עושה לכם עיניים

$(function(){setImageBanner('80c18ba7-e7ad-4272-af41-2179a731be6f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

אחרי שנים כמנהלת שיווק ופרסום, החליטה לימור לרבוני גילעדי ללכת בעקבות החלום האמיתי שלה ולעצב תכשיטים. לכבוד הקולקציה החדשה שלה שמענו ממנה בראיון מיוחד על השינוי בחייה, החלום שהגשימה והקונספט הייחודי מאחורי התכשיטים

היא מעידה על עצמה שתמיד הייתה יצירתית אך עד לפני שנה הביאה את היצירתיות לידי ביטוי כמנהלת שיווק ופרסום של חברות גדולות. לאחרונה, החליטה לעשות שינוי בחייה וללכת אחרי התשוקה האמיתית- עיצוב תכשיטים. לימור לרבוני גילעדי בראיון מיוחד ל'באר שבע נט': "זה התרפיה שלי, אני הגשמתי חלום".

לימור, בת 45 מבאר שבע, אימא לעדי ורותם, כיום מנהלת השיווק של מועדון צרכנות נגב בחצי משרה, אך עוסקת כעת גם באהבה האמיתית שלה ויש לה סטודיו מצליח לתכשיטים אותם היא מעצבת- 'DiDi DESiGN'. "העיצוב והיצירתיות תמיד זרמו בעורקי, זה תמיד דיגדג לי בידיים... כל חיי הייתי מנהלת שיווק ופרסום של חברות גדולות ולא היה לי זמן להתפנות לאהבה האמיתית שלי שזאת היצירה. לפני שנה הגשמתי את החלום האישי שלי ולעצב תכשיטים", מספרת לימור ל'באר שבע נט'.

 צילום פרטי

איך הגעת למקצוע הזה?

"עבדתי במשך שבע שנים כמנהלת השיווק והפרסום של קניון עזריאלי הנגב ולפני שלוש שנים התפטרתי, החלטתי לעשות שינוי בחיים. היה לי חשוב לעסוק ביצירה, עסקתי בעברי בתכשיטים וידעתי שאחזור לזה והתחלתי לעצב... בהתחלה לא חשבתי שזה יגדל לכאלו מימדים, היה לזה ביקוש. היצירה היא התרפיה שלי, אני נהנית לחלום על עיצובים ושרשראות ולהכין אותם בבוקר שלמחרת. הלקוחות הראשונות שלי זוכרות לי שהייתי באה אליהן עם תיק גב של אדידס ושני סטים של שרשראות שהייתי פורסת להן על השולחן... זה לאט לאט גדל והתפתח והבנתי את הקו העיצובי שלי. אני לומדת תוך כדי תנועה ומתפתחת, לומדת מהלקוחות שלי ומעצבת בהתאם, אני גם מבינה מה קורה בעולם ועוקבת אחרי טרנדים".

באילו חומרים את משתמשת בשביל יצירת התכשיטים? מה הקונספט שאת מעצבת על פיו?

"אני משתמשת באבנים טובות, הרבה גוונים של טורקיז, והמוטיב המרכזי זה מוטיב "העין". תמיד אהבתי את העין עצמה, אני אוהבת את העין כסמל מעבר למשמעות שלה, חוץ מזה, כל אחת וההגנה שלה, אחת אוהבת חמסה, השנייה עין, השלישית אבן טורקיז, והרביעית חוט אדום... תוכלו למצוא אצלי עיניים מגוונות מכל העולם, מכל הסוגים והגדלים, אני מחפשת אותן בפינצטה. עם המוטיב של העין זה או שאת אוהבת את זה או שלא, ולשמחתי הרבה נשים מתחברות לסגנון הזה, קהל הלקוחות שלי רחב מאוד, מגיל 25 ועד 60, כל אחת יכולה למצוא משהו שהיא מתחברת אליו".

 צילום פרטי

את התכשיטים של לימור תוכלו למצוא בסטודיו שלה בביתה בבאר שבע, כמו גם באתר האינטרנט הייעודי ממנו נשים מכל הארץ ואפילו בעולם יכולות לרכוש את התכשיטים שהן רוצות. "כשהבנתי את הביקוש לתכשיטים הבנתי שאני חייבת ערוץ מכירתי, מעבר לסטודיו אליו מגיעים בתיאום מראש, יש לה גם אתר אינטרנט כך שנשים מכל מקום יכולות לראות מה הן רוצות ולהזמין עם שליח עד הבית". לאחרונה השיקה לימור גם נישה של דקור- עיצוב הבית, גם כן במוטיב העין, "יש תמונות, כריות, מובייל, מתלים, סבונים ונרות, אנשים אוהבים את זה וזה כיף גדול".

מה מיוחד בקולקציה החדשה שלך?

"בקולקציה החדשה הלכתי על שילוב של גורמטים עם עיניים. כיום הכי לוהט בעולם התכשיטים זה הגורמט, אז החלטתי לשלב אותו עם המוטיב של העין, כולם הולכים על זה. החל מצמידים, טבעות, שרשראות שמשתלבים עם כל סוגי העיניים, זה מיוחד ואנשים מתלהבים מהסגנון הזה".

את מרגישה שעשית שינוי בחיים?

"כן, אני הגשמתי חלום. לקום בבוקר ולעשות מה שאני אוהבת ולקבל תמורה ואהבה מנשים אחרות שאני לא מכירה, זו זכות אדירה. בעיניי לכל חלום יש את הזמן שלו, בגיל 45 החלטתי להפוך לעצמאית עם עסק. כשיש משהו בנשמה עמוק בפנים שזועק אז לא יעזור כלום, צריך לעשות את השינוי. התפטרתי מעבודה מאוד מתגמלת אבל צריך להיות קשובים לנפש ולא לפחד משינויים, לא לפחד לשבור את השגרה. אני שמחה שבזכות הייחודיות של התכשיטים שלי פתחתי להרבה נשים את הראש, הוצאתי אותן מקיבעון, לפעמים צריך את הבן אדם שיעשה לך את הסוויץ' הזה... אני נוגעת בכל כך הרבה נשים, מכירה כל יום נשים חדשות וזה התגמול שלי, זה כיף גדול".

צילום פרטי צילום פרטי

צילום פרטי

מוזמנות ומוזמנים להציץ בעצמכם בקולקצייה החדשה: http://bit.ly/2TYf5FO

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בפרסומינו צילום ששייך לכם, פנו אלינו ונציין זאת או נסיר. כתובת המייל לפניות: [email protected]

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('be37445b-a754-4105-817c-fec19b16a343','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה