קידום אתרים- כי המטרה היא הגדלת החשיפה ובניית המוניטין

$(function(){setImageBanner('fdc10ee0-b6e0-41c2-83b9-14c183459232','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

המטרה המרכזית בכל תחום השיווק והמסחר היא אחת למשוך את קהל היעד של רוכשים פוטנציאליים במהירות האפשרית וביעילות המיטבית ביותר. תחרות עסקית הייתה קיימת משחר ההיסטוריה.

בכל פעם שהיו שתי חברות המציעות פריטים או/ו מוצרים זהים ומקבילים, הרי שכל אחת מהחברות עשתה כל שביכולתה לנגוס בנתח הלקוחות הגדול יותר. ככל שהחברה הייתה גדולה, עשירה ובעלת תקציב פרסומי גדול, כך הרי יכולת החשיפה שלה הייתה משופרת פלאים. ברוב המקרים המשחק, לכן, היה מכור: לא היה כמעט סיכוי לשנות את הגורל או להניח מצע שווה מלכתחילה: החברות הגדולות ועתירות התקציב פנו לקהלים גדולים ורחבים יותר בעזרת מימון ומשאבים, החברות הקטנות הסתפקו במעט ובנתח הקטן ביחס לאפשרות תקציב הפרסום שלהן בתחום הרחב של השיווק ושירותי קידום אתרים ופרסום בגוגל ב קידום אתרים איכותי.

עקרונית כל אדם המצוי לצד חנות או אתר מכירות עשוי להיות לקוח פוטנציאלי- אם בעל האתר ישכיל להפוך אותו ליעיל, רלוונטי ולנעים את חוויית הרכישה של הלקוחות- הרי שצפוי לו עתיד מזהיר: עלייה של לקוחות עתידיים ( ברוב המקרים יש חשיבות לחוויה מוצלחת בעת העברת מידע והמלצות מפה לאוזן), הצלחה שיווקית ועליית רווחים כלכליים ויותר מכל- בניית מוניטין חיובי של עסק מצליח ומוצלח.

כמו שכבר נאמר מספר קהלת המקראי: "טוב שם משמן טוב"- כלומר המוניטין של העסק חשוב הרבה יותר מאשר ההצלחה הכלכלית בתהליך חשיפתו לקהל הלקוחות. מובן, שגם המוצרים וגם השירותים המסופקים על ידי העסק המדובר חייבים להיות ברמה גבוהה ומותאמת להבטחות הפרסומיות על מנת לשמור על ציבור הלקוחות ולספק את צרכיהם תוך מענה רלוונטי ואיכותי לתחושות שילוו אותם בגמר תהליך הרכישה.

תחושות אלו יביאו למינוף העסק באמצעות פרסום אנושי, הגדלת חשיפתו בעזרת רשתות חברתיות מגוונות וכמובן באמצעות חזרתם של אותם לקוחות עצמם. אלא שיותר מכל- הדבר החשוב ביותר לעסק שחפץ בהצלחתו הכלכלית הוא למצוא פלטפורמה מתאימה לשם פרסום טוב ביותר. הרעיון של חשיפת העסק לקהל רב ככל האפשר הוא הבסיס הראשוני לכל תהליך שיווקי תקין.

אמצעי התקשורת הקלאסיים ויכולת הפרסום המוגבלת שלהם

בשנות העבר אמצעי הפרסום וקידום אתרים ממומן שהגיעו להמונים היו, כזכור, העיתונות הכתובה ובה מודעות פרסומת לציבור, התשדירים ברדיו ( הפרסום ברדיו עובד- עם הסלוגן הידוע והמוכר עשרות שנים) וכמובן התשדירים המסחריים בטלוויזיה. היסוד של מדד הרייטינג, המדרוג שבאמצעותו נבחנו התכניות המשודרות בצורה מדויקת נולד עם הצורך לבחון, אילו תכניות הן פופולריות ונראות יותר ולאילו יש חשיפה מועטה במיוחד. מדוע היו זקוקים למדידה כל כך קפדנית ומדויקת? ברור.

על מנת לקבוע את התכניות שבהן כדאי להשפיע על קהל רב יותר. באמצעות מדידת המדרוג יכלו בעלי החברות להכריע, איפה ומתי כדאי להם לפרסם את שירותיהם ובאילו תכניות רצוי דווקא להימנע מתשדירים. בכל מקרה, היה ברור לכול, ככל שהתשדיר מתקיים בתכנית בעלת מדרוג גבוה, כך הרי שכר הפרסום יהיה גבוה במיוחד. קניית דקת שידור בפרק גמר בסדרת טלוויזיה פופולרית יכול היה לזנק לסכום אדיר של מיליוני שקלים. חברות הפרסום נהנו מהאתגר, חברות המסחר נהנו מהחשיפה ומהפרסום והקהל- ישב בבית ונחשף לתחרות עסקית עזה המתנהלת בין ענקיות בתחום השיווק והקמעונאות. כל זה נמשך לאורך עשרות שנים. אלא שאז נכנס לתמונה כלי טכנולוגי חדש שטרף את כל הקלפים ולימד את תותחי השיווק וגאוני הפרסום שיש להם עוד הרבה מה ללמוד על יכולת חשיפה ובניית מוניטין.

רשת האינטרנט כמותג פופולרי ובעל חשיפה עצומה כלל עולמית

אז אם כבר מדברים על רווחים ברשת ותחום בניית אתרים, רשת האינטרנט פרצה לעולם והפכה להיות כלי התקשורת הפופולרי והמשומש ביותר בידי בני אדם בעולם המודרני. על מנת להמחיש עד כמה משמעות החשיפה ברשת זו מהווה דרך בלתי רגילה ניתן אך להזכיר את הנתון הבא: בכל רגע מצויים מעל שני מיליון בני אדם ברשת זו ברחבי העולם, כשהם מחפשים מידע או משאב דרך מנוע החיפוש הגדול ביותר- גוגל.

מיותר לומר, שישנם עוד כמה מאות אלפי בני אדם נוספים שבוחרים לנוע ולהימצא ברשת דווקא דרך מנועי חיפוש אחרים. ומה בכך? הרעיון שבאמצעי תקשורת נתון מצויים מיליארדי בני אדם בכל יום מאפשר לו להיות בסיס פרסומי לכל חברה עסקית החפצה בחייה. ברור, אם כן, שהפוטנציאל הטמון ברשת לצורך הגדלת נתח השוק וחשיפת כל אתר עסקי המתקיים בה הוא בעצם בלתי ניתן להשוואה לשום מקור פרסומי קודם. לפיכך, נוצר הצורך להבין את התשתית שעליה מבוצע דירוג אתרי האינטרנט אל מול קהל היעד הרלוונטי ביותר והטכניקות להובלת כל אתר אל המקום הבולט ובעל הנראות המרבית. תחום קידום האתרים נבנה בדיוק עבור הצורך הזה. הרצון למצוא את האופן שבו מנועי החיפוש סורקים את האתרים ומדרגים אותם במדד של רלוונטיות עבור קהל הגולשים והצורך בעקבות זאת לשפר את האתרים לא רק בעיני הקהל המיועד, אלא גם בפני מנועי החיפוש שעתידים לחרוץ את מיקומו של האתר.

הבסיס למחשבה זו עובד כך: כל גולש המתעניין בפרט מידע המצוי ברשת, מקליד בשורת החיפוש שלו הקרויה גם שאילתה את המונחים החשובים במיוחד לצרכיו. מנועי החיפוש סורקים עבורו את המידע המצוי ומדרגים באופן של רשימת תוצאות חיפוש מהרלוונטי והאיכותי ביותר המופיע בראש הרשימה ומטה.

Pixabay

חיפוש יעיל של מידע מתוך המאגרים העצומים באמצעות מנועי החיפוש

בעקבות זאת, הצורך בפיתוח שירותים מגוונים שיהוו אפשרות לחפש באופן מתקדם ויעיל יותר את המידע, המשאב או האתר הנדרש בין כל מקורות המידע הרבים המצויים ברשת הפך להיות מורכב במיוחד. שכן, העובדה שככל שרשת האינטרנט הופכת לפופולרית ולמשומשת יותר בידי מיליוני בני אדם בעולם, מביאה לא רק לעלייה ברורה במדד הנראות והפופולריות של כל מידע חשוף בה, אלא במקביל בריבוי תכנים מכל הסוגים: מאמרים אקדמיים, מידע מוסדי רשמי, אתרים המציעים שירותי יסוד ומידע יומיומי, אתרים עסקיים, מדיות חברתיות ועוד. הכמות העצומה של המידע הנתון ברשת האינטרנט מהווה אתגר עצום לחיפוש האתר הרלוונטי והאיכותי ביותר בתחום שבו הגולש מתעניין.

לפיכך, נדרשת היכולת הניתוחית של מוחות העל של מנועי החיפוש. הם אלו שיסרקו את כל המידע הקיים ברשת, הם אלו שיחליטו על טיבו של האתר ועל רמת הרלוונטיות והדיוק בפני הגולש. מנועי החיפוש, ובראשם, כאמור, גוגל בוחנים את האתר בחלקיקי השניות ( מהירות על המתאפשרת בשל ההתפתחות הטכנולוגית המזהירה) ומעניקים באופן מידי דירוג המבוסס על מספר פרמטרים הנקשרים יחד ומהווים את דירוגו של האתר ביחס לאתרים מקבילים. כל גולש מקבל עבור השאילתה שלו רשימת תוצאות של האתרים הרלוונטיים ביותר עבורו כפי שאלו השתקפו בעיני מנועי החיפוש. כלומר: התחיל להיות ברור, כי התפקיד המכריע של מנועי החיפוש בהקשר של מדד החשיפה של האתר והיכולת שלו לפרוץ קדימה אל עבר פסגת הרשימה חייב להיות מטופל בידיים מקצועיות. לנישה הזאת בדיוק הותאמו חברות שעוסקות בקידום אתרים.

שירותי קידום אתרים לשם אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש- תחום קידום אתרים מהווה את היכולת לשפר ולשנות את האתר עד שהוא יתאים לדרישות של מנועי החיפוש. האופטימיזציה שמתבצעת בשיפור תוכן האתר ובתיקון תקלות ושגיאות שבו נועדה לאפשר לו לקבל דירוג גבוה יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f036c3aa-b39c-43c4-8e46-2e6fcff5b7ed','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה