מזירת האגרוף בבאר שבע לאולימפיאדה

$(function(){setImageBanner('da9f94af-a53f-47d7-bb4b-3f57c064e9cf','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

זירת איגרוף אולימפית חדשה נפתחה בבאר שבע! הזירה בשכונה ג' מציעה לתושבי באר שבע מגוון חוגים בהגנה עצמית, איגרוף, קרב מגע ועוד. את המכון החדש עם הזירה האולימפית היחידה בדרום מנהל דימה רזינקוב, מאמן איגרוף ומתאגרף מקצועי בעברו

מוכנים להיכנס לזירה? מכון אימון למקצועות אומנויות הלחימה נפתח במרכז טאובל שבשכונה ג' בעיר,  ובמרכז המכון יושבת הזירה האולימפית היחידה בדרום. את המכון פתחה חברת כיוונים, החברה לתרבות הפנאי בבאר שבע. בפתיחת הזירה החדשה נכחו גם ראש העיר רוביק דנילוביץ' ושלומי נומה, מנכ"ל כיוונים. רוביק אמר בהשקה החגיגית: "כל המחמאות והפרגון הם לדימה היוצר החולם הגדול ולשלומי נומה מנכ"ל כיוונים, תודה שייצרתם עוד דבר מעניין בעיר שלנו!".

הזירה החדשה הוקמה לפי סטנדרטים בינלאומיים ועומדת בכל התקנים, כולל התקן האולימפי. גודל הזירה, בהתאם לדרישות המקצועיות, הוא שבעה מטרים ו-80 סנטימטרים לרוחב ולאורך. את השיעורים מעבירים צוות מקצועי של מדריכי חברת כיוונים עם רקע וניסיון בתחום האגרוף והקרב-מגע.

צילום: נועה גבאי

זירת האיגרוף מציעה לתושבים חוגים רבים ביניהם - אגרוף אולימפי, קרב מגע וקיק-בוקסינג לילדים מגיל 6 ומבוגרים. את הזירה מנהל המתאגרף לשעבר דימה רזינקוב, שגם מעביר חלק מהשיעורים. המכון החדש הוא חלק מרשת מועדוני ספורטיב ג'ים בניהולה של חן גנון ומשמש את תושבי השכונה גם בתחום החינוך – במקום מתקיימות הדרכות לתלמידי בתי הספר של שכונה ג' בנושא חינוך לאורח חיים בריא, שיעורי אימון באגרוף ועוד. בנוסף, מתוכננות פעילויות קהילתיות לתושבי השכונה במהלך השנה.

"הזירה החדשה שלנו בשכונה ג' היא מהטובות בארץ ועומדת בכל הדרישות המחמירות ביותר. בשל כך היא מאפשרת למתאמנים לחוות את חוויית האגרוף בצורה האולטימטיבית", אמר דימה רזינקוב, מנהל המכון, "כבר היום יש לנו עשרות מתאמנים בכל הגילים, ורבים אחרים המתעניינים באומנויות לחימה מגיעים לשמוע ולראות את המתאמנים על הזירה האולימפית שלנו. אני מאמין שהזירה המקצועית תוציא את הטוב ביותר מהמתאמנים שלנו ואולי נוכל בעתיד לשלוח גם מתאמנים לתחרויות ואף להביא לישראל מדליה מתחרויות עולמיות".

דימה וחן. צילום: נועה גבאי

ראש העיר רוביק דנילוביץ' בירך בהשקה את הנוכחים והעוסקים במלאכת הקמת זירת האגרוף: "כל המחמאות והפרגון הם לדימה היוצר החולם הגדול ולשלומי נומה מנכ"ל כיוונים, חשוב לי לומר לכם תודה שייצרתם עוד דבר מעניין בעיר שלנו, לצד מתנ"סים, מועדונים קהילתיים ומרכזי ספורט. על אף שהוא נראה מאוד אלים ואגרסיבי יש בו המון טקטיקה, כי בסוף כשאנחנו חושבים אחרת, יצירתי, כשאנחנו יודעים להשתמש בנקודות החוזק שלנו אנחנו יכולים גם לעשות את הדברים הבלתי צפויים".

עוד ציין דנילוביץ' כי זו רק ההתחלה ושכונה ג' נמצאת בתחילת השינוי והשדרוג שעוד צפוי לה כאשר בעתיד צפויים להיכנס גם מרכזי תרבות לכל הגילאים: "המקום הזה הוא סנונית ראשונה, אנחנו מתכוונים במסגרת תוכנית המתאר החדשה שלנו לקחת את שכונה ג' שהיא מהשכונות המעניינות והמיוחדות, זו שכונה שיש בה אוניברסיטה, בית חולים, אזור תעשייה, יש בה כמעט הכל ואנחנו רוצים לחדש בלב השכונה את מרכז התרבות שיצרו לנו עוד עוגן של תרבות פנאי שבו לכולם יהיה מקום!".

צילום: יהלי אוזן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8a57a638-2faa-40fa-949a-a0f0847b4cbc','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה