הגאווה הדרומית בתכנית "The Voice"

$(function(){setImageBanner('6d41552a-ecef-439b-b81a-82789b8f1d7a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

היא החליטה לאזור אומץ ולנסות להגשים את החלום שלה- לשיר. כעת, היא מייצגת אותנו על המסך בתכנית המוזיקה "The Voice" בנבחרת של נסרין קדרי. הכירו את עינב נוה מעומר

עם המון תמיכה ואהבה מהסביבה שטוענת כי הקול שלה הוא קול מרפא ומרגש, עינב מעומר הגיעה ל"דה וויס" כדי להגשים את החלום הכי גדול שלה- לשיר. יצאנו להכיר את הגאווה הדרומית שמייצגת אותנו בתכנית, לשמוע על החוויה ועל הדרך שלה.

עינב היא חיילת, עוד מעט תהיה בת 20, נולדה וגדלה ביישוב עומר שליד באר שבע. כשהייתה קטנה עינב רקדה בחוג ריקוד ובהתעמלות אומנותית, אך המוזיקה תמיד ליוותה אותה לאורך הדרך. "התאמנתי המון, כל שבוע השתתפתי בתחרויות וזה היה מאוד אינטנסיבי. ובתקופה הזו תמיד גם המוזיקה ליוותה אותי, הייתי מגיעה הביתה ושרה מול הטלוויזיה, שרה ורוקדת", נזכרת עינב.

צילום פרטי

אך בגיל צעיר חלום הריקוד נעצר כשנפצעה בכתף והרופאים לא אישרו לה להמשיך. מאותו הרגע התמקדה עינב בעשייה המוזיקלית. היא שרה במשך עשר שנים בלהקת "צעירי עומר" כשהיא מופיעה בארץ ומייצגת את היישוב באירועים כמו המכביה, טקס הדלקת המשואות בהר הרצל וטקסים שונים. בנוסף, עינב הקפידה על שיעורי פיתוח קול, דאגה להתאמן שעות מול הפסנתר ואפילו עוסקת בכתיבה ויוצרת בעצמה.

תמיד חלמת להיות זמרת?

"אחרי הפציעה, המוזיקה הייתה מקום מפלט עבורי, ברגע שנאלצתי לעזוב את הריקוד לא לקחתי קשה את העובדה שלא יכולתי להמשיך כי היה לי את המוזיקה. הבנתי כמה שאני אוהבת את זה, הבנתי שהכל לטובה ומצאתי משהו שאני מתחברת אליו והוא עמוק בתוך הנפש שלי. הופעתי בטקסים של בית הספר ועם הלהקה הופענו המון ברחבי הארץ, אז שרתי וצברתי ניסיון על במות וזה נתן לי ביטחון. גם כשלא הייתי על הבמה המוזיקה תמיד הייתה איתי".

צילום מיכה לובטון Micha.loubaton

למה דווקא "דה וייס"? מה גרם לך לנסות לגשת לאודישן?

"כשהייתי נערה פחות התאים באותה תקופת זמן לנסות להשתתף בתכניות כאלו, הייתי מאוד צעירה והיה לי חשוב לא לוותר על הילדות שלי. עכשיו הגעתי למצב שאני רוצה לפרוץ, ממש חיכיתי לזה והרגשתי שאני מוכנה. בפורמט של "דה וייס" לא רואים מי עומד על הבמה ומקשיבים נטו לקול שלך, וזה חשוב כי זה מה שמשפיע על המנטורים האם להחליט להסתובב או לא. זו תכנית מוזיקה והקול שלך זה מה שחשוב".

באודישן שלה, בחרה עינב לבצע שיר של המנטור עברי לידר, "נסיכה שלי", ומאוד חששה מהתגובות שתקבל. "עברי הוא אמן שאני מאוד מעריכה אז חששתי והייתי לחוצה, אבל ברגע שעליתי על הבמה הכל נרגע. על הבמה פתאום עלה לי הביטחון, הגעתי למקום שנוח לי בו, פתחתי את הכל ולמרות הלחץ והחשש, שרתי והתמקדתי בביצוע", עינב משתפת. היא מוסיפה ואומרת שבאותו הרגע התמקדה בעיקר בביצוע ולא במחשבה האם אחד המנטורים יסתובב או לא. "הייתי מרוכזת ומאוד נהניתי על הבמה. ברגע שנסרין הסתובבה נפתחתי יותר, מאוד התרגשתי ושמחתי שאני בפנים ועברתי את זה כי לא כל כך האמנתי בעצמי, אז זה נתן לי עוד ביטחון בעצמי, זו הייתה תחושה מדהימה".

בשלב הדו קרב ששודר אתמול (יום ג'), עינב התמודדה מול אלמוג כהן. הן בחרו לשיר את "אהבה כזו" והקרב אף הוגדר כקרב הסלסולים של נסרין, כשאלמוג ועינב לא איכזבו ונתנו ביצוע עוצמתי. המנטורים היו בהלם מהקול הגדול של שתיהן ונסרין טענה שהביצוע היה הכי יפה בתוכנית אתמול. לאחר התלבטויות נסרין בחרה להמשיך עם עינב בנבחרת שלה.

את הנציגה הדרומית שלנו בתחרות, חשוב לך להתקדם בתחרות ולהצליח? להסב גאווה לכל מי שצופה בך?

"ברור, זו גאווה גדולה עבורי לייצג את היישוב שלי והדרום כולו ואני מפה רק רוצה להצליח. זה צעד קטן בדרך לחלום הגדול שאני רוצה להגשים, אני חולמת על זה מגיל קטן וזה מאוד מרגש אותי. אני מרגישה מוכנה לצאת לדרך, אני לוקחת את ההזדמנות ומקווה שאצליח לעלות עם זה הכי גבוה שיש. זו קפיצת המדרגה שאיתה אני מקווה להגיע רחוק".

איך התגובות שקיבלת עד עכשיו מהחברים והמשפחה? האנשים ביישוב ובאזור?

"זיהו אותי וממש התרגשתי וגם הייתי קצת נבוכה, יש תגובות חיוביות שמחממות את הלב. שולחים לי הרבה הודעות, אנשים שאני לא מכירה, וזה מאוד מרגש שאנשים שלא מכירים אותך אומרים לך שאת שרה יפה, שאת מרגשת אותם... זה עוד חיזוק שעושה לי טוב, זה לא רק מהסביבה הבטוחה והקרובה שלך, אלא אנשים שלא מכירים אותך ותומכים וזה לא מובן מאליו. זה מחמם את הלב וכיף לשמוע".

בהצלחה לעינב בהמשך הדרך!

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('0880b0a0-6b3c-4270-983b-243c13031554','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה