איך להתכונן לטיסה לחו"ל בספונטניות?

$(function(){setImageBanner('7aa89593-7da0-49cc-a10b-838f9a82f6f6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

פעם היה קשה למדי לתכנן טיול לחו"ל. לפני שהאינטרנט היה כל כך זמין והציע כל כך הרבה פתרונות, לא היה פשוט לאסוף מידע. לא היה פשוט להשוות מחירים. לא היה קל בכלל לדעת לאן כדאי לנסוע ומתי. הפעם נראה לכם איך להשתמש בצורה יעילה במיוחד באינטרנט, בכדי לארגן טיול ספונטאני. חו"ל ברגע האחרון – ככה בדיוק עושים את זה.

Pixabay

לאיזה יעד משתלם לטוס היום?

בכל תקופה בשנה יש יעדים שיהיו יותר עמוסים ויש יעדים שיהיו פחות עמוסים. בכל תקופה יש יעדים שמתאימים לחופשה מוזלת ויש כאלה שיתאימו רק אם יש לכם תקציב רציני למדי. אז הדבר הראשון שתרצו לעשות כדי לארגן לעצמכם יופי של חו"ל ברגע האחרון זה לבדוק לאיזה יעד כדאי ומשתלם לטוס היום. חפשו מידע אונליין. אם זו תקופת החורף, למשל, תוכלו לשלם ביוקר עבור חופשת סקי בצרפת. לעומת זאת, תוכלו במקום זאת לטוס לניו יורק ולשלם חצי ממחיר כרטיס הטיסה לעומת תקופת הקיץ והחופש הגדול. רק נזכיר שיש מדינות שאליהם ניתן להיכנס רק אם יש לכם ויזה בתוקף (וארצות הברית היא הדוגמא המתבקשת לכך).

בחרו תאריך שבו הכי כדאי לטוס

לא כל אתרי השוואת הטיסות יעילים באותה המידה. אחד האתרים הטובים ביותר נקרא אליס ונסביר מהו אחד היתרונות שבו. באתר זה אתם יכולים לבחור יעד ותאריך ולהשוות מחירים בדרך די סטנדרטית. עם זאת, אפשר לעשות גם משהו אחר. אפשר לבחור טווח רצוי של תאריכים, להגדיר לכמה ימים אתם רוצים לטוס ולבקש את התוצאות הטובות ביותר שבין תאריכים נתונים (למשל בשבוע הקרוב, בחודש הקרוב וכדומה). מסתבר כי תזוזה של יום או כמה ימים לכאן או לכאן יכולים לחסוך כסף רב ואם יש לכם גמישות במועד החופשה – נצלו את זה.

חפשו מלונות מומלצים, עם ביקורות טובות

את החדר במלון הזמינו לפי התקציב שלכם אך אל תטעו. אל תסתמכו רק על אתר יפה של בתי המלון השונים. חפשו חוות דעת של גולשים וכך תמצאו בית מלון שמתאים לכם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירותים נלווים ופינוקים. זכרו כי אם אתם מתכוונים לבלות יותר במלון, חשוב במיוחד כי הוא יהיה טוב ומפנק. אם אתם בעיקר רוצים לטייל, מלון סביר יהיה מספיק בהחלט.

יש לכם יעד? חפשו אטרקציות מקובלות

כאשר אתם מתכננים טיסה ברגע האחרון, אין זמן להיות יותר מדי מקוריים. אל תנסו למצוא אטרקציות לא שגרתיות. היצמדו לאטרקציות שנחשבות לנקודות עניין הכי מפורסמות. תוכלו למצוא שלל אטרקציות בכל יעד על הגלובוס שאליהם "כולם הולכים". לכו למקומות המתוירים וכך אין לכם שום סיכוי לטעות. ואם במקרה אתם יוצאים ממש מהיום להיום, כלומר זהו חו"ל ברגע האחרון, אבל הכי אחרון שרק אפשר, נצלו את זמן הטיסה או את השהות בשדה התעופה. תוכלו לקנות מדריך מודפס ליעד שלכם או לגלוש בשדה התעופה באתרי טיולים או בפורומים.

אל תארזו יותר מדי

לקראת טיסה של הרגע האחרון, מומלץ שלא לארוז יותר מדי. קחו סט אחד של בגדים לכל היותר, עבור כל יום. אל תיסחבו עם מזוודה גדולה מאוד. את הבגדים ארזו כשהם מגולגלים, זה חוסך מקום ומונע קמטים. אם אתם צריכים מעיל, אל תדחסו אותו במזוודה. לבשו אותו לגופכם. כמו כן, הכינו רשימה מהירה של כל מה שתצטרכו כך שלא תשכחו שום דבר בארץ. אבל הכי חשוב – אל תשכחו את הדרכון ואת כרטיס האשראי שלכם. מטבע חוץ, אם לא הספקתם, תוכלו לרכוש בשדה התעופה בארץ או בארץ היעד.  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e6636a3b-052e-4a70-96e7-6e822a1339b0','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה