$(function(){setImageBanner('c2c89e37-0af9-4b12-9dfc-ef4dc3a123dd','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

הידעתם שכ-30% מאתרי האינטרנט במרחבי הרשת פועלים על גבי מערכות וורדפרס? הידעתם ש-22% ממאה אלף האתרים הנצפים ביותר בעולם הינם אתרי וורדפרס? ועם כאלו עובדות ונתונים זה הזמן לדעת הכול בניית אתרי וורדפרס.

בניית אתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס – מה זה בכלל?

וורדפרס (WORDPESS) היא למעשה מערכת קוד פתוח לעיצוב ובנייה של דפי אינטרנט ואתרים. מערכת זו הושקה לראשונה בשנת 2003 ומאז ועד היום היא ביססה את מעמדה כאחת ממערכות הפיתוח האופטימאליות ביותר לצרכי עיצוב ובניית אתרים ברשת. מכיוון שמדובר במערכת קוד פתוח, ה- WORDPESS מאפשרת עדכונים והטמעת שינויים באתר בכל רגע נתון וכל זאת באמצעות תבניות WORDPESS המפותחות על ידי אנשי פיתוח מכל קצוות העולם.

בעבר הלא כל כך רחוק, מערכות ה-וורדפרס שימשו בעיקר לצרכי הקמתם של דפי בלוג באינטרנט, אך כיום מערכות הוורדפרס מאפשרות תהליכי בנייה ועיצוב של כל סוגי האתרים ברשת, החל מאתרי תדמית ממותגים, דרך אתרי מסחר מקוון ועד לאתרי מידע המכילים כמות אדירה של דפי אינטרנט תחת אותו דומיין. את אתרי הוורדפרס ניתן לבנות ולעצב באמצעות שני תהליכי בנייה שונים באופיים ומטרתם, האחד, עיצוב ובניית אתרי וורדפרס באמצעות תבניות עיצוב מובנות, והשני, עיצוב ובניית אתרי וורדפרס מבוססי תבניות עיצוב מותאמות אישית (COSTUM MADE) ותוספי וורדפרס

אתר וורדפרס על בסיס תבניות עיצוב מובנות – לאיזה מטרות הוא מיועד?

אחת מהשיטות המהירות והזולות ביותר להקמתם של אתרי וורדפרס היא באמצעות תבניות וורדפרס מובנות המסופקות לכם באופן חינמי או תמורת סכום סמלי. תבניות אלו מיוצרות לרוב על ידי מפתחי וורדפרס הפועלים מחוץ לישראל ולכן נדרש להן הליך המרה לעברית שבחלק מהמקרים עלול פגוע בצורה כזו או אחרת בנראות ותפקוד האתר. השימוש בתבניות אלו טוב ונכון עבור אתרי וורדפרס למטרות הפעלת בלוג אינטרנטי והוא אינו מותאם לאתרים בהם קיימת חשיבות לעיצובם הייחודי של דפי האתר, נראות האתר והשימוש באתר לצרכי פרסום, שיווק וקידום ברשת.

אתרי וורדפרס COSTUM MADE- מה חשוב לדעת עליהם?

אתרי וורדפרס COTUM MADE הם למעשה אתרי אינטרנט מבוססי תבניות ועיצוב בהתאמה לצד תוספי וורדפרס בקוד פתוח המאפשרים לבעלי האתר ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: עיצוב ייחודי המותאם למטרות האתר וקהלי היעד אליו הוא מכוון, אתרים רספונסיביים המותאמים לכל אמצעי הגלישה הקיימים, אתרי וורדפרס מבוסס יכולת קידום במנועי החיפוש, אתרי וורדפרס המשלבים בתוכן מערכת דינמית לניהול תוכן, אתרי וורדפרס המשלבים בתוכן תכניות פיתוח אשר הותאמו באופן פרטני לסוג ואופי האתר (כולל תבניות אבטחת מידע) ועוד מגוון רחב של אפשרויות לפיתוח ועיצוב אתרים מבוססי קוד פתוח בהם ניתן להטמיע שינויים ועדכונים בכל רגע נתון.

עיצוב תבניות וורדפרס בשיטת ה-COSTUM MADE מיושם (בדומה להליכי עיצוב אתרים שאינם וורדפרס) בהתאם לממצאי תהליך האפיון המקדים הכולל בתוכו את הגדרת מטרות האתר, הגדרת קהלי היעד אליהם מכוון האתר,  דרישות ממשק הגלישה וכדומה. במקביל לעבודת העיצוב על בניית תבניות הוורדפרס בהתאמה אישית, חברות אינטרנט המתמחות בעיצוב ובניית אתרי וורדפרס בשיטת ה-COSTUM MADE, עוסקות גם בפיתוח תוספי וורדפרס המותאמים לצרכי תפעול האתר, לרבות:

  • פיתוח תוספי וורדפרס להטמעת גלריות וסרטוני וידאו באתר
  • פיתוח תוספי וורדפרס לצרכי קידום האתר במנועי החיפוש
  • פיתוח תוספי וורדפרס להטמעת פיצ'רים ויישומים שונים באתר (מערכת צ'ט אונליין וכדומה)
  • פיתוח תוספי וורדפרס לצרכי התאמה מלאה של נראות האתר בכל אמצעי הגלישה הקיימים (התאמה רספונסיבית)
  • פיתוח תוספי וורדפרס לשדרוג אבטחת המידע
  • פיתוח תוספי וורדפרס לצרכי הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות (ניווט קולי, ניגודיות צבעים, הגדלת פונט וכדומה)

ותוספי וורדפרס נוספים המותאמים לאופי, סוג וגודל האתר.

אתרי וורדפרס COSUM MADE- התאמה אישית לכל סוגי האתרים

מכיוון שתהליכי הפיתוח של אתרי וורדפרס בשיטת ה-COSTUM MADE זהים לתהליכי הפיתוח, העיצוב והבנייה של אתרים שאינם וורדפרס, שיטה זו מאפשרת לכם לפתח אתרי וורדפרס המותאמים באופן אישי לכל סוגי האתרים האפשריים, לרבות, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי נישה ופורטלים וכדומה.

עיצוב ובניית אתרי וורדפרס COSTUM MADE כוללים:

  • אפיון אתר
  • הקמת תשתית (דומיין, אחסון ועדכון תיבות דוא"ל לאתר)
  • בחירת קונספט עיצובי המותאם לממצאי האפיון המקדים
  • פיתוח תוספי וורדפרס בהתאם לצרכי הגלישה באתר
  • פיתוח מערכת ניהול המאפשרת שינויים דינמיים באתר לצד הטמעת תוספי וורדפרס נוספים בהתאם לצורך וכבכל רגע נתון
  • בדיקת מערכות האתר רגע לפני עלייתו לאוויר

חשוב שתדעו: את אתרי הוורדפרס בשיטת ה-COSTUM MADE ניתן לבנות כאתרי דף גלילה מרכזי או כאתרי וורדפרס המשלבים בתוכם מספר דפי אינטרנט בדומה לאתרי אינטרנט שאינם וורדפרס.

כיצד לבחור חברה לבניית אתרי וורדפרס?

אתרי וורדפרס CUTOM MADE במסגרתם מושם דגש מיוחד גם על העיצוב וגם על פיתוח תוספי הוורדפרס, חייבים להיבנות על ידי חברות לבניית אתרים העוסקים ומתמחים בפיתוח אתרי וורדפרס בהתאמה אישית. לצורך בחירתכם בחברה לבניית אתרי וורדפרס אנו ממליצים לכם לבדוק את הניסיון המקצועי העומד לרשות החברה בתחום, היקף השירותים המוצעים על ידה והיקף אתרי הוורדפרס אותם היא בנתה לאורך שנות פעילותה.

על מנת להבטיח לכם שאתר הוורדפרס יותאם לכל צרכי הפעילות המקוונת שלכם ברשת, הליך בניית אתרי וורדפרס COSTOM MADE, חייב לכלול בתוכו שלב אפיון אתר מקדים, ולכן, חשוב לבדוק האם בחברה אותה אתם שוכרים לצורך בניית האתר, מועסקים יועצי שיווק המתמחים בפרסום, שיווק וקידום אתרי וורדפרס. אנשי מקצוע אלו יבצעו עבורכם הליך אפיון ממוקד שרק לאחר ניתן יהיה לתכנן את האתר בהתאם לצרכיו, מטרותיו וקהלי היעד אליהם אתם מכוונים.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cf376e05-eff1-42d5-b0ab-c77c5bae1537','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה