10 הפארקים הכי שווים בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('383b05ce-c47d-42dc-9001-4a59466df8bb','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

כחלק מהתפתחות מואצת שהתרחשה בשנים האחרונות בבאר שבע, החלו להיבנות פארקים רבים בליבן של שכונות המגורים. אך מה בדיוק מציע כל פארק? באיזה שעות ניתן להגיע עם הילדים? והיכן הפארק הקרוב לאזור מגוריכם? יצאנו לבדוק ובדרך חזרנו לילדות

מי מאתנו לא זוכר את הבילוי השבועי כילדים בגני השעשועים ברחבי העיר, הריצה אל עבר המגלשות, הטיפוס מעלה וההמתנה בתור לשאר הילדים. מאז אותם ימים, הספיקו לערוך בעיר מספר שינויים ולבנות פארקים מרשימים ומאובזרים היטב, שהופכים את חווית המשחק בחוץ לכיפית, מעשירה ומאתגרת ביותר. לכן, יצאנו לבדוק בעצמנו מה מציעים הפארקים לילדים כיום.

פארק הילדים

פארק הילדים מציע לכם חוויה לכל המשפחה, בפארק תוכלו למצוא מתחם משחקים עבור הקטנטנים ומתחם משחקים נוסף לילדים בוגרים יותר. בנוסף ברחבי הפארק תוכלו לקיים פיקניק במדשאות הרבות שפרושות מתחילתו ועד סופו, אם תרצו אווירה מוצלת תוכלו להנות מישיבה תחת מפל המים הממוקם בקצה הפארק. כמו כן, למרגלות המגדלור שממוקם בכניסה לפארק תוכלו להראות לילדיכם את הברווזים ששוכנים באגם. אם יתחשק לכם משהו טעים, בתוך הפארק ישנו קיוסק המגיש מזון מהיר ונשנושים.

מיקום: אגוז 35

מתקני הפארק: אומגה, מגוון מגלשות בגדלים שונים, טיפוס חבלים, נדנדות בצורות כלי רכב, ספינת פיראטים הכוללת מגלשות לקטנטנים ומתחם יצירה.  

שעות פעילות: ימים א-ה ושבת בין השעות 9:00-21:00 ימי שישי בשעות 9:00-18:00

חנייה: קיימת חנייה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

 

מרמלדה

בפארק מרמלדה תוכלו להנות ממגוון סוגי ספורט החל מכדורסל, דרך טניס שולחן ועד מספר מסלולים מיוחדים המיועדים להליכה, ריצה, רכיבה על אופניים והחלקה על גלגליות. כמו כן, בפארק קיים מתחם כדור עף ואזור מיוחד לאופני שטח. בנוסף, הפארק כולל מספר אזורי ישיבה נעימים ומוצלים בניהם המדשאות בכניסה לפארק, מדרגות בטון במרכז הפארק ואף ישיבה על שפת האגם הממוקם במרכז הפארק ובו דגים ופרחים מיוחדים.

מיקום: דוד בן גוריון 30

מתקני הפארק: מסלול מקצועי מוגדר לרכיבת אופניים, החלקה על גלגליות, ריצה והליכה, מגוון נדנדות לכל הגילאים (נדנדות כיסא לתינוקות, נדנדות רגילות לילדים ונדנדות ערסל גדולות בהן תוכלו לשבת יחד עם ילדיכם), מתחם כדור עף, אומגה, מתחם כדור סל ואזור רכיבה באופני שטח.

שעות פעילות: ימים א-ה ושבת בין השעות 7:00-21:00 ימי שישי מ07:00 ועד שעה לפני כניסת השבת

חנייה: קיימת חנייה גדולה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

מתחם כדורסל בפארק מרמלדה. צילום: נועה גבאי

פארק החייל האוסטרלי

פארק החייל האוסטרלי הוא פארק המנציח את חיילים האנז"ק שלחמו לכיבוש הארץ מידי הטורקים ולאורך כל השנה מתקיימים בו פעילויות רבות ומגוונות העוסקות בנושא כיבוש באר שבע וסיפורי הקרב. כמו כן, מדובר על פארק שמיום הקמתו המטרה המרכזית היא נגישות! נגישות הפארק באה לידי ביטוי בחניות מוסדרות לרכבי נכים, כניסה נגישה לפארק, שבילים מותאמים בתוך הפארק ואף נגישות באזור המשחקים עבור בוגרים וילדים עם צרכים מיוחדים. מתחם הפארק כולל מדשאות רבות בהן ניתן לערוך פיקניק ולשהות באזורים מוצלים כאשר במרכז הפארק ישנם 2 מתחמים משחקים גדולים ומוצלים, הכוללים מגוון משחקים. 

מיקום: אבא אחימאיר 43 

מתקני הפארק: בפארק 4 מתחמים: המתחם החושי: במתחם זה תמצאו מבוך בצורת לוויתן, לאורכו של המבוך צורות בולטות של חיות הים בהן ניתן לגעת ולשחק בדרך למציאת היציאה. מתחם האוהל: מתחם זה כולל מגלשות בגבהים שונים, נדנדות בשלל גדלים ומתקני טיפוס, כאשר רוב המתקנים נגישים לילדים המשתמשים בכיסאות גלגלים. המתחם השקט: במתחם השקט תוכלו להנות מישיבה במדשאות או בספסלים המוצלים לצד מפל המים המפיק צליל מרגיע ומותיר תחושת רוגע. המתחם החברתי: מתחם זה ממוקם בקצה הפארק, כאשר במרכזו במה גדולה וסביבה המון מקומות ישיבה, שם תוכלו לשבת עם חברים, לשיר, לרקוד ולהנות.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 11:00-21:00 ימי שישי בין השעות 8:30-18:30 ושבת בין השעות 8:30-21:00

חנייה: קיימת חנייה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

פארק החייל האוסטרלי. צילום: נועה גבאי

סקייט פארק באר שבע

הסקייט פארק הוא פארק ספורט אתגרי מיוחד, הוא הוקם על שטח של כ-2800 מ"ר ותוכנן בקפידה עבור אוהבי הספורט האתגרי כך שיוכלו לתרגל ולהתאמן בו על מגוון תרגילים מהמתחילים ועד למתקדמים ביותר. כמו כן, מדובר במתחם הכולל מסלולים שונים עבור כל הרמות, מדרגות, רמפות, קירות ומשטחים בשיפועים שונים המיועדים לביצוע תרגילים מאתגרים עם סקייטבורד, גלגיליות ואופניים.

מיקום: דרך אילן רמון 22

מתקני הפארק: רמפות, מדרגות, קירות, ומגוון רחב של משטחים בשיפועים שונים.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 14:00-22:00 ימי שישי שעון חורף בין השעות 12:00-16:00 שעון קיץ בין השעות 13:00-17:00 ימי שבת בין השעות 9:00-22:00

חנייה: קיימת חנייה שאינה מוגדרת ומסודרת (מתחם חול) במרחק הליכה קצר מהפארק

הסקייט-פארק. צילום: נועה גבאי

פארק הראשונים 

פארק הראשונים הוא ריאה ירוקה, מדובר בפארק שרובו כולל מדשאות ופינות ישיבה הן מוצלות והן תחת כיפת השמים, כאשר לצד זאת ישנם מסלולי הליכה, גינת כלבים, ובקצוות הפארק מתחמים של מתקני שעשועים לילדים.

מיקום: סמטת שבזי 13

מתקני הפארק: מסלול הליכה/ריצה, מגלשות, נדנדות, ומתקני טיפוס.

שעות פעילות: הפארק פתוח לציבור 24/7

חנייה: קיימת חנייה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

 מתקני משחק לקטנטנים בפארק הראשונים. צילום: נועה גבאי

פארק נחל באר שבע

הפארק שוכן בצמוד לאמפיתאטרון המארח לאורך כל ימות השנה הופעות של גדולי האמנים המגיעים לעיר. בפארק מספר מתחמים כאשר כל אחד מהם מיועד לטווח גילאים אחר, במתחם הגדול ישנם מגוון משחקים בניהם מגלשות וחבלי טיפוס לילדים בוגרים, במתחם המשחקים הסמוך לו עומד דחפור גדול המיועד לילדים צעירים ובו מגלשות קטנות, אביזרים שניתן להזיז ובאמצעותם "להפעיל" את הדחפור. בצמוד לכך ישנו מתחם כושר לנוער ומבוגרים המאובזר במגוון רחב של מכשירים עבור תרגילי רגליים, ידיים, בטן ועוד. נציין שכלל המתחמים מוצלים. בנוסף הפארק כולל המון מדשאות ופינות ישיבה חלקן מוצלות וחלקן תחת כיפת השמיים ובנוסף בתחילת הפארק ישנו מתחם ישיבה בו ניתן לעשות ארוחות על האש משפחתיות במתקנים המיועדים למנגל.

מיקום: נחל באר שבע

מתקני הפארק: שעות פעילות: ימי פעילות ראשון עד שבת, שעון חורף 6:00-21:00 שעון קיץ 6:00-22:00

חנייה: קיימת חנייה גדולה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

פארק נחל באר שבע. צילום: נועה גבאי

פארק הפעמון

פארק הפעמון הוא למעשה חלק משרשרת פארקים הפרושים לאורך נחל באר שבע. מדובר במתחם גדול ומרווח מאוד, הוכלל בתחילתו מדשאות ואזורי ישיבה מוצלים. במרכז הפארק ישנו מתחם משחקים לילדים הכולל מספר נדנדות ומגלשות בגדלים שונים, מתחם החלקה על גלגליות, מסלולי הליכה וריצה ואף שביל מסודר בו תוכלו לטייל עם בעלי החיים שלכם, כאשר לאורך השביל ישנם עמדות מסודרות עם פחים ומוצרים נלווים במיוחד עבורכם בכדי שתוכלו להותיר אחריכם סביבה נקייה מבלי להיסחב עם חפצים מהבית. כמו כן, לאורך כל הפארק קיימים ספסלים מוצלים לנוחיות המבלים.  

מיקום: חבצלת הנגב 13

מתקני הפארק: מתחם מרכזי ובו נדנדות, מתקן טיפוס, מגלשות בגדלים שונים, מתחם החלקה על גלגיליות ומסלול טיול, הליכה, ריצה.

שעות פעילות: שעות פעילות שעון קיץ ימי ראשון עד שבת 7:00-23:00 שעון חוף ראשון עד שבת 7:00-22:00

חנייה: קיימת חנייה מוגדת ומסודרת בצמוד לכניסה לפארק

פארק גן הפעמון. צילום: נועה גבאי

בנוסף לכל זאת נציין כי ממש בימים אלו ישנם שלושה פארקים חדשים שנבנים, חלקם צפויים להיפתח ממש בסוף השנה, בעוד שאחרים יפתחו מהלך שנת 2019, הפארקים המיוחדים הם:

פארק האגדות נווה זאב

פארק נווה זאב הולך להיות ללא ספק פארק מהחלומות של כל ילד וילדה, הפארק נמצא בימים אלו בשלבי סיום וכולל מגוון רחב של מתקני משחק לקטנים עד גדולים, נדנדות, מגלשות, מתקני טיפוס, מדשאות, גינת כלבים, אגם ועוד המון הפתעות מהאגדות.

פארק הסופרים

זהו פארק אשר במרכזו יעמוד תחום הספרות, הוא עתיד לכלול מגוון שולחנות ואזורי קריאה מוצלים, מתקן החלפת ספרים, לצד מתחם משחקים לילדים, יער עם פינות מוצלות לקיום פיקניק, מדשאות, שבילי הליכה ואופניים ואפילו גינת כלבים.  

פארק הסופרים. הדמיה: באדיבות עיריית ב"ש

פארק אגם באר שבע

אגם באר שבע הוא ללא ספק גולת הכותרת, מדובר בפארק שהוא חלק משרשרת פארקים שנבנו על מסלול נחל באר שבע. זהו הפארק הראשון מסוגו בעיר והשני בגודלו במדינת ישראל, שטחו כ-90 דונם והוא עתיד לכלול חורשות, מדשאות, מתחמי ישיבה ופיקניק, שבילי אופניים, מסלולי הליכה, מסעדה ועוד אטרקציות רבות המיועדת לכל המשפחה!

בקרוב: פארק האגם. צילום: החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע

בנוסף אנחנו ממליצים לכם לבדוק את פארק מגידו, מתחם הספורט בשכונה ג', הבייק-פארק ואת פארק דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4be93009-056f-4393-8764-d6da32cb45fa','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה