גאווה באר שבעית ב'מגן דוד דרום'

$(function(){setImageBanner('13151c95-4e99-4bef-a167-8439c2ac15a9','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

הוא נולד וגדל בבירת הנגב וכעת אתם רואים אותו בכל שבוע על המסך בתכנית החדשה 'מגן דוד דרום'. הכירו את איתמר מלול

לאחרונה עלתה ברשת 13 הסדרה הקומית החדשה 'מגן דוד דרום'. אחד מהשחקנים הראשיים בסדרה הוא השחקן הבאר שבעי איתמר מלול. חלקכם אולי יזכרו אותו מהפינות הקומיות שעשה בתכנית "דידי לוקאלי" עם דידי הררי, מתכנית השעשועונים "לילה לבן" או מתפקידי אורח בסדרות כמו "החברים של נאור", "אננדה" ו"חברות". אבל היום הוא מגיע ללב הפריים טיים ומרגיש שזה הזמן שלו: "אני עובד הרבה שנים בתחום ומשקיע, כשקיבלתי את התפקיד הרגשתי מוכן".

הוא נולד וגדל בבאר שבע, חי עם משפחתו בשכונה י"א עד הצבא ולאחר מכן עבר לתל אביב, אך עדיין מגיע לעיר לבקר את המשפחה בסופי שבוע. לפני שנכנס לעולם המשחק בגיל 28, היה שף ועסק בכלל בתחום הקולינריה בארצות הברית. כשחזר לארץ החליט ללמוד משחק ב"סמינר הקיבוצים" ולהתמחות במשחק מול מצלמה. יחד עם משה אשכנזי הם יצרו את מופע הבידור "אשכנזי ומלול" ואף הופיעו, כאמור, בתכנית הרדיו המצליחה "דידי לוקאלי". כיום, מלול מנהל את בית הספר למשחק של סוכנות image בתל אביב ומעביר קורסים למשחק מול מצלמה, יחד עם הבמאי אריק לובצקי ועם עומר ברנע. במקביל אתם יכולים לראות אותו בכל שבוע בסדרה הקומית החדשה 'מגן דוד דרום' ברשת 13.

צילום ענבל מסיקה

בסדרה 'מגן דוד דרום' נפגוש צוות של אנשי רפואה חסרי רסן, בעייתיים ולא מיושבים בדעתם. בהתאם ליכולותיהם והתנהגותם השנויה במחלוקת, צוות החובשים מטפל באחד האזורים הכי משעממים בישראל- ים המלח. בולענים, מחלות עור, תיירים מיובשים, שיעמום אינסופי ומועצה אזורית מושחתת הם עניין שבשגרה עבור הצוות. כשהם מקבלים הודעה על כך שתחנת ההצלה שלהם עומדת להיסגר, הם מחליטים להיסגר על עצמם ולעשות עבודה טובה שתציל את העבודה שהם כל כך שונאים. מלבד מלול, בתפקידים הראשיים תמצאו שורה של שחקנים קומיים כמו רוברט הניג, ישראל פיטרמן, שלומי טפירו, מוריה בן הרוש, גיא גורביץ, יעל טל, וגם שלושת היוצרים, אופיר, שראל ואלעד אשר משתתפים בסדרה כשחקנים.

ספר על הדמות שלך בסדרה

"זו דמות טראגית, עודה היה נשוי חמש פעמים וכל הנשים שלו בגדו בו עם אחים שלו. הוא עלה לארץ בתקווה שיימצא אהבה... הוא בן 33, דתי, לא מבין כל דבר ומתקשר עם הסביבה בדרך שלו. זו דמות שהיה לי עונג רב לעשות אותה, יחד עם יוצרי הסדרה אופיר לובל, שראל פיטרמן ואלעד חן, שנתנו לי הרבה כוח להוציא את הדמות כמו שרציתי ברמה הגבוהה ביותר".

 

איך אתה מסכם את החוויה שלך מהצילומים והעשייה של הסדרה?

"כשקיבלתי את התפקיד הרגשתי שהייתי מוכן. אני הרבה שנים עובד בתחום ומשקיע, ואחרי כל השנים הקשות שאתה עובר עם אודישנים ופתאום זה קורה, זה כיף גדול. אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו, תמיד ממשיך לעבוד קשה ולהתקדם. התגובות על הסדרה מדהימות, אנשים נקרעים מצחוק מהסדרה וזה כיף גדול. הסדרה רק התחילה וכבר נהנים ממנה אז זה טוב, אני כמובן אשמח לשמוע עוד תגובות גם מאנשים ברחוב ובעיר, זה הקהל האמיתי"

אתה חושב שלשחקנים מהפריפריה יש פחות הזדמנויות להצליח לעומת שחקנים שמגיעים מהמרכז?

"לא, זה כבר לא מה שהיה פעם. אני לא מאמין בזה. בעבר, לי לא היו לי הזדמנויות להתפתח בדרום, רציתי ללמוד משחק ולא הייתה אפשרות אבל המצב כבר אחרת לגמרי. בלי קשר, אני מאמין ברצון ותשוקה של בן אדם שרוצה להשיג משהו ויש לו מטרה וזה לא משנה איפה אתה נמצא. אם אתה רוצה אתה תלך ללמוד, לצבור ניסיון ולהתקדם. מי שנכנס לתחום המשחק צריך לדעת שזו דרך ארוכה, עבודה קשה והרבה השקעה".

 צילום רם שני

ובכל זאת, איך אתה זוכר את באר שבע בתור ילד?

"גדלתי בשכונה י"א, אני זוכר את הילדות כמאוד טובה בבאר שבע. היה לי בתור נער תכנית רדיו עם אלה גוטמן, בזמן הצבא עשיתי תכנית ברדיו דרום עם צ'אפי הליצן... אהבתי לגדול בעיר ואני עדיין חוזר מידי פעם לבאר שבע לבקר את ההורים והמשפחה".

למה אתה הכי מחובר פה בעיר?

"באר שבע זה סנטימנטלי בשבילי, תמיד יש לה מקום אצלי בלב. תמיד כשאני מגיע בסופי שבוע לביקור עולים זיכרונות הילדות... אני נוסע ועובר בכל מיני מקומות בהם ביליתי כילד וכנער וזה מרגש אותי. באר שבע לא נראית בכלל כמו שאני גדלתי בה, היא השתנתה והתפתחה מאוד לטובה. היא יותר יפה ומאוד מפותחת מבחינה תרבותית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('51f28157-9e23-4540-b811-d9aef395aa6d','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה