"גם אני חוגגת 60": פרויקט צילומים מיוחד לרגל יום האישה

$(function(){setImageBanner('21704cd0-6c11-4c05-baa7-ef2bfca65c2d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

שנת 2019 עומדת בסימן ציון 60 שנה לסורוקה. בששים שנות קיומו, הפך סורוקה מבית חולים קטן, למרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל המהווה נכס אסטרטגי למדינת ישראל. הצוותים בסורוקה מעניקים רפואה יוצאת דופן באיכותה תוך ראיית המטופל וצרכיו במרכז, והם מהווים מופת לחינוך ולמחקר רפואי

לציון יום האישה הבין-לאומי שחל ב-19.3.8 סורוקה גאות להגיש פרויקט צילומים מיוחד של נשות סורוקה שחוגגות 60 יחד עם בית החולים. כל אחת בסביבת עבודתה, מספרת מהו סורוקה עבורה, מהי הדמות הנשית שמהווה עבורה השראה ועוד.

שיהיה במזל טוב!

מזל כהן. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: מזל כהן

מקצוע: מזכירה רפואית

תפקיד: מזכירה במחלקה לפגים ויילודים

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1993

למה בחרתי במקצוע: בחרתי במקצוע כי אני יכולה לממש בו את הערכים שלי של סובלנות, הקשבה ומתן שירות למטופלים. בתפקידי זה אני רואה שליחות ורואה את המטופל וצרכיו לנגד עיני ועל כן אני מעניקה מקסימום שירות.

חזון/ אני מאמין: לראות את סורוקה ממשיך בתנופת הבנייה והחידושים שנותנים מענה לכלל האוכלוסיה באזור.

תחביב: בישול, אפיה וטיולים

מהו סורוקה בעבורך: סורוקה עבורי הוא הבית. הוא חלק בלתי נפרד מחיי. בית החולים היחיד בנגב המספק שירות לכלל האוכלוסייה באזור תוך השקעת מאמצים רבים להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר

מהי הדמות הנשית שהיוותה עבורך השראה: מבחינה אישית- אמא שלי, שהתאלמנה בגיל צעיר וגידלה למופת 10 ילדים בכוחות עצמה. מבחינה מקצועית- אלונה ברקת, שהצליחה לחולל מהפך בתחום הספורט והביאה את העיר ב"ש להישגים ואליפויות ושינתה את התרבות בעיר ובכך נטלה חלק משמעותי בשינוי החברתי בעיר.

ד"ר סבטלנה שוליק. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: ד"ר סבטלנה שוליק

מקצוע: רופאה מרדימה

תפקיד: רופאה מרדימה במרפאת כאב

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1998

למה בחרתי במקצוע: תמיד עניין אותי לעזור לאנשים על מנת שלא יסבלו מכאב. מדובר בעבודה שמצריכה משאבים נפשיים, פיזיים ושכליים.

חזון/ אני מאמין: תמיד לעשות כמיטב יכולתי על מנת לסייע לאנשים להרגיש טוב ולהיות מאושרים

תחביב: לטייל

מהו סורוקה בעבורך: בית

מהי הדמות הנשית שהיוותה בעבורך השראה: אין מישהי ספציפית. אני מאמינה שבכל אחת מן הנשים שהכרתי בחיי לקחתי משהו. בכל אישה באשר היא יש משהו מיוחד.

צילה גרציה צציק. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: צילה גרציה צציק

מקצוע: אחות מוסמכת

תפקיד: מנהלת סיעוד מרפאות ילדים ע"ש סבן

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 2003

למה בחרתי במקצוע: המקצוע נותן לי אפשרות לעזור. להקל על סבלם של מטופלים, ילדים ומבוגרים כאחד. המקצוע דורש מקצועיות אחריות וחמלה, ומעניק לי את היכולת להושיט יד לאנשים במצבי משבר.

חזון/ אני מאמין: שאת צריכה לקום בבוקר עם תחושת שליחות, ממוקדת מטרה. לדעת שאפשר להתגבר על כל מכשול ולהעביר את האנרגיות הטובות האלו והאמונה למטופלים.

תחביב: לטייל בעולם

מהו סורוקה בעבורך: יותר מבית. את רוב שעות היום שלי אני מבלה כאן בניהול וטיפול בחולים. נהנית לקום כל בוקר לעבודה כי אני יודעת שיש מי שזקוק לי ולי יש מה לתת. ארגון שאני גאה להיות שייכת לו, יום יום.

מהי הדמות הנשית שהיוותה עבורך השראה: מרגרט תאצ'ר- אשת הברזל. "יתכן ויהיה עלייך להילחם בקרב יותר מפעם אחת על מנת לנצח"

איריס רז. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: איריס רז

מקצוע: מיילדת ופסיכותרפיסטית מוסמכת המטפלת בנשים שחוו אובדני הריון, טראומה בלידה , חרדה ודיכאון.

תפקיד: מרכזת תחום בכירה - פיתוח מקצועי בסיעוד

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1994

למה בחרתי במקצוע: בחרתי בלימודי הסיעוד כי היה לי ברור שאני רוצה להיות מיילדת. מיילדת בעיני הוא המקצוע המשמעותי ביותר, הנמצא באחד הצמתים המרכזיים בחיים. היכולת של המיילדת להפוך את הלידה לחוויה מעצימה הינה בעלת השפעות והשלכות רבות על היולדת, בן/בת זוגה המשמעותי/ת לה והתינוק.

חזון/ אני מאמין: בתור מיילדת : אני מאחלת לנשות מדינת ישראל כי המצב של: "מיילדת לכל יולדת " יתגשם מתוך הבנה כי המיילדת היא אשת המקצוע המרכזית והמשמעותית הצריכה לטפל באישה במהלך ההיריון, הלידה ובתקופה שלאחר הלידה. ובתור מרכזת תחום בכירה פיתוח מקצועי בסיעוד: אני מאמינה ביכולת האחות לשלב עבודה ולימודים מתקדמים במטרה למצב ולבסס את מעמדה המקצועי כעוגן המרכזי המוביל את הטיפול בחולה ומשפחתו.

תחביב: פעילות גופנית

מהו סורוקה בעבורך: מקום עבודה , מרחב חברי , מקום בו אני משקיעה את יכולתי וגאה להיות חלק ממנו.

מהי הדמות הנשית שהיוותה בעבורך השראה: לאורך השנים היו כמה דמויות ומכל אחת למדתי משהו משמעותי שלקחתי איתי. בשנים האחרונות רונה רמון זיכרה לברכה חיזק בי את התובנה מהם הכוחות הנמצאים באדם , איך אוספים אותם ובוחרים בחיים, וממנפים אותם לעשייה כל כך משמעותית.

מסעודי שם טוב. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: מסעודי שם טוב

מקצוע: מזכירה רפואית

תפקיד: מזכירה בארכיון רשומות רפואיות

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1990

למה בחרתי במקצוע: התחלתי את עבודתי בסורוקה כעובדת כללית במטבח וקודמתי לסגנית מנהלת המטבח. אחרי כ-19 שנה הציעו לי לעבור לעבודה מזכירורתית והוצע לי התפקיד הנוכחי. בתפקיד אני מביאה איתי את יכולת הארגון והסדר שלי.

חזון/ אני מאמין: המוטו שמנחה אותי בחיים היא האמונה שאפשר, כמו הפתגם שאומר "אם תרצו אין זו אגדה.."

תחביב: קריאת ספרים

מהו סורוקה בעבורך: סורוקה מהווה עבורי בית שני כבר כמעט 30 שנה

מהי הדמות הנשית שהיוותה בעבורך השראה: שתי נשים. רונה רמון ומרים פרץ שתיהן נשים משכמן ומעלה. למרות כל מה שעברו בחייהן בחרו בחיים והמשיכו לתת מעצמן למען האחרים.

יפה נדזר. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: יפה נדזר

מקצוע: אחות מעשית

תפקיד: אחות במחלקה לכירורגית ילדים

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1980

למה בחרתי במקצוע: תמיד חלמתי להיות אחות, עניין אותי הקשר והמגע לאנשים. בהיותי ילדה התחפשתי לאחות, וביום יום הייתי הולכת למרפאה בשכונה ועוזרת לאחות. בצבא הייתי חובשת.

חזון/ אני מאמין: יש לי רצון חזק, אהבה ויכולת עידוד ונתינה גבוהים מהרגיל כלפי המטופלים ובני משפחותיהם. החיוך והמגע הרגוע, הסבלנות התמיכה וההבנה. יש לי אנרגיה אין סופית כמו ביום הראשון לעבודה. מקווה להמשיך להיות בריאה ולעשות את עבודתי נאמנה

תחביב: ריקודי בטן

מהו סורוקה בעבורך: הבית השני שלי. גאה במקום עבודתי במקום שבו צמחתי והתפתחתי מקצועית ואישית

מהי הדמות הנשית שהיוותה בעבורך השראה: אמא שלי, שלימדה אותי לנהוג בכבוד, בהערכה וברגישות למטופלים ולבני משפחותיהם.

לודמילה שיכמן. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: לודמילה שיכמן

מקצוע: אחראית משק

תפקיד: אחראית משק במיון נשים

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 2000

למה בחרתי במקצוע: בהכשרתי עוד באוקראינה הייתי מהנדסת בניין, כשעליתי לארץ ללא שפה מצאתי את העבודה ומאז נשארתי שם.

תחביב: מנגנת בפסנתר, בישול

מהו סורוקה בעבורך: בית שני שלי

מהי הדמות הנשית שהיוותה בעבורך השראה: מרלין מונרו. אני מעריכה את האומץ והתעוזה שלה ללכת אחרי מה שהיא האמינה בו.

רותי טלגאוקר. צילום: אדווה שלהבת ברזילי

שם: רותי טלגאוקר

מקצוע: אחות מוסמכת

תפקיד: אחות במלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה)

שנת תחילת עבודה בסורוקה: 1995

למה בחרתי במקצוע: תמיד אהבתי לעזור לזולת ותמיד חלמתי להיות אחות

תחביב: לשיר ולצייר ולשחק עם נכדתי

מהו סורוקה בעבורך: מיון סורוקה שהוא המיון הגדול ביותר בישראל, הוא הבית השני שלי. צריך אופי מיוחד כדי לעבוד בחדר מיון- עבודה אינטנסיבית שמצריכה תשומת לב אדירה להרבה מטופלים. כל מטופל מגיע ברגע הכי קשה לו ואני וחבריי עושים ככל שניתן כדי לעטוף אותו ולתת לו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. התחלתי את עבודתי בסורוקה בגיל צעיר, כל נעוריי עברו שם ובו התעצבה אישיותי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('95ae3bec-70fa-4717-a388-12450a49db2c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה