יוצאים לפסק זמן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('963e35b4-b93c-457f-a46f-03dbd7c862f6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('963e35b4-b93c-457f-a46f-03dbd7c862f6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

מה לעשות כשהלקוח טוען שאתם יקרים לו?

אורן נחמני

נניח שבסיומה של שיחת מכירה, הלקוח שולף את אם כל הפצצות. הוא אומר לכם "יקר לי". מה זה אומר?

הנתון השכיח ביותר הוא שהוא רומז לכם שאם תעשו לו הנחה קטנה הוא יקנה.

אולם יש עוד נתון שיש לקחת בחשבון. הוא כנראה לא הבין מה הערך שאתם מציעים לו. לכן כל מחיר שתנקבו בו ישמע לו יקר. כי זה באמת יקר לתפיסתו כיוון שהוא לא באמת מבין למה כדאי לו להשקיע בכם.

כשצמד המילים "יקר לי" עולה במשא ומתן יש שתי שאלות שאתם נדרשים להן.

האחת: אתה אומר יקר לי כדי לקבל הנחה ולמלא הזמנה?

השנייה: כנראה שלא הסברתי את עצמי ולא הבנתה מה יוצא לך מזה. ברשותך אסביר שוב. טוב?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cb10dea8-412c-4757-befd-6dcd5b22f4ff','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה