איך לקדם את האתר בגוגל?

$(function(){setImageBanner('471c17b2-ba17-4011-a59b-5844a3375887','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

shutterstock

בשביל לדעת איך לקדם אתר אינטרנט בגוגל, צריך להבין קודם מהו בכלל קידום בגוגל. המונח "קידום בגוגל" מתייחס לקידום אורגני, קידום טבעי של ביטויי מפתח בתוצאות החיפוש של גוגל. לדוגמא: אם יש לכם עמוד באתר שעוסק ב: "כדורי טניס למכירה" אתם תרצו מן הסתם שכל מי שמחפש "כדורי טניס למכירה" יראה את האתר שלכם בתוצאות הראשונות בגוגל ובשאיפה במקום הראשון.

 

קידום בגוגל הוא עבודה סיזיפית, עבודה בתוך האתר ומחוצה לו, שאת תוצאותיה רואים בדרך כלל רק לאחר כמה חודשים (כל ביטוי בהתאם לתחרות שמתקיימת בו) אך כשרואים את התוצאות רואים גם את הפירות – עוד ועוד פניות, עוד ועוד מכירות ועוד ועוד פרסום ברשת.

הפרמטרים לקידום האתר בגוגל?

אז מהם הפרמטרים לקידום אתר בגוגל? איך עושים את זה בצורה נכונה? לא נוכל כמובן למנות כאן את כולם מכיוון שיש כמה מאות כאלו. אבל בכל זאת, יש את העיקריים, יש את הפעולות שבכל אתר חייבים לעשות.

פעילות קידום האתר מתחלקת אם כן לשניים, בתוך האתר ומחוצה לו:

  • בתןך האתר – בתוך האתר צריך קודם כל להבהיר במה עוסק כל עמוד, באיזה תחום הוא או על איזה מוצר או שירות הוא מדבר. זה צריך לבוא לידי ביטוי בתוכן עצמו וצריך לבוא בתגיות השונות, בתיאור העמוד, התיאור הכותרת, תיאור התמונות באתר וכו' ואת זה עושים במערכת הניהול של האתר. לגבי התוכן, הוא צריך לכלול את הביטוי המקודם אך הוא קודם כל צריך להיות קריא, ברור ובעל ערך לגולש. התוצאה צריכה להיות שילוב בין השניים – הטמעה של הביטוי אך ורק בצורה טבעית בכותרת, לפעמים בכותרת המשנה, ובתוכן עצמו. צריך להקפיד גלם על היררכיית עמודים נכונה, יצירת קישורים פנימיים ועל דברים נוספים שממטבים את האתר אל מול מנוע החיפוש.

 

  • מחוץ לאתר – מחוץ לאתר קידום אורגני מתייחס בעיקר ליצירת קישורים לאתר עצמו. הקישורים הללו הם למעשה המלצות וירטואליות, המלצות שגוגל רואה ומתייג את האתר כאיכותי וסמכותי. חשוב לא ליצור קישורי ספאם אלא רק קישורים איכותיים, וכמה שהם יותר איכותיים, כמה שהם מאתרים מוכרים וגדולים יותר כך ההמלצה נחשבת יותר.

לקדם לבד או עם חברת קידום?

התשובה היא חד משמעית – לבחור בחברת קידום. יש לכך כמה סיבות. ראשית, קידום אתרים אורגני בגוגל זאת עבודה מתמשכת, עבודה שמצריכה לא מעט זמן ולא מעט אנרגיה. שנית, חברת קידום מקצועית יודעת לעשות את זה בצורה נכונה, יודעת לקדם את האתר בצורה כזו שכשהוא יגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש, הוא יישאר שם זמן רב.

אבל לא פחות חשוב, חברת קידום יודעת גם מה לא לעשות. יש פעולות שונות שניתן לעשות לקידום האתר שמוגדרות כאסורות על ידי גוגל, פעולות שעלולות לגרור עונש משמעותי עד כדי הסרה מלאה מתוצאות החיפוש של גוגל. חברה מקצועית תדע ממה להיזהר ואיך לעשות את העבודה בצורה "כשרה" לגמרי.

איך נדע איזו חברה לבחור?

בבואכם לבחור חברה לקידום אתרים יש כמה פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון. ראשית, אתם צריכים שתהיה לכם אינטראקציה טובה עם הנציגים שלה, מכיוון שזו עומדת להיות עבודה ארוכת טווח. שנית, אתם צריכים לברר מהו הניסיון של החברה, כמה שנים היא בתחום ואילו עסקים היא קידמה. בקשו לראות תוצאות של עבודה שלה, אילו ביטויים היא קידמה, איפה הם היו בתחילת הדרך ואיפה הם היום. אם אתם מקבלים הבטחות גדולות בדמות: "תוך שבוע תגיעו למקום הראשון בגוגל" תבינו מיד שמדובר בתרמית או בחברה שעלולה להזיק לכם.

 

בשיתוף אקסטרה דיגיטל https://www.extra.co.il/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('1c095ca8-dcd1-40fe-a307-a56961c8aaa9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה