$(function(){setImageBanner('520ca878-a9f7-4ab2-b7ca-0ebff2449c46','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

עשרת הכללים שיאפשרו לכם לעצב את הבית מבלי לקרוע את הכיס

עונת הקיץ נחשבת לעונת מעברי ושיפוצי הדירות. פרויקט עיצוב הבית עשוי לקחת זמן רב ודורש מכם השקעה לא מבוטלת של משאבים. רגע לפני שאתם מכניסים את היד עמוק לכיס, מומחי העיצוב של דיזיין פלוס, מתחם העיצוב הגדול בדרום, מגלים לכם את עשרת הכללים שיאפשרו לכם לעצב את הבית ביעילות ותוך שמירה על תקציב שפוי.

1. קבעו את התקציב שלכם מראש-רגע לפני שאתם מתחילים לממש את תכנית החלומות שלכם, מאוד כדאי שתגדירו תקציב יעד. ברגע שתכירו את הגבולות בארנק, תוכלו להבין אילו אזורים בבית כדאי לחדש ולהשקיע את כספכם ובאילו ניתן לבצע שינוי מינורי יותר. לאחר בדיקת התקציב שלכם, תוכלו להמשיך בפרויקט עם מושג טוב יותר כמה כדאי להוציא ועל מה ניתן לוותר.

2. סדרו מחדש את הרהיטים. אתם יכולים לשנות את המראה והתחושה שהחדר מעניק בעזרת סידור מחדש של רהיטים. כך לדוגמה אם הספה היא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לסלון, הזיזו אותה אל הקיר הנגדי כדי לפתוח את החדר. אתם יכולים גם לשלב רהיטים מחדרים אחרים כדי לשנות את הקו העיצובי מבלי לצאת למסע קניות רחב היקף.

צילום: יח"צ

3. מקסמו את הרהיטים הקיימים-ריפוד מחדש של רהיטים או שימוש בכריות ובפריט טקסטיל ורכישת כיסויים חדשים ויפים לריהוט הקיים יכולים לשנות לחלוטין את המראה של החדר. ישנן דרכים רבות לחדש את הרהיטים מבלי לקרוע את הכיס. לדוגמה, אתה יכולים להפוך שידת מגירות לארון ספרים. ראשית, הסירו את כל המגירות מהשידה, צבעו אותן בצבע הרצוי והרכיבו אותן על הקיר ליצירת ארון ספרים.

4. זהירות, צבע טרי-למרבה המזל, צבע הוא דרך זולה לשנות את אופי החדר. יש לו את הכוח לגרום לחדר להיראות רענן ומסביר פנים מבלי לבצע שינוי משמעותי נוסף. אתם לא חייבים להחליט על צבע בודד מכיוון שישנם הרבה שילובי צבעים ותבניות אותם תוכלו לבחור.

5. פטנט של טפט-טפטים מגוונים ומשנים את החדר כמו צבע, ומאפשרים לכם לעשות שינוי מבלי לכסות את כל החדר או הקיר בטפטים. ניתן להשתמש בטפטים בדרכים רבות: על חלק מהקיר- צבעו את הקירות עד לקו מסוים ומשם המשיכו ורעננו את החדר בטפט צבעוני. על רהיטים - הוסיפו טפט לכיסוי חזיתות המגירה או דלת ארון הבגדים כדי להוסיף צבע לחדר. במקום אריחי מטבח - במקום אריחים, השתמשו בטפטים דקורטיביים ועמידים בפני מים.

צילום: יח"צ

6. תאורה לא יקרה-תאורה לא חייבת להיות יקרה. השיגו מנורות שולחן זולות, גופי תאורה ומנורות רצפה במקום לבזבז את כל הכסף על נברשות יוקרתיות. אתם יכול להתאים אותם לקו העיצובי עם צבע או להוסיף פרטי בד כך שהם ייראו כחלק אינטגרלי מהחדר.

7. מראה מראה שעל הקיר-גרמו לחלל שלכם להראות גדול יותר עם מראות. מראות מגיעות במגוון גדלים, סגנונות ועיצובים ויכולות לגרום לחדר להיראות גדול ומואר יותר.

צילום: יח"צ

8. השקיעו בפריטים רב-שימושיים-השקיעו בריהוט רב שימושי כדי לחסוך בזמן שיפוץ. הדומים הם נהדרים שכן הם משמשים כמקום ישיבה נוסף וכחלל אחסון. ניתן גם לקנות שולחן צדדי ולחלק אותו לשתי יחידות ישיבה.

9. חפשו מבצעים-מתחמי עיצוב רבים מציעים הנחות לעונת הקיץ, הטבות, מבצעים ופריטים איכותיים במחירים משתלמים במיוחד. חפשו אחר הנחות ופריטים אלו עוד כשאתם עושים את החיפוש המקדים באינטרנט לקראת הקנייה. זה יוכל לחסוך לכם כסף רב ולכוון אתכם ישירות אל החנויות והפריטים הרצויים.

10. אל תוותרו אל מה שאתם באמת אוהבים-אם יש פריט שאתם ממש אוהבים וחושבים שהוא מתאים לקו העיצובי שלכם ויוכל לעשות את ההבדל בבית, קנו אותו. לפעמים צריך לחסוך, אבל לפעמים קנייה ללא התפשרות של הפריטים שחשובים לכם ביותר, תאפשר לכם להתפשר במקומות הנדרשים.

דרך נוספת להקל על ההוצאות: כדי להקל על ההוצאות הכבדות בעונת הקיץ, חוזר דיזיין פלוס, מתחם החנויות הגדול לעיצוב הבית בדרום, עם "חופשה במתנה" . כל הרוכש מעל לסכום מסוים בחודשים יולי-אוגוסט יזכה בשוברים זוגיים מפנקים למגוון פעילויות. בקנייה מצטברת שבועית בסכום של מעל 2,000 שקלים הקונים יקבלו ארוחת בוקר זוגית בקפה גרג, קנייה בסכום של מעל 4,000 שקלים תזכה בארוחת בשרים מפנקת במסעדה "האותנטית" בבאר שבע. סכום של 6,000 שקלים ומעלה יינתן שובר לטיפול ספא זוגי. גולת הכותרת היא חופשה זוגית מפנקת במיוחד במלון 5 כוכבים (בפריסה ארצית) כולל ארוחת בוקר בקנייה מצטברת שבועית בסכום של 12,000 שקלים ומעלה בחנויות המשתתפות (במטבחי זיו ואלוני בקנייה מצטברת מעל 40,000 שקלים).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cd596420-2f3b-4ede-9d96-247cb927ee78','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה