להפתעתה הלא נעימה היא מגלה שריף ראף מנהל החווה מתנהג בצורה לא יפה עם החיות. ביחד עם חברה הטוב רוי בוי ואופק הילד החכם היא יוצאת למאבק להצלת החיות. החיות בהצגה מתעוררות לחיים בשילוב של שחקנים ובובות. הבמה הצבעונית והשירים המוכרים הופכים את ההצגה לחגיגה מושלמת לילדים ולהורים כאחד.

מתי: חמישי ה-15/08/19, 17:30

איפה: היכל התרבות נתיבות

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YZYro8

 ניר סטולו/ רמי זרנגר

פסטיבל בית גוברין חוגג 17 שנים

בואו ליהנות מפעילויות לילדים, טיולים, סיורים, קולינריה, תרבות ולחוות הופעות של האמנים המובילים בישראל באחד המקומות הכי קסומים בארץ – האמפיתיאטרון הרומי שבגן הלאומי בית גוברין. כל הפעילויות והאטרקציות שיתקיימו במסגרת פסטיבל בית גוברין מתאימות לילדים, מבוגרים, צעירים, זוגות וכמובן גם לכל המשפחה. בין הפעילויות – טיולי אופניים בשקיעה בעידן אופן, סיור ללא תשלום - 'מסע אל בטן האדמה'  - עם הגיאולוג "דר אריה איתמר, בציר בענבי טלי, המון קולינריה ועוד. בסוף השבוע הקרוב אתם מוזמנים ליהנות מהמופעים: 15.8 אהוד בנאי, דודו טסה - שני מופעים בערב אחד, 17.8 שלום חנוך ומתי כספי במופע המשותף 'העיקר זה השירים'. חלק מהפעילויות אינן כרוכות בתשלום אך דורשות הרשמה מראש וחלקן בתשלום.

מתי: 15-24/8

איפה: בית גוברין

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 

אדיר מילר

אדיר מילר, יוצר, שחקן, בימאי וקומיקאי מוערך – יוצר הסדרות "צומת מילר"ו-"רמזור", מופע האילתורים ערוץ 2, וגם שחקן תיאטרון כובש("החותנת", "הלהקה"). בנוסף, השתתף בסרטים "פלאות", "הסודות" ו-"פעם הייתי" של אבי נשר עליו זכה בפרס אופיר לשחקן הראשי הטוב ביותר. במופע סטנד אפ נטו, שנון ומצחיק, מביא לבמה איכויות של וירטואוז אמיתי, מאלתר ומחונן! 

מתי: חמישי 15/08/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YWOmbu

 צילום אריאל בלאק ודנה קרן

קיץ של כוכבים במצפה רמון

מצפה רמון כבר מוכרת בתודעת הקהל כ"עיר הכוכבים של ישראל". בכל חודש אוגוסט, סביב "לילות המטאורים" המתרחשים בכל שנה, מציעה מצפה רמון שלל "חוויות אסטרונומיות", הכוללות צפייה מודרכת בגרמי השמיים והכוכבים במתחמי צפייה מקצועיים בהם יוצבו טלסקופים. האירועים השנה מפוזרים במספר חוות בודדים ובמספר אתרים ברחבי מצפה רמון, כמו גם ברובע דרכי הבשמים. פסטיבל "קיץ של כוכבים" במצפה רמון המתקיים בתמיכת הרשות לפיתוח הנגב מציע לצד התיירות האסטרונומית העשירה גם מגוון אתרי לינה, וכן שפע של פעילות מדברית המותאמת לשעות הנעימות של הבוקר, הרב והלילה.

מתי: חמישי עד שבת בחודש אוגוסט

איפה: מצפה רמון

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 צילום כפיר ולר

מופע סטנד אפ - נאור ציון

נאור ציון במופע חדש: לאחר כמה שנים של הפסקה, נאור ציון חוזר במופע ססגוני, מפתיע ומצחיק, בו הוא הוא מדבר על הנושאים שהכי מטרידים וכואבים לנו אך יחד עם זאת כשמזכירים בקול רם הם הכי מצחיקים. כמיטב המסורת במופע ישולבו קטעי וידאו מושקעים, שיתכתבו ישירות ובצורה הרמונית עם הנושאים עליהם נאור מדבר. נאור ציון החל את הקריירה שלו כבר בגיל 18 וחצי, כשהחל להופיע במרתף העליון של בית ליסין ובגיל 20 כבר החל למלא אולמות.

מתי: שבת ה-17/08/19, 21:30

איפה: בית יד לבנים אשדוד

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YXeC9R

 

חוגגים אהבה בתל ערד

בואו לחגוג את חג האהבה תחת כיפת השמיים בלילה של ירח מלא ברומנטיקה, עם ההרכב הנשי והמיוחד Maisha שפירושו בסוואהילית "חיים". זוהי המילה הטובה ביותר לתאר את החוויה הסוחפת הזאת. שתי נשים על במה אחת שרות, מנגנות ורוקדות. הביצוע שלהן ייגע בלבכם ויגרום לכם לחוש אחד עם האדמה, השמים, הרוח, האש…והאהבה.

לאחר ההופעה נשב ליד המדורה ונשמע סיפורי אהבה  לאורם של האש והירח. במקביל למי שעדיין מחפש, יוצב טלסקופ ומדריך…אולי התשובות בכוכביםבמקום יוצבו דוכני מזון יצירה ומכירה של אמני ערד המקומיים- וגם זה, באהבה. בבוקר, לאחר לילה מלא רגש ואהבה, נצא להדרכה ייחודית באתר. כל הפעילויות  ללא תשלום נוסף על דמי הלינה באתר.

מתי: שישי 16/08/19, 20:30

איפה: גן לאומי תל ערד, חניון הלילה "החאן הכנעני"

פרטים נוספים: http://bit.ly/2TpT28T

 

מארינה מקסימיליאן בלומין

מארינה מקסימיליאן, הוירטואוזית והזיקית המוסיקלית הכי מרתקת במוזיקה הישראלית, מעלה מופע חדש,  מסקרן ומגיע איתו למשכן. מלווה על הבמה בהרכב נגנים חדש, היא תגיש את מיטב הרפרטואר שלה, בהנהגתו של המפיק המוסיקלי המוערך גלעד שמואלי. 

מתי: שבת ה17/08/19, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/33oltbU

 צילום: דניאל  קמינסקי

סיורים בפארק אגם ירוחם  

סיור עששיות:

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ירוחם מזמינות אתכם לבלות את ערבי ימי חמישי בקיץ בסיורים מקסימים בפארק אגם ירוחם, את הסיורים ילוו עששיות שכל אורח יקבל. הסיורים יעברו ביער ובחורשות הקיימות בפארק, בנקודות תצפית כוכבים וילוו בסיפורים קסומים על המקום הטבע והאנשים. הסיורים בליווי מדריך ובתיאום מראש. עלות: 40 ₪ לאדם, תשלום מגיל 3.

סיורי עקרבים:

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ירוחם מזמינות אתכם בימי חמישי לאורך הקיץ ועד לחורף לסיורי ספארי עקרבים בפארק אגם ירוחם. את הסיורים ילווה מדריך מקצועי בתחום הסביבה המקומית עקרבים וחיות בכלל. הסיורים יעברו ברכסי הפארק וכל אורח יקבל פנס מיוחד לראיית העקרבים.

מתי: בכל ימי חמישי, החל מחודש יולי, מהשעה 19:00 (סיור בכל שעה לפי ביקוש).

איפה: פארק אגם ירוחם

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 אגם ירוחם סיורי עקרבים צילום אור אלכסנברג

יובל דיין- מופע מיוחד לערב טו' באב

תוך 7 שנים הפכה יובל דיין לאחת הזמרות -יוצרות המצליחות והמוערכות בישראל.
אלבום הבכורה שלה "לאסוף" שהגיע כבר למעמד פלטינה כלל את להיטי הענק "לאסוף", "אל תאמר", "עד שתחזור", "מי אני מולם" ו"צבעים".אלבומה השני "לבי ער" הגיע תוך חודשיים בלבד למעמד של אלבום זהב הניב גם הוא שרשרת להיטי ענק: "בשעה טובה", "בדיוק כמו הירח", "לילותיי" ושיר הנושא "לבי ער". בימים אלה עובדת על אלבומה השלישי ממנו כבר יצאו הלהיטים: "תשאל את המים", "הסוף הטוב הזה" ו-"דמעות שקופות" שזכו לביקורות מעולות. על הבמה יובל כובשת את הקהל באותנטיות שלה, בנוכחותה המרשימה, בכשרונה הרב ובקולה הבלתי נשכח.

מתי: חמישי 15/08/19, 21:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YVSxoj

צילום רגב גל

מסע אסטרונומי בשמורת אור הכוכבים הבין-לאומית

למה שולחים פרה לחלל? אחרי ערב של מסע אסטרונומי תדעו! על שאלה מיתולוגית זו ועל עוד המון שאלות אחרות נקבל תשובות במסע אסטרונומי בשמורת אור הכוכבים היחידה במזרח התיכוןנפתח את המסע במצגת ובה נלמד על שביל החלב, על מערכת השמש ועל היקום שבו אנו חייםניעזר בלייזרים כדי להכיר את כיפת השמיים ולהבין איפה אנחנו בתוך כל זהנסיים בתצפית על כוכבים מוכרים יותר ומוכרים פחות  דרך טלסקופים מרשימים. 
הפעילות  ללנים בחניון הלילה בלבד, ובבוקר מומלץ לצאת אל אתרי המכתש הקסומים.

מתי: חמישי- שישי 15-16/08/19

איפה: חניון לילה חאן בארות, מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YFShhD

 

סיורי עששיות אל נבכי פארק תמנע

הרשות לפיתוח הנגב ודרך הערבה מזמינים אתכם להצצה אל הפארק בשעות החשיכה עם סיורים ובביקור במרכז המבקרים, צפייה במיצג האור-קולי עובר בין "יצירות טבע" מפתיעות. ה"פטרייה" המרשימה ועמודי שלמה הנישאים. הסיור יסתיים ברחבת האגם למילוי בקבוק בחול צבעוני. הכניסה בתשלום. משך הסיור כשעתיים וחצי.

מתי: בכל שלישי וחמישי בשעה 19:00 (חודשים יולי אוגוסט)

איפה: פארק תמנע

 צילום גלית רוזן

טונה- מופע שקיעה בטו באב

בשנים האחרונות הפך טונה לאחד האומנים המדוברים והמבוקשים בישראל. אחרי סיבוב הופעות מטורף ברחבי הארץ ובגלקסיות אחרות נוחת טונה באמפי עומר. ההופעה של טונה הוא אחד המופעים המרהיבים שיש כיום בארץ -תצוגת תכלית של היפ הופ, רוקנרול וים של רגש. ההפקה המוזיקלית העשירה ומדויקת של ניר דנן ויקיר בן טוב הופכת את המופע של טונה לחוויה מחשמלת שנוגעת בלב ומספרת סיפור על צניעות כנות, אומץ והגשמת חלומות.

מתי: שישי ה-16/08/19, 19:00

איפה: אמפי עומר

פרטים נוספים: http://bit.ly/2GWOVfo

סוגרים סוף שבוע: הרקדות קיץ עם מיטב המרקידים בבאר שבע

עיריית באר שבע תקיים מידי יום חמישי בחודשים יולי – אוגוסט הרקדות באולם הספורט של בית הספר התיכון מקיף רגר בנווה זאב. ההרקדות הפתוחות לקהל הרחב, תתקיימנה עם מיטב מדריכי ריקודי העם בעיר. ההרקדות יהיו להורים ולילדים וגם במגוון רמות: מתחילים, בינוניים ומתקדמים. הכניסה חופשית!

מתי: חמישי ב- 19:30

איפה: תיכון מקיף רגר בנוה זאב, באר שבע

ט"ו בעבדת - שקיעה, מוסיקה ויין

לחוות את עבדת קצת אחרת.. בשעות הנעימות של היום: נצא לסיור מודרך ממערות האחסון המרשימות עד לווילה הרומית,  בה ניהנה מצלילי מוזיקה חיה, נטעם יין מייצור מקומי ונתרשם משקיעה מדברית באחת מנקודות התצפית היפות והרומנטיות באזורבמקום תהיה פינת יצירה במיוחד לילדים

מתי: חמישי ה-15/08/19, 17:00-20:00

איפה: גן לאומי עבדת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2GY4Yto

 צילום דני לוי

ט"ו באב פארק הבשור

ערב של סיפורים רומנטיים ליד המדורה בחניון הלילה של פארק הבשור. קצת לפני ט"ו באב נשב תחת כיפת השמיים ליד המדורה עם כוס תה ומספר סיפורים מקצועי יספר לנו את הסיפורים הכי רומנטיים שהוא ליקט מכל רחבי העולם. בבוקר נצא לפארק  להשתכשך בבריכות השכשוך וניהנה ממתקני פיקניק, מכרי דשא ומפינות חמד לרוב. בַּמָּקום לינת לילה משודרגת באוהלים אישיים או בקרוונים ובמגורונים להשכרה. ללנים בחניון הלילה בלבד.

מתי: חמישי ה-15/08/19

איפה: גן לאומי הבשור (אשכול)

פרטים נוספים: http://bit.ly/31wI58c

צילום מנו גרינשפן

פסטיבל "נוקדים עם כוכבים"

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ערד מזמינות אתכם לפסטיבל כוכבים שיתחיל בשעות אחר הצהריים עם מוזיקת צ'יל-אווט בכיכר הכפר, אוהל יצירה בנושא כוכבים, פינת חי ושוק שקיעה ססגוני עם דוכני אוכל מקומי וטעים (בתשלום) והמון הפתעות טובות להשלמת אווירת הפסטיבל במדבר. עם שקיעת החמה כשכל המדבר נצבע בכתום נעלה את האנרגיה במופע פתיחה מוזיקלי מרקיד ומקפיץ לקבלת השבת והאות לתחילת הפסטיבל. ברדת חשיכה נצא ל"מסע בין כוכבים"-  סדנה להכרות עם שמי הלילה והכוכבים. בהמשך נצא לסיור לילי מודרך ונתחקה אחר חיות לילה מקומיות והסודות הכמוסים במדבר. לציפורי הלילה מבינכם ממתינה סדנת "מלכודת האור" בשעות הקטנות של הלילה, פעילות מודרכת מרתקת להכרת החרקים במדבר. הפעילות בתשלום.

מתי: 16-17/08/19

איפה: כפר נוקדים

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

איה פלוטו

"איה פלוטו" שעובד למחזמר מרהיב ססגוני וצבעוני, שזור בשירים וריקודים שובי עין ולב, תפאורה מושקעת ברוח הסיפור ותלבושות מרהיבות ומפתיעותבהצגה משתתפים שחקנים עם יכולות וכישורי משחק, ריקוד ושירה ברמה מקצועית גבוהה! לילדים ולכל המשפחה! עפ"י ספר הילדים הקלאסי והמוכר מאת לאה גולדברג.

מתי: חמישי ה-15/08/19, 17:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2OYOnMm

 קרדיט לתמונה ספריית פועלים ורינת אבישר

תצפית כוכבים בחניון הלילה ממשית

חווית כוכבים לכל המשפחה! בליל ט"ו באב נשכב על הגב על מזרן או על מחצלת ונצפה ב"כוכבים נופלים"  בערב של כוכבים תחת כיפת השמייםבואו לשמוע – מה זה כוכב נופל? למה דווקא כאן ועכשיולמה קוראים לשביל החלב בשם זה ואיפה הואעל כל זה ועל עוד המון דברים אחרים נשמע ממומחה לכוכבים ואסטרונומיה, ולסיום נצפה בכוכבים דרך טלסקופ.

מתי: שישי ה-16/08/19 החל מ-18:30

איפה: גן לאומי ממשית- חניון לילה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2YUTkdc

צילום שיר פרסר

שבת אומנות לכל המשפחה בערד

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ערד מזמינות אתכם לתערוכה חדשה " קבלת פנים", אשר עוסקת באירוח באומנות, דרך הכנסת אורחים, והמפגש שנוצר בין אנשים מן הצד המארח והצד המתארח. במסגרת השבתות יתקיימו סיורים מודרכים בתערוכה וסדנאות יצירה בעקבות השאלות העולות ממנה. בין המציגים: אלהם רוקני, איתי אייזנשטיין, שיר יפת ועוד. הכניסה חופשית

מתי: ימי שבת בחודשי יולי אוגוסט, בין השעות 11:00-14:00

איפה: המרכז לאמנות עכשווית ערד

לפרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: חמישי עד שבת, 15-17/08/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

חי רמון- צילום דורון ניסים

ישי ריבו | טו' באב

מופע ט"ו באב עם להיטי ענק "הנה ימים באים", "לשוב הביתה", "אחת ולתמיד" ו"לים" שמשודרים ללא הפסקה ברדיו, אלבום חדש שיצא והופעת סולד אאוט שבועיים מראש בקיסריה, ריבו מגיע לחגוג את יום האהבה, כחלק מסיבוב הופעות חדש "שטח אפור".

מתי: שישי ה-16/08/19, 13:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה הפיס אשדוד

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2ySsQKF

צילום דודי חסון

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

תצפית טלסקופים בחניון הלילה מצדה מערב

לשכב על הגב ולתת לשמיים לדבר בחוויה לילית קסומה. בואו למסע אסטרונומי מרהיב בשמי המדבר דרך עדשת הטלסקופנשמע מהי ערפילית ונגלה היכן עובר שביל החלב, ומהן שנות האור שכולם מדברים עליהןעל כל אלה ועוד נלמד מאסטרונום מומחההפעילות מיועדת ללנים בחניון הלילה

מתי: שישי ה-16/08/19 החל מ-20:30

איפה: חניון לילה מצדה מערב

פרטים נוספים: http://bit.ly/2KErDfw

 תצפית טלסקופים- צילום טלי שטיין

הולך בתל - סיור בוקר

סיור מהנה לכל המשפחה! בסיור מודרך בתל המקראי, עם מנהל האתר, נראה דברים מזווית קצת שונה.  נגלה עיר כנענית – רחובות ובתים, מאגר מים ומתחם מקודשנתרגש במרום התל במקדש היהודאי מימי בית ראשון ומן הירידה אחרי 2500 שנה בגרם מדרגות אל מפעל מים שהתגלה בבטן התל

מתי: שישי ה-16/08/19, 09:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים: http://bit.ly/2N4tSvx

 צילום נדב טאובה

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי: חמישי עד שבת 15-17/08/19, 08:00-16:00

איפה: חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vXkeky

ערן זרחוביץ'

ערן זרחוביץ׳, מהקומיקאים האהובים ביותר בישראל )״ארץ נהדרת״, ״הפרלמנט״, ״טייכר וזרחוביץ׳״(, מגיע לבאר שבע בפעם הראשונה עם מופע הסטנד אפ החדש והמצחיק שלו.  
כתיבה: ערן זרחוביץ׳, אסף שלמון

מתי: שבת ה-17/08/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2ZTwyja

צילום דניאל קמינסקי

היהודים  & פול טראנק

רוק אהבה ט"ו באב - 2 הופעות בכרטיס אחד. "היהודים"- להקת הרוק הישראלית, מהמצליחות והמובילות בארץ. שירי הלהקה הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד וחשוב בפסקול המוזיקה הישראלית. ביניהם:  הזמן שלך, הימים שלנו, אם כבר, לא קל, אלה, אצלך בעולם, מחפש תשובה, סמי, חופשי, מלחמה שקטה, עוד ארון אחד, גניבה, אין לך מקום, שחק אותה, זוג יונים, I guess it's for you ועוד. הופעות של הלהקה מושקעות ביותר וכוללות תאורה מרשימה, במה מעוצבת וסאונד נפלא  המבטיחים חווית הופעה מהנה. פול טראנק 
הלהקה שהביאה את בשורת הבלוזרחית לבמות מגיעה אליכם במופע מקפיץ, מפוצץ  באנרגיה וגרוב! אחרי קיץ בו הופיעו בפסטיבל הגדול בעולם - סיגט, אחרי אלבום -3 מוצלח הכולל את הלהיטים בגלגלצ ו- stone a As  ,Let's Go, Hey  אשר כבש את המקום הראשון במצעדים. הופעות סולדאווט בכל הארץ, אפשר להגיד בשקט שפול טראנק הם הדבר הכי חם במוזיקה הישראלית!

מתי: שבת ה-17/08/19, 22:00 (פתיחת שערים ב-21:00)

איפה: מועדון הפורום, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2KCvsSr

בן מזרחי ואוהד רומנו

אוגוסט ללא ארנק- 'ארץ-שיר' מגיעה לבאר שבע עם פעילויות חינמיות

ארגון "אשכולות" בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך הודיעו על פתיחת מערך סיורים ופעילויות חווייתיות לכל המשפחה ברחבי הארץ המשלבים פעילות חווייתית לצד שירי ארץ ישראל. הפעילות שתתקיים השנה לראשונה, תציע טיולים מודרכים בחינם במהלך חודש אוגוסט.

"לילות קסומים וכוכבים" בבאר שבע- המבקרים ייצאו לסיור ערב זרוע כוכבים ברחובותיה של העיר העתיקה בבאר שבע לקול צלילי השירים שליוו את התפתחותה של העיר וכיצד אלו שזורים בהתפתחותה של העיר בעת החדשה. משם ימשיכו המבקרים אל הגבעות המשקיפות על בקעת באר שבע. לאחר שיראו המבקרים את  האור בוקע מן הבקעה, יעפילו לאנדרטת חטיבת הנגב, המנציחה את זכרם של הלוחמים במערכה של הדרום ויישמעו אודות הקשר הייחודי ביניהם לבין הכוכבים שבשמיים.

מתי: חמישי 15/08/19, סיור ראשון בין 16:30-19:30, סיור שני בין 20:30—23:00.

איפה: העיר העתיקה, באר שבע

"שבעים שנות התפתחות ופרשה אחת"- טיול שישי בבאר שבע-  את הסיור השני יובילו השורשים שניטעו לפני למעלה מ3800 שנה במצפה "בית אשל ". צעיר המצפים בנגב, שהוקם בשנת 1943 על קרקע שנרכשה על גדת נחל באר שבע. פרשת בית אשל מספרת סיפור של עוצמה, חדשנות ומסירות שהיו אבן דרך בהתפתחותה של העיר באר שבע. משם יצאו המבקרים למתחם הקטר ויקנחו בסיפורו של ה-קטר 70414 ל הסיפור והשיר שמלווה  אותו.

מתי: שישי 16/08/19, בין השעות 10:00-13:00

איפה: העיר העתיקה, באר שבע

פרטים נוספים: www.eshkolot.org

צילום אלון שיינדר

קיץ מוזיקלי בלונדע!

בואו ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מוזיקליות ייחודיות לקיץ 2019 לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות לאורך כל חודשי יולי אוגוסט! חצר מוזיקלית, ססגונית ומרהיבה, שהוקמה במיוחד לאירועי הקיץ, וכוללת כלי נגינה ענקיים כדוגמת: קסילופון, מערכת תופים, מטלפון, פלטה מנגנת, ועוד. חדר מוזיקה ובו כלי נגינה אמיתיים, בהם הילדים יוכלו להתנסות על מגוון כלים בעזרת מדריכים שינחו אותם, עמדות צילום מוזיקליות, מתחמי יצירה ואומנות להורים וילדים באווירה מוזיקלית. השבת בלונדע אנחנו ממש שמחים לארח את "המופע של דידה "מופע מוזיקלי ססגוני לכל המשפחה עם בובות ענק, שירים, ריקודים ומלא הפתעות לכל הילדים

כל יום בשעה 11:00, יתקיים בחצר המוזיקלית מופע מוסיקלי, אינטראקטיבי וחוויתי המשלב תיפוף על הגוף, ריקודי שורות, תחרויות משפחתיות, ריקוד ושירים אהובים ומוכרים. לצד כל אלו יעמוד לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: ימים א' עד ה' בין 09:00-19:30, ימי שישי 09:30-14:30, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

פעילות במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

היום (יום חמישי) הממלכה של פליימוביל מארחת את נויה להופעה מיוחדת ובלעדית לכל המשפחה! מוזמנים להגיע כמובן לעוד שבת של הופעות בישפרו פלאנט והפעם הופעה של צ'יקולולו ! הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 15/08/19 20:00 ; שבת 17/08/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO

חוגגים את החופש הגדול בנגב Zoo ! בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-18:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת, 10:00-13:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. תוכלו גם ליהנות ממתחם יצירה ענק של עזריאלי קידס! הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

 

קיץ מעולם אחר ב'פארק קרסו למדע'- עולם מדומה לצד מציאות מדעית

את הקיץ הזה הילדים בטוח לא יישכחו. 'פארק קרסו למדע' מזמין אתכם לחוויית הדור הבא - עולם מדומה דרך עיני רובוטים, עריכת סרטונים ועולם תלת ממד, אקדמיה לגלידה, מתחם תעתועי ראייה וחידון מדעי משפחתי – הכל במקום אחד. בסדנת רובוטריקים חדשנית יוזמנו הילדים ללמוד לתכנת ולחוות עולם מדומה דרך עיניי רובוטים. הנוכחים ייהנו מחוויית מסלול בעיניים אחרות. אך לא רק. המח ימשיך לגלות את גבולותיו גם בתערוכת תעתועי ראייה: מוצג חסר צורה הופך למשולש,  קירות מלאים נקודות הופכים לתלת ממד ועוד. 

בנוסף ייהנו המבקרים: אקדמיה לגלידה: בה יילמדו על עולם הגלידות, יתנסו בהכנתם וכמובן באכילתם. סדנת Movie timeבמסגרתה תכננו, תצלמו ותערכו סרטונים קצרים במתחם מייקרים ייחודי "אתייה פלייס". חידון המשפחות הגדול: המבקרים ייצאו למסע מחשבתי מרתק שבסופו אולי יישלח אחד מהם עם משפחתו לחופשה משפחתית בחו"ל. זאת לצד עשרות תערוכות הקבע האינטראקטיביות במוזיאון.

בימי שבת בחודש אוגוסט: אגדות מתעוררות לחיים: סיפורי הילדים המוכרים והאהובים מתעוררים לחיים בשיתוף פעיל של הנוכחים, בסדנאות אימפרוביזציה ייחודיות.

בכל ערבי חמישי בין השעות 18:00 – 20:00 תתקיים סדנא להכנת עששיות ויחד איתה ייצאו הילדים לסיור במוזיאון החשוך. את מי ייפגשו במהלך הסיור? בין עשרות תערוכות הפארק ייפגשו המסיירים במדענים ידועים: ניוטון, אלברט איינשטיין ומארי קרי. 

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00, שבת 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c82fcea3-795c-4d06-b679-3f4551162841','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה