יש לכם תכניות לל"ג בעומר ולסוף השבוע? שלל פעילויות לילדים בבאר שבע והדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('50f7cc8a-29e6-407c-aedb-984390c078ec','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('50f7cc8a-29e6-407c-aedb-984390c078ec','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

השבוע נחגוג את ל"ג בעומר עם שלל פעילויות בסוף השבוע בהן תוכלו לבלות עם הילדים בבאר שבע והדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש

לכבוד ל"ג בעומר וחופשת הילדים ביום חמישי, בעיר באר שבע והדרום כולו מתכננים לכם שלל פעילויות מיוחדות במיוחד לחג! מוזמנים להגיע וליהנות ומעבר לכך, כדאי לנצל גם את שאר סוף השבוע ולבלות עם הילדים וכל המשפחה. כל האטרקציות, ההצגות והפעילויות לסופ"ש- בכתבה שלפניכם.

 

מועצת הדבש ודבוראי ישראל מזמינים לחגיגות יום הדבורה במכוורות ברחבי הארץ

במכוורות ברחבי הארץ תתקיים פעילות בה יפגשו המבקרים עם דבוראים וילמדו מדוע ללא הדבורים לא יהיה לנו מזון? לאן נעלמות הדבורים? כיצד יוצרת הדבורה את הדבש? מדוע יש רק מלכה אחת בכוורת? וכן, צפייה בדבורים ובמלכת הדבורים בכוורת זכוכית, ביקור במכון רדיית דבש, סדנאות יצירה לילדים בנושא דבורים, טעימות דבש הישר מהמקור, ועוד. בדרום אתם מוזמנים ליהנות מאוטובוס הדבש BEEBAR של מכוורת מרדכי גולן במושב גילת בנגב- תפתח את שעריה ליום הדבורה עם פעילות לכל המשפחה. המבקרים ייהנו מסיור עם הדבוראי הצעיר גל גולן, כוורת זכוכית להדגמה מלווה בהסבר של דבוראי, הכנת נרות מדונג, וכמובן טעימות ממגוון סוגי דבש.  בשעות הערב ניתן ליהנות מאווירת פאב ומהבירה החדשה שיצרו מרדכי וגל גולן, העשויה מדבש 'BEERA'. בתיאום מראש.

מתי: 20-25/05/19

איפה: מושב גילת

פרטים נוספים: 052-7772291.

 צילום גלעד לבנה

מבר כוכבא עד בן גוריון: ל"ג בעומר בצריף בן גוריון

לכבוד ל"ג בעומר, יגיע לצריף בן-גוריון יובל מלחי, יוצר ומגיש הפודקאסטים "קטעים בהיסטוריה", "היסטוריה לילדים" ועוד, למפגש "בעקבות גיבורים - סיפורים מבר כוכבא ועד בן-גוריון". מלחי יספר למבקרים על שלל גיבורים בהיסטוריה של העם היהודי, סיפורים מפתיעים על גיבורים וגיבורות שפעלו בנחישות, לעיתים אף סיכנו את חייהם והשאירו אחריהם סיפורים מרתקים, ומורשת חשובה.

במהלך המפגש עם מלחי ישמעו המבקרים את הסיפור על מרד בר כוכבא, כיצד צבא קטן החזיק מעמד מול הצבא הרומי העצום, על התלאות של בן-גוריון, משנות ילדותו ועד הקמת המדינה, על הפעם שגולדה מאיר התחפשה לערביה על מנת להיפגש בסתר עם עבדאללה מלך ירדן כדי לשכנעו שלא להצטרף למלחמה מול ישראל ועוד סיפורים קטנים וגדולים, על דמויות שכולנו מכירים. המפגש מתאים לכל המשפחה. 

מתי: יום חמישי ה-23/05/19, החל מ-11:30

איפה: צריף בן גוריון, שדה בוקר

פרטים נוספיםwww.ben-gurion.co.il  או בטלפון 08-6560469

 צילום צביקה שמעיה

פריסקול ערד - כל הטוב שבעיר בסופ"ש אחד

אירוע "פריסקול" בערד חוגג שנה רביעית בסוף שבוע עמוס וגדוש בכמעט 20 אירועים שיתקיימו בעיר לאורך שלושה ימים. כלל האירועים מועברים על ידי התושבים ואל התושבים - בהתנדבות מלאה וללא תשלום.

 במסגרת הפריסקול הקהל יוזמן להתנסות בגירוש עין רעה, יצפה בחזרה פתוחה של אנסמבל התיאטרון העירוני פריזמה, יטייל עם האמנית גילי סיטון, אורחת תכנית שהות האמן הבינלאומית "אמנות אדריכלות ערד" בעקבות אבנים במדבר, ויתחקה אחרי תהליך האוצרות במסגרת שיח גלריה בתערוכה "עקרון החפיפה" עם האוצרת גילי זיידמן והאמנים המשתתפים בה, בחלל התצוגה של המרכז לאמנות עכשווית בערד.

סוף השבוע יסתיים בחגיגה של אמנות תלוית מקום, עם תיאטרון, מוזיקה ומחול המגיבים ליצירות אמנות. הכניסה לכל האירועים חופשית

 מתי: חמישי עד שבת, 23-25/05/19

איפה: ערד

פרטים נוספיםhttp://bit.ly/2QdVD3X

 פריסקול ערד- קבלת פנים במצפור גורני

לגלות את הטעמים הנסתרים של העיר העתיקה

בכל יום שישי בחודשים מאי - יוני – יולי, אתם מוזמנים לסיורי "שישי בעתיקה", סיורי בוטיק עם אנשי מפתח בעיר וסיורים חווייתיים לכל המשפחה שיעברו ברחובותיה הקסומים של העיר העתיקה החדשה בבאר שבע. ביום שישי הקרוב, 24.5, יתקיים הסיור "ריחות וטעמים" בהדרכת איש התקשורת צביקה אלוש. זהו סיור מרתק שיעסוק בסיפורים שלא סופרו על ההיסטוריה של העיר העתיקה בבאר שבע דרך ריחות וטעמים. הסיור יצא ממתחם הקטר 70414, יעבור דרך המרכז להנצחת חיילי אנז"ק, וימשיך לטעימות וריחות במוקדי מפתח ברחבי העיר העתיקה. צביקה אלוש, איש התקשורת שגדל בבאר שבע וחי את הנגב, יציג ברגישות ויצירתיות סיפורים מרתקים ומפתיעים על ההיסטוריה של העיר העתיקה דרך הדוכנים, הטעמים והאנשים שעיצבו אותה. הסיור בתשלום, בהרשמה מראש.

 מתי: שישי ה-24/05/19, 09:30

איפה: מתחם הקטר 70414

פרטים נוספים: 08-6464978

 סיורים בעיר העתיקה, צילום דיאגו מיטלברג

ההצגה 'להציל את הפארק'

הצגה בכיכובה של 'נתי, הגעתי, הופעתי!'. כשנתי שומעת שמתכננים להפוך את הפארק הירוק של השכונה, הפארק שהיא כל כך אוהבת- לקניון עם חדר משחקי מחשב  ,היא ממהרת לגייס את כל חבריה כדי להציל את הפארק. עם נחישות, אומץ ואהבה נתי וכל חבריה מצליחים במשימה ומוכיחים לכולם שהטבע וגן המשחקים חזקים ומרגשים יותר מכל מסך או טאבלט ולבסוף, הכל נותר ירוק ושמח. בכיכובם של נתי הגעתי הופעתי, טילטיל, רמי קאשי, שרון מלאכי ועוד.

מתי: יום חמישי 23/05/19, 17:30

איפה: היכל התרבות באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2Jtoi4R

 להציל את הפארק, מתוך אתר 'ליגדול'

טברנה יוונית במערת הפעמון בית גוברין

לראשונה!  כעבור עשר שנות הפסקה, "פניני המוסיקה", חוזרת למערת הפעמון בבית גוברין עם מופעים הפתיחה מופלא במקום ייחודי המלא קסם ורומנטיקה בלתי נשכחת. לפני הקונצרט תוכלו ליהנות מטיול בתוך המערות שבפארק בית גוברין וכמובן מכוס יין...
המוזיקה הקצבית והרומנטית של יוון והאיים שטופי השמש,הזמרת הייחודית, רבת הסגנונות – עליזה אביב  ממוצא סלוניקאי בהשתתפות חיים רומנו אחד המבצעים המובילים של המוזיקה היוונית, מקים האנסמבל האגדי צ'רצ'לים," שהופיע יחד עם אריק איינשטיין, מתי כספי, דני ליטני, גידי גוב, מיקי גבריאלוב ורבים אחרים

מתי: שבת 25/05/19, 18:00

איפה: קיבוץ בית גוברין

פרטים נוספים: http://bit.ly/2LYh5fa

 קרדיט פניני המומוסיקה

תערוכות החתולים מגיעה לבאר שבע!

כולם מוזמנים לתערוכת גורי חתולים מגזעים פופולריים וגם נדירים! בתערוכה יחכו לכם גורים מקסימים והוריהם מכל רחבי הארץ! התחילה עונת הגורים! משפחות רוכשות גורים דווקא עכשיו כי בחופש הגדול ילדים יכולים להעניק לגורים את מירב תשומת הלב והגור מצידו יהפוך את החופש הגדול לחוויה בלתי נשכחת.

חתולים מנעימים את חיינו בלי לדרוש טיפול מיוחד ויקר. הם נוחים וקלים לטיפול ומעניקים שמחה ואהבה יומיומית, מחנכים את הילדים לאחריות ודאגה לאחר ויוצרים אווירה נעימה בבית. 
אלה יהיו הנציגים הטובים ביותר של גזעים, זוכי תערוכות בינלאומיות, אלופי ישראל, אלופי ארופה ואף אלופי עולם. תופתעו לראות חתולי ענק, חתולים קטנטנים שנשארים קטנים במשך כל חייהם, מתולתלים, קרחים, קטיפתיים, דומים לשועלים, דובונים, טיגריסים קטנים ואף ארנבונים. כניסה לילדים מתחת לגיל 3 בחינם.

מתי: שבת ה-25/05/19, החל מ-10:00

איפה: סמילנסקי בוטיק- בית לאירועים, העיר העתיקה באר שבע

פרטים נוספים: http://bit.ly/2VSje0u

 Oleg Lenco

מחפשים ת'פסמון – משחקים ומגלים בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. בואו לגלות וללמוד במשחק אינטראקטיבי ביישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם. זהו משחק משימות לכל המשפחה, והוא ייקח אתכם אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. יש משחקים בכמה רמות, התייעצו עם העובדים במקום.

מתי: שבת, ה-25/05/19, 10:00-15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

לפרטים נוספים: http://bit.ly/2Dp9xv2

 חי רמון- צילום דורון ניסים

לילות רמאדן 2019 ברהט

קסם המדבר - החוויה הבדואית בנגב מזמינה אתכם לחוויה בלתי נשכחת, כשהלילה הופך ליום והרחובות מתמלאים בריחות... עת בה הישובים הבדואים שוקקי חיים, צבעים, צלילים ותפילות עד השעות הקטנות של הלילה. בואו לטעום מאכלים ביתיים ואותנטיים שלא ניתן ל מצוא בשום מקום ומעדנים מתוקים כמו הקאטייף שמכינים במקום, לשמוע ממדריכות ומדריכים מקומיים על הסודות של רהט, להריח את התבלינים וקפה קלוי שנטחן זה עתה, ללמוד על חג הרמאדן ועל האסלאם במפגש ייחודי עם אימאם, להנות מחוויות ייחודיות כמו סדנת דבקה ומופעי רחוב מרהיבים יחד עם הקהילה ברהט.

מתי: חמישי ה-23/05/19 16:00-19:00, שבת ה-25/05/19 16:00-21:30

איפה: רהט

פרטים נוספים: 054-9455760

 הרחוב ברמדאן. צילום אור אלכסנברג

המופע הלילי במצדה "משקיעה לזריחה"

מצדה כפי שעוד לא ראיתם!  מופע לילי חדש – "מצדה משקיעה לזריחה". היכונו למסע רב-חושי, מסעיר ובלתי נשכח בלב המדבר למרגלות מצדה – ההר שהפך לסמל. המופע  מוקרן על הצלע המערבית של ההר (מאזור הסוללה עד הארמון הצפוני) ומשלב בו אמצעי המחשה חדישים: טכנולוגיה מתקדמת של Mapping-Video מהגדולות שנעשו בארץ בשילוב אפקטים ייחודיים של תאורה. הפסקול המרגש נכתב במיוחד למופע על ידי המוזיקאי שלמה גרוניך ובביצועו משתתפים זמרים רבים, בהם הראל סקעת, לירז צ'רכי ותזמורת ומקהלה סוחפת. כל אלו יחד עם עשרות שחקנים וניצבים מפיחים חיים בסיפורו של הר מצדה ובגיבוריו ההיסטוריים.

מתי: בכל יום חמישי לאחר השקיעה. בחודשי אפריל- יוני המופע יחל ב-20:30.

איפה: גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים: 08-9959333

 מצדה משקיעה לזריחה- מתוך פייסבוק גן לאומי מצדה

המדריך לטבע על פי פרגסון – התערוכה הנודדת הגיעה לדרום

לכבודו של האמן וולטר פרגסון, מוצבת בחי רמון תערוכת חוצות ייחודית, הכוללת העתקים מציוריו ומזמנת הצצה לעולמו של האומן וליצירותיו - אוצר טבע נדיר של ציור מדויק המשלב אומנות ומדע. וולטר פרגסון היה אמן שהקדיש את חייו לציור ריאליסטי של עולם החי, במקרים רבים עולם הולך ונעלם. לתפיסתו, על מנת לצייר את בעל החיים הכרחי להכיר את אורחות חייו, את התנהגותו ואת האנטומיה שלו. בזכות כישוריו עבד במחלקה לזואולוגיה של אוניברסיטת תל אביב, כשהוא מאייר מגוון בעלי חיים ומסייע לחוקרי המחלקה להציג את ממצאיהם באמצעות איורים מדעיים מדויקים וברורים. אתם מוזמנים להתרשם מיצירותיו המופלאות של האמן.

מתי: חמישי עד שבת 23-25/05/19, 08:00-16:00

איפה: חי רמון במצפה רמון

פרטים נוספים: http://bit.ly/2vXkeky

 

ל"ג בעומר בלונדע

אז אחרי שכיביתם את המדורות וסיימתם את כללל המרשמלוז, אנחנו שמחים להזמין אתכם לשחק איתנו בחופש ל"ג בעומר   עם הטבה חד פעמית: כרטיס כניסה ב-33 ש"ח בלבד! התשלום החל מגיל שנתיים, מספר הכרטיסים מוגבל. חוץ מזה, מוזמנים להגיע גם ביום שבת! על פני שלוש קומות פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים ושני שטחי חוץ ייחודיים. כל מתחם או איזור עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים ולגלות את עצמם בעזרת משחקים. חוויה מיוחדת במינה, מלאת צבעים, רגשות, חינוך וחדשנות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

מתי: יום חמישי 09:00-17:30, יום שבת 09:30-18:30

איפה: רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

פרטים נוספים:  08-622-6926

ל"ג בעומר בלונדע, מתוך פייסבוק 'לונדע מוזיאון הילדים'

סדנאות ל"ג בעומר והופעות במתחם ה'ישפרו פלאנט'

ביום חמישי כולם מוזמנים להגיע לסדנאות מיוחדות במיוחד לכבוד ל"ג בעומר! בנוסף, כמו בכל שבת תוכלו ליהנות עם כל הילדים והמשפחה בהופעה של מועדון הילדים. השבת, מוזמנים להגיע למופע של חצוצרפי וחצוצרת הקסם!

כעת נפתחה גם המשחקייה החדשה מרשת 'פעלטון' עם מתחם טרמפולינות מקפיץ! מדובר במתחם משחקים ענק ומושקע המשתרע על פני 4 קומות והדובדבן שבקצפת- מתחם טרמפולינות ענק ומושקע בקומת הגג. המשחקייה מתאימה לילדים עד גיל 11 ומוזמנים כולם ליהנות בין היתר מבריכת כדורים, מבוך גומיות, משחקי לוח, מיני כדורגל, אומגה, מתחם פעלטונים, חביות וגלילים.

מתי: סדנאות ל"ג בעומר חמישי 23/05/19 11:00-17:00, ההופעה ביום שבת ה-25/05/19, 12:00. ה'פעלטון': חמישי 10:00-20:00, שישי   10:00-15:00, שבת 10:00-20:00.

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים:  08-9172982

ג'ימבורי. צילום: יח"צ ישפרו פלאנט

ל"ג בעומר בנגב zoo

ביום חמישי אחרי כל החגיגות, המדורות והנשנושים הטעימים של החג מנצלים את יום החופש למלא כיף וטבע בנגב Zoo ב"ש!  מחכים לכם ליום חופש כיפי במיוחד עם הילדים ובעלי החיים המקסימים שלנו.  בואו ליהנות מזמן איכות משפחתי וממפגש מרגש ומסקרן עם הטבע. אתם יותר ממוזמנים לנצל את גם את השבת הקרובה לביקור מרתק בנגב Zoo לפגוש את הדיירים החדשים בגן וגם את הוותיקים. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: חמישי 09:00-18:00, יום שישי, 09:00-15:00, יום שבת, 09:00-17:00

איפה: נגב זו, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: 08-641-4777

האריות הלבנים- מתוך עמוד הפייסבוק נגב zoo

כולם קופצים לג'ימבורי בקניון עזריאלי הנגב!

בקניון עזריאלי הנגב תוכלו ליהנות מג'ימבורי ענק עם כל המשפחה! המון מתקנים, בריכת כדורים ענקית ועוד מלא הפתעות. הכניסה חופשית.

מתי: יום שישי בין 09:00-14:00.

איפה: צומת אלי כהן, באר שבע

לפרטים נוספים: https://goo.gl/TWccAx

ג'ימבורי- אתר קניון עזריאלי הנגב

פעילות אש בפארק קרסו למדע!

ביום חמישי הקרוב, לכבוד יום המוזיאונים ול"ג בעומר הכניסה למוזיאון ב-10 שקלים! תוכלו כמובן ליהנות משלל פעילויות חוויתיות - סדנה לבניית חץ וקשת, הדפסה בתלת ממד, הדגמות מדע באש, תערוכת מייקרים 2019 ועוד. ממש בימים אלה מבקרים יוכלו ליהנות מתערוכת הדגל החדשה 'מייקרים 2019' וגם מ- 10 תערוכות קבע המכילות מגוון פעילויות ברוח המדע. אז מיהם המייקרים? מייקרים היא מהפכה עולמית, ההופכת את הצרכן ליצרן. זקוקים לחפץ כלשהו? למה שלא תייצרו אותו במו ידכם? חברי תנועת המייקרים מתכננים, ממציאים ובונים פריטים שונים באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות ומדפסות תלת ממד, אך גם באמצעות חומרים ממוחזרים, פטיש, מסור, חוטים ודבק. כי מייקר אמיתי יודע להכין כל דבר, מכל דבר. מעבר לכך, כמובן שתוכלו ליהנות גם מכל המיצגים והתערוכות הקיימות בפארק- פעילות במעבדה תלת מימד, סרטי 3D וגם מחדר בריחה מסתורי במיוחד!

מתי: חמישי ה-23/05/19 בין 09:00-20:00, שישי 10:00-15:0, יום שבת, 10:00-18:00

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע.

לפרטים נוספים ורכישה כרטיסים: 08-6252600

ל"ג בעומר בפארק קרסו, מתוך פייסבוק 'פארק קרסו למדע'

הפארק- פארק שעשועים ואטרקציות בבאר שבע

מתחם שעשועים לילדים מגילאי 1-14 ופעילויות לכל המשפחה. הפארק משתרע על פני 3.5 דונם והוא נמצא במתחם ישפרו פאלנט בבאר שבע. אם אתם מחפשים פעילויות לילדים, או חושבים על אטרקציות מעניינות לבילוי משפחתי זה לגמרי המקום בשבילכם. בפארק תמצאו קרסולה ענקית, טרמפולינות, בריכת סירות, מתנפחים, כסאות מעופפים, רכבת משפחתית, מכוניות מתנגשות, פיינטבול ועוד הרבה מתקנים נוספים.

מתי: יום שישי בין 12:00-16:00, יום שבת בין 10:00-20:00

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, אליעזר וצילה מרגולין 12, באר שבע.

פרטים נוספים: 072-330-4006

הפארק (מתוך הפייסבוק)

וויט פול באר שבע

מתחם ענק של בריכות כדורים, המכוסה ב-250,000 כדורים לבנים, וכולל בתוכו מתקנים שווים במיוחד כמו: אומגה, באנג'י, קירות טיפוס, טרמפולינות, סלים, טרזן, מגלשה ענקית ועוד הרבה הפתעות. כאלה שילדים ישמחו מאוד לשחק בהם אבל לא רק! גם אם הילדות כבר מאחוריכם תמצאו את עצמכם קופצים בהנאה ומשחקים במתחם האדיר הזה.

מתי:  כל יום בין השעות 10:00-22:00 ימי שישי בין השעות 10:00-19:00

איפה:  מתחם ביג, חיל ההנדסה, באר שבע

לפרטים נוספים 074-7602200 : או בעמוד White Pool

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('02614823-6e8d-4705-8c2a-c9b66b56a315','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה