יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום

$(function(){setImageBanner('523d21c4-26fe-4ee0-b90a-aef43e340365','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות ופעילויות בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

פותחים את החופש הגדול עם שלל פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה! בואו ליהנות ברחבי באר שבע והדרום מהופעות, הצגות, סטנדאפ, סיורים, פעילויות לקטנטנים ועוד!

"שישי בעתיקה"- בירה ואוסטרליה בעיר העתיקה

בכל יום שישי בחודשים מאי - יוני – יולי, אתם מוזמנים לסיורי "שישי בעתיקה", סיורי בוטיק עם אנשי מפתח בעיר וסיורים חווייתיים לכל המשפחה שיעברו ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה החדשה בבאר שבע. ביום שישי הקרוב, יערך במסגרת סיורי "שישי בעתיקה" סיור בירה, היסטוריה ואוסטרליה בהדרכת ניצן דיין. זהו סיור חווייתי שיעסוק בהיסטוריה של העיר באר שבע בזמן מלחמת העולם הראשונה, יציג את חשיבות הבירה בתרבות האוסטרלית ויסתיים בטעימות בירה בבית מלאכה לייצור בירה. הסיור ייצא ממתחם הקטר 70414, יעבור דרך בית העלמין הבריטי, במרכז להנצחת חיילי אנז"ק ומשם לגן אלנבי ולבית המלאכה לייצור בירה. הסיור מיועד למשתתפים מגיל 18 ומעלה בהצגת תעודת זהות בלבד. הסיור בתשלום, בהרשמה מראש.

מתי: שישי ה-28/06/19, 09:30

איפה: מתחם הקטר 70414

פרטים נוספים: 08-6464978

 צילום אלון זבולון

מה קשור באים לבאר שבע

השלישייה הכי מוכרת ומצליחה מגיעה לבאר שבע! בידור נונסנס מקורי ואיכותי למגוון הרחב של סוגי האוכלוסייה. החומר הוא פרי עטם ועד כמה שיד הדמיון רק יכולה להגיע, רצף של הפתעות לא צפויות לאורך שעה ועשרים דקות של טירוף.

מתי: שבת ה-29/06/19, 21:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/31MLVeo

 צילום פזית עוז

20 שעות של חוויה מדברית - חצי מרתון ערד מצדה

חצי מרתון ערד-מצדה הוא אירוע ייחודי של ריצת לילה אל אתר מורשת עולמית. ריצה באוויר הפתוח, בשבילי מדבר ופיתולי כביש לאור הירח, המבטיחה הנאה צרופה. המרוץ יוצא לדרך ביוזמת ובהפקת חברת מרתון ישראל, המתמחה באירועי קונספט ייחודיים בעולם הריצה, יחד עם עיריית ערד וכולל שני מקצים :מקצה ה-21.1 ק"מ ומקצה של 11 ק"מ (ע"ש עומר רובינוביץ' בן ערד שנפל במבצע "עופרת יצוקה").

20 שעות של חוויה מדברית, שמתחילות ביום חמישי ה-27.6.19 עם שקיעת החמה, במפגש של קהילת הרצים ב"כפר הנוקדים" הנמצא בלב הבקעה שבין ערד למצדה, בשעה3:00   לפנות בוקר תתקיים השכמה לילית שתפתח את המרוץ לאור ירח. מסלול הריצה של מקצה ה—21 ק"מ יתחיל במצפור מצדה בערד ויעבור בכביש לעבר המצדה ומקצה ה-11 ק"מ יתחיל מכפר הנוקדים. מדובר על ריצת לילה עם פנסים כאשר הרצים צפויים להגיע למצדה בזריחה ושם צפוי להם סיום מפנק עם מסיבת זריחה ומייצג אורקולי במצדה למרגלותיה.

מתי: חמישי ה-27/06/19, החל משעה 17:00 (הזינוק החל מהשעה 03:00 לפנות בוקר ביום שישי)

איפה: כפר הנוקדים

פרטים נוספים: https://marathonisrael.co.il/

מצדה באדיבות מרתון ישראל צילום תומר פדר

שבתרבות בבאר שבע

בתכנית האירוח והראיונות המצליחה בישראל "שבתרבות באר שבע" שתתקיים בשבת הקרובה ה- 29/6/19 ב- 11:00 יופיעו על בימת משכן אמנויות הבמה:שר התקשורת היוצא, איוב קרא (ליכוד), ניצב בדימוס, חה"כ מיקי לוי (כחול לבן) - חבר ועדת הכספים וד"ר עדו נתניהו - רופא, סופר, מחזאי. בחלק האמנותי נכונה חוויה גדולה, עדנה לב וענת סגל במופע "לצפון באהבה". התכנית בהנחיית רועי כ"ץ. הכניסה לאירוע חופשית!

מתי: שבת ה-29/06/19, שעה 11:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

שר התקשורת היוצא בראיון מיוחד בתכנית הראיונות "שבתרבות באר שבע" בשבת הקרובה

הרבה יותר מחצוצרה

בקונצרט הנעילה של הסדרה הקלאסית הקלה "צלילים מהגלובוס" של הסינפונייטה הישראלית באר שבע יתקיים קונצרט שהוא מסע חיים מוסיקלי. צלילי החצוצרה המופלאה של הנגן הווירטואוז, אריק דווידוב, מגשרים בין סגנונות ובין תרבויות מרחבי הגלובוס. בקונצרט יבוצעו מבחר יצירות מפורסמות מבאך ועד ימינו: להיטי אופרה, מחזות זמר, מוסיקה מהסרטים, מוסיקה ישראלית, בוסה נובה, פופ ועוד. על הקונצרט מנצח המנהל המוסיקלי של התזמורת, מאסטרו ניר קברטי.

אריק דוידוב אומן ייחודי, חצוצרן ואיש במה. בשנים האחרונות הקים אריק את "סדרת הווירטואוזים" אותה הוא מעלה בהיכלי תרבות רבים ברחבי הארץ ובה הוא מארח נגנים וירטואוזיים אורחים . בז'אנר הייחודי שפיתח אריק  הוא ממקם את החצוצרה ככלי סולו ב"עמדת הזמר" במרכז  הבמה בליווי הרכב עשיר של זמרים ונגנים. במסגרת הופעותיו בחו"ל הוא מוזמן להתארח כסולן עם תזמורות סימפוניות גדולות באו"ם, ופרלמנטים בארה"ב וקנדה קונצרטחבאו הולנד ועוד...עד כה הפיק אריק שישה אלבומי חצוצרה :"מדבר בחצוצרה", "נעימות שנוגעות" , "אספניול" , "Jewish Soul " , "סינמה" , "להתאהב מחדש" .

מתי: שבת ה-29/06/19, שעה 21:00

איפה: המשכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: 08-6266422

צילום אילן בשור

ארץ הצבר- מחווה לעוזי חיטמן

"ארץ הצבר", האחים אסנר במופע מחווה ליוצר עוזי חיטמן. האחים אסנר מארחים ונזכרים ביצירתו הנפלאה יחד עם החברים. אורחים: עדי כהן ואלון נוימן.

מתי: חמישי ה-27/06/19, 11:00

איפה: משכן לאומנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2x5R1V5

 

כל כך יפה לך-רותם כהן

עם צאת אלבומו החדש והשלישי במספר, לאחר שזכה לכבוש את מצעדי הרדיו בישראל ובקובה עם הסינגל הראשון והלהיט הישראלי-קובני שלו "Como El Agua"יחד עם דסמר בואנו (האיש לצד ומאחורי כוכבי המוסיקה הלטינית הגדולים בעולם), ולאחר שיתוף הפעולה הנדיר עם כוכב הפופ הלטיני אנריקה איגלסיאס בגרסא עברית-ספרדית לשיר "Subeme la Radio" רותם כהן מגיע לסיבוב ההופעות החדש שלו "כל כך יפה לך" למופע ישראל-לטיני חם במיוחד.

יחד עם להקת נגנים מדוייקת, הפקה מוסיקלית חדשה, במה שלא נראתה בישראל ולהיטים מכל אלבומיו; "אל העולם שלך", "בואי נדבר", "זה לא את","לכסות אותך" ועוד, ולהיטיו הגדולים מאלבומו השלישי "כל כך יפה לך", פלאברה", "אל תעזבי" רותם כהן מזמין את הקהל שלו למופע שנע בין המקצב הלטיני עם הסלסה, הבצ'אטה והבוסה, לבלדות הרומנטיות שלו, שלא משאירות לרגש לנוח ונותנת לנשמה לגדול.

מתי: חמישי ה-27/06/19, 21:00

איפה: המשכן לאומניות הבמה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2IzIVue

 צילום דניאל קמינסקי

ההצגה אימי הגנרלית

ציפי שביט בקומדיה הבינלאומית מאת אלי שגיא. לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, אמי הגנרלית חוזרת לבמות! והפעם בכיכובה של האחת והיחידה  ציפי שביט, בהפקת בידור חדשה ומצחיקה עד דמעות.

אמא, דאגנית, חרדתית, אמיצה, בקיצור... אין כמואמא, מגיעה עד ליחידה הצבאית שבחרמון, להביא לבנה החייל אוכל ביתי. סגן גבי נבוך ומבולבל מהתזמון הגרוע של אמו, מפקיד אותה אצל הש"ג אזולאי, שבהמשך יקלל את הרגע שהופקד לשמור על אמו "הלא מזיקה" של סגן גבי. אך מה שנראה כמו התחלה של יום רגיל, הופך במהרה ליום מלא בטעויות. האם משתלטת על כל היחידה, מלמדת את המזכירה הצבאית שמאוהבת בבנה, על נשיות ויופי, חושדת שבעלה בוגד בה ועל הדרך מספיקה להסתבך עם אנשי האו"ם ונקלעת בטעות אל קו האויב.

מתי: חמישי ה-27/06/19, 21:00

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2J0Dfsh

 צילום אילן בשור

מיטל אבני במופע סטנדאפ

מיטל אבני, סטנדאפיסטית ושחקנית, כוכבתה"ישראליות" ו"אמא מדברת עכשיו", "הלילה עם גוריאלפי", הסטנד אפ "נשי ותהני" ועוד ועוד.. הופעת סטנד-אפ הורסת,לא מפולטרת, כנה ובוטה על החיים. לא מתביישת בכלום, מדברת ואפילו שרה על הכול;נפלאות הזוגיות, העול שבנשיות, החדווה הבלתי נגמרת של האימהות וכל מה שביניהן(ובינינו). מופע לא לנשים בלבד! מתאים לכולם (לא לילדים): להורים צעירים שלאמבינים מאיפה נחת עליהם כל האושר הזה, מי ששוקל להביא ילדים לעולם בשלב מסויםבעתיד, וגם הופעות באירועי חברה עם התאמת החומרים לקהל ולנושא. 

מתי: חמישי ה-27/06/19, 22:00

איפה: קוקה בר, ארלוזורוב 50, באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2XoPuYY

 

יונתן ברק

אבנר ברדוגו, שזה שם אמיתי של אמרגן, בשיתוף עם נסיך היהודים, יונתן ברק, גאים להציג בפניכם את מופע הסטנדאפ הרביעי של יונתן ברק -״שובו של נסיך היהודים״

 אחרי שהוציא את הספיישל הישראלי הראשון, טבע את המונח״סכינתיפאדה״ וסחף את המדינה עם סיפורים על אמא גזענית, אחות צמחונית, אבא ארגנטינאי וסבתא עם ויברטור, יונתן חוזר כדי להגיש לכם את המופע הטוב ביותר שלו עדכה! במופע החדש והחינוכי (סוג של) יונתן מספר על הניסיונות להפסיק לעשן, איך זהלהיות מודל חיקוי לילדים כשאתה בעצמך מרגיש כמו ילד, זוגיות, שקרים, טראומות ילדות וסטנדרטים כפולים. בואו לצחוק, לחשוב, להתרגש ולהתחכך במלוכה . 

מתי: יום שישי ה-28/06/19, 21:00

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2x81orn

 יח"צ

סיור free-tour: עוטף עזה דרומי

אז מה בסיור? ניפגש בתחנת הדלק של כפר עזה לתדריך ,שירותים וקפה ,בהתאם למצב בטחוני, ניסע לבארות יצחק הישה ונמשיך ליד אנז”ק. נדבר על כיבוש עזה במלחמת העולם הראשונה ,קביעת גבולותיה ונראה אותה מקרוב. נצא חזרה לכביש המוליך למעבר רפיח וניכנס ל”דנגור” הלא היא נירים הישנה-נדבר על קרב נירים ,נצפה לדרום הרצועה בסמוך לסופה וחולית. נמשיך דרומה -מערבה – לקיבוץ ומעבר כרם שלום ,מעבר הסחורות לרצועה ,ונצפה על גבול מצרים והגדר -מאוד מקרוב.(משולש הגבולות) נמשיך לאנדרטת הפלדה ונסיים בה.  לגילאי 15 ומעלה. חל איסור להביא בעלי חיים.    הסיור כפוף למצב בטחוני -יתכנו שינויים בהתאם להנחיות הצבא.

מתי: שבת ה-29/06/19, 09:30

איפה: תחנת דור אלון כפר עזה

פרטים נוספים: http://bit.ly/2xbxgeC

רודפי הכוכבים – סדנת צילום

סדנת צילום כוכבים בשמורת אור הכוכבים היחידה בישראל! צלמים חובבים או מקצועיים? בואו לסדנת צילום כוכבים בהדרכתו של צלם הכוכבים כפיר ולר וצוות ההדרכה שלו. בשיתוף פעולה ראשון מסוגו וייחודי תלמדו כיצד לצלם בשמי הלילה את הגלקסיה שלנו ואת הכוכבים בחוויית צילום מהפנטת במכתש רמון – שמורת אור כוכבים בינלאומית! לסדנה שני חלקים: מפגש עיוני בכיתה בבת ים ומפגש מעשי בשטח, אצלנו בחאן בארות שבמכתש רמון.

מתי: חמישי שישי 27-28/06/19, בשעות 17:00 עד 07:30

איפה: חניון לילה חאן בארות – מכתש רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2FsaML9

קרדיט- בוגר סדנת הצילום בני סגל

אגדה מוסיקאלית קסומה לילדים - כיפה אדומה והזאב הטוב

היכרות עם כלי הנגינה באווירה של אגדה מוסיקאלית קסומה, מלאה הרפתקאות ומסתורין  (לגילאי 4 עד 8), מלווה במוסיקה של צ'יקובסקי, מוצרט, סן-סנס, ויואלדי, ברהמס, פרוקופייב ועוד... בהנחייתה הנפלאה, החגיגית והשמחה של שחקנית אביה רוט! מומלץ לגילאי ארבע עד שמונה.

מתי: שבת ה-29/96/19, 12:00

איפה: מתחם מנזר לטרון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2KwISBF

קרדיט פניני המוסיקה

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: שבת, ה-29/06/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

 חי רמון- צילום דורון ניסים

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה. בחודש יוני המופע יחל ב-20:30.

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי: חמישי עד שבת 27-29/06/19, 08:00-16:00

איפה: חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vXkeky

 

קיץ 2019 במתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה

מתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה בבאר שבע עם הפתעות חדשות לקיץ 2019- חמישי בקטר- פעילות לכל המשפחה בכל יום חמישי, ושבת בקטר- חוגגים את השבת במתחם עם דוכני אוכל והפעלות מגוונות תחת אוהל אירוח אותנטי. בכל סוף שבוע מיוני עד ספטמבר. הכניסה חופשית.

בימי חמישי בערב נפגשים במתחם הקטר החל מ-17:30. הפנינג פתיחת החופש הגדול במתחם הקטר: הורים וילדים- מכינים אתכם לחופש הגדול. בשיתוף בית מוריה ומעלות- בית הספר להורים של עיריית באר-שבע. במופע המרכזי הצגת הילדים הרפתקאות מוכר הכובעים. בהצגה זו יצאו הילדים למסע עם מוכר הכובעים שלא ידע את ערכם של הכובעים עד שיצא ליער וגילה שקופיפים אוהבים מאוד כובעים! בנוסף לשלל סדנאות לילדים ולהורים.

מתחם הקטר פותח את שעריו לכל המשפחה גם בימי שבת, בואו לבלות איתנו את ימי השבת קרוב לבית באירוח בדואי, דוכני אוכל ופעילות חווייתיות במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע. במסגרת הפעילות יהיה מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי וזוּלוּת לישיבה בהם תוכלו להתארח עם המשפחה בשהות במתחם, דוכני אוכל מעוררי תיאבון: ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה, פיצה איטלקית וקפיטריה עשירה בכל טוב, מתחם יצירה לילדים ועוד.

מתי: חמישי 20/06/19 החל מ-17:30, שבת 22/06/19

איפה: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 - פינת עלי דיוויס, באר-שבע

פרטים נוספים: 08-3730362

 שבת בקטר. צילום באדיבות מתחם הקטר

פעילות בלונדע- מוזיאון הילדים

בואו ליום של כיף במוזיאון הילדים! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום חמישי 09:00-17:30, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

חמישי שמח במתחם ה'ישפרו פלאנט'- יובל המבולבל!

מועדון הילדים של ישפרו פלאנט בבאר שבע גאה להשיק נוהל "חמישי שמח". בכל יום חמישי בחודשי יוני ויולי הקרובים, המועדון יארח מופעים של כוכבי הילדים המוכרים. בנוסף, לכל אורך חודש יוני אף יועברו במתחם ישפרו פלאנט מגוון סדנאות מיוחדות לילדים.

ביום חמישי הקרוב הכוכבים מהטלוויזיה מגיעים להופעה! מי הכבאי והחברים האהובים מתארחים במופע הפעלה מוסיקלי מטורף.

וביום שבת מוזמנים ליהנות כולם יחד מההופעה של גוסטבו הקוסם!

מתי: חמישי 27/06/19 17:30, שבת 29/06/19 12:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ישפרו פלאנט באר שבע, יח"צ

פעילות בנגב ZOO

מתחם האריות פתוח למבקרים ואתם יותר ממוזמנים לנצל את הסופ"ש הקרוב לביקור מרתק בנגב Zoo לפגוש את הדיירים החדשים בגן וגם את הוותיקים. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-18:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת, 09:00-17:00

איפה: נגב זו, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

הופעה בקניון עזריאלי הנגב

את סוף השבוע מתחילים בחיוך בעזריאלי הנגב! הלו קיטי מגיעה אל עזריאלי הנגב וכולם מוזמנים לחגיגה! הדמות האהובה מגיעה להתארח בחגיגה מלאת קסמים, שירים וכיף.

מתי: יום חמישי ה-27/06/19 17:30

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: 08-628-1222

מתוך פייסבוק קניון עזריאלי הנגב

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. הכניסה חופשית.

מתי: חמישי 10:00-19:00, יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

פעילויות בפארק קרסו למדע

כמו בכל שבת וגם בימי חמישי, תוכלו לבלות בפארק קרסו למדע. פארק קרסו למדע פותח את שעריו לחובבי מדע, תערוכות למי שרוצה לצבור חוויות. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

ביום חמישי 27/06 – יריד צעצועים מדעי ב'פארק קרסו למדע'- 17:00-20:00

צעצועי עץ להרכבה, משחקים מדעיים, מתחם תעתועי ראייה ועוד מגוון פעילויות מדעיות לילדים ובני נוער ב'פארק קרסו למדע'. את יריד הצעצועים המדעי יזמו 'פארק קרסו למדע' והמכללה להנדסה ע"ש סמי שמעון. בכל חודש יוני בשנה מגישים הסטודנטים במחלקה להנדסת מכונות את פרויקט הגמר שלהם הכולל בין השאר משחקיים מדעיים. האירוע מתאים למשפחות ולילדים בגילאי 6-15 , שוחרי מדע ואוהבי חידושים בתחום הצעצועים.

מתי: חמישי בין 09:00-20:00, שישי 10:00-15:0, יום שבת, 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2ba64d5f-caca-498c-bdc9-eec5fa054402','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה