כנס החורף של לשכת עורכי הדין

$(function(){setImageBanner('1b59b230-c6a9-4af9-8e45-6e6d6bcccb22','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בכנס, שמאחוריו עמד עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, השתתפו בכירי הקהילה המשפטית, שופטים, נשיאי בתי משפט, פרקליטים בכירים ואנשי תקשורת ארציים. עו"ד דנוך בישר לבאים על הרפורמות במחוז הדרום, סיפר על הזינוק בתקציב ועל התחושה הטובה של עורכי הדין: "הכנס מציב את המחוז בקדמת הבמה של עולם המשפט בישראל"

קרדיט דוברות לשכת עורכי הדין

כנס החורף השנתי של לשכת עורכי הדין בשיתוף מחוז דרום נערך בסוף השבוע האחרון באילת – שישה בתי מלון, עשרות שופטים, 70 מרצים, מעל אלף עורכי דין ובני משפחותיהם נטלו חלק בסופ"ש גדוש בפאנלים מקצועיים, הופעות חיות ופעילות לכל המשפחה. 

בכנס השתתפו יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, נשיאת בית המשפט המחוזי באר שבע השופטת רויטל יפה כ"ץ, נשיאת בתי משפט השלום בדרום, השופטת אבירה אשקלוני, נשיא בית הדין האיזורי לעבודה בב"ש, השופט שמואל טננבוים, עורכי דין ובכירים במערכת המשפט והתקשורת - ב-12 מושבים מרתקים במגוון רחב של תחומים, פאנל הפתיחה עסק בליטיגציה וסודות החקירה הנגדית, הונחה על ידי ד"ר עו"ד נחשון שוחט, ולקחו בו חלק שבעה משתתפים, בין היתר שופט המחוזי ב"ש, יואל עדן, עו"ד טלי גוטליב, וראש הלשכה אבי חימי. מיד לאחר מכן, התקיים פאנל על החוק החדש בחדלות פרעון בהנחיית השופטת בדימוס, עו"ד נחמה נצר. 

ביום למחרת, התקיים פאנל רפואי מרתק על נושא שעלה לאחרונה לתודעה הציבורית- ועדות רפואיות של ביטוח לאומי -בין היתר השתתף בו עו"ד עמוס רוזנצוויג, היועץ המשפטי של המוסד לביטוח לאומי, ד"ר יהודה ששון, היועץ הרפואי הראשי של ביטוח לאומי והגב' ירונה שלום, מנהלת אגף ועדות רפואיות בביטוח לאומי, ועורכי דין מהמגזר הפרטי בדרום שמייצגים בוועדות רפואיות. מיד לאחר מכן התקיים פאנל נדל"ן משובח ונערך פאנל תקשורת מרתק, בהשתתפות עו"ד ז'אק חן, שייצג בעבר את רוה"מ, אלמוג בוקר מחדשות 13, ברהנו טגניה מחדשות 12 וד"ר עו"ד חיים שיין. ביום חמישי, רגע לפני שהזמר ישי ריבו עלה לבמה, ביקש יו"ר המחוז להיפרד ממרי כהן, שעבדה במחוז הדרום משך שלושה עשורים, דנוך העניק לה מגן הוקרה על שירותה המסור ורב השנים, והזמין אותה לשאת דברים בהתרגשות רבה בפני המשתתפים הרבים. 

קרדיט דוברות לשכת עורכי הדין

ביום שבת, נערכו פאנלים על סוגיית הניכור ההורי עם השופט אלון גביזון, סגן הנשיאה, של ביהמ"ש משפחה בדרום, ואסף זגורי, סגן הנשיאה במחוז הצפון. נערך טקס פרידה מהנשיאה היוצאת של ביהמ"ש השלום בדרום השופטת אבירה אשקלוני, שהודיעה כי היא אמנם "מסיימת כנשיאה, אך נשארת במערכת המשפטית", מיד לאחר מכן הנחתה הנשיאה, פאנל שופטים מכובד שעסק בתרבות הדיון בבתי המשפט, עם שופטי מחוזי, שלום ובית הדין האיזורי לעבודה. 

לאחר הפאנלים, ביום חמישי בערב, הגיעו כמעט אלף משתתפים, להופעת ענק של ישי ריבו, ושל אורי חזקיה בשישי בערב, יחד עם פעילות מגוונת לילדים. בנוסף אורגנה פעילות לציבור הדתי בשישי בערב ושבת בבוקר, ללא מיקרופון, שכללה עונג שבת עם ד"ר עו"ד חיים שיין. 

יו"ר מחוז דרום, עו"ד אלעד דנוך קרדיט דוברות לשכת עורכי הדין

יו"ר מחוז דרום, עו"ד אלעד דנוך נאם בטקס הפתיחה במלון "דן" ובישר לעורכי הדין על הישג משמעותי - הגדלת תקציב מחוז הדרום בכמעט שלושים אחוזים לשנת 2020. "משהו טוב קורה במחוז הדרום", פתח דנוך. "אנחנו בעיצומה של מהפכת תרבות, מהפכת צרכנות, עם אפליקציה חדשה, אתר אינטרנט חדש, יש מרכז תעסוקה חדש במסגרתו שובצו עשרות עורכי דין חדשים במשרדים ברחבי הדרום, והיד עוד נטויה – הכל בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם הארצי. מתוכננות פעילויות אקדמיות בכל רחבי המחוז, מאילת, דרך דימונה ועד ערד, שדרות ונתיבות, אופקים קרית גת קרית מלאכי, באר שבע, אשקלון ואשדוד. אנחנו שותפים לעידן חדש בלשכה, עידן שבו אין יותר ערים קטנות וגדולות, כולנו דרום אחד, משפחה אחת – אם עורכי הדין לא יגיעו למחוז, המחוז יגיע לעורכי הדין". 

דנוך הוסיף ואמר: "הכנס מציב את המחוז בקדמת הבמה של עולם המשפט בישראל. אנו מקדישים משאבים רבים כדי לאפשר לעורכי הדין להרחיב את הידע המקצועי שלהם, ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות, להדק קשרים עם קולגות וגם ליהנות מהפוגה שמגיעה להם. פגשתי מאות עורכי דין, שמעתי עשרות תגובות מרגשות, אבל הדבר שאני הכי גאה בו, זה שעורכי הדין מרגישים, מחוברים, שייכים, שהלשכה הפכה לבית". 

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, אמר בכנס הפתיחה כי הוא מברך את הבאים ואת יו"ר המחוז עו"ד אלעד דנוך, "שמנווט את המחוז ביד רמה", והדגיש את כוונתו להמשיך ולהגן על שלטון החוק ועל בג״צ: "לא נאפשר לאף גורם, ולא משנה מיהו, לרמוס את רשויות שלטון החוק - ולערער את אמון הציבור בהם. נעשה כל שאל ידינו כדי לעצור את השיח המתלהם בחברה הישראלית ולהפוך אותו לשיח מכובד ומכבד". 

נשיאת בית המשפט המחוזי באר שבע, השופטת רויטל יפה-כ"ץ אמרה בכנס: "השופטים עמלים יומם וליל כדי להעניק לציבור את המשפט הראוי לו, משפט איכותי, מהיר ונכון, אבל אנחנו לא לבד במערכה. בלי שיתוף פעולה עם ציבור עורכי הדין נתקשה לעמוד במשימה חשובה זו. עורכי הדין מהווים נדבך עיקרי עליו עומדים מאזני הצדק וכמו ציבור הלקוחות שלכם, גם אנחנו השופטים סומכים עליכם שתמלאו את תפקידכם כקציני בית המשפט ותסייעו לנו בעשיית המשפט והצדק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('859dcd1e-8f15-4b9b-a701-4c7e29d743f6','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה