איך לבחור דשא סינטטי לגינה ולמרפסת?

$(function(){setImageBanner('b1fdb1b6-e161-4b36-951e-46c1f69c1053','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

רוצים להתקין דשא סינטטי ולא יודעים מהיכן להתחיל? לפניכם מספר טיפים שימושיים לבחירת הדשא הסינטטי הרצוי עבורכם.

בחירת דשא סינטטי לגינה או למרפסת, יכולה להפוך למשימה מאתגרת בשוק הישראלי. חברות רבות קמו בשנים האחרונות ומגוון המוצרים רב.

אם נקליד במנועי החיפוש "דשא סינטטי" נגלה עשרות חנויות וחברות אשר מציעות את מרכולתן ואנו נותרים מבולבלים עקב ההיצע הרב.

לפניכם מספר טיפים שימושיים לבחירת דשא סינטטי – מורה נבוכים למתחילים.

דשא קבוע

כדורגל או גינת נוי? הגדירו את השימוש

דשא סינטטי מיוצר כיום, בשלל דגמים וסוגים על מנת לתת מענה לכל שימוש ומטרה; החל מגינון ביתי ועד לשימוש במגרשי ספורט מקצועיים, גני ילדים, בתי עסק ושטחים ציבוריים.

חשבו היכן אתם רוצים להתקין את הדשא הסינטטי ואת מי הוא אמור לשמש. אם הדשא הסינטטי ישמש למשחק ילדים, בית עסק או לספורט אז בחרו בדשא סינטטי חזק עם צפיפות גבוהה.

אם הדשא הסינטטי אמור לשמש באזור בו הדריכה מועטה או לתקופה קצרה כמו: גינות נוי, תפאורה, תערוכות וגגות אז ניתן לבחור בדגמי דשא סינטטי זול בעל מפרט בסיסי יותר.

סוג הסיב

יצרני הדשא הסינטטי שקדו רבות בשנים האחרונות, לפתח סיבי דשא סינטטי מתקדמים שיהיו עמידים בתנאי אקלים קיצוניים, יתחממו פחות ויהיו בעל מראה טבעי.

שיטת הייצור החדישה ביותר היא טכנולוגיית הסיב כפול; שיטת שזירת סיבים, המאגדת בתוכה סיב תחתון וסיב עליון.

הסיב התחתון, מעניק תמיכה לסיב העליון ובכך מאפשר לו את היכולת להישאר זקוף לאורך זמן גם לאחר דריכות מרובות.

דשא קבוע

צפיפות ומשקל הסיבים

צפיפות סיבים בדשא סינטטי משקפת את איכות המוצר ועמידותו בפני דריכה ושחיקה. ככל שהדשא הסינטטי צפוף יותר, כך יש לו כמות סיבים גבוהה יותר, המאפשרת לו להיות עמיד לאורך זמן.

למה זה חשוב לנו? תארו לעצמכם כי אתם מניחים את הראש על כרית מלאה ודחוסה. לאחר שהרמתם את ראשכם אז הכרית חזרה למצבה הטבעי או נשארה מחוצה על המיטה?

זה בדיוק מה שקורה בעת דריכה לדשא סינטטי, בחרו בדשא סינטטי צפוף והוא יישאר זקוף לאורך זמן. בחרו בדשא סינטטי דליל ועם צפיפות סיבים נמוכה והוא יישכב בקלות על הקרקע ויקבל מראה של שטיח תוך זמן קצר.

מראה טבעי

אם נרצה דשא סינטטי שנראה טבעי אז נבחר בדגמים המשלבים בתוכם מספר צבעים. החברות המובילות בענף, משווקות כיום דגמי דשא סינטטי המדמים צבעים וצורת סיב של זני דשא טבעיים.

אם אתם אוהבים דשא במראה רענן אז בחרו בדגמים ירוקים עזים ואם תרצו בדשא סינטטי במראה טבעי אז בחרו בדגמים ירוקים בהירים יותר המשלבים בתוכם גם גוונים צהבהבים וחומים.

הגנה מפני השמש – הכל מתחיל במגן UV

האקלים הישראלי החם, טומן בחובו אתגרים לא פשוטים למוצרים שנועדו לשמש אותנו בתנאי חוץ. דשא סינטטי איכותי, חייב להיות מצויד בהגנת UV מתקדמת על מנת לשרוד את השמש הישראלית החמה.

על מנת לוודא כי הדשא הסינטטי אכן עמיד בתנאי האקלים הישראלי, החברות הנחשבות בתחום בוחנות את מוצריהם בתנאי מעבדה קפדניים – אם ה-UV  של הדשא הסינטטי איכותי הוא יקבל סימון של דרגה 7.

מומלץ לוודא כי לחברה העומדת מולכם אכן יש את בדיקות המעבדה והיא יכולה להציג אותה בפני כל דורש.

מעכבי בעירה – בטיחות לפני הכל

כאשר אנו מדמיינים גינה או מרפסת ירוקה, אחד הדברים האחרונים שעולים בראשנו הוא בטיחות באש. דמיינו לעצמכם כי גחל בוער נופל על מרבד הדשא או שכן לא זהיר מפיל סיגריה בוערת על המשטח.

דשא סינטטי עם מעכבי בעירה איכותיים, ימנע אסון במקרים של מפגש עם אש גלויה ויאפשר לנו להתקינו בכל מקום ואתר ללא חשש.

אחריות יצרן

אחריות יצרן מקיפה תינתן על מוצרים איכותיים על ידי היבואנים המובילים בשוק. כשאתם ניגשים לבחור דשא סינטטי בדקו את תקופת האחריות ומה היא כוללת.

לעיתים, לאחר שתקראו את השורות הקטנות אז תופתעו לגלות את ההבדלים בין היקף האחריות של חברה X לחברה Y.

בחרו בחברה רצינית וותיקה אשר יש לה ניסיון רב שנים עם מוצריהם וכי הם נוסו בשוק ותנאי האקלים הישראלי.

לסיכום, בחירה שקולה של דשא סינטטי תאפשר לנו ליהנות ממוצר איכותי לאורך שנים רבות. בשל ריבוי היצרנים והחברות, עלינו ללמוד מעט על הנושא ולהבין מה ההבדל בין המוצרים השונים בשוק. הידע שנרכוש, יאפשר לנו לבצע השוואת מחירים נכונה ולוודא כי נוכל לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3008f2ce-86c5-4f45-8cca-ce7ba111964c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה