בואו לגלות איפה הכי שווה לבלות בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('11af89dc-7655-46c1-8ed1-e63f5743f7fc','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

באר שבע, המטרופולין הגדול של הנגב, הפכה בשנים האחרונות למוקד תיירותי המציע מגוון רחב של פעילויות לילדים, הורים, סבים וסבתות וגם לזוגות צעירים. עיריית באר שבע באמצעות החברה הכלכלית - מינהלת העיר העתיקה והתיירות, מזמינות אתכם לבנות לעצמכם את חבילת הסופ"ש המושלם לכל המשפחה בבאר שבע

במהלך שלושה סופי שבוע בחודש מרץ- 6-7.3, 13-14.3, ו- 20-21.3, אתם מוזמנים לחוות את העיר העתיקה של באר שבע, בה תוכלו למצוא עולם מלא של תיירות, היסטוריה, תרבות, צבעים, סיפורים, ריחות וטעמים. העיר מציעה למבקרים הרבים שמגיעים אליה מרחבי הארץ והעולם, שלל אטרקציות תיירותיות ותרבותיות, אתרי לינה וקולינריה ייחודיים ואיכותיים מהם ניתן להנות במהלך סופ"ש שלם בבירה הדרומית ובין היתר לחגוג באווירה צבעונית את חג הפורים. 

פארק קרסו למדע

במסגרת סופ"ש בב"ש, פארק קרסו למדע מזמין אתכם ליהנות מסופ"ש שכולו מדע FUN. הפארק מציע מוזיאון אינטראקטיבי וגן משחקי מדע בסטנדרט בין לאומי ו10 תערוכות שונות בנושאי מדע. כל המוזיאון מתוכנן ומעוצב כ"משחק" מעורר מחשבה, המאפשר לילדים לרכוש ידע, תוך כדי התנסות חווייתית.

המבקרים במוזיאון ייהנו ממגוון מתחמי משחק ותערוכות אינטראקטיביות, גן משחקי מדע "לונה פארק מדעי", תערוכת "דינוזאורים ענקי הפטגוניה", סדנאות יצירה צבעוניות, מתחם FUN ZONE לילדים ועוד שלל הפתעות. בסופ"ש 6-7.3, יתקיימו סדנאות יצירה צבעוניות במיוחד לחג פורים- הכנת מסכות מדענים. סוף השבוע שלאחריו, 13-14.3, יוקדש ליום הולדתו של גדול המדענים אלברט איינשטיין ויום הפאי. בסוף השבוע שיחתום את הפעילות 20-21.3 המבקרים ייהנו מחדר בריחה מגניב ביותר- הקוד בקצה המנהרה.

הפעילות מתאימה למשפחות וילדים החל מגיל 4 (ילדים עד גיל 5 ללא עלות). הכניסה בתשלום - 45 ₪ למבוגר/ ילד תושב ב"ש, 59 ₪ למבוגר/ ילד תושבי חוץ.

לפרטים נוספים   www.sci-park.co.il

טלפון: ,08-6252600 פקס: 08-6252607 כתובת: רחוב העצמאות 79.

 לונדע בבאר שבע. צילום: גיל נמט קקטוס

לונדע ופארק הילדים

במסגרת סופ"ש בב"ש אתם מוזמנים לבקר במוזאון הילדים של באר שבע – הלונדע, מוזאון חוויתי לכל המשפחה המעודד למידה באמצעות משחק. במוזאון כ 50 מתקני משחק הפזורים ב 4000 מ"ר ומחולקים למתחמים בנושאים שונים: אומנות, מוזיקה, כדור הארץ והעולם, רגשות, שפות ועוד. במוזאון שתי חצרות פעילות מרהיבות, קפיטריה וסדנאות יצירה.

פעילות מיוחדת "לונעפארק הילדים" תתקיים בימי שבת 7.3, 14.3, 21.3 - המבקרים יוכלו להנות מסיור חוויתי מודרך, שיצא מפארק הילדים. הסיור יכלול משימות משחק עם תחנות הדרכה ופעילויות ברחבי הפארק לכל המשפחה. הסיור יסתיים במשחק בלונדע עם סדנת יצירה מקורית ומפתיעה לבילוי משפחתי, עד שמתעייפים.

שעות פעילות "לונעפארק הילדים" ימי שבת בין השעות 11:00-13:00. שעות פעילות פארק הילדים: 09:00-20:00.

הפעילות בתשלום – מבוגר/ ילד ב 45 ₪, ילדים עד גיל 5 חינם, מחיר מיוחד לתושבי ב"ש. הפעילות מומלצת מגיל 5+.

הזמנת כרטיסים מראש באתר: www.lunada.co.il

 צילום: באדיבות נגב ZOO

נגב ZOO

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר בנגב ZOO, לחדד איתנו את החושים ולצאת למסע בעקבות בעלי החיים הליליים והמרתקים. בנגב ZOO יתקיימו במהלך סופי השבוע הדרכות, מפגש עם נחש, פינות יצירה והכנת מסכות של בעלי חיים, האכלות והדרכות מגוונות, הכנת בועות סבון ועוד המון הפתעות. ההפעלות יעסקו בחוש הטעם, חוש המימוש, חוש השמיעה, חוש הראייה וערך שיתוף הפעולה.

שעות פעילות בימי שישי בין השעות 9:00-14:00 ובימי שבת בין השעות 9:00-17:00, הפעילות תתקיים בסופי השבוע 6-7.3, 13-14.3, 21-21.3.

מחיר: תושב באר שבע- 33 ₪, אורח 38 ₪. התשלום החל מגיל שנתיים. 

לפרטים נוספים חפשו בפייסבוק NEGEV ZOO.

גודמן, בית הספר למשחק של תיאטרון באר שבע

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר בגודמן, בית הספר למשחק של תיאטרון באר שבע ולצפות בקלאסיקה האלמותית אנטיגונה, המעלה שאלות פוליטיות, אנושיות ומוסריות, המאתגרות את האדם והחברה משחר ההיסטוריה.

ההצגה אנטיגונה, בבימוי כפיר אזולאי, תעלה בימי שישי ושבת בסופי השבוע 6-7.3, 13-14.3. מדובר בטרגדיה קלאסית יוונית, בבימוי עכשווי, שעוסקת בהחלטות של אנטיגונה- האם לציית לחוק לא צודק ולהעדיף להקריב את הכל למען כבוד המשפחה. מוזמנים להינות מההצגה האיכותית בבית הספר למשחק גודמן של תיאטרון באר שבע.

מחיר: 50 ₪. ההצגה תתקיים ב6.3, 7.3, 13.3, 14.3 בשעה 20:30. לרכישת הכרטיסים :  08-6464940

לרכישת כרטיסים https://goo.gl/dLKtov  או 08-6464940

תיאטרון באר שבע

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר בתיאטרון באר שבע ולצפות בהצגה "לא משלנו", קומדיה ישראלית שנונה המגלמת את סיפורם של דיירי בית האבות, בעוד שיושב ראש ארגון יוצאי הפלמ"ח מגיע לביקור ומבקש לצלם את הדיירים לסרט דוקומנטרי על הפלמ"ח. העלילה מסתבכת כשסעדיה, קשיש תימני שעלה ארצה אחרי קום המדינה, מבקש מעמוס להשתתף בסרט. ההצגה תעלה ביום שבת, 14.3, בשעה 20:00.

התיאטרון מציע גם הצגת ילדים "שיר לשירה", הצגה מוזיקלית המשלבת שירים של יהונתן גפן. ההצגה מגלמת את סיפורים של ענת, שירה וגיורא המתכוננים יחד עם דיקלה, המדריכה שלהם, להופעה בחגיגות יום הולדת למושב נהלל ושל יוני, האחיין התל אביבי של דיקלה, מגיע להתארח במושב למספר ימים ומוצא את עצמו בעיצומן של ההכנות. ההצגה תעלה ביום שבת 21.3 בשעה 11:00.

לפרטים נוספים: 2690 * להזמנת כרטיסים www.b7t.co.il

 השוק העירוני באר שבע

השוק העירוני

בשוק העירוני המתחדש של באר שבע מעל לארבע מאות חנויות, מעל למאתיים דוכנים, ושלל דוכני מזון של עדות שונות. מעברו של השוק ליד מגרש החניה, מתקיים שוק פשפשים רצפתי יומי במקביל לשוק העירוני שבו ניתן לרכוש דברי יד שנייה, סדקית, עתיקות ובגדים.

במסגרת אירועי סופ"ש בב"ש, יתקיים בסופי השבוע 6-7.3 ו- 13-14.3 "ארט-שוק" - יריד אומנים בו ימכרו אמני העיר את מרכולתם ויהוו תוכן משלים לתוכן הנמכר בשוק, כמו: תמונות והדפסים, קרמיקה, קקטוסים ועצים, ארנקים ואקססוריז ועוד. בנוסף, דוכני אוכל בעשייה ביתית: ריבות, עוגיות, מלבי וכו'. בסופש של ה20-21.3 תתקיים הפעלה חווייתית בשיתוף תאטרון הפרינג' – "היוונייה".

ההשתתפות בפעילות ללא עלות.

שעות הפעילות של ארט שוק- 10:00-15:00, שעות הפעילות של היוונייה 11:00-15:00.

כתובת: השוק העירוני באר שבע, בסמוך לתחנה המרכזית ברחובות דרך חברון, רמב"ם, ואשל דוד. 

מרכז הצעירים באר שבע. צילום: מרכז צעירים

מרכז הצעירים

מרכז הצעירים הוא מוקד תרבות ייחודי המשמש כבית ליוצרים ואמנים. המרכז הוקם במטרה לתת מענה מקצועי לאוכלוסיית הצעירים בעיר באר שבע וסביבתה. המקום מציע מגוון פעילויות: חוגים וסדנאות בתחום אומנויות הבמה, חדרי חזרות, אולפן הקלטות, אולפן טלוויזיה, אולם מופעים, גלריית אמנות ועוד. במסגרת אירועי סופ"ש בב"ש, מרכז הצעירים מציע מגוון הופעות סטנד אפ. בסופ"ש 6-7.3, יופיעו גיורא זינגר ואלי ומריאנו. בסוף השבוע שלאחר מכן, 13-14.3 יופיעו יונתן ברק ונדב אבקסיס ובסופ"ש 20-21.3, יופיע קובי מימון.

אלי ומריאנו הצמד שגורם למדינה שלמה לצחוק. צמד הקומיקאים המוביל בישראל, במופע בידור חדש. כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת" אשר הטביעו את חותמם בפניה של תרבות הבידור בישראל.

גיורא זינגר במופע שלו גיורא מספר לכם איך זה להיות ישראלי שנולד בארץ למשפחה רוסית, יגרום לכם לתהות שוב האם אתם מרוצים מהזוגיות שלכם ויזכיר לכם למה יצאתם לפרויקט תגלית בצבא. גיורא, הסטנדאפיסט עם השם המוזר, מפצה על זה עם המון חוש הומור, חדות וכריזמה, ומוכיח שלא חייבים לרדת נמוך כדי להצחיק עם סטנדאפ איכותי ונקי מגסויות. מופע סטנדאפ שיגרום לכם לצחוק, להסתכל במראה ולהבין שאף אחד אינו מושלם.

יונתן ברק דוגו אמנים בשיתוף עם שמיגי הפקות גאים להציג- יונתן ברק 2020. מופע רביעי, חדש ואנרגטי מלא בצחוק והומור.

נדב אבקסיס במופע יעסוק נדב בסוגיות כמו איזה כיף כשהילד נגמל מהחיתולים, אבל איזה קשה זה עד שמגיעים לזה. למה מבקשים מהנהג של המונית להפעיל מונה ולא מחיר קבוע מראש, ואח"כ מצטערים על כל דקה, איך זה שפעם היה קל למצוא איזה שירותים ציבוריים הם לנשים ואיזה לגברים, והיום אתה צריך להפעיל וייז ועדיין לא להיות בטוח אם אתה צודק או לא, והשאלה הגדולה מכולם: "יש לו את הבעיה או אין לו? רגע, זה לא עובר?"

קובי מימון מופע הסטנדאפ של קובי מימון הוא מסע הומוריסטי בין עולמות ותובנות בקצב אש. קובי עולה על הבמה וההנאה שלו מדבקת. אהבת הבמה, ההבחנות הקטנות וההגשה האותנטית יוצרים מופע שתופס אותך מהרגע הראשון, מסתובב לך בראש וגורם לך לצחוק מהבטן.

לפרטים נוספים: 08-6205000. להזמנת כרטיסים  www.ticket4u.co.il/cat/19 כתובת: הרצל 12, העיר העתיקה, באר שבע.

 יס פלאנט באר שבע - קרדיט איל תגר

יס פלאנט

במסגרת סופ"ש בב"ש, מתחם הקולנוע יס פלאנט מציע למבקרים חוויה מתחת לים באולמות ה- IMAX הבלעדיים. הפעילות תתקיים בכל שבת בבוקר באולמות המתחם ויוקרן סרט הטבע הדוקומנטרי המרהיב, מבית היוצר של IMAX. בואו לפגוש יצורים תת ימיים מסתוריים ונדירים במבט מיוחד ומעורר השראה על היופי ועל נפלאות האוקיינוס. הסרט בדיבוב לעברית ואורכו כ-45 דקות.

בנוסף המבקרים לאורך כל חודש מרץ במתחמי  yes PLANET ב"ש יוכלו ליהנות ממיטב שוברי הקופות גם באולמות המיוחדים כמו: "קדימה" גם באולם ה-4DX , "בלאדשוט" גם באולם ה-4DX, "מקום שקט 2" גם באולם ה- IMAX, מולאן גם ב- IMAX "דוליטל" גם ב- IMAX ו-4DX  ועוד מגוון רחב של סרטים.

מחיר פעילות "מתחת למים": כרטיס בקופות הקולנוע- 40 ₪ כולל משקפי תלת ממד, מחיר כרטיס כולל משקפי תלת ממד באינטרנט-  44 ₪.

סינימה סיטי

במסגרת אירועי סופ"ש בב"ש, בואו להנות מאירוע "חגיגת קצב עם מיומנה לילדים" ביום שבת 7.3. להקת מיומנה מציגה מופע מוזיקלי חדש, קצבי ושמח במיוחד המחבר בין עולמות של ישן וחדש, נוסטלגי ועכשווי. בחגיגה הזאת כולם שרים, רוקדים, צוחקים ונהנים. המופע ישלב קטעים מוכרים ואהובים מתוך המופע המצליח לילדים "אדרבא", בשילוב קטעים חדשים המבוססים על מוזיקה וביצועים וחדשים לשירי ילדות שמחים. לפני תחילת המופע, אתם מוזמנים להשתתף בסדנת חימום קצרה ואנרגטית במיוחד בהנחיית השחקנים שעל הבמה.

משך המופע: 70 דקות ללא הפסקה, מתאים לגיל 3 ומעלה.

לפרטים ורכישה: www.cinema-city.co.il/location/17

 סיור טעימות. צילום באדיבות מינהלת העיר העתיקה

סיורי טעימות, אמנות והיסטוריה בעיר העתיקה של באר שבע

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לסיורים רגליים מרתקים בעיר העתיקה המיוחדת של באר שבע. בסיור נשוטט בין הסמטאות בעקבות סיפורים עתיקים וחדשים ונחווה את העיר דרך הטעם הייחודי רק לה, נכיר את המאפיינים התרבותיים של העיר ונבין מהו סוד האווירה הקסומה. במהלך הסיור נטעם מספר טעימות ונפגוש את האנשים שעומדים מאחוריהן.

סיורי הטעימות בעלות של 45 ₪ לאדם (מעל גיל 4) ובהרשמה מראש.

ההרשמה נעשית דרך אתר https://visitbr7.co.il/

הסיורים יתקיימו בכל יום שישי במסגרת סופ"ש בב"ש 6.3, 13.3, 20.3 - סיור ראשון יתקיים בין השעות 09:30-11:00 וסיור שני יתקיים בין 11:00-13:30 ויצאו מגן אלנבי, רחוב העצמאות פינת הרצל בעיר העתיקה.

מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לשמוע את סיפורו של אברהם אבינו, שהוא אבן הפינה של ההיסטוריה היהודית ושל העיר באר שבע. מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם מעניק הזדמנות בלתי רגילה  להתחבר חזרה לשורשים ולהכיר את אברהם מבראשית. הצטרפו אלינו למסע מרתק המספק הצצה מיוחדת להיסטוריה ונותן לכם הזדמנות להיות חלק מהסיפור. בסיור מופלא ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים, מיצג אורקולי וסרט בתלת מימד,  נצא למסע בנקודות משמעותיות בחיי אברהם אבינו ומשפחתו. לסיום נבקר בבאר העתיקה שבחצר המרכז ונהנה מפעילות יצירה בכדי חרס. משך הפעילות כשעה וחצי.

שעות פעילות: ימי שישי- 6.3, 13.3 בשעה 13:00, ימי שבת- 7.3, 14.3, 21.3 בשעה 11:00.

העיר העתיקה, דרך חברון 2, באר שבע, לפרטים והזמנות 08-6234613 (שלוחה 1)

הכניסה בתשלום – מחיר מבוגר 34 ₪, אזרח ותיק/תושב ב"ש/ילד 25 ₪, ילד מתחת לגיל 5 ללא עלות.

 צילום דיאגו מיטלברג

מתחם הקטר 70414

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לפתוח את יום השישי במתחם הקטר 70414 היפהפה. מתחילים עם קפה ונשנושים, ממשיכים להדרכה במתחם על קטר הקיטור המפורסם ומשם לתערוכה לתולדות העיר באר שבע של האוצר גואל דרורי. ובמיוחד ליום שישי- הסיפורים ייצאו מהתמונות בהרצאות אורח מיוחדות בהן המבקרים ייגלו את הסודות הכי הכמוסים של העיר. בכל שבוע הרצאה בנושא שונה. לאחר מכן תוכלו לסגור את הביקור במסעדה החדשה של המתחם שלנו בארוחה משובחת.

בימי שבת תוכלו להנות מ"חאן בעיר"- חוויה אותנטית חד פעמית בלב העיר באר שבע, אוהל אותנטי, זולות לישיבה מפנקת, הכנסת אורחים משכמה ומעלה ושלל אטרקציות מהנות לכל המשפחה ביניהן דוכני אוכל ברוח השבת – ג'חנון, פיתה לאבנה, ירקות חתוכים, חמוצים, כנאפה ומטעמים נוספים שיחממו לכם את החורף, מתחם יצירה לילדים עם שפע של ערכות יצירה עשירות ומהנות, משחקי קופסא, שש-בש, דמקה ושאר משחקים מוכרים למבוגרים והכל האווירה כיפית ומהנה במיוחד.

שעות פעילות בימי שישי 6.3, 13.3, 20.3 בין השעות 09:00-12:00, בימי שבת 7.3, 14.3, 21.3 החל מהשעה 09:00.

הכניסה למתחם הקטר חינם, חלק מהפעילויות בתשלום, בימי שישי קפה ומאפה + סיור + הרצאה ב40 ₪.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: :08-6234613 , [email protected]

המרכז להנצחת חיילי אנז"ק

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר במרכז אנז"ק, החושף נדבך חשוב ומספר את הסיפור של שחרור העיר באר שבע על ידי הצבא הבריטי במלחמת העולם הראשונה ובשיאו הסתערות פרשי אנז"ק על באר שבע. המבקר במרכז עובר מסע ליבשת אחרת, עובר מסע בזמן ומסע אל עצמו.

בימי שישי, תוכלו להנות מסיורים מודרכים ומרתקים שיצאו ממרכז אנז"ק דרך בית הקברות הבריטי ועד לקפה חם ומטעם מתוק במסעדת הקטר. החל מהתקופה העות'מאנית, דרך התקופה הבריטית ועד לקום המדינה, תיחשפו להיסטוריה המרתקת של שני האתרים, העיר העתיקה בבאר שבע מלאת הסיפורים ולשינויים שחלו בעיר באר שבע מאז ועד היום. המבקרים יקנחו את הביקור בשתייה חמה ומטעם מתוק תוצרת מסעדת מתחם הקטר. אורך הסיור כשעתיים וחצי וכולל הדרכה בשני האתרים ובמעבר ביניהם.

בימי שבת, המבקרים ייחשפו לסיור ייחודי הכולל סיפורים שלא סופרו אודות חיילי אנז"ק והפרשים האוסטרלים ממועד גיוסם בערבות אוסטרליה ועד לכיבוש העיר באר שבע. הביקור כולל ממצאים אותנטיים שנמצאו ברחבי הנגב והיום נמצאים במתחם ובחיזיון אורקולי היחיד מסוגו בארץ. לאחר מכן, המבקרים יבקרו בבית הקברות הבריטי הסמוך למכרז ומשם ימשיכו עם המדריך למתחם הקטר שם הם ייהנו מהדרכה מרתקת גם כן. משך זמן הסיור כשעתיים וחצי.

שעות פעילות בימי שישי 6.3, 13.3, 20.3 בין השעות 10:00-13:00 ובימי שבת 7.3, 14.3, 21.3 יתקיימו סיורים בשעות 10:00 ו-11:00.

הסיורים בימי שישי בעלות של 40 ₪ כולל קפה ומאפה, הסיורים בימי שבת בעלות של 30 ₪.

לפרטים נוספים: 08-6205004 או anzac.co.il

 מוזיאון הנגב צילום יחצ

מוזאון הנגב לאמנות ומוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח

מתחם המוזאונים בעיר העתיקה בבאר שבע כולל את מוזאון הנגב לאמנות ואת המוזאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח השוכנים במבנה הסטורי עם חצר ציורית ובהם תערוכות מתחלפות ותערוכות קבע. במסגרת סופ"ש בב"ש אתם מוזמנים לסוף שבוע משפחתי במתחם המוזאונים- מוזאון הנגב לאמנות והמוזאון לתרבות האיסלאם ועמי המזרח. בואו להשתתף במשחק חווייתי עם משימות וחידות לכל המשפחה ולגלות את אוצרות המוזאונים. הפעילות מיועדת למינימום 2 משתתפים הכוללים ילד מגיל 5 ומבוגר. על מנת להשתתף בהצלחה בפעילות יש צורך במכשיר חכם הכולל חיבור לאינטרנט ולנווטן (GPS).

אתר המוזאון: http://negev-museum.org.il/

כתובת: רחוב העצמאות 60, באר שבע | טלפון:   08-6993535

הפעילות תתקיים במהלך ימי שישי ושבת 6-7.3, 13-14.3, 20-21.3 בשעה 10:30, הפעילות בתשלום – ילד 20 ₪, מבוגר 35 ₪, משפחה (עד 4 נפשות) 70 ₪. 

גלריית טרומפלדור

גלריית טרומפלדור מהווה מרכז ראשון מסוגו, בשיתוף המחלקה לאמנות מאוניברסיטת בן גוריון. הגלריה הפכה בשנים האחרונות למוקד תרבות ותיירות מרכזי בעיר העתיקה בבאר שבע ונוצרה קהילה של יוצרים ויוצרות מכל תחומי האמנות הפועלים בה. גלריית טרומפלדור, שהוקמה ביוזמה ובמימון של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, עיריית באר-שבע וקרן רש"י, שמה לה כאחת ממטרותיה להציג אמנות מקומית ולקדם פעילות תרבותית בעיר העתיקה בבאר שבע.

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לצפות בתערוכה החדשה של גלריית טרומפלדור. התערוכה הינה תערוכת יחיד חגיגית של פרופ' חיים מאור, הנקראת "ליקוי מאורות", אוצרת ד"ר מעין אמיר. הכניסה חופשית.

"גלריית טרומפלדור: מרכז אמנות", רחוב טרומפלדור 19, באר שבע

לפרטים נוספים: דוא"ל: [email protected]

טלפון:  08-6247706, שעות פעילות ביום שישי 20.3 בין השעות 09:00-14:00

 סיור משפחות. צילום באדיבות מינהלת העיר העתיקה

השער לנגב - המרכז להתיישבות

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר במרכז להתיישבות בנגב- השער לנגב. בבניין בית בלומפילד של תנועת "אור" נמצא המרכז להתיישבות בנגב- מרכז הסברה, חשיפה ושיווק של מרחב הנגב והגליל. מרכז המבקרים החדש מספק הצצה לנגב מנקודת מבט מרעננת. באמצעות מיצגים אינטראקטיביים ומשחקים תחרותיים, המבקרים יכירו את ההתפתחות וההיסטוריה של הנגב ובעיקר יתנסו בסימולטור מנהיגות, לבניית עתיד הנגב ומקומו החשוב בעתיד המדינה.

הכניסה חופשית בשישי ושבת בין השעות 09:00-13:00, בתיאום מראש, תתאפשר כניסה של קבוצה מודרכת כל שעה עגולה ולפי תיאום.

כתובת: ההגנה 30, העיר העתיקה באר שבע. לפרטים נוספים: 050-2104256 , 1-800-215-216.

בית האמנים בנגב

במסגרת סופ"ש בב"ש, אתם מוזמנים לבקר בבית האמנים בנגב, המופעל על ידי עמותת “היוצרים בנגב”, ומתקיימות בו מגוון פעילויות וגלריות מתחלפות. בית האמנים שוכן במבנה מנדטורי יפהפה, בעיר העתיקה של באר-שבע ומנוהל בהתנדבות על-ידי עמותת היוצרים בנגב. זהו בית לאומנים וליוצרים מכל רחבי הנגב, בו מתאפשר קשר בלתי אמצעי בין הציבור ליוצרים ובו בזמן מתקיים בו מפגש מפרה בין היוצרים לבין עצמם.

ביום שישי ה6.3, בנוסף לגלריות המתחלפות, תוכלו להנות מחוויה מוזיקלית שתכלול קונצרט של כנר מהסינפונייטה וביום שישי ה20.3 יתקיים קונצרט של נגן מנדולינה של הסינפונייטה. הקונצרטים יחלו בשעה 11:00. האירועים יתקיימו בימי שישי בין השעות 10:00-12:30.

הכניסה לבית האמנים חופשית, הקונצרטים בתשלום סמלי של 40 ₪ למשתתף, 30 ₪ לחברי קתדרה.

פרטים בטלפון : 08-627-3828 או באתר  www.negevarts.com כתובת: האבות 55, העיר העתיקה. 

מתחם בית אשל

מתחם בית אשל הוא אתר היסטורי בעל חשיבות לאומית. מצפה בית אשל הוקם במסגרת תכנית "המצפים" בשנת 1943 יחד עם הקיבוצים רביבים וגבולות. המקום תפקד כנקודת יישוב וחווה חקלאית עד פרוץ מלחמת העצמאות, ועמד בגבורה במהלך המלחמה בהפצצות כבדות של הצבא המצרי. האתר שוקם וחודש על ידי קרן קיימת לישראל ומוכרז כאתר לאומי.

במסגרת אירועי סופ"ש בב"ש, המבקרים מוזמנים להנות מסיורים והדרכות במצפה, שיתקיימו כל שעתיים, משחקים לכל המשפחה, סולמות וחבלים, בינגו ועוד. ההשתתפות בפעילות ללא עלות.

סיור והדרכה במצפה כל שעתיים עגולות (פתוח בימי שישי).

כתובת: שלושת המצפים 1, פארק נחל באר שבע, לפרטים נוספים: 08-6232343.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('09f8f30a-0d0f-4c6e-acc4-64a784f834d7','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה