יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5087c183-ef86-4a30-b552-c39d6a3717f0','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('5087c183-ef86-4a30-b552-c39d6a3717f0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

גם בסוף השבוע ממשיכים ליהנות בבאר שבע והדרום עם כל המשפחה בשלל אירועים, הופעות, פסטיבלים, סיורים ואטרקציות שיהפכו את החופש הגדול לכיפי במיוחד!

 

קיץ 2019 במתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה

מתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה בבאר שבע עם הפתעות חדשות לקיץ 2019- חמישי בקטר- פעילות לכל המשפחה בכל יום חמישי, ושבת בקטר- חוגגים את השבת במתחם עם דוכני אוכל והפעלות מגוונות תחת אוהל אירוח אותנטי. בכל סוף שבוע מיוני עד ספטמבר. הכניסה חופשית.

בימי חמישי בערב נפגשים במתחם הקטר החל מ-17:30 עם שלל סדנאות לילדים ולהורים. מתחם הקטר פותח את שעריו לכל המשפחה גם בימי שבת, בואו לבלות איתנו את ימי השבת קרוב לבית באירוח בדואי, דוכני אוכל ופעילות חווייתיות במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע. במסגרת הפעילות יהיה מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי וזוּלוּת לישיבה בהם תוכלו להתארח עם המשפחה בשהות במתחם, דוכני אוכל מעוררי תיאבון: ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה, פיצה איטלקית וקפיטריה עשירה בכל טוב, מתחם יצירה לילדים ועוד.

מתי: חמישי 11/07/19 החל מ-17:30, שבת 13/07/19

איפה: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 - פינת עלי דיוויס, באר-שבע

פרטים נוספים: 08-3730362

 צילום דיאגו מיטלברג

"שישי בעתיקה"

בכל יום שישי בחודש יולי, אתם מוזמנים לסיורי "שישי בעתיקה", סיורים חווייתיים לכל המשפחה שיעברו ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה החדשה בבאר שבע. סיורי המשפחות יתחילו בסיור מודרך בימי אברהם אבינו במרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם. היישר משם יצאו המשפחות במיניבוסים לסיור רכוב מודרך בין מוקדי התיירות הבולטים בעיר העתיקה, שם יכירו את אטרקציות התיירות החווייתיות הקיימות בעיר העתיקה ומתאימות לכל המשפחה. הסיור המודרך יעבור במרכז המבקרים השער לנגב, המיועד לכל הגילאים. הסיור האחרון של חודש יולי יעבור במוזיאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח. בואו להנות יחד מסיור משפחתי חווייתי ומגבש בחופש הגדול. הסיור בתשלום, בהרשמה מראש.

מתי: שישי ה-12/07/19, 09:30

איפה: מרכז המבקרים באר אברהם

פרטים נוספים: 08-6464978

 הפעלות בבאר אברהם. צילום דיאגו מיטלברג

סיורים בפארק אגם ירוחם  

סיור עששיות:

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ירוחם מזמינות אתכם לבלות את ערבי ימי חמישי בקיץ בסיורים מקסימים בפארק אגם ירוחם, את הסיורים ילוו עששיות שכל אורח יקבל. הסיורים יעברו ביער ובחורשות הקיימות בפארק, בנקודות תצפית כוכבים וילוו בסיפורים קסומים על המקום הטבע והאנשים. הסיורים בליווי מדריך ובתיאום מראש. עלות: 40 ₪ לאדם, תשלום מגיל 3.

סיורי עקרבים:

הרשות לפיתוח הנגב ותיירות ירוחם מזמינות אתכם בימי חמישי לאורך הקיץ ועד לחורף לסיורי ספארי עקרבים בפארק אגם ירוחם. את הסיורים ילווה מדריך מקצועי בתחום הסביבה המקומית עקרבים וחיות בכלל. הסיורים יעברו ברכסי הפארק וכל אורח יקבל פנס מיוחד לראיית העקרבים.

מתי: בכל ימי חמישי, החל מחודש יולי, מהשעה 19:00 (סיור בכל שעה לפי ביקוש).

איפה: פארק אגם ירוחם

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 

חמישי ברובע האמנים בערד

5 ערבי פסטיבל בימי חמישי בחודש יולי ברובע האמנים בערד, שהוקם בתמיכת הרשות לפיתוח הנגב. במהלך הפסטיבל תוכלו ליהנות להנות מיריד תוצרת מקומית של אומנות ויצירה, לטעום בירה של המבשלות והיקבים המקומיים של ערד וליהנות ממוזיקה איכותית של הרכבים מקומיים. בין הדוכנים, בירה "שיטה" המקומית מהמבשלה שברחוב, יין "מדבר" המקומי הממוקם גם הוא ברובע וקפה טרי שעבר קלייה באותו היום לצד לחם כפרי אורגני מבית הקפה "סטודיו קופי". הקהל מוזמן לבקר בתערוכת נוער מיוחדת בנגריית הרובע. האירועים יסתיימו ב"ג'אם" אל תוך הלילה במבשלת שיטה.

בתאריך 11.7 תופיע להקת גראונד הייטס בחגיגה אתיופית אתנית חיה לכל הגילאים. במקביל יתקיימו יריד אמנים מקומיים, סדנאות לילדים ותחנות של שבט הצופים המקומי, שיעשו לכולם ערבים קסומים ומרתקים לאורך הקיץ.

מתי: חמישי ה-11/07/19, בין השעות 18:30-22:30

איפה: רובע האמנים בערד

פרטים נוספים: חפשו בגוגל או בפייסבוק gonegev.

 קרדיט אנא RF - יח"צ

נלי תגר עושה סטנדאפ

אחרי שכיכבה בקולנוע, בתיאטרון ובטלוויזיה, נלי תגר מגיעה בפעם הראשונה למקום הטבעי שלה- במת הסטנד אפ. על הבמה היא מדברת כמו שאף פעם לא שמעתם אותה, ויש לה מה להגיד על כל דבר.

מתי: חמישי ה-11/07/19, 21:00

איפה: קוקה בר, ארלוזורוב 50 באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2S00cQi

 

שחר חסון!

מופעי סטנד אפ "איש השנה בבידור" – שחר חסון הוא סטנדאפיסט הכי מצחיק כיום, שחר חסון משלב נונסנס מאוד פיקח ומורכב עם שטותניקיות" – ניסן שור, דיבור חדיש שחר חסון אחד סטנדאפיסטים המובילים בארץ מופיע על במות ישראל כבר למעלה מ 14 שנים, ובוגר ביה"ס למשחק של יורם לוינשטיין. שחר סלל את דרכו דרך מיטב תוכניות הבידור בארץ: זהירות טלוויזיה, טלוויזיה במיטבה, צחוק מעבודה, אברי גלעד, דודו טופז, מהדורה מוגבלת, לילה בכיף, בובות ועוד. שחר חסון הוא תופעה בסצנת הסטנדאפ, בהופעה אנרגטית ומקפיצה שחר לוקח אתכם למסע מוטרף בחיים שלנו, בצורה הומוריסטית קומית וציורית שחר ניחן ביכולת תיאור שלא מפסיקות להצחיק. אין כמעט תחום אחד מהחיים בו חסון לא נוגע: הורים ילדים זוגיות גברים נשים ההבדלים ביניהם ומה לא .

מתי: שישי ה-12/07/19, 22:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2NDeYhm

 יח"צ

סיורי עששיות אל נבכי פארק תמנע

הרשות לפיתוח הנגב ודרך הערבה מזמינים אתכם להצצה אל הפארק בשעות החשיכה עם סיורים ובביקור במרכז המבקרים, צפייה במיצג האור-קולי עובר בין "יצירות טבע" מפתיעות. ה"פטרייה" המרשימה ועמודי שלמה הנישאים. הסיור יסתיים ברחבת האגם למילוי בקבוק בחול צבעוני. הכניסה בתשלום. משך הסיור כשעתיים וחצי.

מתי: בכל שלישי וחמישי בשעה 19:00 (חודשים יולי אוגוסט)

איפה: פארק תמנע

 

אשדודאנס - הפסטיבל הבינלאומי למחול

זו הפעם השנייה שאשדוד מציגה את פסטיבל אשדודאנס - חגיגת מחול סוחפת של ארבעה ימים המתפרשת על פני כעשרה מוקדים שונים בעיר: באולמות, בהיכלי הספורט ותחת כיפת השמים. בתוכנית: מופעי מחול בינלאומיים לצד הפקות מקור ייחודיות, מופעי מחווה לגדולי המוזיקה הישראלית והרקדות עם מיטב האמנים. ב-9.7 תתקיים תוכנית הרקדות עשירה, הכניסה חופשית.

מתי: 08-11/07/19

איפה: אשדוד

לפרטים נוספים: http://ashdodance.co.il/

 

אסף יצחקי בסטנדאפ

סטנדאפיסט מקורי שאינו יודע גבולות ולא עוצר באדום! אסף יצחקי הוא חיית במה, בעל כישרון מהפנט, חשיבה מקורית וחוש הומור ייחודי! מוזמנים למופע שכולו צחוק!

מתי: שבת ה-13/07/19, 21:30

איפה: מרכז הצעירים, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2S1mH7E

 

טיול לילי בפארק חרותות הסלע

נפתח בסיור שקיעה מיוחד ברגל בעתיקות העיר עבדת דרך מערות האחסון ועד לאקרופוליס, ושם נצפה בשקיעה היורדת על העמק ועל הטרסות החקלאיות שלמרגלות העיר. עם רדת החשכה נמשיך ברכב לטיול מרתק אל עולמם המסתורי של נוודי המדבר, המשתקף בציורי סלע שהתגלו לאחרונה בהר הנגב. יעלים, יענים, לוחמים וסמלי פולחן חקוקים בסלע מתגלים בהפתעה לאור הפנס דווקא, ומספרים לנו על עולמם הדתי והרוחני של  יוצריהם. משך הטיול כשעתיים, מתאים למשפחות ולילדים מגיל 8. יש להצטייד בפנס ובבגד חם.

מתי: שישי ה-12/07/19

איפה: אזור עבדת

פרטים נוספים: http://bit.ly/2FZ7bEB

 הר מחיה, ארכיון רשות הטבע והגנים

קרנבל לטיני   La Bella Cubana

רומבה, למבדה, סמבה, סלסה מרנגה - דרייב לטיני, תשוקה והנאה צרופה... אנו מזמינים אתכם "לשטוף" את נשמתכם ולחוש "כשיכורים" בקרנבל לטיני מרנין! שעה וחצי  של מוסיקה לטינית יפה, אהובה, קצבית וסוחפת של מקצבים לטינים  .עם הדיווה הקובנית המבריקה – יאנה מירבל אספרנסה רודריגס,  הצעירה, היפה והאקזוטית,  אשר כבשה את אמריקה הלטינית ואירופה בקולה החזק היפה והמרטיט.  הרכב מדהים בהדרכתו של הגיטריסט הוירטואוז ג'יק גונזלס

לפני המופע אתם מוזמנים להצטרף לסיור מיוחד במנזר השתקנים השוכן על רכס לטרון. באדמות המנזר נמצאים כמה מהאתרים היפים והמעניינים בארץ. במהלך הסיור תחשפו לסיפורי המנזר ואורח חייהם הייחודי של הנזירים, תכירו את סוד השתיקה ותקנון של נזירים, תצפו בסרט תיעודי קצר ותבקרו בכנסייה.  בסוף הסיור יחכו לכם טעימות יין מיינות המנזר המיוצרים על ידי הנזירים

מתי: שבת ה-13/07/19, 10:30 ו-12:00

איפה: האולם במתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2RY4gki

 קרדיט פניני מוסיקה קלאסית

מוצרט – רקוויאם במערת הפעמון המפוארת ביופייה

כעבור עשר שנות הפסקה, "פניני המוסיקה", חוזרת למערת הפעמון בבית גוברין עם קונצרט מופלא במקום ייחודי המלא קסם ורומנטיקה בלתי נשכחת לפני הקונצרט תוכלו ליהנות מטיול בתוך המערות שבפארק בית גוברין וכמובן מכוס יין. משתתפים:  המקהלה הפילהרמונית תל-אביב – בהדרכתו של לאונטי וולף, תזמורת הפסטיבלים הירושלמית, מנצח: לאונטי וולף 

מתי: שבת ה-13/07/19, 18:00

איפה: מערת הפעמונים, בית גוברין

פרטים נוספים: http://bit.ly/32corQb

 קרדיט פניני מוסיקה קלאסית

סוגרים סוף שבוע: הרקדות קיץ עם מיטב המרקידים בבאר שבע

עיריית באר שבע תקיים מידי יום חמישי בחודשים יולי – אוגוסט הרקדות באולם הספורט של בית הספר התיכון מקיף רגר בנווה זאב. ההרקדות הפתוחות לקהל הרחב, תתקיימנה עם מיטב מדריכי ריקודי העם בעיר. ההרקדות יהיו להורים ולילדים וגם במגוון רמות: מתחילים, בינוניים ומתקדמים. הכניסה חופשית!

מתי: חמישי, 11/7/19 ב- 19:30

איפה: תיכון מקיף רגר בנוה זאב, באר שבע

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: חמישי עד שבת, 11-13/07/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

חי רמון- צילום דורון ניסים

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי: חמישי עד שבת 11-13/07/19, 08:00-16:00

איפה: חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vXkeky

לילות קיץ קרירים באגן שדה בוקר

בכל סופי השבוע של חודש יולי יתקיימו אירועי "לילות קיץ קרירים באגן שדה בוקר" לכל המשפחה ואתם מוזמנים. משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות תוכלו ליהנות מפעילויות באתרי התיירות באגן שדה בוקר והסביבה: לצאת לסיורים ופעילויות בעקבות תרבויות קדומות, נחלים, חקלאות מדברית, סיורים ליליים בעקבות חיות המדבר, סיורי עששיות, טיול גי'פים ואופניים, סדנאות צ'אי קונג ומפגש יצירה ודימיון  בהשראת הנוף המדברי.

מתי: 04-27/07/19

איפה: אגן שדה בוקר והסביבה

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2XijjLH

 צילום דר חיים ברגר

קיץ מוזיקלי בלונדע!

בואו ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ואטרקציות מוזיקליות ייחודיות לקיץ 2019 לצד מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות לאורך כל חודשי יולי אוגוסט! חצר מוזיקלית, ססגונית ומרהיבה, שהוקמה במיוחד לאירועי הקיץ, וכוללת כלי נגינה ענקיים כדוגמת: קסילופון, מערכת תופים, מטלפון, פלטה מנגנת, ועוד. חדר מוזיקה ובו כלי נגינה אמיתיים, בהם הילדים יוכלו להתנסות על מגוון כלים בעזרת מדריכים שינחו אותם, עמדות צילום מוזיקליות, מתחמי יצירה ואומנות להורים וילדים באווירה מוזיקלית.

החל מ- 12.08.19 כל יום בשעה 11:00, יתקיים בחצר המוזיקלית מופע מוסיקלי, אינטראקטיבי וחוויתי המשלב תיפוף על הגוף, ריקודי שורות, תחרויות משפחתיות, ריקוד ושירים אהובים ומוכרים. לצד כל אלו יעמוד לרשות המבקרים מרחב עצום של חוויות פיזיות, רגשיות וחינוכיות מגוונות, שיספקו להם זמן איכות משפחתי מלא בהנאה. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: ימים א' עד ה' בין 09:00-19:30, ימי שישי 09:30-14:30, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

אגדה של פסח בלונדע, צילום יח"צ

חמישי שמח במתחם ה'ישפרו פלאנט'!

מועדון הילדים של ישפרו פלאנט בבאר שבע גאה להשיק נוהל "חמישי שמח". בכל יום חמישי בחודשי יוני ויולי הקרובים, המועדון יארח מופעים של כוכבי הילדים המוכרים. בנוסף, לכל אורך חודש יוני אף יועברו במתחם ישפרו פלאנט מגוון סדנאות מיוחדות לילדים.

הצמד המצחיק במדינה, אודי ואביעד הקלמרים, מגיעים ביום חמישי לישפרו פלאנט באר שבע להופעה בלתי נשכחת! 

וביום שבת מוזמנים ליהנות כולם יחד מההופעה של דודו ילדודו!

מתי: חמישי 11/07/19 17:30, שבת 13/07/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO

חוגגים את החופש הגדול בנגב Zoo ! בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-18:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת, 10:00-13:00

איפה: נגב זו, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

 

קיץ מעולם אחר ב'פארק קרסו למדע'- עולם מדומה לצד מציאות מדעית

את הקיץ הזה הילדים בטוח לא יישכחו. 'פארק קרסו למדע' מזמין אתכם לחוויית הדור הבא - עולם מדומה דרך עיני רובוטים, עריכת סרטונים ועולם תלת ממד, אקדמיה לגלידה, מתחם תעתועי ראייה וחידון מדעי משפחתי – הכל במקום אחד. בסדנת רובוטריקים חדשנית יוזמנו הילדים ללמוד לתכנת ולחוות עולם מדומה דרך עיניי רובוטים. הנוכחים ייהנו מחוויית מסלול בעיניים אחרות. אך לא רק. המח ימשיך לגלות את גבולותיו גם בתערוכת תעתועי ראייה: מוצג חסר צורה הופך למשולש,  קירות מלאים נקודות הופכים לתלת ממד ועוד. 

בנוסף ייהנו המבקרים: אקדמיה לגלידה: בה יילמדו על עולם הגלידות, יתנסו בהכנתם וכמובן באכילתם. סדנת Movie timeבמסגרתה תכננו, תצלמו ותערכו סרטונים קצרים במתחם מייקרים ייחודי "אתייה פלייס". חידון המשפחות הגדול: המבקרים ייצאו למסע מחשבתי מרתק שבסופו אולי יישלח אחד מהם עם משפחתו לחופשה משפחתית בחו"ל. זאת לצד עשרות תערוכות הקבע האינטראקטיביות במוזיאון.

בימי שבת בלבד בחודש יולי יתווספו שתי פעילויות: אגדות מתעוררות לחיים: סיפורי הילדים המוכרים והאהובים מתעוררים לחיים בשיתוף פעיל של הנוכחים, בסדנאות אימפרוביזציה ייחודיות. השבת, 13.07 תוכלו ליהנות מההצגה כיפה אדומה!  הקוד בקצה המנהרה: חדר בריחה – האם תצליחו לגלות את קוד היציאה ממנהרת הזמן?. הכניסה בתשלום.

מתי: חמישי בין 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

צילום פארק קרסו למדע

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('fdf63786-18ae-442f-994c-933226dc0f43','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('fdf63786-18ae-442f-994c-933226dc0f43','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה