חוגגים שנה חדשה: מה מכינות לנו המסעדות לערב הסילבסטר?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('35e48fb2-ff79-4a75-a96e-4c7188cf96d8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('35e48fb2-ff79-4a75-a96e-4c7188cf96d8','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

גם העיר באר שבע לוקחת חלק בחגיגות שנת 2019 עם שלל אירועים במסעדות הכי שוות בעיר. אז איפה כדאי לכם לחגוג את ערב השנה החדשה? כל הפרטים בכתבה הבאה

עוד שנה עברה ואיתה גם השנה החדשה שבפתח- שנת 2019! שנה אזרחית חדשה זו תמיד סיבה לחגיגה, גם כאן בבאר שבע. אם אתם מחפשים בילוי רומנטי, או ערב בכיף עם החברים, תוכלו להגיע לאחת מהמסעדות בעיר שיציעו לכם לחגוג באווירה מיוחדת, עם מנות ספיישל ואלכוהול מפנק! ביום שני הקרוב לא נשארים בבית. קבלו את המקומות בהם תוכלו לקבל את השנה החדשה בכיף:

הספריה

במסעדת הספריה מחכה לכם ערב ספיישל שלא תרצו להחמיץ! מלבד האווירה החגיגית, הבלונים והמוזיקה הטובה שיהיו במסעדה, תוכלו ליהנות משלל מנות ספיישל מיוחדות. ביניהן: סביצ'ה  דניס ים תיכוני - בצל סגול, עגבניות שרי, צ'ילי,כוסברה, קרוטוני עבאדי, ליים סחוט ושמן זיית מוגש עם פיתה על הגז בשמן זית צזיקי ועריסה. מעורב  פצצות עשוי על הפלאנצ'ה - אנטריקוט, פרגית, כבד עוף, טלה קצוץ, חזה עוף עם הרבה בצל מוגש על טחינה הר- ברכה, עגבניה, בצל סגול וירוק ופלפל חריף בגריל. פאבלובה  מפנקת – מרנג ענק עם קרם מסקרפונה וניל, קרם מרשמלו, טוויל פטל, קראמבל פטל ורוטב פירות אדומים. גם בגזרת האלכוהול תוכלו להתחזק עם שלל קוקטיילים מפתיעים! מסיימים את 2018 בסטייל.

איפה: יצחק נפחא 25.

לפרטים נוספים: 08-6655120

 מעורב פצצות עשוי על הפלנצ'ה  צילום באדיבות הספריה

כפרה

בכפרה בעיר העתיקה מחכה ערב פרידה חגיגי משנת 2018! תפריט שף מיוחדת באווירת סוף שנה. בין המנות שמחכות לכם תוכלו למצוא: סשימי לוקוס וקמפרי- פרוסות נאות של לוקוס, קיווי, תפוז דם, צ'ילי, ג'לי קמפרי וגרגר נחלים. רביולי לוסטר, שרימפס וקוקי סאן ז'אק- רביולי בעבודת יד עם לובסטר ושרימפס קצוץ ביד, ג'ינגר, צ'ילי, כוסברה ושום, קוקי סאן ז'אק, קציפת ביסק סרטנים ואפונת שלג. פאדג' טופי קראנצ'- עוגת שוקולד פאדג', קרם נוטלה, קרמבל שוקולד וקריספי נוגט, קרם שנטילי וניל במעטפת של קרמל מלוח וגבישי שוקולד מוזהבים. מנות שף נוספות ועוד מגוון הפתעות יחכו לכם בכפרה!

איפה: סמילנסקי 25

לפרטים נוספים: 08-6654854

 רביולי לובסטר שרימפס וקוקי סאן גאק -צילום באדיבות הכפרה

אלבי

במסעדת אלבי השנה החדשה זו סיבה למסיבה! המקום יתמלא באווירה מסיבתית וחגיגית כיאה לערב האחרון לשנה האזרחית, על עמדת הדיג'יי יעמוד בן דוד שידאג לפלייליסט מתאים וכמובן אי אפשר בלי תפריט ספיישלים מושחת ומפנק. התפריט יורכב ברובו ממאזטים קטנים שכיף לחלוק וקוקטיילים בעיצוב מיוחד. אם תגיעו לאלבי תוכלו ליהנות למשל מקינוח מיוחד- הבריק התוניסאי המוכר בטוויסט מתוק: קריספי עלי סיגר ממולא בשוקולד, פרוסות בננות ותותים. מוגש בשלולית רוטב פירות יער קראמבל קקאו  שקדים וכדורי קליק.

איפה: מרכז ביג, חיל ההנדסה 1.

לפרטים נוספים: 08-6655601

צילום באדיבות אלבי

כרמים

במסעדת השף כרמים צפויה לכם חגיגה של ממש. המסעדה תעוצב עם קישוטים חגיגים לכבוד השנה החדשה ומוזיקה בקצב שתקפיץ את האווירה. בערב נבנה תפריט יין וקוקטיילים מיוחד לערב השנה החדשה, כמו כן יוגש תפריט ספיישלים שהכין השף סהר רפאל. בין המנות תוכלו למצוא:

קינוח ספיישל- מגדל של ״מתוקות״-:קרם מסקרפונה וריבת חלב בתוך מגדל של קרפים, ערמות של של שוקולד חלב, ברז אגוזים ותותים של תחילת העונה. בין המנות הראשונות: מוס כבד אווז בצנצנת עם פירות יער טריים ורוטב דובדבני אמרנה לצד בריוש פריך ועסיסי, שקדי טלה צרובים בפלנ'צה מוקפצים עם פטריות מלך היער בליווי ריזוטו בייקון טלה וציר טלה מרוכז, סביצ'ה אינטייאס עם בייבי מוצרלה, יוגורט עיזים, עגבניות שרי מצומקות, מיקרו בזיליקום, בצל סגול קונפי וקרוטוני פאן דה מי. ומה עם עיקריות? תוכלו ליהנות גם ממניפת פילה בקר וכבד אווז  הנצלים בגריל ברוטב פלפל מדגסקר וציר בקר מונחים על ניוקי פטריות, קרם שום קונפי ומרווה פריכה, פילה לוקוס סלעים צלוי במחבת בשמן זית חדש וציר דגים מונח על קרם חומוס שחור, לבנה מעושנת וקוויאר שחר, ריזוטו דימארה ריזוטו, סקאלופ, שרימפס קריסטל, קלמארי, תמנון ומולים בחמאת זעפרן עם יין גורצארמינר, אפונה טרייה ופרמזן רג'ייאנו ועוד.

איפה: דרך חברון 66.

לפרטים נוספים: 08-9966444

קינוח מתוק בכרמים - צילום באדיבות המסעדה

קפאסה

במסעדה הקפאסה לא מוותרים על סיבה לחגיגה! תפריט הספיישלים המיוחד יחכה לכם ביום שני הקרוב כדי לקבל את 2019 כמו שצריך. אז מה מחכה לכם? פיצה גוגונזולה – עגבניות קונפי, מוצרלה, תרד, גבינת גוגונזולה ואגוזי לוז, כבד אווז צלוי על בריוש עם אגסים ביין פורט- קראמבל אגוזי לוז, בוריק דגי ים – קוביות דגי ים על הפלאנצ'ה עם בצל, פלפל ירוק חריף, עגבניות , תבלינים ממרקש על טחינה הר ברכה עם עלה בריק מטוגן, Sweet dreams….- מוס שוקולד לבן עם קציפת פירות יער, קנל יוגורט, שאנטי וניל, טוויל פירות אדומים ואבקת מרנג ליים ועוד!

איפה: חיל ההנדסה 6

לפרטים נוספים: 08-665-5122

כבד אווז צלוי על בריוש עם אגסים. צילום באדיבות קפאסה

גיגסי

במסעדת הגיגסי יחכה לכם תפריט שף מיוחד. התפריט כולל כוס יין\בירה , מנת פתיחה זוגית, מנה ראשונה זוגית, מנה עיקרית לסועד וקינוח זוגי. כל זה במחיר של 159 שקלים לסועד. המקום יתקשט באווירה חגיגית עם קישוטים מתאימים, מוזיקה קצבית וקוקטיילים שיעשו לכם טוב. בין 21:30-22:30 תוכלו ליהנות מ HAPPY HOUR עם חמישים אחוזי הנחה על האלכוהול. מבין מנות השף שתוכלו למצוא בגיגסי: פטה כבדים - כבדי עוף יחד עם נגיעות כבד אווז ובצל מעורבבים יחד ליצירת פטה כבדים, מוגש עם ריבת בצל ובלסמי מצומצם מעל. הסיגרים של סנטה - סיגרים שנעשים במקום, האחד ממולא בתערובת כבדי עוף וכבד אווז מתקתקה ופיקנטית יחדיו, והשני ממולא בתערובת בשרים המכילה בשר טלה, מרגז ושקדים מולבנים, הכל מונח על טחינה מתובלת וסלטון משוויה. אנטריקוט - סטייק אנטריקוט ארגנטיני מיושן כ25 ימים, נצרב על הגריל ומוגש בתוספת קרם ארטישוק ירושלמי, גזר קונפי, שום קונפי ופום סוטה של בטטה ותפוח אדמה.

איפה: יצחק נפחא

לפרטים נוספים: 08-6109109

 גיגסי- קרדיט גיגסי סינמה ספורט בר

קמפאי

גם במסעדת קמפאי מכינים לכם תפריט צבעוני ומיוחד! באווירת סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה יחכו לכם שלל מנות שף, למשל: פוג'יקו רול - קוביות לוקוס טמפורה ברוטב מיסו יוזו על רול ירקות במעטפת סומסום, טמארי סושי- כדורי אורז סושי עם פטריות שיטאקה  קצוצות , בצל ירוק וסומסום קלוי במעטפת סלמון ,טונה ,דניס ,ילוטייל ואבוקדו על רוטב גומאדרה וקרם סומסום שחור, פילה בקר וכבד אווז – מדליוני פילה בקר טרי מרמת הגולן בקרמל סויה, מירין, ציר בקר   וכמהין שחורות, בטטות צלויות בדבש וג'ינג'ר, אספרגוס בגריל ובצל חרוך, ולקינוח בלאק שרי-בוואריית שוקולד חלב וקרמו דובדבנים, בראוני שוקולד,טוויל שוקולד פיסטוק וקולי פירות אדומים ,דיסק שוקולד מריר. מומלץ להזמין מקום מראש.

איפה: חיל ההנדסה 1.

לפרטים נוספים: 08-6655999

טמארי סושי במסעדת הקמפאי. צילום: יחצ

ערביקה

במסעדת ערביקה בעיר העתיקה יחגגו את השנה החדשה עם מוזיקה קצבית ושמחה, מנות ספיישל מיוחדות ומבצעי קוקטיילים 2+1! הסועדים יוכלו ליהנות גם מצלם המגנטים שידאג לתעד את החגיגות.

איפה: הרצל 12.

לפרטים נוספים: 08-6277801

ערביקה- צילום אביב נשנז

אגאדיר

אגאדיר באר שבע מזמין אתכם לחגוג את השנה החדשה באווירה מיוחדת, עם דיג׳יי, תפריט ספיישלים מיוחד והספירה לאחור המסורתית. בתפריט המיוחד לשנה החדשה תוכלו ליהנות מכוס יין או קוקטייל, מנה ראשונה (כרובית, קרפצ'יו בקר או סיגר מרוקאי), צ'ייסר מפנק, מנה עיקרית לבחירה (מקסי כבד אווז, בלאק אנגוס חזה אווז, דיאנא גבינת עיזים) ותוספת ליד (צ'יפס, טבעות בצל, שעועית ירוקה, קולסלאו או סלט ירוק). וכמובן אי אפשר בלי קינוח זוגי- סופלה, עוגת ביסקוויטים, שטרוייזל תות או מלבי. כל הטוב הזה יחכה לכם באגאדיר במחיר של 150 שקלים לסועד. תיהנו!

איפה: שדרות בן גוריון, באר שבע

לפרטים נוספים: https://www.facebook.com/events/2145188372397505/

 אגאדיר. צילום: יחצ

מילבה

בבר השכונתי של שכונה ד' חוגגים את השנה האזרחית החדשה בלב השכונה. במקום יהיה לכם תפריט שף ייחודי עם פיצות מיוחדות כמו פיצת כמהין- פיצה לבנה עם גבינת מוצרלה, שמן כמהין, ארטישוק ובטטה, ופיצה בלקנית- פיצה על בסיס פסטו עם חצילים וגבית עיזים. מעבר לכך כל הבירות והיינות ב-79 ₪ כל הערב עם צמידים ללא תחתית! וכמובן החוגגים ייקחו חלק בהרמת כוסית מסורתית בחצות!

איפה: שלמה המלך 2, באר שבע

לפרטים נוספים: 050-334-4618

 מילבה - קרדיט בן גבאי

חוגגים סילבסטר ביס פלאנט באר שבע

יס פלאנט באר שבע יציין את תחילת השנה האזרחית החדשה בחגיגה במתחם ה-VIP, עם מנות ייחודיות והסרטים הכי חמים! ב-31 בדצמבר, yes PLANET תחגוג את תחילת השנה האזרחית באירוע חגיגי ונוצץ במתחם ה-VIP בבאר-שבע. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע יוצאת דופן, ייהנו המבקרים מתפריט שף עשיר במיוחד עם מנות מיוחדות, קינוחים מפנקים וכמובן מזנון קולנוע חופשי וללא הגבלה.

בין המנות הייחודיות לאירוע: סליידר בורגר פורטובלו עם ממרח כמהין, מרק ראמן צלול על בסיס ירקות דאשי ושיטאקה, פאד תאי מוקפץ עם טופו וופל בלגי בניחוח וניל, שוקולד, תותים ושבבי עוגיות אוראו. בנוסף, ייהנו האורחים ממזנון קולנוע הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, שתייה קרה וחמה חופשי ללא הגבלה לאורך כל הערב.

המבקרים בערב השנה החדשה במתחמי VIP yes PLANET יוכלו ליהנות מהסרטים: "אקוומן" ו"גדולה מהחיים". מכירת הכרטיסים בעיצומה. פרטים נוספים באתר יס פלאנט

איפה: רחוב יצחק סלמה, מתחם ישפרו פלאנט.

לפרטים נוספים: https://goo.gl/pyYmzL

מתחם VIP. צילום: איל תגר

שנה טובה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ac739868-958f-4024-b3fd-f6141d53fa0d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה